Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj, sej opravlja svojo funkcijo. Tvojim plju?am privo??im sve? zrak

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Za vikend sem imel moznost da sprobam ta OBD2 adapter na moji sedmici in dela lepo. Sem uvozil par PIDov za DPF regeneracijo ON/OFF, DPF Load ter DPF last regeneration  distance. 

 

Nisem uspel narediti screenshoot, bom probal drugic. Vglavnem, regenracija se je zacela, pri 49,6% DPF Load ter pri 461 km DPF last regeneration distance.

Zakljucila se je v zirka 10 min pri 473 km +/-par km.

 

DPF load je padel na 0,3 %. Super zadeva, ampak moram si malo ustimat prikaz. 

 

Vrednost PIDa Regeneration ON/OFF je pri avtomatski regeneraciji poskocila iz 0 na 2.   

 

Sem nalozil se app za Torque Pro Mazda Skyactive -D PIDs, nisem se uspel sprobat, baje da dela. 

Napisano

Zgleda da je moj DPF ?e v dobri kondiciji, zadnje 2 regeneraciji je bil interval okrog 250km, kar je za 2.0 dizla baje zelo dobro.

Aja, sem pa za foro vlil pred cca 1000km ta Antigripante v rezervar, zdaj ali je ta aditiv ugodno vplival ali pa kaj drugega, bomo videli.

?e Antigripante res podalj?a interval se spla?a vlivat to zraven.

 

post-5522-0-37194800-1545411315_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na moji mazda 6 skyactiv 2,2 se delajo regeneracije to?no na 250km.?e so tej procenti, ki jih poka?e ra?unalnik za olje, je pri meni na 80%.. Nivo olja je normalen na max.

 

 

Napisano

Na moji mazda 6 skyactiv 2,2 se delajo regeneracije to?no na 250km.?e so tej procenti, ki jih poka?e ra?unalnik za olje, je pri meni na 80%.. Nivo olja je normalen na max.

 

Procenti so mi?ljeni prek OBD-ja, zama?enost DF filtra v %.

Regeneracije se pri 2.0 dizlih za?nejo pri cca. 50% zama?enosti, pri 2.2 dizlih pa pri cca 60%.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zanimivo, jaz s tem nisem imel te?av, pa je avto imel skoraj 170k km, ko je od?el od mene. Verjetno na to vplivajo vo?nje na kraj?e relacije ali kaj.

Va?no da ste re?ili!  :prstgor:

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Podlo?ka kot podlo?ka. Pri prej?nji sem jih menjal. Tukaj ko sem ga kupil od Juresa, vem da smo na servisu nekaj govorili  o tem, sem bil prepri?an da so menjali, no pa niso. Tako da, sem jih sedaj pri 140 tiso?. Ena je bila ?ist zape?ena in je ?la prakti?no po del?kih ven. 

 

Je pa to znana te?ava, no va?no da je ok. Je pa to res malenkost, glede na to kak?no ?talo ti posledi?no lahko naredi na motorju.

Napisano

Pa karter in sito so ti tudi s?istili?

A zdaj bo pa avto ostal pri hi?i 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, karter in sito tudi, je rekel na? Pelko, da tam je bilo vse ?isto. Kar me ne ?udi, ker jaz sem do sedaj olje menjal nekje na 13.000 km. ?akam na eno ponudbo v roku meseca oz dveh, (?e ne bo kaj drugega vmes) potem bomo pa videli.  Do takrat seveda ?e vozim :)

Napisano

Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Torej vozi 200 pa bo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nimamo v sloveniji take ceste.. Zdej sem sel od makedonije prek grcije do turcije.. Ne mores vrjet sama ravnina.. Se hujsa cesta kot zagreb-slavonski brod. Dejansko vidis cesto tudi do 7, 8 km naprej..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ti malo zavidam...bil z mazdo v Istanbulu...pa pridem ?e enkrat tja...

Kak?no je vreme dol?

Napisano

Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..

Ja pol ma? pasivno regeneracijo takrat. Meni se to zgodi ?e imam zadaj po?itni?ko prikolico. Pa ?e to zgolj v dalj?i klanec
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V Soboto relacijska, Celove-Zagreb, ter isti dan nazaj, vecinoma avtocesta, razen prelaza ljubelj ter malekost mestne voznje.

 

Nisem ga prevec gnal, avtocesta nekje do 150kmh. Poraba  po racunalniku kaze 8,3, me je pa presenetil podatek iz Torqe aplikacije. Uspel sem narediti 551km, potem je sledila regeneracija DPFa, vauu.

 

Pri mesani voznji se je izvajala nekje med 250 in 350km. 


Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..

 

Tudi jaz sem opazil to, je bil filter pri 43% ter sem avto bol gnal, cirka 170-175 kmh, pa je zacela vrednost padati. Ne vem pa koliko je bila takrat vrednost PM-ACC. Se pa defenitivno rengeneracija sprozi ko pride do vrednosti 5, ne glede na  Load DPF. 

Napisano

V Soboto relacijska, Celove-Zagreb, ter isti dan nazaj, vecinoma avtocesta, razen prelaza ljubelj ter malekost mestne voznje.

 

Nisem ga prevec gnal, avtocesta nekje do 150kmh. Poraba  po racunalniku kaze 8,3, me je pa presenetil podatek iz Torqe aplikacije. Uspel sem narediti 551km, potem je sledila regeneracija DPFa, vauu.

 

Pri mesani voznji se je izvajala nekje med 250 in 350km.

 

?udno... pri meni je vedno na 250 pa naj si bo to mesto ali avtocesta. ?e ga pi?im ni? ne pripomorem glede reg. ampak moram narediti cca 12 km, da se dokon?a in to je to.

 

 

Napisano

Mogo?e je bila vmes ena, ki je ni zaznal. Ugibam.

Po mojem bo tudi to. ?e nosi pozoren na trenutno porabo lahko mimogrede spregleda? regeneracijo.

 

 

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Evo dans se je pri meni izvajala regeneracija pri rekordnih prevo?enih 282km, kar je odli?no za 2.0 dizla.

Predvidevam da je Dpf filter v top formi.

post-5522-0-23564800-1554912854_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.