Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Dobra cena, sicer ima kar nekaj prevo?enih, ampak na?eloma je to pri DI bencinarjih samo dobro, verjetno kakih kratkih vo?enj ni bilo. ?e je bilo olje menjano na 20k ali pogosteje in ni "sestavljena iz dveh", samo go for it.

Hm. Jst gledam to, ker bom imel ve?inoma kratke relacije. A je kul to al kej ne vem, da niso ok za skakat naokoli?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sodobni DI bencinarji so glede tega precej problemati?ni, tudi mazdini seveda. Saje na izpu?nih ventilih se nabirajo, re?i? se jih ne, tudi ?e vsake toliko opravi? dalj?o relacijo, posledica je gare?, ki ima lahko drasti?ne posledice. Pomaga edino podiranje in peskanje z mletimi orehovimi lupinami... verjetno sicer v ?ivljenjski dobi avta enkrat ali dvakrat, a glede na 40k na leto, kot jih je delal prej?nji lastnik, nima? pravega razloga za skrb, pri tvojem profilu vo?nje pa bo verjetno to potrebno ?ez nekaj let opraviti.

 

"carbon buildup" in veselo googlanje! :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..J.J...pejdi hitro pogledat res ...je videt ok...poglej srvisno kartico ...kje so bili Delani servisi in itd...pa dobrega mehanika vzami sabo...zoom zoom.lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, bordo rde?a so napisali, Alexu se bo zme?alo.

 

J.J. tole zna hitro it, tako, da jaz bi ?el na tvojem mestu pogledat, ali je tud v ?ivo vse OK.

Samo res, bodo rde?a?Kje so oni videli kako bodo barvo? Wtf?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdj sm pa razdvojen res. Dizla mislm menjat lih zarad tega, k no?m met te?av z egr, dpr, k bom delu samo ?e par km na dan, max 30 recmo ve?inoma, in zj tut bencinarji serjejo pr teh dnevnih km. Kaj pol vzet? Elektri?ni skiro pa kolo ni opcija, ?al.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdj sm pa razdvojen res. Dizla mislm menjat lih zarad tega, k no?m met te?av z egr, dpr, k bom delu samo ?e par km na dan, max 30 recmo ve?inoma, in zj tut bencinarji serjejo pr teh dnevnih km. Kaj pol vzet? Elektri?ni skiro pa kolo ni opcija, ?al.

ZOE, leaf, e-golf,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa dodatki za ?i??enje ventilov in ?ob, ki se lahko dodajo v gorivo a po magajo kaj pri bencinarjih?

Pri direktno vbrizganih bencinarjih ne, ker do izpu?nih ventilov ne pride noben dodatek, bencin oz. ?ude?na palica. Pomaga edino redno z ogretim motorjem v visoke obrate in ?e se le da ne preve? kratkih vo?enj.

 

Ravno zaradi tega nekateri proizvajalci uvajajo kombinacijo direktnega in klasi?nega vbrizga, tu je dobra razlaga:

 

Pa ?e ena z ve? in-engine materiala, ne samo risb od zlobnegosi, enega od po mojem mnenju bolj?ih YT reviewerjev:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zakaj? a zato, ker Mazda ne razume, da je relativno nišna znamka in ima svoj ne prav velik krog kupcev, ki namesto, da bi jih obdržala se prav trudi, da bi se jih kar precej znebila.   Pa zakaj SUV-i? Zato, da se zmanjšuje stroške projektiranja. SUV-a v določeni velikosti maš lahko samo enega. Ne rabiš delat SUV limuzino, SUV karavan in SUV HB. Pri 6-ki je to bil problem, ko so imeli v prvih dveh generacijah 6-ko s tremi različnimi ritkami. Kupci smo bili veseli nad izbiro, Mazda nad stroški proizvodnje pač ne. Ko so uvajali CX-5, so ga dejansko kot menjavo Mazde 6 HB, ki je za moje pojme najbolj posrečena oblika v navezavi z uporabnostjo.   CX-5 je tako enostavno kanibalizirala lasten model, ker del te prodaje, ko ni bilo 6 HB je šel k CX-5. In procenti 6-ke so padali. Medtem, ko so pri Mazdi naredili 2. gen CX-5 so 6-ko več ali manj držali le s FL-ji. Se pravi generacijo so menjali tako, da so FL-ju rekli nova generacija. To se v prodaji ne počne in , ko po 10-ih letih ne zamenjaš generacije določenega modela je logično, da številke v prodaji padajo tako globoko, da pri Mazdi rečejo: "ej, ste videli, da ne gre in da je prihodnost v dražjih SUV-ih". Kako prikladen izgovor.   Se pravi ne daš na trg nove generacije, omejuješ prodajo in število različic. In ja seveda, na koncu smo kupci krivi za take odločitve. Bolano do nezavesti.
    • 50 jurjev? 🤣 za CX-5... haha keri lokvanji   pa seveda je zvestoba do groba... zato ker se jo boš težko znebil za normalen denar.
    • Zanimivo da to nisi slišal, ko ste s prikolico romali okoli.   Takrat bi se že moralo slišat. Razen če BT-jka tak fejst šklopota, da se je porazgubilo v drugem hrupu 🤔
    • Si vzel nove tam. So jih morali vzet.
    • A ni tko, da je v ceno novih vraćunan tudi prispevek za razgradnjo? In ti ne bi smeli računat razgradnje starih. Namreč to je narejeno zato, da folk odpelje k vulkanizerju in ne meče v hosto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.