Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 17. 11. 2021 ob 18:43 je Martin Cufer napisal:

Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.

Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔

Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18.  Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo. IMG_20211117_172835.thumb.jpg.43c095fce0166883d663923dcd1bbd05.jpgIMG_20211117_172743.thumb.jpg.88f8292db72ce37ceec7007ba1b8f519.jpg

Enak obd sem kupil tudi jaz. In enako kot tebi, mi razen števila opravljenih regeneracij ne pokaže nič drugega. Vse je na nuli. 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Enak obd sem kupil tudi jaz. In enako kot tebi, mi razen števila opravljenih regeneracij ne pokaže nič drugega. Vse je na nuli. 🤔

Testiraj še s forscanom. Imam 2 takšna vmesnika in prikazujeta vse bp, se sicer kdaj zgodi, da se ne povežeta takoj, ko pa se, potem delujeta kot je treba. Tudi hkratno prostoročno telefoniranje ni problem. 

 

lp, Samo 

Napisano

Tako, tudi sam bi poskusil z forscanom, ki je do uporabnika veliko bolj prijazen.

Pa tudi če ne bo delovalo, lepo refund na google play in dobiš novce nazaj.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Napisano
pred 5 minutami je Deeyan napisal:

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Meni je Ervin rekel, da nekje 200Kkm max zdrži dpf filter. Potem se menja ali off. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je Deeyan napisal:

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Hmh, jaz mam 300kkm pa prvi DPF, zaenkrat brez problemov, interval regeneracij med 150-250k, odvisno od vožnje. 

Se pa prek OBDja vidi da se je v njem nabralo že nekaj pepela (pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l). 

Dokler bo tak delal ga ne diram, pa čeprav mi malo najeda to mešanje nafte v olje, to bi z odstranitvijo dpfa rešil, ampak ok. 

Z izbiro ustreznega olja sem tudi to mešanje nafte uspel spravit pod kontrolo😎

Drugače pa ja druge znamke imajo za moje pojme Dpf regeneracije boljše rešeno. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 39 minutami je Alex napisal:

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

 

Preko obdja je prebral podatke, fizicno bomo pa tudi kmal vidli v kakem stanju je

Napisano

Me zanima na podlagi katerih podatkov je ugotovil, da je fuc.

Sicer pa, daš drug vložek notri in piči dalje.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Sicer pa, daš drug vložek notri in piči dalje.

 

Pa ni to menstra... 🤪

 

tukaj bi bilo treba še sonde preverit, ker možno, da se je zabasal zaradi neustreznega delovanja sond, egr, injektorji. Pri teh km bi bilo smiselno vse to preverit. Ampak to bi jaz... drugače je pa samo predlog.

33112_1.png

Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Z obema se strinjam. Zgolj en podatek "pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l" še ne pomeni, da je fuč DPF.

 

Nisem strokovnjak, ampak sam bi se lotil nekako takole:

 

1.

- zamenjal avto z bencinarjem 😁

 

Ča ta korak ne bi bil uspešen, bi bil naslednji korak:

 

2.

- čiščenje EGR, kolektorja, sesalnih odprtin na glavi

- zamenjava podložk injektorjev

- nastavitev injektorjev

- preverba delovanja sentorjev (MAF, MAP, DPF diferenčni senzor, senzor izpušnih plinov)

- preverba delovanja EGR

- preverba delovanja turbine

😏

Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:

 

3.

- čiščenje in test DPF

😞

Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:

 

4.

- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)

😢

 

 

Res je za zjokat.... 😭

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

pred 5 minutami je Hixxy napisal:

5.

če nič od tega ne pomaga, zapalit :D

Ta je dobra vsaka ti čast, smeha za celi dan..... 😊😂🤣

Napisano
Just now, Bini said:

Res je za zjokat.... 😭

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔

Napisano
pred 50 minutami je Bini napisal:

Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔

Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁

Bi bi, kratke ture 5-10km bi ga uničile, še zagorel se nebi pri teh km.... 😟

Napisano
dne 14. 12. 2021 ob 16:48 je Alex napisal:

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

 

Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr

pred 19 urami je Boss napisal:

 

Pa ni to menstra... 🤪

 

tukaj bi bilo treba še sonde preverit, ker možno, da se je zabasal zaradi neustreznega delovanja sond, egr, injektorji. Pri teh km bi bilo smiselno vse to preverit. Ampak to bi jaz... drugače je pa samo predlog.

 

tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test

pred 7 urami je Janez007 napisal:

 

 

Z obema se strinjam. Zgolj en podatek "pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l" še ne pomeni, da je fuč DPF.

 

Nisem strokovnjak, ampak sam bi se lotil nekako takole:

 

1.

- zamenjal avto z bencinarjem 😁

 

Ča ta korak ne bi bil uspešen, bi bil naslednji korak:

 

2.

- čiščenje EGR, kolektorja, sesalnih odprtin na glavi

- zamenjava podložk injektorjev

- nastavitev injektorjev

- preverba delovanja sentorjev (MAF, MAP, DPF diferenčni senzor, senzor izpušnih plinov)

- preverba delovanja EGR

- preverba delovanja turbine

😏

Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:

 

3.

- čiščenje in test DPF

😞

Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:

 

4.

- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)

😢

 

 

1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno

2. vse to smo že nardili

3. se mi ne da več ubadat z njim

4. je plan po novem letu

pred 7 urami je Bini napisal:

 

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

 

Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov :)

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Bom definitivno, čez 14 dni morem spet na kontrolo, če vse dela kot je treba :)

Napisano

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 19 minutami je Aless napisal:

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

Se strinjam. Nekatere serije skayactiv dizlov imajo (so imele) že serijsko slabe kvalitete injektorjev not in so začeli puščati že po prevoženih komaj 60Kkm. 

In posledično so imeli kmalu za tem zelo kratke intervale regeneracij ( na vsakih 80-100 km). To so bili ekstremi in so zamenjali zadeve v garanciji a so tudi primeri, ko se je to dogajalo počasneje. Menim, da so defektni injektorji glavni krivci za prekomerno zabitje dpf-ja. 

Jaz bi jih dal tudi stestirati, če bi se že lotil tako obsežnega servisa. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Aless napisal:

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

 

Premalo časa, tolk časa nemorem bit brez avta... zato pride na vrsto ob naslednjem dopustu. Sicer se bo pa zdej tak dejansko vidlo, če avto kej kadi. Men se zdi, da so za tole krive bolj moje krajše relacije

Popravljeno od Deeyan
Napisano
17 hours ago, Deeyan said:

 

Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr

 

tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test

1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno

2. vse to smo že nardili

3. se mi ne da več ubadat z njim

4. je plan po novem letu

 

Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov :)

Ej cene bodo šle samo še gor (rabljenih avtov). Tako da če bi imel bencinarko, kupi dobesedno danes. Če boš še malo čakal, bo samo še slabše. Povem iz lastnih izkušenj :D 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.