Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jap:), pusti? ga v prvi prestavi in je ?ist OK:)

Potem ti pa 4letni mulc afne gunca v parkiranem avtu in ti butne ?althebel v ler. (nevzgojenost je krivda star?ev)

 

Pa dajte, saj to niso jugoti. V zadnjih 30letih se mi ni ?e nikol zgodilo, da bi zmrznila ro?na, ne v doma?ih avtih, ne v slu?benih.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

jaz jo nikoli ne, ker mam povrh vseha tudi avtomatika....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz jo nikoli ne, ker mam povrh vseha tudi avtomatika....

Spljoh pri avtomatikih - velja za DSG - je mo?no priporo?ljivo zategovat ro?no.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Spljoh pri avtomatikih - velja za DSG - je mo?no priporo?ljivo zategovat ro?no.

Zakaj?

 

Js pri S-maxu avtomatik jo ne nikoli, razen ?e avto visi naprej al nazaj ko parkiram.

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

Tudi sam se odlo?am za nakup Mazde 3 Sport s Challenge opremo. V paketu Challenge je namre? vse, kar jaz potrebujem (delam cca. 25 km na dan). Me pa pri tem zanima ali obstaja kak?na mo?nost naknadne vgradnje parkirnih senzorjev oz. ali ima kdo ?e kak?ne izku?nje s tem?

Hvala za odgovor in LP

Napisano

Zakaj?

Razen ?e ni prfektno ravno se pri DSG-ju, po tem ko da? v park in spusti? bremzo, avto zapelje nekaj cm preden se zaleti v ?tift ki prepre?uje premik. Znalci so vedeli svetovati, da se je v vsakem primeru bolje navadit uporabljat ro?no kot pa tvegat obrabo.

 

Ampak ?e nih?e tu se ni javil da bi povedal kdaj mu je nazadnje zamrznila ro?na.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Meni je lani eno jutri malo primrznila na alfi 156, ko je bilo pono?i okrog -15. Najprej mi ro?na ni spustila, potem pa sem jo ?e enkrat zategnil do konca, po?asi spustil in je spustila Nato sem se lahko normalno odpeljal.

 

Zato sem tudi postavil to vpra?anje, zaradi tega dogodka.

Napisano

Tudi sam se odlo?am za nakup Mazde 3 Sport s Challenge opremo. V paketu Challenge je namre? vse, kar jaz potrebujem (delam cca. 25 km na dan). Me pa pri tem zanima ali obstaja kak?na mo?nost naknadne vgradnje parkirnih senzorjev oz. ali ima kdo ?e kak?ne izku?nje s tem?

Hvala za odgovor in LP

Tudi zame ima chalenge vse in ?e ve? kot potrrbujem. Seveda se da vgraditi. Po mojem mnenju je pa ?e bolj?e vgraditi kamero, tako sem naredil tudi sam. Avto ima ?e vse pripravljeno, tudi izvrtino za kamero in komplet elektriko. Samo kupi? kamero iz ebaya za 30 EUR in zmontira?, navodila so tudi na tem forumu. Lp Peter

Napisano

mislil sem da je nikoli NE izklapljam....torej da jo vedno vklopim (oziroma se sama) Pri Citroenu je tak oda se bo vedno avtomatsko vklopila/izklopila, in ?e res to ho?e? izklopiti obstaja kompliciran postopek izkolpa...vsaj eno minuto, vsebuje pa nogo, bremzo, roko, ?toparico in knjigo z navodili...... Zakaj pri avtomatikih? Ker je smrt da pritiska vsa sila na menjalnik.

V prvo se itak daje zgolj preventivno, ne za bremzanje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja najdra?ja je to "preventivo" izpilila. Pri svojem meganetu (ro?ni menjalnik) pri parkiranju vedno zategne ro?no, prestave pa v ler. Seveda sem ?e zdavnaj obupal da bi jo spreobrnil v njeni veri da je to edini pravi na?in. :huh: 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e redno vzdr?uje? avto ti ne more zamrzmiti ro?na.

 

A to pomeni da redno odstrani? zajlo in spiha? ven ves kondenz, zatem jo pa ponovno hermeti?no zapre?? :P Al kako si to predstavlja?? :P

Ampak ?e nih?e tu se ni javil da bi povedal kdaj mu je nazadnje zamrznila ro?na.

 

Cca 3 leta nazaj. Sicer ne na Mazdi, ampak vseeno ni zabavno biti zataknjen na parkiri??u pri -10.

Napisano

Uh ta elektricna rocna je pa od hudica, zadnjic je bratrancu kar od enkrat spustila, avto je bil v leru in avto veselo po dvoriscu navzdol k sreci se je avto ustavu na ful velkmu grmicevju drugac bi audi drajsal po steni cca. 40metrov in bi imel celo levo stran podrajsamo.tako da na koncu ni bilo niti praske..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pa tudi auta ne more? v?gat na tek ?e se baterija sprazne, ker se ro?ne ne da spustit :-)

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

Niti pri obeh mojih japoncih po ve? kot 300 000km uporabe ni bilo nobenih problemov z zajlami, pri Renoldu pa ?e pred 30 leti ni ni? zmrzovalo, tako da res ne vem zakaj bi moral nekaj zajle odstranjevat pa su?it bodne. Pa so moji avti redno do?ivljali parkiranja tudi v malenkost ostrej?ih klimatskih pogojih kot jih pri slo povpre?nemu uporabniku. 

 

Mi ?e na misel ne pride, da bi avto pustil viset na menjalniku, so predragi. 

 

Samo kot zanimivost. Sicer pri nas v slu?bi parklac ni ?ist navaden - je zelo specifi?en, nezategnjena ro?na pomeni kr?itev varnostnih predpisov, zaradi ?esar pokasira? odvzem dovoljenja za vo?njo slu?benih avtov, pa posledi?no lahko tud kr?itev delovnih obveznosti. Pri nas vsi zategujemo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

ro?na ki se redno uporablja nima nobenih problemov, problemi so pri avtih ki stojijo. Spomnim se moje vrle be?e octavie, ki sem jo dobil pri prej?njem delodajalcu. Avta nih?e ni maral, in je po dveh letih nevo?enja najprej (pri 14.000km) potreboval nove zadnje diske in bremze....ker je tako dolg stal z zategnjeno ro?no

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A to pomeni da redno odstrani? zajlo in spiha? ven ves kondenz, zatem jo pa ponovno hermeti?no zapre?? :P Al kako si to predstavlja?? :P

 

Cca 3 leta nazaj. Sicer ne na Mazdi, ampak vseeno ni zabavno biti zataknjen na parkiri??u pri -10.

Ne, to pomeni, kot so ti ?e tudi spodaj napisali, da ?e jo redno uporablja?-beri zateguje? in popu??a?, ne bo? imel nikoli z njo problemov. Jaz pri nobenem avtu do sedaj v 35 letih nisem imel te?av.

Pa je avto velikokrat stal tudi na -20 in ve? stopinjah.

 

 

Napisano

Tudi zame ima chalenge vse in ?e ve? kot potrrbujem. Seveda se da vgraditi. Po mojem mnenju je pa ?e bolj?e vgraditi kamero, tako sem naredil tudi sam. Avto ima ?e vse pripravljeno, tudi izvrtino za kamero in komplet elektriko. Samo kupi? kamero iz ebaya za 30 EUR in zmontira?, navodila so tudi na tem forumu. Lp Peter

 

Lahko dobim prosim povezavo do teh navodil, ker jih nikakor ne najdem :) Hvala.

Napisano

Zakaj je na rabljenem trgu tako malo G 165-konjskih trojk. Se jih ni kupovalo kot nove in ali se 120ice "predelajo"?

Napisano

Ni se jih kupovalo ni potrebe po ve? konjev....kar sem jaz brskal se da predelati ...motor je isti samo ra?unalni?ko blokiran...raliska zeko majhna je se v menjalniku in auspuhu

Napisano

Tudi trojk z Rev. Top opremo ni. Je tak paket res tako redek pri nas?

Kak?en ekvivalent opreme je pri Nemcih za na? rev. top ... Sports-line inu leder ... morajo oni ?e kaj dodatno vzeti kot opcijo, da bi bilo enako oemnjeni opremi?

Napisano

Mislim da pri nas vsi raje kupujejo neopremljene karavane kot pa polno opremljene trojke :) Mislim da nisem videl ?e nobene druge Rev. Top trojke v Sloveniji.

Napisano

Jst sem mel naprej namen 165KM vzet, sam me je prodajalec prepri?u da naj ne jemljem oz se ne izpla?a:)...tko da imam 120KM in je ?ist dovolj...edino ?al mi je da nisem vzel avtomatika, bo pa pa? naslednji avtomatik:)..CX5 :jupiii:

Y.O.L.O. 

Napisano

Evo danes sem avto malo spral z vapom...in seveda opazim, da mi zadnja desna lu? rosi...mislim  :rolleyes: ...avto ni star niti leto dni pa se mi ?e to dogaja...bom naslednji? malo poslikal pa poslal na servis pa naj zamenjajo lu? pri naslednjem servisu...a se je komu to dogajalo?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.