Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa da mu j. mamo v usta... ?e je bila kupljena tisti dan ko je ve? ni bilo na avto.net, potem jo je zrihtal v parih dneh  <_<

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

A lahko kaj drugega pri?akuje??

Motor + plati??a in si ?e blizu nabavne cene. Vse ostalo je bonus.

 

Zrihtat tako kot je treba: ?e airbaga sta premo?enje.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Mislim da to ne bo kon?alo drugje kot na odpadu  -_- Pa je spet ena manj  :( zdaj pa grem od jeze kr spat.

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano
Napisano

Pomoje jo je kr on sesu, ker je pod kontakti naveden Sandi, kot je bil ravno takrat ko se je se prodajala :)

Napisano

A lahko kaj drugega pri?akuje??

Motor + plati??a in si ?e blizu nabavne cene. Vse ostalo je bonus.

 

Zrihtat tako kot je treba: ?e airbaga sta premo?enje.

 

2.0 motor je sicer slabo prodajan... medtem ko je 2.5 ZELO iskan :)

Napisano

In kaj je na njem tako zelo "dru?inskega"? In pa seveda precej visoke cene za domala 12 let star wagen?  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Velikost avta

Kok pa mora bit avto velik, da velja za druzinskega po te sorte tvoji logiki? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kok pa mora bit avto velik, da velja za druzinskega po te sorte tvoji logiki? :)

 

tolko, da lohk da? "kej" v prtla?nik

Napisano

 

... ker za resno delo tole ni.

 

Za resno delo je tole ane? :) 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No ja po drugi strani pa s traktorjem in bagri ne mores v mesto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj ne bi bil za resno delo? Ima fizi?no zaporo zadnjega diferenciala pa ?e reduktor. 23cm oddaljenosti od tal, 30 stopinjski vstopni kot, 174KM, 405Nm. Pri teh podatkih in s priklopljenim samo zadnjim pogonom se pa lahko ?e celo driftat u?i?. :hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ni dober tale antique. Pelinkovec more bit grenk
    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.