Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V slu?bi vozim citroe?ka in ima obvo.ro?ico za tempomat in mi je bolj?e delat z njim in bolj?e kot na volanu,ker lahko vonan normalno dr?i? in je tudi bolj varno. Lp

Napisano

Ne ne, ?e ima? obe roki na volanu, je pa ja la?je s palcem pritisnit na tipko, kot iskat ro?ico zadaj za volanom?? Sploh ?e je ta ro?ica ?e malce bolj dol prestavljanea, tako kot ima recimo superb...Fail. Vsaj zame. In potem bognedaj na tisti ro?ici ?e iskat stikalo za nastavit razdaljo na aktivnem tempomatu. Ne vem no.

Napisano

Verjemi mi navadi? se u nulo,ker ve? na pamet kot pri ?migavcu avtomatsko dela? in je super pa ?e radio je na ro?ici in je varno da kaj.Ko primerjam z m3 in citr. glede tega mi je bolj?e. Moje mnenje. Lp

Napisano

Ok, verjamem da je to stvar navade. Ni mi pa jasno, zakaj bi bilo to bolj varno??

No tak ob?utek imam ko vozim enega in drugega ni pa neke razlike. Druga?e je pa bolj?e ?e ima? vse skupaj na o?eh ker so ?e druge stvari na volanu tako da ?e gledam na ?isto vse mi je bolj?e pri m3. Lp

Napisano

Vse vec asistence vse manj prostora na volanu

Ampak to se potem vracajo nazaj na klasiko, se hitro navadis. Nenazadnje je pri radarskem + avtomatik zelo zelo malo dela s tempomatom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dr?i. Po drugi strani pa je ro?ni menjalnik + radarski tempomat kar nekaj, saj avto teoreti?no iz 130 bremza na 50, nato pa je potrebno spet pospe?iti. V 6. prestavi se bolj malo zgodi, razen to da si misli?, da se je radar sam nastavil na 50 km/h. Moja izku?nja iz testne vo?nje nove mazde 3, ki pa jo nisem posebej poudarjal v svojem zapisu tu v temi, saj ne gre za slabost doti?nega avta, ampak vseh avtov s to kombinacijo.

Napisano

Ja, ampak vsi hvalijo ro?ni menjalnik, avtomatski je pa bolj vrste "tako tako". ?e v vseh teh letih nisem potreboval radarskega tempomata, verjetno tudi zdaj ne bi ravno jokal ob kombinaciji z ro?nim menjalnikom. Sem pa danes sedel v trojki HB in tista temna notranjost je res mrtva?ka - hvala kurcu, da ima vsaj limo svetlo.

 

Zdaj pa slabe novice - Japonci so se zavili v molk glede Skyactiv-X motorja. Ne obve??ajo niti svojih prodajnih partnerjev, tako da optimisti?ne napovedi za jesen bolj slabo izgledajo. ?edalje bolj verjetno se vse skupaj pomika v 2020, kot sem ?e pred ?asom napisal. Slab ob?utek, je da imajo te?ave z obvladovanjem izpustov in da se zatika pri homologaciji.

33112_1.png

Napisano

Meni radarski tempomat sploh ne rabi. V bistvu ?e navadnega uporabljam samo, ko se vozim po Italiji. Pri nas je itak gu?va ppo avtocesti.

 

 

Napisano

Meni radarski tempomat sploh ne rabi. V bistvu ?e navadnega uporabljam samo, ko se vozim po Italiji. Pri nas je itak gu?va ppo avtocesti.

80% v uporabi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

80% v uporabi

Sorry, ?e vedno rad upravljam z avtom jaz in ne on z mano, ko je to le mogo?e.Edino,?e so avtoceste prazne in dolgo?asne vklopim tempomat. :)

 

 

Napisano

Zanimivo je, da so Skyactive-X modeli trojke izginili iz cenikov. Zakaj?

33112_1.png

Napisano

Zanimivo je, da so Skyactive-X modeli trojke izginili iz cenikov. Zakaj?

Baje, da klenkanja ?e niso odpravili. Izgleda, da so preve? pompozno napovedovali revolucijo in sedaj ni vse tako, kot mora biti.Jaz teh prvih motorjev zagotovo ne bi hotel imeti.

 

 

Napisano

To s klenkanjem SkyactiveX motorjev se vle?e ?e od za?etka, ?e na prototipnih ko so testirali samo motorje v starem modelu M3 so omejili mo? motorja glih zaradi prevelikega klenkanja.

Btw: klenkanje pri bencinskem motorju pomeni prej ali slej smrt za motor, tak da mam ob?utek da bo to bolj fail od motorja. Kot pa revolucija.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja...dejmo po?akat da pride ta novi motor x v Prodajo..probamo..ne more si Mazda dovolit da naredijo slab motor..in potem jeba....mislim da bojo porihtal to...lp

Napisano

Mazdo boli k..va?no da proda, saj v preteklosti so ?e delali razne cvetke: rja se je vlekla leta in leta, wankel tudi niso porihtali, dizli z dpf nafta v olju so tudi rabli dolgo da so kolikortolko po?timal... Tako da ne bi bil prepri?an da bodo porihtali SkyX

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se bojim da ima? prav, sploh ker motor ne bo globalen, ampak je mi?ljen predvsem za Evropo (v USA ga ne bo, ker so emisijski standardi bla?ji). Glede na to, da je ?e obi?ajni G122 mild hibrid, naj raje dajo na trg mo?nej?o 170 verzijo tega motorja, s "kraj?im" menjalnikom, tako kot pri G165 prej?nje generacije, pa se nih?e ne bo prito?eval. Kupce tako dolgo dr?ati v negotovosti je malo neodgovorno. Naj se prihodnji? ne hvalijo ?e dve leti prej, da so nekaj razvili, ?e motorja ?e danes ni v proizvodnji.

 

Tisti liter manj porabe gor ali dol, sploh ker so ?e zdaj?nji G bencinarji zelo var?ni, nekje na ravni 1.2 T mlin?kov, pod obremenitvijo celo var?nej?i.

Napisano

Danes sem vozil novo kio od sodelavca,1.4 turbo. Moram priznati, ?eprav nerad, da ta motor je pa res dober, zvok tudi.

Ima mislim da okoli 280nm navora.To je benzinar, kakr?nega bi morala narediti tudi mazda in bi se druga?e pogovarjali o benzinarjih.?e bo... ko bo...novi x motor vsaj pribli?no tako dober, bo v redu. Aja, pa poraba kie ppo mestu okroglo 8,6l/100 po ra?unalniku.

 

 

Napisano

Jaz sem pa danes vozil ?estico, 2017 letnik 2.5 bencinar. Teh 190 konjev res ne ?uti?, majke mi. Za lagodno vo?njo super, ?im si pa hotel malce ve?, je pa spet kup 'dretja' pod havbo. No...lahko da sem pa? ?e star in mi je ?lo to malce na ....

 

Sicer pa kar napredek v sami zvo?ni zatesnjenosti.

Napisano

Mislim da teh te?av,?e so res ne bojo kar tako odpravili ,se ?e predolgo vle?ejo! Mislim da so ?e nekateri poskusili to kar dela Mazda z X motorjem pa jim ni ?lo oziroma prezapleteno in predrago za serijsko proizvodnjo. Upam da bo kaj iz tega. Glede Kie pa, res dobro gre,samo dizajn in ceno malo zni?ajo pa bo mogo?e moj naslednji avto po kakih petih letih!? Lahko ?e kdo ali vsi napi?ete maksimalne prevo?ene kilometre z 2.0 bencinskim motorjem(kdo jih ima najve?)da vidimo? Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.