Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

pred 16 urami je Alex napisal:

Se prvi, da bi jaz z mojo debelo denarnico, ki jo nosim vedno v zadnjem žepu (nimam peder tašne) naredil luknjo po kakem letu v teh nobel sedežih? 🤔

@Alexkej takega vzameš

 

moške torbice.jpg

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je SpEkTr napisal:

Toj to, kar smo čakal :D

 

 

 

Par komentarjev:

- plastični auspuh čepki, resno???

- sedež od voznika ima že krepko nakazan razteg usnja, ki ga je zadnjič omenjal @Janez007

- človek se zadaj komaj vsede????

- prtljažnik bolj plitek kot pri m6???

- intervjujer večkrat omeni, da je CX-5 bolj zabavna in bolj športna

 

Mene niso niti prepričali, da bi jo šel probat. Kaj šele kaj drugega. Ne vem, kaj Mazda misli z nami, ki vozimo m6? Na kaj naj menjamo? :( 

 

Je ta tale 3.3 dizel z 6 litri porabe in 200 konji impresivna zadeva. Upam, da naredi še bencinski updejt.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

6 cilindrski 3.0 bencinski motor pride menda naslednje leto…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je NevLado napisal:

 

- človek se zadaj komaj vsede????

 

 

No model je 190 visok, zic je nastavil zase kot da vozi in se potem zadaj parkiral...mislim da ne sedi tako slabo ko to upoštevaš...bi reku da bi v najinih 6kah sedel slabše..

 

Bencinski bo tud premium tehnologija 3.0 X

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je SeekK napisal:

 

No model je 190 visok, zic je nastavil zase kot da vozi in se potem zadaj parkiral...mislim da ne sedi tako slabo ko to upoštevaš...bi reku da bi v najinih 6kah sedel slabše..

 

Bencinski bo tud premium tehnologija 3.0 X

V limuzini lažje kot karavanu... kar se tiče sedenja zadaj v šesticah. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Shrek napisal:

V limuzini lažje kot karavanu... kar se tiče sedenja zadaj v šesticah. 

8cm je več prostora zadaj pri limuzini, kar je ogromno. Ampak pri tako glomaznem avtu kot je CX-60 pa tolk mal prostora na zadnji klopi. Me je kar presenetilo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pa ka bi zej radi :D Pod 5 metrov mate lahko samo eno: ali prostor ali pa inline 6 :P

 

PS: Ja se strinjam, na zadnji klopi je za tak avto siromašno, ne samo prostor, tudi ostalo mi je zelo podobno njihovim starim rešitvam. Največja fora bo, ko se bojo vsi materjali začel obrablat. Moja je zdej 3 pa še malo, pa se že pojavla: volan je postal temnejši, vidi  se kako se opiram na vrata, na sredinsko  konzolo. Skratka vse se znuca, pa tut če zmerno šlataš :P

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je 50keda napisal:

Ja pa ka bi zej radi :D Pod 5 metrov mate lahko samo eno: ali prostor ali pa inline 6 :P

 

PS: Ja se strinjam, na zadnji klopi je za tak avto siromašno, ne samo prostor, tudi ostalo mi je zelo podobno njihovim starim rešitvam. Največja fora bo, ko se bojo vsi materjali začel obrablat. Moja je zdej 3 pa še malo, pa se že pojavla: volan je postal temnejši, vidi  se kako se opiram na vrata, na sredinsko  konzolo. Skratka vse se znuca, pa tut če zmerno šlataš :P

Ja eto, to znucanje na vratih mam in jst :( 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opala @Boss 192 pa ni ne mediana ne povprečje, pa veš da nimam nič proti tebi :D

Vrjamem pa, da je na Nizozemskem malo drugače, si ziher da nimaš holandskih korenin?


https://www.stat.si/statweb/News/Index/6541 - 178cm + 85kg ;)

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

Ma ni ogromen, "komaj" 189cm ima. Jaz mam 192 pa se smatram za dokaj normalno raščenega. :nevem:

Uf, pa ti se ne moreš skobacati v noben kabrio. 🤔 Še, ko daš svoj vozniški sedež nazaj, da normalno sediš, ima tisti za teboj že kar probleme z koleni. 

Jaz sem visok 184, pa se sin, ki je 183cm včasih, ko sedi za menoj v 6-ki buni, da kaj sem dal sedež tako nazaj. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je 50keda napisal:

Opala @Boss 192 pa ni ne mediana ne povprečje, pa veš da nimam nič proti tebi :D

Vrjamem pa, da je na Nizozemskem malo drugače, si ziher da nimaš holandskih korenin?


https://www.stat.si/statweb/News/Index/6541 - 178cm + 85kg ;)

 

se nič ne pritožujem, ker sem tud pri kilah nadpovprečen sramezljiv 😅

pred 3 minutami je Alex napisal:

Uf, pa ti se ne moreš skobacati v noben kabrio. 🤔 Še, ko daš svoj vozniški sedež nazaj, da normalno sediš, ima tisti za teboj že kar probleme z koleni. 

Jaz sem visok 184, pa se sin, ki je 183cm včasih, ko sedi za menoj v 6-ki buni, da kaj sem dal sedež tako nazaj. 😊

Zato pa je zame vedno en od poglavitnih parametrov kako se sedi v avtu, ki ga kupujem.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro, mene zadaj prostor spet ne gane toliko. 99% se vozita zadaj (če se) otroka, tako da za otroke je placa dovolj.  Mislim, a se boš kaj bolje peljal, če bo zadaj par cm več prostora za kolena. Pomoje ga tako malo pa spet ni. 

 

Isto prtljažnik, večinoma ga vozimo na pol praznega. Ampak ok, recimo da je še vedno bolj pomemben podatek kot pa zadnja klop :) Itak pa noben SUV nima nekega blaznega prostora zadaj, za take je superb in . :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Slivka napisal:

So se smejali BMWju in njegovi resnično ogromni sprednji maski...

IMG_20230222_082502023.jpg

 

Pri Mazdi je tako velika, da so komaj še dobili prostor za luči in tablico...

Res je. Grdo kot spaka. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Bini napisal:

Sploh ni tako velika,če jo pravilno - normalno gledaš.....😊

Ta tvoj zorni kot na sliki je po tistem,ko te podre......😊

 

Maš prov, dejmo kako sliko nardit še z drugega zornega kota, bo občutek takoj boljši 🙂

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bolj slabo veš.   Ravno pri mestni vožnji je EV najbolj varčen. Najmanj pa na AC.   ZOE je recimo ultra varčen tam do 50-60 km/h, relativno varčen pri 80 km/h in sorazmerno ok pri 100 km/h nad tem pa poraba skokovito naraste. Ker je pač tako dizajniran. Pri 130 km/h se namreč njegov elektromotor vrti z 90 % obratov, to je kot bi se Mazda bencinar vozil s 6.000 rpm.   Tesle so pa recimo tudi okoli 120 km/h še vedno zelo varčne - ker so pač tako dizajnirane.
    • Tole mi pa ni jasno. Zavarovalnice so delale ne vem kolk miljonske dobicke, pa niso vsi placevali. Zj ko vsi placujejo, naj bi pa to delal nekej sto miljonsko izgubo. Mislim da je bilo 200 nekaj receno pred uvedbo
    • Evo, tole je z nekje 70% mestne voznje in cakanja po guzvah.   Drugace pa lepo da uzivas s svojim EVjem, ampak EVji pac niso za vse  
    • Moja Miata je pa bolj okoljevarstvena kot katerikoli električni avtomobil, ker bolj kot kurim bencin, prej ga bomo izčrpali. Prej ga izčrpamo prej bomo prešli na alternative  
    • Pa ne pri potrošnji 13kWh/100km. Lepo te prosim. Sej pravim, to je tko kot bi jaz trdil, da z normalno vožnjo kurim 3,5 litra/100km, kar se sicer s cjazenjem po regionalki s 60km/h celo da naredit.   Sem prevozil kar nekaj EV-jev pa vem kolk je realnost sploh kadar je ooogrrooomnooo mestne vožnje.😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.