Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Čujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada :D
Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.

 

Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je 50keda napisal:

Čujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada :D
Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.

 

Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...

Zastareli in požrešni motorji, sori kolega. Kdaj prodamo?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 44 minutami je 50keda napisal:

Čujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada :D
Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.

 

Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...

Nas je več... 😀

Mislim, da se še pravzaprav testirajo in zna priti tudi v druge modele, če bo dovolj vzdržljiv. Mene ne skrbi, sam da do 100tke zdrži več pa pri meni ne bo imel.... 😊😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Čez 20 let bo X186 muzejski primerek. :)

Benz Contramotor - Sports Car Digest - The Sports, Racing and Vintage Car  Journal

Verjamem. In to med dosežki v motoroznanstvu. Poleg wanklovega motorja. 😉

pred 56 minutami je 50keda napisal:

Čujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada :D
Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.

 

Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...

Pač ameriški trg zahteva svoje stare motorje, po možnosti turbo variante, kjer jim je poraba in ekologija v drugotnem pomenu. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Čez 20 let bo X186 muzejski primerek. :)

Benz Contramotor - Sports Car Digest - The Sports, Racing and Vintage Car  Journal

Tudi Alex bo že za v muzej takrat 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 16. 8. 2022 ob 15:45 je Janez007 napisal:

Tale M6 G145 MT 45.000 km letnik 2019/1 je bila danes na Avtonetu rezervirana takoj, cena 18.999€. Rezervirala jo je firma, ki jo bo menda prodajala naprej ... Če koga resno zanima, morda lahko lastnico danes še prepriča z nekaj 100€ več gotovine, predno jo ta jutri odpelje na firmo v odkup.😜

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

Evo ga 😉

 

image.png

Napisano

A naredimo foro. Pod 'cena' piše: Pokličite za ceno.

 

Zdaj se dogovorimo in ga začnimo klicat en za drugim in mu ponujati 12.000 evrov...

  • Všeč 1
  • Haha 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Brane napisal:

Kaj  je JANEZ  morda zaposlen pri SELMAR DOO,ker je vse na tekočem  naj pove za koliko se prodaja in kam so zginli strešni nosilci.

👍😮😃 Janez trenutno nima drugega hobija, pa si s takimi zgodbami krajša čas.

 

20.500 €. Zanimiva je primerjava zgodbe prodajalke in zgodbe renomiranega preprodajalca - z obema sem govoril. Kot da beseda ni prav dosti vredna. 😔 Ne vem če ni bila prodajalka vsaj tako nabrita kot preprodajalec (slednji skriva še nekje strešne prečke 😄 ). In v torek je bil še letnik 2019/1, danes pa je 2018/12. 

 

Pa še to. Tega avta se spomnim še s konca lanskega leta, ko se je prodajal na Avtonetu za 25.000 € 🙃. Prodajalka je šla z ene sklajnosti v drugo. Ni si pa teh oglasov Mazd težko zapomnit, saj se pojavijo samo kakšne tri šestke bencinarke v celem letu.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano

Prodajalka je res nabrita do amena,jo gledam že 25 let vsak dan -dam roko v ogenj da več kot 10 litrov benzina ni pustila v avtu.V  glavnem avto je praktično nov, tisti ki ga bo kupil bo zelo zadovoljen

  • Všeč 2
  • Haha 4
Napisano

In kje ti vidiš terenca? Čeprav ima dve krasni okroglini kot od diferenciala, pa tudi "karoserija" je lepo skladna, tudi "žarometka" sta lepa, 'auspuh' pa prepuščen domišljiji, kar pa tudi ni napačno. Ampak terenca ne vidim pa nikjer...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ja se strinjam s slivkom. Ne vidim terenca nikjer. Mogoč je bini mislil nekaj kar je podobno SUV🙂

 

Napisano
Čujta fanta, sj nimam nič proti vajinima CX-30 in X propagandi, sem zelo vesel, da vam ugajajo in da je celo @Alex-a transfromirala v pravega šparovnega petrol heada
Sam da bojo to kaki biseri čez 20 let, dejmo ga no srat ... SPCCI vs. NA al pa turbo ni kot wankl vs. navadn motor, da bi mel spet tolk dodane vrednosti. Si pa res želim, da bi ti motorji leteli krepko čez 200k km, če ne bo mazdi in ljubiteljem bolj trda predla.
 
Hkrati me pa zanima, zakaj niso v CX-60 dali X motor namesto "starega požrešnega" 2 pa pol litrskega, hm. ...

Cx-60 prihaja z R6 3,0 literskim X motorjem.

2,5 so pa lahko z atkinsovim ciklom pustili na malem navoru ker mu pomaga elektrika. Hkrati je lahko tudi poraba mala.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 52 minutami je Brane napisal:

Spet dam roko v ogenj- ta gre za Ukraino

A vidva oba z Janezom  delata na mazda servisu? 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Pri teh kilometrih nov motor in turbina? :(

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pravkar je Z M A J napisal:

Pri teh kilometrih nov motor in turbina? :(

Ko shodi pač shodi. Že niso trpežni dizli zgleda.

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 minutami je Z M A J napisal:

Pri teh kilometrih nov motor in turbina? :(

Itak. Servisi na 20.000 km in start-stop sistem v akciji. Po možnosti še prekinjene regeneracije. To so pa potem rezultati.

Pa še kak voznik/ca z manj posluha za motor in je to to.

  • Všeč 4
  • Ni všeč 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.