Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Lepo zgleda...

Kvaliteta je pa vprasanje, ceprov, google pravi da masine so iste kt v volvotih.

Popravljeno od Matick
Napisano
Pred eno uro je Freak napisal:

Kitajc gor al pa dol, tole je res konkreten avto. Taka oprema za tako ceno, kapo dol.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19477148&display=Geely CoolRay

Imam občutek, da jih bo veliko na naših cestah. Kot sedaj MG-jev.

 

 

Napisano
pred 3 urami je stonauro napisal:

Fajn avto samo jaz nebi imel jajc dat tak denar za kitajca, sploh ice. 

Za EV pa še manj. To je kinder surprise - čokolada, igračka pa presenečenje, oziroma kot bi rekel Forest Gump. Chinese car is like a box of chocolate - you never know what you're gonna get.

33112_1.png

Napisano

Jaz nimam takih predsodkov okol kitajskih avtov. Glede na to, kako sem gledal na huawei mobi, dokler si ga nisem sam lastil in še vedno mislim, da je to najboljši mobitel, ki sem si jih lastil. Škoda, da so jih zje*al z googlom. Mislim, da je z avti podobno.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 1 uro je Freak napisal:

Jaz nimam takih predsodkov okol kitajskih avtov.

Jaz pa mam. Od vseh azijcev je Kitajska pač najslabša izbira. Zdej, če je res samo denar v igri pol še razumem mogoče. Če pa se iščenekaj več je pa boljš naredit obvoz.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
2 hours ago, Freak said:

Jaz nimam takih predsodkov okol kitajskih avtov. Glede na to, kako sem gledal na huawei mobi, dokler si ga nisem sam lastil in še vedno mislim, da je to najboljši mobitel, ki sem si jih lastil. Škoda, da so jih zje*al z googlom. Mislim, da je z avti podobno.

Upam sicer, da ne bo šla evropska avtomobilska industrija po poti Nokie 🤔

Napisano

Sam tudi Kitajci se bodo povzpeli.

Japonci in Korejci so bili včasih taka tabu tema. Naša Sephia GTX je pa imela edina vsa okna na elektronski pomik - slovenceljni v Cliotih niso mogli dojet 😀

 

Sam, ko se povpnejo, se bodo tudi cene. Tako kot so zdej Kie in Mazde premium že skor 😀

Podpis.png

 

Napisano
dne 12. 4. 2024 ob 17:33 je stonauro napisal:

Fajn avto samo jaz nebi imel jajc dat tak denar za kitajca, sploh ice. 

 

Jaz tudi ne, zato sem pa raje vzel FucksWagna! Evropska šara je bolj šara od Kitajske šare...

Napisano

1,5 litrski motor pa 128 kW... 

 

Ne vem, no, meni se to zdi kot recept za okvare...

 

Ne razumem pa, zakaj ima oznako 1,5 TD, če ni dizel...

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

Jaz imam 1.5 134kw.

In ni težav.

 

Drugi pa je 1.6 in 150kw. Samo tisti je pol leta pri hiši in težje rečem na dolgi rok.

Napisano

Če se ne motim je motor od mitsubishija. 1.5 128kw ni nič posebnega v teh časih. Moj bivši civic VTI 1.6 ,118kw je imel 370 000km , ko je šel od hiše. Pa mi je tolk olja popila, kot sedanja mazda 6gh, 2.0 bencinar ( liter/100km).

  • Začuden 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 51 minutami je Freak napisal:

Matr sem zaje*u, pije mi leter olja na 10 000km. Tista na 100km bi bla mal divja.

Sem že hotel vprašat, če je to možno.

 

Toliko je pila Hyundail Lantra 1997, VW Polo 2010, Ford Mondeo 2.0 dizl (PSA motor) od 100k km naprej.

 

Meni je še to sprejemljivo. Čeprav sem imel srečo, nobenega Avta nisem rabil dolivat.

 

Alfo sem dolil 1x, ko je po nemčiji letela na končni hitrosti (220 km/h) in M2 2x, ko so se delale samo relacije do 3 km.

 

pred 45 minutami je Slivka napisal:

Za FucksWagna niti ne...

Vidim da si čebele zamenjal za ribe, ker ta je totalno ribiška.

Preberem večino tvojih objav....

Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

... ... ... ... ... ...

 

Vidim da si čebele zamenjal za ribe, ker ta je totalno ribiška.

... ... ... ...

 

Ti, ta je pa lovska...

Napisano

Dobro se je spomnil ime podjetja BOSANC :)

 

Sicer ne vem kaj bo kdo zgolj z eno gumo, razen če je ravnokar eno preluknjal, heh.

 

 

Dobro se je spomnil ime podjetja BOSANC :)

 

Sicer ne vem kaj bo kdo zgolj z eno gumo, razen če je ravnokar eno preluknjal, heh.

 

 

image.png

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

U matr je spustil že na 15k, to je sam za vzet. 

 

Drugače pa žalostno da takšen avto s super ceno ne najde kupca. 

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 3
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.