Jump to content

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Recommended Posts

Nevem kateri flush je bil uporabljen, vem samo da je stranka doma vlila flush v olje, do servisa mu je že gorela lučka kr je bilo sito zadelano. Je pa to edini primer ki ga poznam zato bolj sumim na kaksno napako v barvanju ali cisto naklucje in se je samo casovno poklapalo.

Kilometrov sem pa res nabil v tem enem mesecu ja, saj zdaj se bo pa umirilo malo 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
pred 3 minutami je Alex napisal:

Enako. Bolj, kot je neka nova tehnologija vmes, bolj imam občutek, da se stvar lahko bolj  kvari in povzroča več težav. Tak primer je tudi pri dizlih.Imam občutek, da na starih dizel  Mazdinih motorjih brez dpf filtra lahko skoraj pozabiš na menjavo olja, vzdrževanja (hec)😊 pa bo laufalo brez problemov.  Te skayactiv dizel ( + nove benzinske) motorje pa moraš gladiti in crtati kot nedonošenčke. Pa še potem ti lahko povzročajo preglavice. 🤔

 

Uf, kr spomni se kolk tezav so mel mazdini motorji pri 6ki prve generacije. Se najbolj hvalezen motor je bil pri drugi generaciji 2.2D

Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami je Deeyan napisal:

 

Uf, kr spomni se kolk tezav so mel mazdini motorji pri 6ki prve generacije. Se najbolj hvalezen motor je bil pri drugi generaciji 2.2D

V bistvu, če si zamenjal pravočasno bakrene podložke,(jaz sem jih prvi v Sloveniji), 

ni bilo z mašinami  nekih večjih problemov. Dokler pa niso ugotovili, da je to potrebno zamenjati, so res mašine ribale na veliko. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutama je kacnje napisal:

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

Ne drži. Kdor hoče svojemu dizel  motorju dobro, bo to naredil sam, če mu tega nočejo narediti na servisu. Na servisu ti niti verige preventivno ne zamenjajo!!!

Verjetno več zaslužijo z menjavo komplet motorja (ali generalnim popravilom) kot z menjavo štirih bakrenih podložk za par deset €. 

To je moje mnenje. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 34 minutami je kacnje napisal:

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

 

Mi je zal, da nism mojih sliku, bi se na lastne oci prepricu a je treba al ne 🙂

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Alex napisal:

Ne drži. Kdor hoče svojemu dizel  motorju dobro, bo to naredil sam, če mu tega nočejo narediti na servisu. Na servisu ti niti verige preventivno ne zamenjajo!!!

Verjetno več zaslužijo z menjavo komplet motorja (ali generalnim popravilom) kot z menjavo štirih bakrenih podložk za par deset €. 

To je moje mnenje. 

Nisem strojnik ali mehanik in zato raje vprašam.
Eden (od dveh) je omenil, da se bi prižgala lučka, če bi prišlo do "puščanja".
Glede verige pa mi je bilo rečeno, da se bo naslednjič splačalo zamenjati verigo oljne črpalke. Je to to?
Omenjali ste še oljno sito. Se to menja hkrati z verigo oljne črpalke?
Sicer bom vprašal še kolega, ki mi sicer servisira rakete.
Aja, mogoče smo malo zašli.

pred 37 minutami je Deeyan napisal:

 

Mi je zal, da nism mojih sliku, bi se na lastne oci prepricu a je treba al ne 🙂

Kateri letnik pa imaš?

Link to comment
Share on other sites

Vidim 😉
Imam namen to urediti, samo preverjam, ker sem nov pri Mazdah.
Po naravi za avto skrbim in marsikaj (smiselnega) zamenjam tudi preventivno. Torej tudi, če proizvajalec tega nima predpisanega - prejšnji teden recimo olje v avtomatskem menjalniku.
Pa tudi sicer imam rad, da v avtu res vse funkcionira in ni niti škripanja. Za razliko od kakšnega kolega, ki ima hišo in okolico urejeno v nulo, avta pa se loti, ko pride do konkretne težave. Vsako tele ima svoje veselje.
Torej - če naredimo povzetek - pri dizlih svetujete menjavo podložk, sita in verige oljne črpalke?

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami je kacnje napisal:

Vidim 😉
Imam namen to urediti, samo preverjam, ker sem nov pri Mazdah.
Po naravi za avto skrbim in marsikaj (smiselnega) zamenjam tudi preventivno. Torej tudi, če proizvajalec tega nima predpisanega - prejšnji teden recimo olje v avtomatskem menjalniku.
Pa tudi sicer imam rad, da v avtu res vse funkcionira in ni niti škripanja. Za razliko od kakšnega kolega, ki ima hišo in okolico urejeno v nulo, avta pa se loti, ko pride do konkretne težave. Vsako tele ima svoje veselje.
Torej - če naredimo povzetek - pri dizlih svetujete menjavo podložk, sita in verige oljne črpalke?

 

Pa scistit sesalni kolektor z loputo vred, EGR ventil, pa map senzor, ki ga mores pa itak odstranit, ce cistis kolektor, da ga ne poskodujes

Edited by Deeyan
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je Bossek napisal:

Sedaj sem ze 2 krat dobil obvestilo "Low Batter Risk. Start Vehicle to Charge 12V Battery". Ni neki novega, saj je pogost "problem" vsaj kar po forumih opazam. Je pa zanimivo, da do tega dokaj hitro pride. Recimo pucas avto in v cca. 20 minutah to dobis. Ta teden sem imel vecinoma kratke voznje (2km) in se je pojavilo. Saj pol naredis malo dalso voznjo (10 min+) in je ok.

 

Je pa veliko jih imelo problem, ko je bil lockdown in se 2-3 tedne niso vozili in jim potem avto ni vzgal.

 

 

image.jpeg.f6f1867332fe297066ff29bf042eaaf9.jpeg

image.png

To sporočilo se tudi meni večkrat pojavlja. Par minut čistiš avto in opozorilo je tu. Naj bi bil pogost pojav pri 2021 letniku. Imam sedaj 8.000 km in avto je tudi enkrat en teden stal pa ni bilo nobenih problemov. Je pa začelo pokat levo spredaj v podvozju. Se zgodi redko npr. pri malo pogreznjenem železniškem prehodu. Pa črički se veselo množijo, sedaj poka nekje spodaj v b stebričku. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, kacnje said:

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

Meni so isto na uradnem servisu priporočili menjavo podložk na 65000km, kolikor sem jih imel takrat. Mislim, menjal bi jih tako ali tako na mojo zahtevo.  Res pa je, da sedaj podložke niso več bakrene.

Link to comment
Share on other sites

Ste me prepričali, da zamenjam te podložke. Menda res niso več bakrene, pa tudi malo bolj so zategnjene sedaj - kolikor sem razumel pogovore po tujih forumih. Mogoče sta to razloga, da sedaj na servisih tega ne "priporočajo več".
Koliko pa je stroškov s temi podložkami (same so menda poceni, koliko pa je dela)?
Kaj pa strošek menjave oljnega sita? Se pri tem verjetno olje zamenja? To sprašujem zato, ker sem ravno po servisu, pa verjetno tudi ni preveč smiselno.

Link to comment
Share on other sites

Sej je ok tema. Skyactive motor je, podložke so pa tudi v motorju :)  Ne vidim težave. Ma podložke na uradnem servisu ne vem če so 10 eur, dela pa tudi ni veliko, mora pa biti previdno opravljeno.

 

Sito pa ja, načeloma preverijo pritisk olja, pa če je v redu, se načeloma tega ne dela. Lahko se pa pač sname karter in očisti / zamenja sito. Jaz pri vseh treh mazdah sito še nikoli nisem imel zabito. Najbrž zaradi redne menjave olja. Lahko pa daš to sčekirat, da boš miren.

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Sej je ok tema. Skyactive motor je, podložke so pa tudi v motorju :)  Ne vidim težave.

 

 

 

Sporocila so bila premaknjena iz teme CX-30 v tole temo ... 

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top - 916281.png
moje_mazde.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami je kacnje napisal:

Ste me prepričali, da zamenjam te podložke. Menda res niso več bakrene, pa tudi malo bolj so zategnjene sedaj - kolikor sem razumel pogovore po tujih forumih. Mogoče sta to razloga, da sedaj na servisih tega ne "priporočajo več".
Koliko pa je stroškov s temi podložkami (same so menda poceni, koliko pa je dela)?
Kaj pa strošek menjave oljnega sita? Se pri tem verjetno olje zamenja? To sprašujem zato, ker sem ravno po servisu, pa verjetno tudi ni preveč smiselno.

 

podložke čist odvisno v kakem stanju so, če so zelo slabe je velka vrjetnost, da je šobo umazanija zapekla not in jo komi ven snameš (to se je pri men zgodil, ampak sm si zdej nabavu orodje za zbijat ven šobe), če pa gre lepo ven pa nimaš 1h kej delat.

 

Oljno sito sma pa skupi z mehanikom zamenjala, cedilo je 70€ za delo sm dal pa lih tu nekje (opis maš pa na prejšnji strani)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
pred 20 minutami je Sandi84 napisal:

Danes se prizgalo 🤢🥵

20210918_085230.jpg

Uf... Kateri letnik je? Upam, da ni 2013? Tako sporočilo so imeli lastniki na motorjih, kjer so bile slabe odmične gredi. Kakor je že Aless napisal, niti metra več ne naredit s tem avtom. Poglejte res najprej oljno korito. Koliko km pa ima prevoženih? 

Edited by Alex

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Avto ima 166000km servisi so bili delani na 15000km, sem pa avto dal na vleko zdej pa cakat do ponedeljka za pregled na servisu. Je pa 2013letnik 2.2d skyactiv, sicer ko sem ugasnil avto in ga cez kakih 5min samo prizgal ni bilo vec nobene opozorilne lucke. 

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami je Sandi84 napisal:

Avto ima 166000km servisi so bili delani na 15000km, sem pa avto dal na vleko zdej pa cakat do ponedeljka za pregled na servisu. Je pa 2013letnik 2.2d skyactiv, sicer ko sem ugasnil avto in ga cez kakih 5min samo prizgal ni bilo vec nobene opozorilne lucke. 

Uf.. To so prav tej problematični motorji. Pa še servisi delani šele na 15000 km. Kot sem že napisal, najprej preglejte sito, če ni zabito že do konca. Vsekakor ne prižgati avta, ker lahko gre k vragu še turbina, ker ne prihaja olje do nje. Upam, da ne bo potrebno zamenjati odmičnih. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.