Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

pred 34 minutami je Freak napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18827633&display=Mazda Mazda6

 

Po dolgem času ena spodobna bencinarka. Cena se mi zdi pa dost ok? 

Vprašanje pa koliko ga avtomatski menjalnik 'zamori'?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 28. 9. 2023 ob 16:12 je MazdaBoy napisal:

Se strinjam z Binijem, vzemi to pri Selmarju. Je pa ta motor mogoče res mal prešvoh po mnenju ostalih.

Žal avta s tem motorjem (G165) še nisem imel priložnosti vozit. Vozil sem samo CX-3 G121 in CX-30 G150, kako je CX-5 G165 primerljiva z njima? 

Kako pa je z obstojnostjo karoserije pri CX-5, ali kaj rjavijo? Čeprav nov model je zunaj komaj 6 let, me bolj zanima kaj je po 12+ letih. Sem slišal, da so stare Mazde imele probleme z rjo. Kako pa je z novejšimi? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 27. 9. 2023 ob 15:39 je gregor2137 napisal:

Pozdravljeni! A ve kdo mogoče za kakšno dobro CX-5, ki se prodaja? Iščem bencinarja z ročnim menjalnikom, torej G165, letnik 2018-2020. Na avtonetu so te tri:

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18720874&display=Mazda CX-5

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17976401&display=Mazda CX-5

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18244146&display=Mazda CX-5

 

Pozna kdo katero? Predvsem mi je zanimiva ta od Selmarja. Koliko bi bila poštena cena? Je treba biti pri nakupu CX5 na karkoli posebej pozoren?

 

Hvala vnaprej za odgovore.

 

Ta druga je medtem že bila odstranjena.

vzami tole 👍 -> 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je gregor2137 napisal:

Žal avta s tem motorjem (G165) še nisem imel priložnosti vozit. Vozil sem samo CX-3 G121 in CX-30 G150, kako je CX-5 G165 primerljiva z njima? 

Kako pa je z obstojnostjo karoserije pri CX-5, ali kaj rjavijo? Čeprav nov model je zunaj komaj 6 let, me bolj zanima kaj je po 12+ letih. Sem slišal, da so stare Mazde imele probleme z rjo. Kako pa je z novejšimi? 

Jaz žal nisem vozil nobenega od teh, katere si naštel. Ja, imele so mazde težave z rjo, kako je danes ne vem. Naj fantje povedo, kako je z novejšimi mazdami in rjo, jaz že 5 let ne vozim mazde zdej.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je gregor2137 napisal:

Ta bi bila odlična, a zaradi težav s hrbtom iščem nekaj kjer se višje sedi :)

 

Poišči koga v svoji bližini in pojdi probat. Po mojem občutku je med sedežem Mazde 6 in Mazde CX-5 okoli 5 cm razlike...

Kar pa, za moje pojme, ni taka bistvena razlika...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlika v cm pove bore malo... Sam polozaj za sedenje je v CX-5 precej visji in vstopanje/izstopanje je veliko lazje... sploh ce imas probleme s hrbtom ... Sestica je precej nizka... trojka pa recimo se nizja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Bini napisal:

Je pa zato spoliran..... 😂😉

 

S ta grobo stranjo od Vileda gobice :D 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 1. 10. 2023 ob 17:11 je MazdaBoy napisal:

Jaz žal nisem vozil nobenega od teh, katere si naštel. Ja, imele so mazde težave z rjo, kako je danes ne vem. Naj fantje povedo, kako je z novejšimi mazdami in rjo, jaz že 5 let ne vozim mazde zdej.

Moja prejšnja CX-5, letnik 2018 je bila brez sledi rje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je g.Wankel napisal:

 

Ali je bila v garaži z 0 kilometri, ali pa nisi dost dobro pogledal ;)

Parkirana je bila zmeraj pred blokom. Ko sem jo prodal, smo jo pregledali in ni bilo kje videti rje. Edino trčke so ble videti na havbi, to je pa itak rak rana te red crystal soul barve.

  • Všeč 4
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.