Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V slu?bi vozim citroe?ka in ima obvo.ro?ico za tempomat in mi je bolj?e delat z njim in bolj?e kot na volanu,ker lahko vonan normalno dr?i? in je tudi bolj varno. Lp

Napisano

Ne ne, ?e ima? obe roki na volanu, je pa ja la?je s palcem pritisnit na tipko, kot iskat ro?ico zadaj za volanom?? Sploh ?e je ta ro?ica ?e malce bolj dol prestavljanea, tako kot ima recimo superb...Fail. Vsaj zame. In potem bognedaj na tisti ro?ici ?e iskat stikalo za nastavit razdaljo na aktivnem tempomatu. Ne vem no.

Napisano

Verjemi mi navadi? se u nulo,ker ve? na pamet kot pri ?migavcu avtomatsko dela? in je super pa ?e radio je na ro?ici in je varno da kaj.Ko primerjam z m3 in citr. glede tega mi je bolj?e. Moje mnenje. Lp

Napisano

Ok, verjamem da je to stvar navade. Ni mi pa jasno, zakaj bi bilo to bolj varno??

No tak ob?utek imam ko vozim enega in drugega ni pa neke razlike. Druga?e je pa bolj?e ?e ima? vse skupaj na o?eh ker so ?e druge stvari na volanu tako da ?e gledam na ?isto vse mi je bolj?e pri m3. Lp

Napisano

Vse vec asistence vse manj prostora na volanu

Ampak to se potem vracajo nazaj na klasiko, se hitro navadis. Nenazadnje je pri radarskem + avtomatik zelo zelo malo dela s tempomatom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dr?i. Po drugi strani pa je ro?ni menjalnik + radarski tempomat kar nekaj, saj avto teoreti?no iz 130 bremza na 50, nato pa je potrebno spet pospe?iti. V 6. prestavi se bolj malo zgodi, razen to da si misli?, da se je radar sam nastavil na 50 km/h. Moja izku?nja iz testne vo?nje nove mazde 3, ki pa jo nisem posebej poudarjal v svojem zapisu tu v temi, saj ne gre za slabost doti?nega avta, ampak vseh avtov s to kombinacijo.

Napisano

Ja, ampak vsi hvalijo ro?ni menjalnik, avtomatski je pa bolj vrste "tako tako". ?e v vseh teh letih nisem potreboval radarskega tempomata, verjetno tudi zdaj ne bi ravno jokal ob kombinaciji z ro?nim menjalnikom. Sem pa danes sedel v trojki HB in tista temna notranjost je res mrtva?ka - hvala kurcu, da ima vsaj limo svetlo.

 

Zdaj pa slabe novice - Japonci so se zavili v molk glede Skyactiv-X motorja. Ne obve??ajo niti svojih prodajnih partnerjev, tako da optimisti?ne napovedi za jesen bolj slabo izgledajo. ?edalje bolj verjetno se vse skupaj pomika v 2020, kot sem ?e pred ?asom napisal. Slab ob?utek, je da imajo te?ave z obvladovanjem izpustov in da se zatika pri homologaciji.

33112_1.png

Napisano

Meni radarski tempomat sploh ne rabi. V bistvu ?e navadnega uporabljam samo, ko se vozim po Italiji. Pri nas je itak gu?va ppo avtocesti.

 

 

Napisano

Meni radarski tempomat sploh ne rabi. V bistvu ?e navadnega uporabljam samo, ko se vozim po Italiji. Pri nas je itak gu?va ppo avtocesti.

80% v uporabi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

80% v uporabi

Sorry, ?e vedno rad upravljam z avtom jaz in ne on z mano, ko je to le mogo?e.Edino,?e so avtoceste prazne in dolgo?asne vklopim tempomat. :)

 

 

Napisano

Zanimivo je, da so Skyactive-X modeli trojke izginili iz cenikov. Zakaj?

33112_1.png

Napisano

Zanimivo je, da so Skyactive-X modeli trojke izginili iz cenikov. Zakaj?

Baje, da klenkanja ?e niso odpravili. Izgleda, da so preve? pompozno napovedovali revolucijo in sedaj ni vse tako, kot mora biti.Jaz teh prvih motorjev zagotovo ne bi hotel imeti.

 

 

Napisano

To s klenkanjem SkyactiveX motorjev se vle?e ?e od za?etka, ?e na prototipnih ko so testirali samo motorje v starem modelu M3 so omejili mo? motorja glih zaradi prevelikega klenkanja.

Btw: klenkanje pri bencinskem motorju pomeni prej ali slej smrt za motor, tak da mam ob?utek da bo to bolj fail od motorja. Kot pa revolucija.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja...dejmo po?akat da pride ta novi motor x v Prodajo..probamo..ne more si Mazda dovolit da naredijo slab motor..in potem jeba....mislim da bojo porihtal to...lp

Napisano

Mazdo boli k..va?no da proda, saj v preteklosti so ?e delali razne cvetke: rja se je vlekla leta in leta, wankel tudi niso porihtali, dizli z dpf nafta v olju so tudi rabli dolgo da so kolikortolko po?timal... Tako da ne bi bil prepri?an da bodo porihtali SkyX

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se bojim da ima? prav, sploh ker motor ne bo globalen, ampak je mi?ljen predvsem za Evropo (v USA ga ne bo, ker so emisijski standardi bla?ji). Glede na to, da je ?e obi?ajni G122 mild hibrid, naj raje dajo na trg mo?nej?o 170 verzijo tega motorja, s "kraj?im" menjalnikom, tako kot pri G165 prej?nje generacije, pa se nih?e ne bo prito?eval. Kupce tako dolgo dr?ati v negotovosti je malo neodgovorno. Naj se prihodnji? ne hvalijo ?e dve leti prej, da so nekaj razvili, ?e motorja ?e danes ni v proizvodnji.

 

Tisti liter manj porabe gor ali dol, sploh ker so ?e zdaj?nji G bencinarji zelo var?ni, nekje na ravni 1.2 T mlin?kov, pod obremenitvijo celo var?nej?i.

Napisano

Danes sem vozil novo kio od sodelavca,1.4 turbo. Moram priznati, ?eprav nerad, da ta motor je pa res dober, zvok tudi.

Ima mislim da okoli 280nm navora.To je benzinar, kakr?nega bi morala narediti tudi mazda in bi se druga?e pogovarjali o benzinarjih.?e bo... ko bo...novi x motor vsaj pribli?no tako dober, bo v redu. Aja, pa poraba kie ppo mestu okroglo 8,6l/100 po ra?unalniku.

 

 

Napisano

Jaz sem pa danes vozil ?estico, 2017 letnik 2.5 bencinar. Teh 190 konjev res ne ?uti?, majke mi. Za lagodno vo?njo super, ?im si pa hotel malce ve?, je pa spet kup 'dretja' pod havbo. No...lahko da sem pa? ?e star in mi je ?lo to malce na ....

 

Sicer pa kar napredek v sami zvo?ni zatesnjenosti.

Napisano

Mislim da teh te?av,?e so res ne bojo kar tako odpravili ,se ?e predolgo vle?ejo! Mislim da so ?e nekateri poskusili to kar dela Mazda z X motorjem pa jim ni ?lo oziroma prezapleteno in predrago za serijsko proizvodnjo. Upam da bo kaj iz tega. Glede Kie pa, res dobro gre,samo dizajn in ceno malo zni?ajo pa bo mogo?e moj naslednji avto po kakih petih letih!? Lahko ?e kdo ali vsi napi?ete maksimalne prevo?ene kilometre z 2.0 bencinskim motorjem(kdo jih ima najve?)da vidimo? Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.