Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je Boss napisal:

 

5000km od generalne pa prodaja. Kdo pri zdravi pameti se loti generalne, da bo avto nato prodal. Če že, je pa verjetno neki drug problem in se pač poskuša znebit zadeve. :nevem:

sem prilepil ta oglas, v temo zanimivi oglasi, zato ker je to res redek avto, ki sploh obstaja na SLO tržišču, ne da bi ga komu priporočal za nakup :), vsi vemo, kaj se je delalo s takimi avti in tak avto je zagotovo največji riziko za nakup, razen, če imaš na lagerju še ene 10k za vsa popravila in ga spraviš v stanje, da ti je "za gušt" in pol ga ne prodaš več :)....enako je z raznimi GTI, VTI in še ostalimi hot hatch vozili izpred 20+.let.....se pa verjetno oba strinjava 🤣, da je bil za tiste čase to res stroj.... :) 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Pa še v tovarni Saab Valmet (sedaj Valmet Automotive) na Finskem so jo izdelovali:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je FuManchu napisal:

Turbo ali nič. Tole z temi ciganskimi podaljški je za nikamor.

 

Sem hotu rečt, da prvi projekt bi bil, da bi odbijače zamenjal :D

Podpis.png

 

Napisano

Mah, starodobnik naj bo starodobnik. Spaček, fičo, ali pa celo kaj še starejšega datuma ... ne pa avti, ki imajo elektronski vbrizg goriva. 😃

Če nima radija, je pa sploh pravi starodobnik!

Napisano

Preglomazen avto je to zame. Poleg tega se mi zdi PHEV slepo črevo razvoja. Fully electric je prava pot, torej BEV, ne pa razni hibridi, kjer s seboj voziš dve tehnologiji, ki, ko enkrat začneta zajebavati (ena ali druga ali kar obe), postanejo luknja brez dna.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Hibridi pri Toyoti so zanesljivi.... 😉

Ja, do prvih 100.000 - 150.000 km. Kaj pa potem? 😃

Hibridna baterija, CVT ...

Napisano
pred 31 minutami je dvorjan napisal:

Ja, do prvih 100.000 - 150.000 km. Kaj pa potem? 😃

Hibridna baterija, CVT ...

Če bi ga jaz imel me pri teh km sigurno nebi bolela glava.....😉

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, do prvih 100.000 - 150.000 km. Kaj pa potem? 😃

Hibridna baterija, CVT ...

Kolega ima Lexusa 250is....letnik 2013, vse funkcionira bp, baterijo ima več kot 80% tako da toyota (in tudi honda) imata z hybridi že ogromno izkušenj in uporabe, vec kot 20.let, tako da hybrid teh dveh znamk ne bi smel biti problematičen...pusti pa ostale no name in vse eu znamke ki so to začele razvijat par let nazaj...in obe znamki sta ogromni npr.proti mazdi, ki je bolj kot ne malček (oz.butična znamka za avte) proti tema dvema....drugi pa sedaj že drugega priusa (najprej prva gen, in zdaj predzadnja...sicer oba grda, ampak hybrid sistem pa deluje bp)....

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)
pred 27 minutami je sportman333 napisal:

Kolega ima Lexusa 250is....letnik 2013, vse funkcionira bp, baterijo ima več kot 80% tako da toyota (in tudi honda) imata z hybridi že ogromno izkušenj in uporabe, vec kot 20.let, tako da hybrid teh dveh znamk ne bi smel biti problematičen...pusti pa ostale no name in vse eu znamke ki so to začele razvijat par let nazaj...in obe znamki sta ogromni npr.proti mazdi, ki je bolj kot ne malček (oz.butična znamka za avte) proti tema dvema....drugi pa sedaj že drugega priusa (najprej prva gen, in zdaj predzadnja...sicer oba grda, ampak hybrid sistem pa deluje bp)....

Tako je. Najmanj se je za bati teh dveh znamk hibridov. 

Boj se kakih drugih in električarjev.

Če bi že bil primoran v nakup hibrida, bi to bila Toyota ali Honda.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je dvorjan napisal:

 

Hondašem s hibridi pa tole (čeprav tega pri nas skoraj ni):

EVCLINIC.EU

 

Iz leta 2009😉🤔🤨, si ze skoraj na nivoju DonFelipe in nutrij....cccc, preberi se kaj sirše kot pa hr forum...

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 19 urami je sportman333 napisal:

Kolega ima Lexusa 250is....letnik 2013, vse funkcionira bp, baterijo ima več kot 80% tako da toyota (in tudi honda) imata z hybridi že ogromno izkušenj in uporabe, vec kot 20.let, tako da hybrid teh dveh znamk ne bi smel biti problematičen...pusti pa ostale no name in vse eu znamke ki so to začele razvijat par let nazaj...in obe znamki sta ogromni npr.proti mazdi, ki je bolj kot ne malček (oz.butična znamka za avte) proti tema dvema....drugi pa sedaj že drugega priusa (najprej prva gen, in zdaj predzadnja...sicer oba grda, ampak hybrid sistem pa deluje bp)....

Še več, 97 leta so dali ven hibridnega priusa, realno gledano so ga začeli verjetno razvijati že ene 3 leta prej, tam nekje 94 leta

 

Torej to je že 30 let razvoja, če tako gledaš...in se strinjam s tabo, EU firme so začela kapljati s svojimi hibridi pred covidom, torej praktično 15 let zaostanka v razvoju ali pa še več

 

Sedaj je corolla mislim da že 4 gen hibridnega pogona z liion baterijami, glede na število prodanih vozil mislim da vejo kaj delajo

 

Jaz bi jo imel ampak CVT ... :party0035: verjamem da bi se ga prej ali slej navadil sicer ampak prehod bi bil naporen :D 

Napisano

Glede Priusa ravno ne vem, ampak če je kaj "v žlahti" s Toyoto Proace Verso ali pa s Toyoto Proace City Verso je bolje, da kupiš Opela... Ali pa Citroëna. Ali pa Peugeota. Saj je vseeno, itak jih vse delajo v Angliji...

Mislim, tudi Toyotina pregovorna zanesljivost ni več to, kar je nekoč bila.

 

Da ne začnem o Hiluxih. Še na prospektu je rejnat. Ko ga odpelješ iz salona, pa rja kar od njega pada...

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

 

Je možno, samo nikakor pri kombinirani vožnji. Relacijska vožnja po regionalkah pa še to, če ni velik hribovske vožnje. Recimo stara cesta od MB do LJ bi bila idealna.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Skoraj tri leta nazaj smo takole testirali regionalko in majhen kos AC pa je kljub regeneracijam DPF-jov bilo pri dizlih okoli 5 litrov. S premišljeno vožnjo brez prelazov bi se dalo še za liter dol.

 

slika.png

33112_1.png

Napisano

Če koga zanima temnosiva 6-ka karavan 2.0d, 105kw, 2007, brez rje, redno in preventivno servisirana pri dr. Pelku, 1. lastnik, bo v nekaj dneh naprodaj. Cca 1000€. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Če koga zanima temnosiva 6-ka karavan 2.0d, 105kw, 2007, brez rje, redno in preventivno servisirana pri dr. Pelku, 1. lastnik, bo v nekaj dneh naprodaj. Cca 1000€. 

Mogoče zapiši v male oglase

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Mogoče zapiši v male oglase

Schurda prodaja, frend s foruma, bo poslikal in sestavil oglas, itaaak. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.