Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Še vedno bi raje vzel Hondo CR-V :bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Mogoče so pa pri MT atmosfercih samo nekateri šoferji slabi, nesposobni prestavljat optimalno, da da bi izvlekli iz motorja razpoložljivo moč.

 

Recimo Alexova turbo dizel 6-ka CD150 je 10% švohnejša od moje bencinske atmosferske G165 ... 😃 

 

Zadnjič sem vozil novo Hondo CRV ... hibrid, lahko samo rečem, da je naredila dober vtis, za cca 44.000 € bi pri meni imela prednost pred novo Mazdo CX-5.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Mogoče so pa pri MT atmosfercih samo nekateri šoferji slabi, nesposobni prestavljat optimalno, da da bi izvlekli iz motorja razpoložljivo moč.

 

Recimo Alexova turbo dizel 6-ka CD150 je 10% švohnejša od moje bencinske atmosferske G165 ... 😃 

 

Zadnjič sem vozil novo Hondo CRV ... hibrid, lahko samo rečem, da je naredila dober vtis, za cca 44.000 € bi pri meni imela prednost pred novo Mazdo CX-5.

Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo. 

pred 6 urami je ignacij napisal:

No tukaj se pa motiš, kaj pa od @Alex premium CX30?

Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 

 

 

Napisano

...in zakaj je ta vrhniški klanec tako pomemben? Ko ga žgeš gor, raje pomisli na ceno goriva in na ceno vzdrževanja. 

Jaz pa dlje časa v vrhniškem klancu ženo za kolena držim, ti pa volan stiskaš... 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 23 minutami je Shrek napisal:

...in zakaj je ta vrhniški klanec tako pomemben? Ko ga žgeš gor, raje pomisli na ceno goriva in na ceno vzdrževanja. 

Jaz pa dlje časa v vrhniškem klancu ženo za kolena držim, ti pa volan stiskaš... 

Lepo, da jo držiš samo za koleno. Nekaterim je to dovolj. 😉Vsak ima svoje gušte. 

 

 

Napisano

Me res zanima, kaj ji lahko ti v vrhniškem klancu delaš, ko volan stiskaš... 

Napisano
pred 4 minutami je Shrek napisal:

Me res zanima, kaj ji lahko ti v vrhniškem klancu delaš, ko volan stiskaš... 

Sem pozoren na vozila pred menoj in na vsa vozila, ki jih prehitevam. 😉

 

 

Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Jaz pa dlje časa v vrhniškem klancu ženo za kolena držim

 

A tolk počas greš, da se bojiš, da ti bo med vožnjo ven spizdila pa raj mal držiš. :hudicek:

 

Se pa strinjam z @Alex, ker za babo stiskat so bolj primerne in romantične druge priložnosti, kot ravno med vožnjo. Pa verjamem, da jih je bistveno več kot med samo vožnjo. 😜

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
dne 8. 3. 2025 ob 12:23 je Alex napisal:

Tudi njihov 2.5 motor ni bohve kaj. Enak problem kot tukaj z Dinoti. Sem imel toyoto korolo karavan za dva dni na uporabi. To samo nekaj tuli v prazno in se ti vedno znova zdi, da je sklopka fuč. Ja, je v redu za kake penziče ali pa za zelo zelo umirjene gospode. 

Enako 2.5 motor. 

Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.

Napisano

Možakar je pomotoma dodal številko ena spredaj...

  • Haha 4
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Možakar je pomotoma dodal številko ena spredaj...

Res je. Tip ta avto  prodaja kot, da je nov. 

 

 

Napisano
pred 8 urami je samSimon napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20722919&display=Mazda Mazda3

Men pa tale ne da miru, ampak tut samo gledam kam smo s cenami prišli danes. 🙄

Meni je pa cena čisto vredu, mi smo dobili za 3ko prejšnji model letnik 18, in 65kkm cca15k€. Tako, da 18k€ bi lahko bila.... :whatever:

Napisano
dne 19. 3. 2025 ob 20:47 je Bini napisal:

Meni je pa cena čisto vredu, mi smo dobili za 3ko prejšnji model letnik 18, in 65kkm cca15k€. Tako, da 18k€ bi lahko bila.... :whatever:

 

Je ze ni vec 🙂

Napisano (urejeno)

Tale oglas se je danes pojavil in danes izginil ... verjetno se bo pojavil nazaj čez par dni, ampak ga ne bo prodajal Zoran, niti ne bo 15.990, ampak verjetno okoli 19.000. :) 🥲

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Pa še en nov današnji oglas ... sem že zmatran od komentarjev tega avta ... kmalu bo 3 leta, odkar se že prodaja. 😆

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Pa še en nov današnji oglas ... sem že zmatran od komentarjev tega avta ... kmalu bo 3 leta, odkar se že prodaja. 😆

 

image.png

Pa kaj jim še ni potegnilo, da ga ne bodo prodali?

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Od ET48 do ET55 je kar dosti razlike, jaz nebi reskiral... 
    • ET pomeni pozitivni odmik od središča platišča. Torek koliko je naleganje platišča na disk odmakjeno od sredine.   Med 52mm in 53mm je tako mala razlika, da realno ne bi smelo biti težav. Večina jih take zadeve vozi in se jim žvižga. Tisti drugi, smo v manjši, pa nam to ni ok. Ne zaradi lastnosti ampak je sporno. Torej ali homologiraš ali pa voziš in upam, da stric na tehničnem ne bo imel slabi dan (če so Mazda pokrovčki tako ne bo nikoli ugotovil), ali pa da ne bo tako velike nesreče, da bi šla to zavarovalnica preiskovati.   Odločitev je tvoja.
    • Ene gume 😳
    • Veliko imaš prav ampak to, da ni strokovnjak si mahnil mimo, če nebi bil nebi poceni neznane igralce v parih letih dodelal s strogim treningom in jih večino prodal zvenečim klubom za tiste čase ogromna sredstva! Če tako nebi funkcijoniral in polnil proračun olimpije bi ga tako brcnili v rit, tako pa so ga do konca podpirali ker niso imeli drugih sredstev. Drugače pa to kar je on 20,30 let nazaj delal to počnejo zdaj vsi z razliko, da zdaj sklepajo gromozansko visoke pogodbe.... 😉
    • Pozdravljeni kolegi,   Nameravam kupiti komplet platišč za zimske gume, za svojo mazdo CX-3 (2017).   Našel sem komplet starejših platišč za mazdo 6 (2008), ki imajo ostale specifikacije sicer skladne, vendar pa je odstopanje pri ET. Na internetu sem zasledil, da je predviden ET za CX-3 med 48 in 52, medtem ko imajo ta starejša platišča ET 55.   Ali to v praksi pomeni da teh platišč ne bi mogel spraviti na avto? Oz. bi to lahko povzročilo kakšne težave?   Se v naprej zahvaljujem za pomoč!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.