Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej pravim-brez veze. Pa ?e kak hexen?us vrata dobi? in si pe?en.To je bolj za mulce, ki niki nimajo teh problemov. Jaz sem imel ?iberdah pri dveh avtih ma ga prav ni? ne pogre?am.

 

Ja, da bi prav extra naro?eval to tudi jaz nebi. Pri meni je tako naneslo, sicer pa dobro ajde. Je malce bolj svetlo notri, mogo?e gre poleti hitreje vro? zrak ven, kake zelo dodane vrednosti pa res ni.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Je malce bolj svetlo notri, mogo?e gre poleti hitreje vro? zrak ven, kake zelo dodane vrednosti pa res ni.

 

No, zame je pa to tista dodatna vrednost, za katero bi jaz dodatno pla?al, ampak pri CX-3 nisem imel te mo?nosti....

 

Vidi?, razli?ni smo si.

Napisano

Parkrat sem jo videl;meni je zelo v?e?na, sploh zadaj... Pa sem bolj na strani suv-neljubiteljev...

 

A mislite ,da bo nova cx3 ustrezno manj?a,da si ne bosta z cx30 odzirali kupcev, oziroma cx5 ve?ja kot sedaj?

Napisano

Cx3 ne bo manj?a kot je,saj je ?e tako ali tako zelo mala! Ko sem kupoval mojo trojko sem jo v salonu bolj natan?no pogledal in je res samo za 2. Pri mojih 180 se ne more? vsesti zadaj razen ?e spredaj vozi pal?ek!

Napisano

Cx3 ne bo manj?a kot je,saj je ?e tako ali tako zelo mala! Ko sem kupoval mojo trojko sem jo v salonu bolj natan?no pogledal in je res samo za 2. Pri mojih 180 se ne more? vsesti zadaj razen ?e spredaj vozi pal?ek!

Vem,sem sedel v njej. Ampak recimo da je konkurenca t-rocu.... In pri vwju obstaja ?e manj?i t-cross

Napisano

Cx30 je konkurenca t-rocu vsaj tako navajajo novinarji z podatki. T-cross je bolj cx3 konkurenca ampak je vseeno ve?ji.

Napisano

Cx3 ne bo manj?a kot je,saj je ?e tako ali tako zelo mala! Ko sem kupoval mojo trojko sem jo v salonu bolj natan?no pogledal in je res samo za 2. Pri mojih 180 se ne more? vsesti zadaj razen ?e spredaj vozi pal?ek!

CX-30 ni dost radodarnej?i s prostorom zadaj, po moje od teh je edino CX-5 nekako normalno velik.

33112_1.png

Napisano

CX-30 ni dost radodarnej?i s prostorom zadaj, po moje od teh je edino CX-5 nekako normalno velik.

To so vse avti za enega do najve? dva. Sej te cx 3 vozijo kot vidim predvsem ?enske,redko je kak model za volanom.

Z cx 30 bo po moje enako.

 

 

Napisano

Lp..jaz sem probal CX30 ..lep avto..premajhen za nas ?tiri.cx5 je ?isto zadosti velik.kot ga imam zdaj...?akam da bo prenovljena cx5.dve leti po inf...tudi z novim X motorjem.bo treba po?akat in probat...lp

Napisano

To so vse avti za enega do najve? dva. Sej te cx 3 vozijo kot vidim predvsem ?enske,redko je kak model za volanom.

Z cx 30 bo po moje enako.

Jp,tudi jaz vidim cx3 predvsem kot ?enski avto oziroma drugi avto pri hi?i in predvsem kot nekaj,kar se kupuje predvsem s ?ustvi. Torej,kot nekaksen bomboncek.... Zlahka vidim enako ciljno publiko v Fiat 500,miniju,bmw1 ali pa cx3. ?eprav vem,da niso v istem razredu,ampak ja; avto za frajarit se in za kupit ga z o?mi....

 

Cx30 bi pa zlahka pripisal nekomu,ki mu je sicer mazda3 dovolj (torej recimo Mlada dru?ina ) ,ampak mu je cx30 preprosto bolj v?e?.... ali pa so mu sprali mo?gane,da je pa trojka res premajhna za malega otroka in 1x14dni morja na leto....

Napisano

CX-30 in Mazda 3 sta prakti?no enako velika v potni?kem prostoru. Le v prtlja?niku je nekaj razlike.

33112_1.png

Napisano

CX-30 in Mazda 3 sta prakti?no enako velika v potni?kem prostoru. Le v prtlja?niku je nekaj razlike.

Jp,zato pa si bo folk izbral tisto,ki mu bo bolj v?e?... Meni cx30 premaga trojko na celi ?rti. Razen 4vratne trojke,ki pa pri meni ne pride v po?tev zaradi majhne odprtine...

Napisano

CX-30 in Mazda 3 sta prakti?no enako velika v potni?kem prostoru. Le v prtlja?niku je nekaj razlike.

 

S tem se ne bi popolnoma strinjal, razlika gre v prid CX-30 predvsem zadaj, spredaj je velikost enaka, tudi prtlja?nik je pri CX-30 kar nekaj ve?ji in bolj uporaben.

Napisano

CX-30 in Mazda 3 sta prakti?no enako velika v potni?kem prostoru. Le v prtlja?niku je nekaj razlike.

Tudi meni se je zdelo na zadnji klopi ve? prostora kakor v 3jki

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pol sem pa jaz ?uden, ker sem sedel v obeh :ne vem:

Ti si ze z odporom sedel v CX-30. In potem te je kar zagrabil nek utesnjen obcutek  :zvizga:

Napisano

Jaz sedaj primerjam dva povsem neprimerljiva avta Kodiaka in CX-30

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sedaj primerjam dva povsem neprimerljiva avta Kodiaka in CX-30

Ali pa tudi ne; ?e ne rabi? 7sedezev itak pride v po?tev tudi Mazda , cenovno sta pa najbr? tam-tam,oziroma bli?je kot kodiaq in cw5.

 

Pa? ?e en dokaz,kako znamo ljudje ob nakupu kolebati tudi med avti,ki si na?eloma na papirju niso neposredni konkurenti...

 

Jaz recimo pogledujem proti kupu: dokker/logan/tipo/clio/corolla....

 

Preve? izbire imamo po eni strani...

Napisano

Sem ?ital to temo pa sem mel malo ?asa v Lj.in sem ?el preverit v BTC SALON, da iz prve vidim kako in kaj je s TO CX30 pa sem bil najprej razo?aran nad elegantnimi gospodi trgovci ki sedijo trije v salonu in niti ne mrdnejo ko vstopi?, brez pozdrava, pred letom dni same pohvale! Drugo pa da ne premorejo enga avta v salonu je ?ista sramota. Edini je bil na terenu, gdaj pride pa ne vejo, brezveze in sem od?el. Bom moral extra k Selmarju da vidim kaj premorejo, tam ponavadi nisem razo?aran.

Napisano

Vozim k njim na servis in nimam pripomb .... prodajni del pa je res druga zgodba; dobi? ob?utek, da jim je figo mar koliko prodajo; me je napisal za testno vo?njo cx30 pred slabim mesecem pa do danes ni tel.klica. Ne vem no ampak malo ?udno se obna?ajo ....

Napisano

Z barvo ve? kot 34 jurjev - Sem zan? napisal, da so SUV-i za 2-3 jurje dra?ji od primerljive avtomobilske razli?ice istega proizvajalca. O?itno sem se zmotil in je razlika tam nekje v rangu 5 jurjev in ?e kak evro ?ez.


Ti si ze z odporom sedel v CX-30. In potem te je kar zagrabil nek utesnjen obcutek  :zvizga:

Zna bit, sam res ni prostorski prese?ek. CX-5 je glede tega veliko bolj prostoren.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.