Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 43 minutami je Janez007 napisal:

Nekdo, ki že vrsto let vozi VW Pasatta, mi je ravno zadnjič razlagal, da ima VW redne servise na 15.000 km.

Ne več, zgleda je še kupil to serijo ki ima servis 1x letno ali 15000km. Po novem je 2leti ali 30000km.

Napisano
pred 3 minutami je Deeyan napisal:

Btw, Autodoc ma Motula trenutno po smesni ceni

 

 

Screenshot_20210912_222810_com.huawei.browser.jpg

Kupi, dokler je taka akcija. 

 

 

Napisano

Sam da nimajo kej zamešano kot v mojem primeru,..ko sem po smešno nizki ceni naročil ravenol olje za menjalnik dobil pa olje za diferencijal 🤣

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

Kupi, dokler je taka akcija. 

 

Js sm ze narocil, sem podal sem, ce se kdo rabi 🙂

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Gre za Mazdo 3 G120, olje zamenjano na uradnem servisu pred cca 8.000 km, do menjave olja še 30%. Veliko kratkih voženj.

Slikano na okenski šipi:

image.png.01b3e7f434023110229ee1cc88fba93e.png

 

Slikano na mizi pri dnevni svetlobi:

image.png.ef0efd4c14034cef48f0b7e0c1a5d1d1.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

@Janez007glede na to da imaš veliko kratkih voženj je vzorec odličen.

Zanimivo da ni zaznati čisto nič goriva v olju, kljub kratkim razdaljam. 

Glede nečistoč se sicer že malo opazi da je olje nekaj oddelalo, ampak mislim da bo zdržalo do 15kkm. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Novih 1000km je narejenih, na vzorcu ni nekih sprememb, jedro je za oddtenek temnejše, pa malenkost več goriva. 

Olje ima prevoženih 5296km oz. 69 motour. 

Do 6000km ga bom pustil v avtu, pol pa menjam. Računam da čez kak mesec dni dobi novo olje. 😎

 

IMG_20210926_183851.jpg

IMG_20210926_183128.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ja zato pa je pomembno da se vzorec ocenjuje čez 24ur, ker se takrat optimalno razlije olje. Če gledamo vzorec prej bo kazalo manj, če pa ga gledamo kasneje bo pa pokazalo več goriva.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Evo z dovoljenjem @Hixxy objavljam analizo njegovega rabljenega olja Ravenol VMP 5w30 iz njegove Mazde 6 2.2 SkyactiveD. Avto ima prevoženih 110kkm.

Olje je bilo v uporabi 9760km. O samem režimu vožnje bo več povedal Hixxy.

Zdaj pa bom malo podrobneje opisal analizo in jo primerjal z analizo svežega olja, za boljšo preglednost prilagam primerjavo analize v Excelu.

 

Prvo vidimo da sta KV40 in KV100 viskoznosti zelo padle, to se je zgodilo zaradi večje količine goriva (nafte) v olju. Zaradi nafte je olje tudi izgubilo svojo deklarirano viskoznost in tako ima rabljeno olje zdaj viskoznosti olja specifikacij 0W20.

 

Kot drugo pri analizi je vrednost TAN (kisline) večja od TBN (bazno število), kar pomeni da je v olju več kislin in olje več ne more teh nevtralizirati. Se pravi je olje odslužilo-

 

Aditivi so se tudi precej zmanjšali, ampak to je normalno in pričakovano da se porabljajo, ker tako opravljajo svojo funkcijo.

Malo je povečan Si (silicij) ampak v mejah normale, to je lahko več vožnje po prašnatem terenu, ali pa samo nečistoča pri jemanju vzorca, ni pa še nič kritičnega.

Povečana je tudi Oksidacija, kar tudi nakazuje da je olje odslužilo.

 

Naslednji podatek v analizi je vsebnost goriva (fuel dilution) je v tem primeru več kot 10%!!! Kar je eden od dveh problemov te analize in tega motorja. 

Glede goriva v olju sta največkrat kriva vožnja na kratke razdalje, prekinjene regeneracije in slabi injektorji ki spuščajo gorivo v valje tudi ko ni treba.

Drugi problem pa je povečana vsebnost saj v olju (soot content) v tem primeru je 0,9%.

Te saje pravtako prispevajo k večji obrabi materiala in k zgoščevanju olja, posledično oljne usedline... če navežem te saje na viskoznost, bi to olje ob manjšem procentu saj bilo še redkejše, kar pa tudi ni ok.

Te saje so večinoma posledica EGRja, če motor bolj dimi pride večja količina dima skozi egr nazaj v zgorevalno komoro in se ostanki zmešajo v olje.

 

Naslednje je obraba materiala v motorju, železo (Fe) je v tem primeru 62ppm/ cca10kkm, kar je še v mejah normale, ampak lahko bi bilo boljše.

Ostala obraba materialov je nevpadljiva in je v mejah normale, bp.

 

Za zaključek bi povedal da je olje pri teh kilometrih zanič, je že čist na koncu in več kot 10kkm nikakor ne bi delal!

 

 

 

#5959-Z-213406-Sev4-1.jpg

IMG_20211007_194407.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 5
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zanimivo, da je to olje pri teh kilometrih totalno zanič, pa je kao "med boljšimi". 🤔 Se pravi, da naslednjo menjavo pri meni odpade. 

Jaz bom poskusil naslednjič z Mobilom. Če ne bo niti to v redu, bom prešaltal na olivno. 🤔

Aless, a obstaja sploh kako olje za naše dizle, ki bi normalno zdržalo vsaj 10 Kkm? Sedaj mi je jasno, zakaj gredo nekateri motorji v maloro, ko delajo servise(menjavo olja) na 15Kkm.

 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Sej bi jaz dal analizo MOBIL ESP 1 sam se bojim haha 😆

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

@AlexJa odvisno je tudi od avta do avta, novejši avti vsi zelo obremenjujejo olje DPF,EGR...ampak Mazde so res ubijalske s tem gorivom, večina analiz od Mazd je z povečanim gorivom v olju.

Načeloma do 10kkm olja še nekak zdržijo, so pa ponavadi že na meji užitnega. 20kkm intervale pa itak odsvetujem vsem ki jim je kaj mar do svojega avta.

Glede samih olj pa je treba sprobat z analizo pa vidiš katero olje se bolje obnese. Mobil1 ESP je tudi zelo dobro olje, probaj pa boš videl.

 

Pri meni se je zaenkrat Motul EFE izkazal, trenutno imam pa Mazdino olje z dodatkom AR9100 in bom zdaj v kratkem naredil analizo pri 6000km, da vidim kako je stanje v primerjavi z Motul EFE.

Sem imel v planu menjat olje zdaj pri 6kkm ker bo nato avto pol leta več ali manj stal in bi raje videl če je sveže olje v motorju, ampak bom videl kakse bom odločil, mogoče pa bom počakal do drugega leta da naredim 10kkm.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kakšno olje se pa priporoča za mazdin bencinski motor, razen original mazdino?

 

Pa še neki. Šef ma novga volvota in ma interval bojda na 30k.

Napisano

Fantje jst vsem priporočam analizo olja, če ne drugega da vidite kje ste.

 

Kar se tiče same vožnje, so bile dolge razdalje, so bile kratke, trudil sem se, da regeneracij nisem prekinjal. Sumim, da mi je ravno pri mehaniku izvajalo regeneracijo (od tu potem nafta v olju, ker na slikanju samega vzorca nafte ni bilo toliko).

 

Vsekakor pa bom sedanje olje (isto ravenol) menjal na 5k, naslednjič dam motul, katerega bom nato spet menjal na 5k, vsekakor pa spet pošljem oboje na analizo.

 

Če bo še vedno veliko nafte v olju je naslednji korak pregled injektorjev in nato naprej. @Aless res hvala in če boš kaj v naših krajih ti piva ne uide!

Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je TiEn napisal:

Sej bi jaz dal analizo MOBIL ESP 1 sam se bojim haha 😆

 

Česa se bojiš?

Dobrega rezultata? 😁

Koliko imaš prevoženih z Mobilom?

 

@Hixxy Pri 5kkm naredi test z kapljičnim vzorcem pa bomo približno videli kako gre olje, ali pa pri teh km potegneš 1dc olja ven skoz odprtino šipke od olja in daš na analizo. Drgač pri tebi mislim da bi 7-8kkm interval moral it skoz z nekimi normalnimi vrednostmi.

Ja možno je tudi da se je glih takrat izvajala regeneracija in se ni dokončala in si dobil več goriva, čeprav več kot 10% je že dosti da bi bilo samo od ene regeneracije.

P.S.: Za pivo pa itak velja. ;)

 

@Gregster imaš v tej temi ali pa v oni temi kator olje, sem objavil katera olja jaz priporočam in zakaj. Najbolj priporočam Shell Helix Ultra 5w30 za SkyactiveG.

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Slabega, zapacan dpf,..regeneracije na 100km itd...

nevem kolk mam prevoženih aprila sem imel servis(bi moral preverit), bolj malo se mi zdi

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Ni vrag, da ne bomo skupaj našli pravega olja, ki bo "najboljše". Čeprav smo skupaj z Aless-om že zelo blizu. 😊

Bom tudi sam slikal vzorec mojega ravenola na 5000 km. 

Mislim, da bo to prav v kratkem. 

Aless, tudi od mene imaš pijačo v dobrem, ko prideš kaj na obalo. 🍻 Ta tema je vsaj  meni ena izmed najljubših.

Jaz tudi malo sumim moje injektorje. Imam pa srečo, ker ima moj mehanik "postrojenje" za merit injektorje in bomo ob naslednjem rednem servisu tudi to preverili. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Česa se bojiš?

Dobrega rezultata? 😁

Koliko imaš prevoženih z Mobilom?

 

@Hixxy Pri 5kkm naredi test z kapljičnim vzorcem pa bomo približno videli kako gre olje, ali pa pri teh km potegneš 1dc olja ven skoz odprtino šipke od olja in daš na analizo. Drgač pri tebi mislim da bi 7-8kkm interval moral it skoz z nekimi normalnimi vrednostmi.

Ja možno je tudi da se je glih takrat izvajala regeneracija in se ni dokončala in si dobil več goriva, čeprav več kot 10% je že dosti da bi bilo samo od ene regeneracije.

P.S.: Za pivo pa itak velja. ;)

 

@Gregster imaš v tej temi ali pa v oni temi kator olje, sem objavil katera olja jaz priporočam in zakaj. Najbolj priporočam Shell Helix Ultra 5w30 za SkyactiveG.

Hvala👍

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Česa se bojiš?

Dobrega rezultata? 😁

Koliko imaš prevoženih z Mobilom?

 

@Hixxy Pri 5kkm naredi test z kapljičnim vzorcem pa bomo približno videli kako gre olje, ali pa pri teh km potegneš 1dc olja ven skoz odprtino šipke od olja in daš na analizo. Drgač pri tebi mislim da bi 7-8kkm interval moral it skoz z nekimi normalnimi vrednostmi.

Ja možno je tudi da se je glih takrat izvajala regeneracija in se ni dokončala in si dobil več goriva, čeprav več kot 10% je že dosti da bi bilo samo od ene regeneracije.

P.S.: Za pivo pa itak velja. ;)

 

@Gregster imaš v tej temi ali pa v oni temi kator olje, sem objavil katera olja jaz priporočam in zakaj. Najbolj priporočam Shell Helix Ultra 5w30 za SkyactiveG.

Shell Helix Ultra 5w30  to je tudi za Honda dizle prvo olje, tako da je zgleda za haponce to olje ok....smo pa spet na tem, kar smo že večkrat govorili....menjava olja na 10k km👍, vse ostalo je bolj kot ne ubijanje motorja....na dolgi rok.

Napisano (urejeno)

 Bravo, čudovita analiza.

Mene pa zanima tole:

1. @Hixxy, Ali je po 10 tisoč prevoženih, tisti dinamični % interval v avtu, kazal koliko? 0, 10%, 40%?

2.Glede na to, da je bilo toliko goriva v olju, ali je slučajno kdo preveril na palčki, za koliko mm približno se je raven zvišala?

 

Ta dva podatka, bi bila za nas ostale uporabnike zelo dobrodošla. Prvič, bi na palčki že videl, približno kritično mejo nafte v olju, kot drugo pa tisti procent me zanima, koliko točen je oz kaj sploh meri. 

 

@Aless, kakšen dodatek imaš to v olju? Koliko se ga dozira? Ali je to kaj podobno tistemu od metabonda? Znanec mi je pred časom omenil, da bogvari kaj notri zlivat, da je olje že tako da ima vse...ampak ne vem če je res tako :)

Popravljeno od SpEkTr
Napisano

Kazalo je 10%

 

Palčke nisem preverjal, bom pa rekel naslednjič pri mehaniku še to slikal :) 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.