Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spodaj navaja porabo 4 litre, heh kera komedija. Razen če ima kaj drugega v mislih, ne porabe bencina na 100 prevoženih km-jev;

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19212834&display=Hyundai Getz

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa Saab-ov se večina otepa, ker so propadli.

Isto kot včasih Roverjev.

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Specifično vozilo...

Ja. Zavedal sem se tega že, ko sem ga kupil 😁

pred 2 urama je godlike napisal:

Pa Saab-ov se večina otepa, ker so propadli.

Isto kot včasih Roverjev.

Pa Rover sploh ni bil tako slabo avto, kot nekateri mislijo. Sploh ko je bil v navezi z Hondo. 

Ko pa se je zmešal z bmw-jem pa je ratal polomija.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Pa Rover sploh ni bil tako slabo avto, kot nekateri mislijo. Sploh ko je bil v navezi z Hondo. 

Ko pa se je zmešal z bmw-jem pa je ratal polomija.

Valda. Samo strah pa te je za rezervne dele, ker ne obstajajo generiki za vse.

 

Ampak ja, upam da gre za pošteno ceno, ker si lepo skrbel za njega.

Napisano
pred 19 minutami je godlike napisal:

Valda. Samo strah pa te je za rezervne dele, ker ne obstajajo generiki za vse.

 

Ampak ja, upam da gre za pošteno ceno, ker si lepo skrbel za njega.

Tudi mene je bilo strah zaradi dobave delov za saaba. Pa se vse dobi v dobi interneta in GM naveze.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Hja, pa kilometrov ima tudi že kar nekaj. Tole bi imel za drugi avto, nikakor pa ne za daily driver. Mi je pa drgač huT B)

 

Sodelovc prodaja kombi, ki ima podobno kilometrov, pa ga tud pokličejo ne. 

Napisano

Sej če mu dam zbit km dol za 200K bo pa šel... Narod je zelo zelo naiven in slep.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 21 urami je FuManchu napisal:

Nobenega klica še:D

Lahko te jaz pokličem, če se boš bolje potem počutil :D 

  • Haha 6
  • Začuden 2
Napisano

Če vprašaš mene:

- napačno gorivo

- napačen menjalnik

- napačna oblika

- staro... ... ... a to je še z Noetove barke?

- precej kilometrov

- precej lastnikov

 

V glavnem: napačna cena - najbrž se je zatipkal, pa pritisnil eno ničlo preveč... Mislim, za skoraj polnoletno vozilo s preko 230.000 km in tretji lastnik 13.500€... Tole je vredno mogoče kaj več kot 0,30€ na kilogram...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Če vprašaš mene:

- napačno gorivo - gorivo je pravo 😁

- napačen menjalnik - menjalnik je tudi pravilen 😁

- napačna oblika - ja, lahko bi bil karavan

- staro... ... ... a to je še z Noetove barke? - kar je staro je boljše - kar poglej kaj ti voziš in kaj imaš na servisu 😅🤣😂

- precej kilometrov - se strinjam

- precej lastnikov - se strinjam

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
pred 20 minutami je jstdoma napisal:

... ... ... ...

- staro... ... ... a to je še z Noetove barke? - kar je staro je boljše - kar poglej kaj ti voziš in kaj imaš na servisu 😅🤣😂

... ... ... ...

 

Ja, ampak če si lastnik starega od takrat, ko je bilo novo, je ena zgodba. Da bi si pa zdaj domov pripeljal staro, kjer bi bil četrti lastnik, je pa druga zgodba... Tole, če bi že kupil, bi najprej krepko preservisiral, mogoče kar restavriral. Kot četrti lastnik kupiti skoraj polnoletno vozilo... 

 

Glej, jaz ne, vi pa kakor komu paše. 

 

In, če mene vprašaš: ne gorivo ne menjalnik nista prava...

Napisano (urejeno)

Kolega je teden nazaj prodal V70 D4 - 4 cilindri, MT, usnje, webasto, ... letnik 2015, 270.000 km za 9.900 € in kupil XC60, D4 - 5 cilindrov, 2400 cm3, AT, letnik 2014, 190.000 km za 15.000 € ... od manjše avtohiše, oba je stara uvozila ta avtohiša (s.p.) ...

 

D4 2000 cm3 ima težave ... preveč navita mašina, obročki in posledično pitje olja

D4 2400 cm3 in tudi bencinarji 2400 cm3, pet cilindrov, je menda neuničljiv motor (tako kot so neuničljive Mazde bencinarke (G, za X se še ne ve) 🙂) . Pri Volvotu 2400 cm3 AT je treba menda samo pazit, da se pri 160.000 km zamenja olje v menjalniku, sicer lahko šteka vzratna prestava ...

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.