Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Ja saj na nek način je res, saj motor ne bo takoj crknil, bo pa obraba vitalnih delov motorja extremna (ojnični ležaji, batni obročki, odmične,...).

Lahko sploh ne manjuješ olja pa se samo voziš dokler bo šlo. 😉

Ko je olje na koncu, izgubi mazalne sposobnosti, tvorijo se večje količine kislin, začnejo se delati usedline,... Dolgoročno je to obsodba motorja na smrt. 

Pri novejših motorjih DI z egr, dpf, gpf,... Je pa to LL interval še slabši ker prihaja do večje onesnaženosti z gorivom, kar še dodatno pokvari samo olje. 

Za primerjavo lahko vzameš človeka ki ima recimo vsak dan v krvi alkohol ali droge, dolgoročno vsi vemo kam pelje, posledice na organih...konc. 

Evo še kak lahko zgleda motor brez menjave olja, prvi je Audi TT 3.2 V6, prevozil 134kkm brez menjave olja. Drugi je Bmw 3 E46 I6 prevozil 96kkm. Oba sta se vozila dokler ni crknil. 🙄

 

 

$_116.jpeg

$_10.jpeg

sludge1.jpg

sludge2.jpg

Saj vem ,da tako ne gre. Je pa zanimivo s čim opravičujejo,da to ni nič narobe za motor itd.:nevem:

Napisano
pred 11 urami je FuManchu napisal:

Ne razumem, kako narod ne zmore ali noče vzdrževat osnovne stvari pri avtu...:(

Če še vozit ne znajo, kako bodo pa vedeli, da je treba avto sploh vzdrževat... :nevem:

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano

A zdaj je treba pa še vzdrževat? Zakaj? Pa saj smo kupili nov avto, ane.

 

Pri škodi sem spraševal od kod jim ideja da so interval menjave olja z 15 Kkm zvišali na 30Kkm. Odgovor je bil, da je taka zahteva konkurenčnosti, ker so imeli že dolga leta vsi ostali na 30Kkm, in da so jih kupci spraševali, kaj je narobe z njihovimi motorji da je treba olje menjat na 15Kkm. Domnevam da bo naslednja sprememba interval na 60Kkm.

 

Pomenljivo je to, da so pri prehodu na 30Kkm servisni interval, skrajšali garancijo iz 6let na 4leta.  

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Vem pa to,da je pred leti pomenilo podaljšanje intervala na 30k km tudi manj davka za avtomobilsko industrijo in s tem manjše stroške .:zoom-zoom:

 

 

 

 

Napisano

Kje so časi, ko si nov avto po 2000km pripeljal na servis se je olje ven spustilo, karter odstranil, sčistilo sito in novo olje not nalilo. Danes pa nov avto in prvi servis po 30000km, do 30000km je pri nas že bil četrti servis. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
Kje so časi, ko si nov avto po 2000km pripeljal na servis se je olje ven spustilo, karter odstranil, sčistilo sito in novo olje not nalilo. Danes pa nov avto in prvi servis po 30000km, do 30000km je pri nas že bil četrti servis. 
Torej so še čisto ok olje stran metali? Ali je blo toliko slabše, da se je že po prvem vžigu iztrošilo?
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je J.J. napisal:
dne 14. 12. 2020 ob 19:14 je scania napisal:
Kje so časi, ko si nov avto po 2000km pripeljal na servis se je olje ven spustilo, karter odstranil, sčistilo sito in novo olje not nalilo. Danes pa nov avto in prvi servis po 30000km, do 30000km je pri nas že bil četrti servis. 

Torej so še čisto ok olje stran metali? Ali je blo toliko slabše, da se je že po prvem vžigu iztrošilo?

 

@J.J.Napačno razmišljaš. 

Olje za prvo polnjenje je malo drugače formulirano, brez aditivov za zmanjšano trenje in večjo količino zddp-ja (cink, fosfor), ker je zaželjena kontrolirana obraba določenih delov motorja (batni obročki). 

Ko se deli v motorju vležejo in obrabijo, tam po 1000km je zaželjeno olje zamenjat ker nočemo da se ti kovinski delci ki so nastali ob obrabi, po motorju pretakajo še 20-30kkm.

Za samo zdravje motorja je to dost pomembno, ampak proizvajalci gledajo bolj z drugimi očmi. 

Če te zanima več si lahko prebereš na linku oz na googlu najdeš dost informacij o tej temi. 

Break_In_Oil_Engine_1200px.jpg?fit=1200%
WWW.GOOGLE.COM

Break-in oil seals the piston rings to the cylinder wall for maximum power and minimum oil...

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 32 minutami je J.J. napisal:
dne 14. 12. 2020 ob 19:14 je scania napisal:
Kje so časi, ko si nov avto po 2000km pripeljal na servis se je olje ven spustilo, karter odstranil, sčistilo sito in novo olje not nalilo. Danes pa nov avto in prvi servis po 30000km, do 30000km je pri nas že bil četrti servis. 

Torej so še čisto ok olje stran metali? Ali je blo toliko slabše, da se je že po prvem vžigu iztrošilo?

Namen je bil odstranit možne nečistoče 'špene' ko se je motor vtekal. Obdobje vteka motorja je najbolj pomembno kako bo motor laufal in če ti bo pil olje ali ne. Zato se vedno več znamk odloča da se software naloži v sami delavnici pred predajo, predtem je vozilo v zasilnem programu ko dovoljuje samo določene obremenitve. Saj je bilo kar veliko izživljanja med prevozom (iz ladje na ladjo) in s tem poškodb motorja. Lahko ga pa menjaš na 2leti ali 60000km kot ima ford ali katero vozilo že, lahko ga sploh ne menjaš in si prišparal  :D :D :D 

pred 1 minuto je Aless napisal:

 

Napačno razmišljaš. 

Olje za prvo polnjenje je malo drugače formulirano, brez aditivov za zmanjšano trenje in večjo količino zddp-ja (cink, fosfor), ker je zaželjena kontrolirana obraba določenih delov motorja (batni obročki). 

Ko se deli v motorju vležejo in obrabijo, tam po 1000km je zaželjeno olje zamenjat ker nočemo da se ti kovinski delci ki so nastali ob obrabi, po motorju pretakajo še 20-30kkm.

Za samo zdravje motorja je to dost pomembno, ampak proizvajalci gledajo bolj z drugimi očmi. 

Če te zanima več si lahko prebereš na linku oz na googlu najdeš dost informacij o tej temi. 

Break_In_Oil_Engine_1200px.jpg?fit=1200%
WWW.GOOGLE.COM

Break-in oil seals the piston rings to the cylinder wall for maximum power and minimum oil...

 

To sem imel v mislih ja. Jaz še sedaj tako delam :D . Ne palim na nove fore long life oil in podaljšan servisni interval. Mislim da si enakega mišljenja in da imaš zelo dobre izkušnje :) . Hvala za link, odlično branje in razlaga :) 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano

@scania ja sva na isti valovni dolžini😉

Je pa res da nekdo ki ni iz tega foha oz. ki ne pozna motoroznanstva, je pač slep vernik prodajalcev/proizvajalcev in pač naredi to kar mu povejo. 

Ok, verjamem tudi da so proizvajalci stestirali avte tudi na longlife intervale in ugotovili da pač avto zdrži X km da ne crkne v garanciji, ampak je pa to daleč od idealnega. Bi si upal trditi da je z ustreznim vzdrževanjem vsak motor sposoben narediti 500k km brez generalke.

Verjetno si pa proizvajalci tudi ne želijo da avti držijo predolgo ker pol novih ne morejo prodat. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Prejšnji teden sem bil na mahle webinarju in so pokazali da dolocena znamka pride do njih in pove da mora bat zdržal 200000km in vzdrževanje 2 leti ali 30000km. In glede na te podatke se skonstruira bat. V naslednji razlagi so pokazali ce tega intervala ne upostevamo in vzdrzujemo 1krat letno ali max 15000km in zivljenska doba bata se poveca tudi do 500000-600000km. Drugače se pa je začelo 3d printanje batov. Mahle je testiral v porscheju te bate in so zdržali 135ur na največji obremenitvi nonstop. Tako da zgleda prihodnost je 3d printanje. Ampak olje bo pa zmeraj bistvo, kvalitetno olje 🙂

Popravljeno od scania
Napisano

Pri nas je bmw imel zahtevo, da specifičen del zdrži 100K ciklov na testiranju. Vse kar je več je podarjeno iz naše strani :bravo:

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je amatej napisal:
1049638.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan CD175 AWD Revolution Avt.-4x4, letnik:2016,18200 EUR :: www.Avto.net ::


pozna kdo kaj več?

Škoda, da nima LED luči. To se splača imeti. Če lahko dobiš z led lučmi, počakaj. 

Sicer ne poznam te avto delte a vem, da so eno šestko prodajali dve leti. In ceno so imeli takrat kar nabito. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
2 hours ago, Alex said:

Škoda, da nima LED luči. To se splača imeti. Če lahko dobiš z led lučmi, počakaj. 

Sicer ne poznam te avto delte a vem, da so eno šestko prodajali dve leti. In ceno so imeli takrat kar nabito. 🤔

Kolikor mi je znano, imajo FL verzije od 2015 naprej full LED luči.

Napisano (urejeno)
20 hours ago, Z M A J said:

Godzilla :)

 

 

1052389.jpg
WWW.AVTO.NET

Nissan GT-R Black Edition - CENA PO 1.1.2021, letnik:2016,71190 EUR :: www.Avto.net ::

 

Js sm kr big fan te pizdarije ❤️❤️

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 urami je vzupan3 napisal:

Kolikor mi je znano, imajo FL verzije od 2015 naprej full LED luči.

Ne vse. Celo 2016 letniki so nekateri brez Led . Vem, ker sem takrat, ko sem jaz avto kupoval to gledal. 

 

 

Napisano
1 minute ago, Alex said:

Ne vse. Celo 2016 letniki so nekateri brez Led . Vem, ker sem takrat, ko sem jaz avto kupoval to gledal. 

 

Js mam Bixenon na 2016

Napisano
2 minutes ago, Deeyan said:

 

Js mam Bixenon na 2016

Kolikor se spomnim leta 2015, ko sem kupoval nov (nerabljen) avto, so imele vse Mazde 6 2015 na SLO trgu full LED. Je bil pa leta 2015 narejen facelift. Pred faceliftom (2012-2015), so imele vse xenon.

Napisano
2 minutes ago, vzupan3 said:

Kolikor se spomnim leta 2015, ko sem kupoval nov (nerabljen) avto, so imele vse Mazde 6 2015 na SLO trgu full LED. Je bil pa leta 2015 narejen facelift. Pred faceliftom (2012-2015), so imele vse xenon.

 

Je pa res, da je avto Italijanski, oprema pa Revolution Top

Napisano
14 minutes ago, Janez007 said:

Iz SLO kataloga Mazda 6 oktober 2015:

slika.thumb.png.1fbe91ec3dcbebd51aeba563d1d05c0d.png

 

Iz SLO kataloga Mazda 6 oktober 2016:

slika.thumb.png.9c674316b3f45f643a665200f171e83f.png

 

 

 

Hvala.

Očitno se full LED prične z opremo Attraction (2015/2016 vsaj na SLO trgu).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.