Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za nagrado pa 10-15% ni?jo ceno pri nakupu avta oziroma 30% ni?je cene pri servisih.

 

Ter 50 % cenej?e olje (in s tem ?e vedno 50 % dra?je kot na WWW). :P

Napisano

Sam niti ne pogre?am slovenskega menija. Vse telefone sem imel v angle??ini (ok, trenutni iphone tako ali tako nima mo?nosti slo) in tudi v avtu ?e bi bila mo?nost izbire slo je ne bi izbral. Najve?ji dejavnik za to je, da ?e gre kaj narobe lahko pogooglam in takoj odpravim napako. ?e imam v slo moram ?e prevajat...

Napisano

x2, ?e recimo windows in office je v kateremkoli jeziku ?udno (nem??ina, sloven??ina). Dostikrat so prevodi neposre?eni, pa je pri MS produktih nivo zelo OK.

 

Na vsaki napravi si najprej prestavim na angle??ino, ne glede na to, ?e omogo?a sloven??ino, ponavadi tega niti ne preverim.

Napisano

Pa dobro, saj angle??ina bi tako ali tako ostala. Torej se samo pove?a izbira. Bi pa za nekoga, ki ne obvlada tujih jezikov (moj foter, tast,...) olaj?alo obvladovanje navigacije in pa nastavitev.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

To?no to, tuji raz?irjen jezik je vedno na izbiro, ampak problem je da ni osnove za tiste, ki tega ne ?elijo oz ne znajo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ima mogo?e ?e kdo naro?eno z CX-30 z G122 motorjem, ker kot sem sli?al jih je nekaj ?e naro?enih pri na?ih distributerjih za avgust 2019 in september 2019........

Napisano

Vseeno je treba avto videti in se noter vsesti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nekaj sem ?e predhodno napisal o Mazdi CX-30. Pa na kratko povzetek:

- avto sem videl v ?ivo na ?enevskem salonu - zunanji vtis: je lep, videl tudi prtlja?nik: ni sicer ne vem kako velik a kar soliden (440 l), vsesti vanj se nisem mogel ker je bil avto za ograjco - mogo?e bi se tudi dalo a nisem hotel biti vsiljiv, mi je bilo potem ?al,

- oprema bo podobna ali enaka novi M3 (z opcijami), cena pa verjetno malo vi?ja - cca. 1.500,00 - 2.000,00 ?,

- prve pridejo k nam v salone letos v mesecu avgustu in septembru - z motorjem G122, z motorjem SkyActive-X pa v novembru in decembru let

os,

- obstajala bo tudi mo?nost zadnjih elektrificiranih vrat kot ena izmed opcij pri bolj?ih opremah (kot jo ima CX-5),

- in kot zadnje odlo?il sem se za nakup takoj ko bo na voljo z motorjem SkyActive-X (?e prej pa bom na testno vo?njo s tem motorjem ?el, ko bo na voljo pri novi M3).

Aja pa ?e to, verjetno ga bom vzel v machine sivi barvi, da malo prekrijem ?rne plasti?ne obrobe na vozilu spodaj.

Napisano

Po mojih informacijah bodo opremski paketi enaki kakor pri mazdi 3 + 2300? na ceno mazde 3. Mo?nost bo tudi kombinacije SkyA G in 4x4. Bo pa potrebno po?akati da avti pridejo ker medosno in skupno dol?ino ima kraj?o kakor Mazda 3. Lahko pa da je kabina malo naprej potegnjena in bo zato noter ve? prostora. Dimenzijsko bi naj bila to?no tako kakor ka?kaj.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Po mojih informacijah bodo opremski paketi enaki kakor pri mazdi 3 + 2300? na ceno mazde 3. Mo?nost bo tudi kombinacije SkyA G in 4x4. Bo pa potrebno po?akati da avti pridejo ker medosno in skupno dol?ino ima kraj?o kakor Mazda 3. Lahko pa da je kabina malo naprej potegnjena in bo zato noter ve? prostora. Dimenzijsko bi naj bila to?no tako kakor ka?kaj.

Ampak dra?ja, pa vendar bolj?a in lep?a! Zoom zoom
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hvala.

 

To bo "raketa" s 122 konji in AWD ter po mo?nosti avtomatik. :)

 

?alo na stran, cene so to?no za 3.000 EUR vi?je od 3. Torej po tej logiki pri nas od 22.990 naprej.

Napisano

Jebo te, res da je v avstriji drazje, samo ta cenik je ob bok moji kravi (realne prodajne cene). Tole je pa veliko manjsi razred.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sorry, ampak edino zadnji del je lep. Od strani je grd, spredaj pa tudi ni bog ve kaj.Mazda bo morala kaj spremenit v dizajnu, ker jih konkurenca ?e po?teno diha za ovratnik. ?e posebej kia je ful napredovala v dizajnu.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.