Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Odklon od teme je reklamiranje samoobrambe z vle?no kljuko pred tistimi, ki je nimajo ali pa jo snemamo (ker tisti s stalno montirano kljuko so kao spretni, ostali pa ne).

 

?e bi za obrambo pred kljukarji namontiral en ?elezen profil ki bi iz sprednjega odbija?a ?trlel 2x toliko kot je povpre?na dol?ina kljuke, bi v o?eh vseh izpadel kot kreten, od mili?nikov bi pa pla?ilni nalog fasal ?eprav bi po?el samo to, kar po?no kljujarji. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

namen imam kupit vle?no kljuko za mojo cx3 .

ko gledam pri slo prodajalcih mi jo  vsi ponujajo za zelo lepih 450 -500e ker zadeva gotovo ni iz zlata mi je cena ob?utno previsoka  :blink:  :blink:  :blink:

na ebay-ju jo najde? za kar sansko ceno

https://www.ebay.co.uk/itm/Vertical-Detach-Towbar-7pin-Bypass-Relay-for-Mazda-CX-3-2-4WD-2015-on-22008-H1/112432011507?fits=Car+Make%3AMazda%7CModel%3ACX-3&hash=item1a2d7858f3:m:mXaMAlKRjlQJLNpw5C8WyvA

zanima me kako je z monta?o v lastni re?iji in homologacijo v na?i zbirokratizirani dr?avi  ???

Napisano

Sicer se nisem poglabljal v opis, tako da sam prebrskaj in se pozanimaj. Pomemben je T?V certifikat. ?e ga ima, potem je homologacija ?e na pol narejena...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pa saj sem jaz to naredil in opisal v moji temi, glej ko sem imel mazdo5.

 

Tuv pa mora imeti (ce je za tvoj avto potem sigurno ima)

 

Moj strosek 120 kljuka

25 prevoz 40 homologo thats it

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako pa je z kabli, al obstaja kak konektor na mazdi ali je potrebno posamezne ?i?ke spojiti na zadnje lu?i?

Pri original ti menda ?e odklopi zadnje senzorje, da ne piskajo, ko je prikolica zapeta.

 

lp

Napisano

Kako pa je z kabli, al obstaja kak konektor na mazdi ali je potrebno posamezne ?i?ke spojiti na zadnje lu?i?

Pri original ti menda ?e odklopi zadnje senzorje, da ne piskajo, ko je prikolica zapeta.

 

lp

Zraven mora priti 'box' ki ka priklopi? na ?i?ke, box skrbi za za??ito in druge stvari - ni vse direktno, obenem piska ?e je kaj narobe (stik, pregorela ?arnica na prikolici itd...) aftermarket pa ne more? vezati s parkingi, razen ?e ima avto posebej funkcijo za 'kljuko' kjer izklopi srednje dva oz vse (vo?nja samo s kljuko ali pa z prikolico). Seat je to imel preko VCSDja, ne preko avto menija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj potem je skoraj bolje, da se vzame originalna kljuka...

 

https://www.mazda.si/kupujem-imam/dodatna-oprema/nova-mazda-cx-3/2015-02/transport/DD2FV3920A/

 

Sicer pri CX-3 nic ne pise glede tega, da se senzorji potem drugace obnasajo... pri CX-5 recimo pise... da je potrebno dokupit se ustrezen kabelski snop... in skupja pride potem okoli 450? ... plus montaza...

 

https://www.mazda.si/kupujem-imam/dodatna-oprema/mazda-cx-5/2012-04/transport/KD45V3920B/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A to pomeni, da ima ustrezno homologacijo: the towbar is approved respecting the European Legislation 94/20/CE ?

 

V kompletu po?ljejo tudi: Test certificate

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

najprej se opravi?ujem, ker odpiram temo, staro ?e ve? kot ?tiri leta - lahko odprem novo.

 

Na 6ki 2014 GJ se odlo?am za monta?o kljuke. Ogrevam se za Brink nevidno, pri monta?erju, ki je omenjen zgoraj (pod ?marno goro). Je sicer dra?ji,

mi je pa bli?je na poti.

 

Zmotilo pa me je to, da monta?a ni bila ravno optimalna (opraskan odbija?). Ima ?e kdo podobne izku?nje ?

Poleg tega imam ?e generalni pomislek glede monta?e elektrike, ?e najmanj si ?elim kak?ne novoletne jelke na armaturki.

 

Zanimal sem se tudi v Trzinu in v Kr?kem, oba sta opciji.

 

Vesel bi bil kak?nega dodatnega mnenja.

 

Lep pozdrav in Sre?no 2020!

Napisano

Jaz sem letos to montiral v avtocentru Tit, Trebnje. Vse OK. Imam pa Bosal nevidno.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pravilno. 6ica ima enako. Mislim da je to omejitev avtomobila, posledi?no tudi kljuke.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

?e tole bi povpra?al - pa naj ne izpade ravno prvo?olsko vpra?anje :) - vijake droga je potrebno preveriti po cca 1000 km in jih po potrebi zategniti. Ugibam, da to velja po prvih 1000 km vleke.. ali vo?nje generalno ?

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Bom recikliral tole temo. A mogoče kdo ve, kje ima cx-3 z original kljuko varovalke za električno dozo? Nimam štroma zadi ne glede na nastavitev luči v autu.

  • Jest je spremenil naslov v vlečna kljuka cx 3
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Lp...na Mazdo CX3 bi rad montiral kljuko za nosilec koles montirat ..kje bi se to splačalo nabaviti in montirat 

Gledam .. Herenc d. o. o..

Tu na obali ...ne najdem 

Hvala in zoom zoom 

 

Sem mislil Herenc d.o.o mojstra 

Napisano

Verjetno si mislil Hernec d.o.o. iz Pirnič pri Medvodah?

 

Tale se vsaj 30 let ukvarja z vlečnimi kljukami in ima zato verjetno kar dosti izkušenj. Jaz sem že v 90-ih poslovno z njim sodeloval, ko sem imel svojo firmo in je bil že takrat kar zaupanja vreden in je dobro naredil.

 

Sem imal pa zadnjič kljuko namontirano leta 1992 na Wartburgu, tako da ti bo še kdo drug dal kak bolj uporaben nasvet.

33112_1.png

Napisano

Boss..ja njega sem mislil 👍😁..hvala za inf ..na uradnem Mazda servisu...je cena full...noro 😉😉😉lp

Napisano

Jaz sem tule kupil in montiral že 2 kljuki. Zadovoljen. Vzel sem odstranljivo z 2 vijaki.

eurokljuke.si

Je pa v Krškem, če ti ni predaleč.

 

 

Napisano

Ja precej razlike ..zdaj ima Herenc popust lp

Napisano

Kaksna pa je cena pri Hernecu? Ker na spletni strani ne najdem cene ... Pri Mazdi je cena kompleta z vgradnjo dobrih 600€ ... Komplet vkljucuje snemljivo kljuko in kabelski snop, ki poskrbi, da vsi sneozrji tudi delujejo se naprej oz. da sistem javi, kaj je izklopljeno ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja Hernec mi je izračunal vse komplet za CX 3 ...za 540€ plus 2 leti garancije  pri Mazdi v kp pa približno 700€...odvisno kje nabavijo kljuko in ostali material :danzoman:

Je za premislit😁😉😉

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 23 minutami je Gelipter napisal:

Ja Hernec mi je izračunal vse komplet za CX 3 ...za 540€ plus 2 leti garancije  pri Mazdi v kp pa približno 700€...odvisno kje nabavijo kljuko in ostali material :danzoman:

Je za premislit😁😉😉

Kaj misliš pa vleči okoli? 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.