Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Ma pa ja... kdo bo pol 6 podložk kupoval. 😜

Saj bo bencinar :)

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Ma pa ja... kdo bo pol 6 podložk kupoval. 😜

Pa bodo potem rekli, že do zdaj je bilo vzdrževanje dizlov drago, sedaj pa so še dve podložki več. To je nevzdržno. 

 

 

Napisano
13 hours ago, Husky1290 said:

Glede avto moto scene pa res iz dna srca sovražim Amere. Vse tabolš poberejo, mi pa eko drobtince dobimo 😤

 

Sam pa ni to vedno, ce vzamem za primer starega Nissana 350Z so bli na ameriski verziji slabsi deli gor nametani

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mogoče neumno vprašanje
dizel : Olje zadnji diferencial   --> 150000km    , to je mišljeno pri AWD ? Konec meseca me čaka servis in študiram kaj vse narediti pri 153k km. Danes je bil na čiščenju DPF filtra in sesalnega kolektorja.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 40 minutami je TiEn napisal:

Mogoče neumno vprašanje
dizel : Olje zadnji diferencial   --> 150000km    , to je mišljeno pri AWD ? Konec meseca me čaka servis in študiram kaj vse narediti pri 153k km. Danes je bil na čiščenju DPF filtra in sesalnega kolektorja.

Kakšen pa je bil DPF? A je bil kaj zabit? 

 

 

Napisano
4 hours ago, TiEn said:

Mogoče neumno vprašanje
dizel : Olje zadnji diferencial   --> 150000km    , to je mišljeno pri AWD ? Konec meseca me čaka servis in študiram kaj vse narediti pri 153k km. Danes je bil na čiščenju DPF filtra in sesalnega kolektorja.

 

jp to bo za AWD :)

Napisano (urejeno)

Hvala za enkrat imam na seznamu

rednis servis(vsi filtri)
vžigalne svečke
oljno sito
menjalnik olje
podložke injektorji

mikrojermen
kontrola verig
 

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je TiEn napisal:

Hvala za enkrat imam na seznamu

rednis servis(vsi filtri)
vžigalne svečke
oljno sito
menjalnik olje
podložke injektorji
kontrola verig
 

Misliš žarilne svečke. Drugače po tem servisu si miren in točno veš situacijo.

Popravljeno od scania
Napisano

Kako pa veš, da je veriga za pogon oljne črpalke pri koncu?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Naslednji teden pa v nakup delov in olj za servis,.. 6L gre v motor, 5L pa vzamem za menjalnik? Da ne iščem tiste teme z olji katerega morem vzet (avtomatik)?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
On 3/15/2021 at 9:08 PM, scania said:

Misliš žarilne svečke. Drugače po tem servisu si miren in točno veš situacijo.

A mogoče veš katere od NGK so taprave ?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 17 urami je TiEn napisal:

A mogoče veš katere od NGK so taprave ?

Nisem siguren, najbolje da si pogledaš na autodoc, vneseš vse parametre za tvojo mazdo in bos najbolj ziher.

Napisano (urejeno)

Mi lahko kak ki se bolje spozna vrže gor eno oko če sm jaz tole pravilno zbral? Pa če se kaj spremeni za bolj primerno. Bo pa to tavelik servis kar.

Olje:


Filter menjalnika:


Komplet jermen+napenjalec:


Bakrena tesnila:


Vžigalne svečke:

 


Mogoče še komu pride prav ...

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Eno vprašanje. Sem že pozabil od lani. Ali je dovolj 5 l olja za 2,2 dizel? 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

5.1L ga gre

 

In kje dobiš tistega 0,1litra.

Se pravi, da moraš kupit 6 litrov? 🤔

 

 

Napisano
pred 16 minutami je TiEn napisal:

Al pa tistega deci ne dotočiš

To 5,1 litrov je mišljenih do višine 3/4 ali do max.?

 

 

Napisano
pred 58 minutami je Alex napisal:

To 5,1 litrov je mišljenih do višine 3/4 ali do max.?

Ne vem za tvojega ampak v mojo M3  2.0 so natočili 4.2 l.kot piše in je bilo na šipki na max.😉

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

To 5,1 litrov je mišljenih do višine 3/4 ali do max.?

 

To je mišljeno na max😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena.   Če se vozimo samo po mokri  ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren dež ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W.   Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W. Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W. To je mnogo več kot izračunanih 95W.   Fizika je jeba. Tudi če hočeš samo telefon napolnit.      Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho.   Seveda sem samo štromar. Lahko je kje napaka v računu. Ali pa tudi ne.    Ampak za 100 watno polnjenje 3,6V baterije telefona zanesljivo rabiš 27,7 A. Kar zanesljivo upari (uplini) vsako v štacunah dosegljivo žnoro za ponjenje.      
    • Haha... tole bi rabil za ponoč po naselju... piščalke sem mislil ne babe.    
    • Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.
    • Tkole pa dizelca rukne zjutraj ob 8-ih pri okoli ničli in z dobrih 6 let starim akujem.    
    • Tukaj so podatki o porabi Mazde 6e ob različnih temperaturah in režimih vožnje, s tem da bi bila hitrost na AC 110 km/h.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.