Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je Boss napisal:

 

5000km od generalne pa prodaja. Kdo pri zdravi pameti se loti generalne, da bo avto nato prodal. Če že, je pa verjetno neki drug problem in se pač poskuša znebit zadeve. :nevem:

sem prilepil ta oglas, v temo zanimivi oglasi, zato ker je to res redek avto, ki sploh obstaja na SLO tržišču, ne da bi ga komu priporočal za nakup :), vsi vemo, kaj se je delalo s takimi avti in tak avto je zagotovo največji riziko za nakup, razen, če imaš na lagerju še ene 10k za vsa popravila in ga spraviš v stanje, da ti je "za gušt" in pol ga ne prodaš več :)....enako je z raznimi GTI, VTI in še ostalimi hot hatch vozili izpred 20+.let.....se pa verjetno oba strinjava 🤣, da je bil za tiste čase to res stroj.... :) 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Pa še v tovarni Saab Valmet (sedaj Valmet Automotive) na Finskem so jo izdelovali:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je FuManchu napisal:

Turbo ali nič. Tole z temi ciganskimi podaljški je za nikamor.

 

Sem hotu rečt, da prvi projekt bi bil, da bi odbijače zamenjal :D

Podpis.png

 

Napisano

Mah, starodobnik naj bo starodobnik. Spaček, fičo, ali pa celo kaj še starejšega datuma ... ne pa avti, ki imajo elektronski vbrizg goriva. 😃

Če nima radija, je pa sploh pravi starodobnik!

Napisano

Preglomazen avto je to zame. Poleg tega se mi zdi PHEV slepo črevo razvoja. Fully electric je prava pot, torej BEV, ne pa razni hibridi, kjer s seboj voziš dve tehnologiji, ki, ko enkrat začneta zajebavati (ena ali druga ali kar obe), postanejo luknja brez dna.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Hibridi pri Toyoti so zanesljivi.... 😉

Ja, do prvih 100.000 - 150.000 km. Kaj pa potem? 😃

Hibridna baterija, CVT ...

Napisano
pred 31 minutami je dvorjan napisal:

Ja, do prvih 100.000 - 150.000 km. Kaj pa potem? 😃

Hibridna baterija, CVT ...

Če bi ga jaz imel me pri teh km sigurno nebi bolela glava.....😉

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, do prvih 100.000 - 150.000 km. Kaj pa potem? 😃

Hibridna baterija, CVT ...

Kolega ima Lexusa 250is....letnik 2013, vse funkcionira bp, baterijo ima več kot 80% tako da toyota (in tudi honda) imata z hybridi že ogromno izkušenj in uporabe, vec kot 20.let, tako da hybrid teh dveh znamk ne bi smel biti problematičen...pusti pa ostale no name in vse eu znamke ki so to začele razvijat par let nazaj...in obe znamki sta ogromni npr.proti mazdi, ki je bolj kot ne malček (oz.butična znamka za avte) proti tema dvema....drugi pa sedaj že drugega priusa (najprej prva gen, in zdaj predzadnja...sicer oba grda, ampak hybrid sistem pa deluje bp)....

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)
pred 27 minutami je sportman333 napisal:

Kolega ima Lexusa 250is....letnik 2013, vse funkcionira bp, baterijo ima več kot 80% tako da toyota (in tudi honda) imata z hybridi že ogromno izkušenj in uporabe, vec kot 20.let, tako da hybrid teh dveh znamk ne bi smel biti problematičen...pusti pa ostale no name in vse eu znamke ki so to začele razvijat par let nazaj...in obe znamki sta ogromni npr.proti mazdi, ki je bolj kot ne malček (oz.butična znamka za avte) proti tema dvema....drugi pa sedaj že drugega priusa (najprej prva gen, in zdaj predzadnja...sicer oba grda, ampak hybrid sistem pa deluje bp)....

Tako je. Najmanj se je za bati teh dveh znamk hibridov. 

Boj se kakih drugih in električarjev.

Če bi že bil primoran v nakup hibrida, bi to bila Toyota ali Honda.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je dvorjan napisal:

 

Hondašem s hibridi pa tole (čeprav tega pri nas skoraj ni):

EVCLINIC.EU

 

Iz leta 2009😉🤔🤨, si ze skoraj na nivoju DonFelipe in nutrij....cccc, preberi se kaj sirše kot pa hr forum...

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 19 urami je sportman333 napisal:

Kolega ima Lexusa 250is....letnik 2013, vse funkcionira bp, baterijo ima več kot 80% tako da toyota (in tudi honda) imata z hybridi že ogromno izkušenj in uporabe, vec kot 20.let, tako da hybrid teh dveh znamk ne bi smel biti problematičen...pusti pa ostale no name in vse eu znamke ki so to začele razvijat par let nazaj...in obe znamki sta ogromni npr.proti mazdi, ki je bolj kot ne malček (oz.butična znamka za avte) proti tema dvema....drugi pa sedaj že drugega priusa (najprej prva gen, in zdaj predzadnja...sicer oba grda, ampak hybrid sistem pa deluje bp)....

Še več, 97 leta so dali ven hibridnega priusa, realno gledano so ga začeli verjetno razvijati že ene 3 leta prej, tam nekje 94 leta

 

Torej to je že 30 let razvoja, če tako gledaš...in se strinjam s tabo, EU firme so začela kapljati s svojimi hibridi pred covidom, torej praktično 15 let zaostanka v razvoju ali pa še več

 

Sedaj je corolla mislim da že 4 gen hibridnega pogona z liion baterijami, glede na število prodanih vozil mislim da vejo kaj delajo

 

Jaz bi jo imel ampak CVT ... :party0035: verjamem da bi se ga prej ali slej navadil sicer ampak prehod bi bil naporen :D 

Napisano

Glede Priusa ravno ne vem, ampak če je kaj "v žlahti" s Toyoto Proace Verso ali pa s Toyoto Proace City Verso je bolje, da kupiš Opela... Ali pa Citroëna. Ali pa Peugeota. Saj je vseeno, itak jih vse delajo v Angliji...

Mislim, tudi Toyotina pregovorna zanesljivost ni več to, kar je nekoč bila.

 

Da ne začnem o Hiluxih. Še na prospektu je rejnat. Ko ga odpelješ iz salona, pa rja kar od njega pada...

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

 

Je možno, samo nikakor pri kombinirani vožnji. Relacijska vožnja po regionalkah pa še to, če ni velik hribovske vožnje. Recimo stara cesta od MB do LJ bi bila idealna.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Skoraj tri leta nazaj smo takole testirali regionalko in majhen kos AC pa je kljub regeneracijam DPF-jov bilo pri dizlih okoli 5 litrov. S premišljeno vožnjo brez prelazov bi se dalo še za liter dol.

 

slika.png

33112_1.png

Napisano

Če koga zanima temnosiva 6-ka karavan 2.0d, 105kw, 2007, brez rje, redno in preventivno servisirana pri dr. Pelku, 1. lastnik, bo v nekaj dneh naprodaj. Cca 1000€. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Če koga zanima temnosiva 6-ka karavan 2.0d, 105kw, 2007, brez rje, redno in preventivno servisirana pri dr. Pelku, 1. lastnik, bo v nekaj dneh naprodaj. Cca 1000€. 

Mogoče zapiši v male oglase

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Mogoče zapiši v male oglase

Schurda prodaja, frend s foruma, bo poslikal in sestavil oglas, itaaak. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.