Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, NevLado said:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Revolution, letnik:2018,22800 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

A to kdo s foruma prodaja? Mi je zadnjič omenil en gospod na Makomi, da pride ena taka šestica notri. Pa še kljuko ma vgrajeno, to je pa genau zame :) 

Morm vprašat zakaj je menjal - al je kaj narobe, al je prejšnji lastnik želel višje sedenje :)

Napisano

Mal dvomim da je kdo s foruma, prvi lastnik in nima slovenske zastavice. Običajno se kar pohvalijo s tem. Uvažajo rabljene tudi same avtohiše v zadnjem času.

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Revolution, letnik:2018,22800 EUR :: www.Avto.net ::

 

Hudo lepa. Pogrešam edino usnjene sedeže. To je pogoj za moj nakup. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

A iščeš limuzino?

Ne ne... Jo imam 165...😁

Napisano (urejeno)
dne 8. 11. 2022 ob 13:48 je SeekK napisal:

Prvič vidim tako oskubljeno, res pa da nisem podrobno spremljal CX-5ke. A se je to pri nas prodajalo?

 

To so mišljene za manj zahtevne, katerim oprema ni važna 🙂

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 23 urami je SpEkTr napisal:

 

A to kdo s foruma prodaja? Mi je zadnjič omenil en gospod na Makomi, da pride ena taka šestica notri. Pa še kljuko ma vgrajeno, to je pa genau zame :) 

Morm vprašat zakaj je menjal - al je kaj narobe, al je prejšnji lastnik želel višje sedenje :)

@SpEkTr to resno? Saj veš, da lahko potem na svoj hobi (PM_ACC ... ) pozabiš? 🙂

Napisano

Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D

 

Sam sem in tja pokukam še na kakšen drug forum, ker se še kar dogaja, eni zmečejo v avto tudi po 10.000 € pa še vedno ne dela OK ...

 

Napisano

Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.

Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...

 

Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.

Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...

 

Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...

Kaj to pomeni, 180 km, 120 km..?

 

Ko sem jim jaz fino zatežil s tistimi grafi, so mi na koncu ponudili nove injektorje .. res ugodno. To nakaj pove. Tudi tisti Japonec je na koncu prišel do te ugotovitve.

 

Sicer pa se menda težave pri novejših dizlih pojavljajo pri vseh znamkah. Niso več to Golfi I ali II, katerih dizel mašine so bile neuničljive.

Popravljeno od Janez007
Napisano

250-260 brez pk. S Pk pa okoli 170-180. 

 

Kaj si jim zatežil? In koliko ugodno je zate ugodno? Kakorkoli omeni človek injektor mi ne gre skupaj z 'ugodno' :D

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je SpEkTr napisal:

250-260 brez pk. S Pk pa okoli 170-180. 

 

Kaj si jim zatežil? In koliko ugodno je zate ugodno? Kakorkoli omeni človek injektor mi ne gre skupaj z 'ugodno' :D

 

Pa saj tvoj avto je popolnoma zdrav. 👍

 

Samo delo. 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Samo delo bi plačal? 

 

👍

 

V garanciji so jih menda kar nekaj zamenjali.

Popravljeno od Janez007
Napisano

I ja bi tata, daj mi napiši na katerem servisu si bil hahha :)

 

Sicer pa  , regeneracije sem imel že na okoli 200km. Potem sem začel vlivat mal aditiva - metabond recimo. Pa peljal sem na fotran mašino kjer teče čistilo skozi , kako dobro urco. No potem pa ene 1500km neke praktične razlike ni bilo zaznati, zdele zadnji tank se malce postavlja v drugo smer. Bomo videli :)

Napisano

Tole ni več kot 500€ vredno, ker je v totalno jadnem stanju.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Tole ni več kot 500€ vredno, ker je v totalno jadnem stanju.

Odvisno kako je videti v živo. 

Le čevlje sodi naj kopitar ;)

Če ne drugega je odlična osnova za restavriranje. 

Pa kaj potem če rjavi, ona z razliko od Sharana in ostalih novodobnih elektronskih kant vsaj dela in te ne pusti na cedilu.

 

Ta je legenda in upam da bo v katerem od klubov starodobnikov. 

Se spomnim ko jo je imel eden naših pokojnih lovcev in veterinarjev ter jo je pripeljal iz Celovca. Noro, mini japonski ferrari ;)

WWW.AVTO.NET

Mazda 323 323 f 1.6 16v, letnik:1993,3500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano
pred 8 urami je FuManchu napisal:

Prvič vidim:prstgor:

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda MPV 2.5 DIESEL. KLIMA. VLEÈNA KLJUKA.CENTR. ZAKL., letnik:1996,1490 EUR ::...

 

Jp,nekakšen predhodnik petice.

Napisano
pred 8 urami je Nejc1986 napisal:

Jp,nekakšen predhodnik petice.

 

 

Vmes je bil se Premacy ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.