Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker gresta v eno lahko samo dva odrasla ima? dve?

Ne...imam dva velika avta...pravzaprav tri...tudi tretji je velika limuzina...

?al smo vsi odvisni od avta in se v vsakem lahko ?tirje normalno peljemo...se pa ve?inoma en vozi...ampak...

Zanimivo, da ne ve?, kako izgleda mazda6 na zadnjih sede?ih...

Napisano

Do tja je ?e dolga pot, je pa res, da jo ?e sadje lahko kupi?. Vzame? osnovni model z osnovno opremo in ima? ?e?ko dacio.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Do tja je ?e dolga pot, je pa res, da jo ?e sadje lahko kupi?. Vzame? osnovni model z osnovno opremo in ima? ?e?ko dacio.

Po ne-dacia ceni.

 

Mislim,da bolj ciljajo na to,da se bo vw podra?il (podobno kot recimo kia ali sploh Ford), ?koda pa bo ponujala TUDI bolj oskubljene verzije. Nova Scala sploh ni poceni in je tudi sicer rangirana nad nekdanjega rapida, citigo je ?el ven, pa je bil vstopni skodin model....

 

Fabie v karavanski izvedbi ne bo ve?, torej bo prvi karavan octavia, ki bo verjetno spet zrasla, da ne bo hodila v zelje Scali....

 

Verjetno ra?unajo tudi na to,da dacia tudi kmalu ne bo ve? sme?no poceni...

Napisano

Ne...imam dva velika avta...pravzaprav tri...tudi tretji je velika limuzina...

?al smo vsi odvisni od avta in se v vsakem lahko ?tirje normalno peljemo...se pa ve?inoma en vozi...ampak...

Zanimivo, da ne ve?, kako izgleda mazda6 na zadnjih sede?ih...

 

Vedno sem vozil samo spredaj, enkrat sem se na parkir??u usedel zadaj in ni nek prese?ek, baje je pri limuzini precej bolje zaradi dalj?e medosne in tudi ve?jih vrat.

Napisano

Mazda6 zadaj ni prese?ek, se pa lepo spodobno sedi tudi par ur ali 1000km...toliko, da ve?...

Napisano

Sin je velik 185 cm in z lahkoto sedi zadaj, brez, da bi tla?il noge v prednji sede?. Zdaj ne vem, ali imate vi ostali tako dolge krake ali pa le?ite v sede?u kot v naslonja?u.

Ima pa v svojem razredu skoraj najve? placa zadaj. Edino vzhodni blok jo preka?a.

 

 

Napisano

@Alex: mogo?e pa s hoduljami vozijo, kaj pa ve?..

 

Ravno v?eraj, ko sem sesal mojo ?estko, sem dal zic ?ist dol pa nazaj, tak ene 15 cm mi je falil do pedalov in sem ravno razmi?ljal, kak bi to odgovarjal 20 cm vi?jim ljudjem. Men se je zdelo, kot da napol sedim vzadaj :D In se strinjam, da bi tudi pri dvometrskih ljudeh ?e moralo ostati dovolj prostora za zadnje sede?e, ob normalnem sedenju seveda.

 

Definitvno pa je vzadaj veliko ve? prostora, kot pri novih M3 in CX30

Napisano

Osnovni je definitivno ceneje, ko pa ga gre? opremljati z varnostnimi pripomo?ki, pa mu cena konkretno zraste in lahko prese?e mazdino z lahkoto. 

Sem ?el mal konfigurirat nekaj za 25jurjev in avtomatskim menjalnikom pa primerljivih zmogljivosti. Primerjava ni enostavna, ampak ?kodilak je malenkost cenej?i. Res pa da nima HUD. Meni osebno slednji ne pomeni ni?, imam raje el gretje prednje ?ipe, ker menim da nismo piloti in da avte ?e vedno vozimo vizualno in ne in?trumentalno.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Hmm, ne vem ?e si ?isto dojel poanto HUD sistemov v avtih. Fora je le v tem, da projecira podatke o hitrosti nekje globinsko pred avto. Se pravi ne potrebuje? odmikat pogleda s ceste, zato da bi pogledal na brzinomer. Zraven je mogo?e ?e kak podatek (recimo omejitev hitrosti) in to je na?eloma to. Zadeva je dobro zami?ljena saj ima? ob?utek, da se prikaz hitrosti nahaja nekje pri za?etku havbe tako, da tudi ni potrebno spreminjati o?esnega fokusa iz pogleda v daljavo na pogled na blizu.

 

To je pa v bistvu vse in dejansko tukaj avto mnogo bolj vozi? vizualno kot pri klasiki.

33112_1.png

Napisano

HUD je en bolj uporabnih novih fi?rov zadnjih let, ki so se pojavili v cenovno dostopnih vozilih. No radarski tempomat s "stop and go" je pred njim. Oboje skupaj naredi vozilo bistveno bolj enostavno za upravljat kot brez teh dveh elektri?nih igra?k.

Verjetno pa zastonj upam, da bo Mazda spravila navigacijo iz gmap prek AA na HUD.

Napisano

Kakor za koga...poneumljanje ljudi v vsakdanjem ?ivljenju...

Tako kot vse na dotik kar se armaturke ti?e...

Napisano

Hmm, ne vem ?e si ?isto dojel poanto HUD sistemov v avtih. 

Vsak ima svoje prepri?anje in tudi jaz mislim da sem dojel.

 

HUD v letalih v megli je  namenjen tisti manj ko sekundi ?asa med trenutkom, ko pilot zagleda lu?i steze in ko se s kolesi dotakne le te. Tam ni nobenih numeri?nih znakov, samo grafi?ni, ker numeri?ne ni ?asa sprocesirat. Ni? bat, ve?ja potni?ka letala imajo itak autoland in ne potrebujejo tega.

 

Merilnik hitrosti opazim samo na za?etku prve vasi, potem stisnem tempomat in ?e v naslednji vasi me prav malo briga kazalec hitrosti, ker je taprava itak shranjena v memoriji tempomata.

 

Obstaja znatna verjetnost, da je HUD v avtih bolj za novoletno jelko, le te pa se v avtomobilski industriji dobro prodajajo.

 

Boss ne vem ?e si dojel poanto, samo to sem rekel, da ?e bi bila izbira med el. ogrevanim vetrobranskim steklom in HUD, bi zanesljivo izbral prvo. El ogrevanje vetrobrana je primerljivo pomemben faktor varnosti kot npr zaviranje v sili.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz tudi ne maram teh, zame neuporabnih dodatkov.

Mislim, da ti vzame to?no 2 milisekunde pogled na merilnike.

Vsekakor znatno manj, kot gledanje v telefon ali pisanje mesingerjev. Jaz sem imel prilo?nost vzeti avto s tem pa se nisem odlo?il.

 

 

Napisano

?e dobr, da smo si razli?ni. Meni pa ogrevanje ?ajbe ne pomeni kaj dosti saj samo priklopim pihanje na ?ipo in je v 30 sekundah Ok, pol pa ?tartamo. HUD v avtih pa nima ba? nobene veze s tistimi v avionih, razno, da je princip delovanja skoraj enak.

33112_1.png

Napisano

Takole se je obrnilo: cx 3 bo ?la od hi?e, da naredi prostor cx 30. Pla?ana ara za G 122, plus in style oprema v temno sivi barvi ... dobava nekje v novembru.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.