Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

pred 1 uro je godlike napisal:

Pa gremo s tvojim Alfistom nazaj.

Če se že gremo španat.

 

156, 159, 33, 166 vse niso Alfe, prave Alfe so imele zadnji pogon. Torej od novih (pod Fiatom), je edino Alfa Giulia.

 

Naj raje pove, da mu SUVi niso všeč. Tu se tudi jaz podpišem.

Cel svet prodaja SUVe, tudi Alfa jih more, da komaj preživi.

Nisem prepričan, da sta imeli tudi 155 in 164 pogon zadaj, dvomim?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes prvič v življenju videl Mitsubishi Clio wagen. Sem debelo pogledal, pa vidim da res obstaja in sem prebral, da obstaja celo šibkejši motor, ki ga Clio nima, ter zato tudi ugodnejša cena Colt-a.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19000624&display=Mitsubishi Colt

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno kar pogledal oddajo Volan....hm, kam gre oblikovanje in cenovno vrednotenje avtomobilov.....KIA Sorento, 68k €.....heh, da ne govorimo o kakih bolj premijskih znamkah....glede na vozni park po Sloveniji nam ne gre slabo :), četudi standard tega realno ne omogoča (ne vem pa ali se kdo v tej oddaji vpraša zakaj predstavljajo avtomobile, ki si jih realno lahko privošči 5-10% folka...).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

 

 

Končno so malo popustili ... s ceno so sedaj tam nekje v letu 2021 ... 😁

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19439865&display=Mazda Mazda6

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, avto sem videval ko sem sel mimo na sprehod, nikoli ni bil karkoli poskodovan, pa vedno je bil opran. Lastnik ima tudi avtomehanicno delavnico, zato ne dvomim, da je dobro skrbel za avto. Vglavnem če kdo išče sedana je avto sigurno za pogledat. Ravno včeraj popoldne sem ga videl na cesti.

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 6. 4. 2024 ob 15:33 je Shrek napisal:

Verjetno je bosa 😋

ali pa vsaj ŽEJNA :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.