Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Gospodje, ko sem zadnji? sam v novem avtu nadgrajeval elektriko proizvajalca, smo se naslavljali ?e s tovari?i. :)

 

Hvala za nasvet Nejc. To bi bil lahko izhod v sili.

Napisano

Gospodje, ko sem zadnji? sam v novem avtu nadgrajeval elektriko proizvajalca, smo se naslavljali ?e s tovari?i. :)

 

Hvala za nasvet Nejc. To bi bil lahko izhod v sili.

Ja,to je res; nekaj po ?e?ko ?e v ?tartu rihtat nov avto , ki poleg vsega ?eli biti Premium , je res malo smotano, ampak.... Dokler je to najve?ji problem....

 

Saj se ?lovek navadi. Meni je tudi morilo, da nimam hlajenega predala, pa me je to motilo to?no 5minut. Pa? se druga?e znajde? (ima? hladilno torbo npr. za prednjim sede?em).

Napisano

Jaz imam cx5 benzin 165.k.l.2015.vozi se solidno dru?insko..poraba 7do8l.na 100 km.motorju Manka malo mo?i na za za?eteku..pol v vi?jih obratih greee..lahko proba? 2.5.benzin 194.k.gre bolj?e tako ima uporab.f.JEST.lp

Napisano

Hvala za tvoje opa?anje Gelipter.

 

Ne kupujem dirkalnika, a sem res opazil, da CX 5 G 165 AWD res "potegne" malce slab?e, kot pa 6 bencinski karavan.

 

Preden sem prebral prve teste, napovedovali so ga namre? skoraj kot "odre?enika", sem imel v mislih tudi Skyactive X motor, sedaj pa sem glede tega nekako skepti?en ...

Napisano

Kawa Illy, sem vozil CX-30 tako z ro?nim kot avtomatskim menjalnikom (G122) v istem dnevu, pa sem ob naro?ilu izbral prvega in Skyactive-X motor ter AWD. Avtomatski menjalnik mi nekako ni menjal "po ob?utku", saj mi je ob malo bolj pritiskanju na plin menjal pri 4000 obratih, kar bi jaz menjal pri 3000 in tudi ob?utek ter samo menjanje mi je bil pri ro?nem bolj?i.

Napisano

Ja,to je res; nekaj po ?e?ko ?e v ?tartu rihtat nov avto , ki poleg vsega ?eli biti Premium , je res malo smotano, ampak....

Moj avto je rihtan po ?e?ko pa ima kar 220V vti?nico.

 

Mene vti?nice nebi motile, mo?no bi me zmotilo to, da avto ki se hvali s kvaziterenskostjo nima niti rezervne gume,

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Itak to ni terenec. Naceloma je to malo dvignjena trojka :) Recimo Ford ima pri focusu pac Active paket. Ok saj pri focusu je samo plastika druga tukaj pa je drug avto, ampak naceloma je precej isto. 

 

Dokler ga tretiras kot SUV pa nevemkaj se, potem se lahko ob vse te drobnarije spotaknes. Ce pa pogledas na to kot na malo napihnjeno trojko, pa postane jasno zakaj je tako

Napisano

Itak to ni terenec. Naceloma je to malo dvignjena trojka :) Recimo Ford ima pri focusu pac Active paket. Ok saj pri focusu je samo plastika druga tukaj pa je drug avto, ampak naceloma je precej isto.

 

Dokler ga tretiras kot SUV pa nevemkaj se, potem se lahko ob vse te drobnarije spotaknes. Ce pa pogledas na to kot na malo napihnjeno trojko, pa postane jasno zakaj je tako

Tocno to! Suv ni in no?e biti terenec in SUVu in terencem se dela krivica s temi primerjavami. Pa? tako kot si rekel;napihnjen kompaktni razred z (ne vedno) mo?nostjo AWD.

Napisano

Ni vsak avto, ki je malo dvignjen in ima AWD, terenec ... Redkokateri od teh SUV-ov ima reduktor ali zaporo diferenciala, ki je pogoj za to, da se gres s takim avtom lahko tudi terenskoe offroad voznje :D ... 

 

To je avto za slovenske ceste, ki so luknjaste in je na njih poleg lukenj se cel kup neustrezno narejenih "lezecih policajev", kjer marsikateri "navaden" avto podrsa, ko se pelje cez tako grbino ... Pa niti ni nujno, da gre prehitro... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pol mam jaz SUV-a, ker do zdaj nisem ?e na nobenem le?e?em policaju podrsal. Pa tolk mam ?ez SUV-e za povedat - hja zare?enega kruha se najve? poje. :lol:  :lol:

33112_1.png

Napisano

Pol mam jaz SUV-a, ker do zdaj nisem ?e na nobenem le?e?em policaju podrsal. Pa tolk mam ?ez SUV-e za povedat - hja zare?enega kruha se najve? poje. :lol:  :lol:

 

Ocitno se ne vozis po tapravih lezecih policajih :) ... oziroma so tisti, kjer se ti vozis, narejeni korektno ... In nisem napisal, da VSI podrsajo... malo poglej pri kaksnem lezecem policaju, kako je zdrajsan asfalt :) ... Recimo v Preski pri gasilnem domu je ze taka grbina, ki ima precej podrajsan asfalt ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej tudi blizu mene je en tak in je res z obeh strani vse poru?eno. Ampak ponavadi so to vozniki, ki skoraj ni? ne zmanj?ajo hitrosti in kar preletijo ?ez. Pa tudi, ?e gre? po?asi preko, se mora? skoraj plaziti, da gre? v redu ?ez. Problem je z avti, mi imajo dolg nos(precej karoserije prek prvih koles) in se mora? pa? po?asi zapeljati dol.

 

 

Napisano

Ocitno se ne vozis po tapravih lezecih policajih :) ... oziroma so tisti, kjer se ti vozis, narejeni korektno ... In nisem napisal, da VSI podrsajo... malo poglej pri kaksnem lezecem policaju, kako je zdrajsan asfalt :) ... Recimo v Preski pri gasilnem domu je ze taka grbina, ki ima precej podrajsan asfalt ...

Hm... V ve? kot mio kilometrih sem spoznal samo 1ulico,kjer sem vedno podrsal s podvozjem (pa ?e to je kombi z dolgo medosno razdaljo in naknadno vgrajeno stopnico , ki je zni?ala oddaljenost od tal) in to je Tesovnikova na Je?ici, ?e kdo pozna.

 

Resda je xsara precej visoka in s kratkim previsom , ampak vseeno, vozim tudi ostale avte...

 

Mislimda ob normalni vo?nji se da priti lepo ?ez vsako grbino, razen ?e res nima? nekega zni?anega avta in/ali preve? natovorjenega.

 

Zdrajsan asfalt je pa zato, ker se ljudje pripeljejo (pre)hitro in potem na polno na zavoro; avto po?epne in zabrenzan (in ze zato ni?ji) prileti na vrh le?e?ega policaja in potem ?e nazaj na izhod iz grbine.

 

Ampak.... Ko napi?em "normalna hitrost" s tem mislimo na recimo 15kmh... Omejitev je pa ponavadi 30kmh... Fizi?na ovira bi , za moje pojme , morala biti taka,da je normalno prevozna z Max dovoljeno hitrostjo na tem odseku... Ali se motim?

Napisano

?estitam za izbor Robert! Koliko ?asa pa bo potrebno ?akati na zverino? Kaj so bili odlo?ilni dejavniki za nakup Skyactive X motorja?

 

4 WD pa bom vsekako vzel tudi jaz. Pa ne zaradi terena, ampak predvsem zaradi alpskih prelazov, kjer imajo Jodlarji mal?ek druga?en pristop k zimski slu?bi ...

Napisano

 

Ampak.... Ko napi?em "normalna hitrost" s tem mislimo na recimo 15kmh... Omejitev je pa ponavadi 30kmh... Fizi?na ovira bi , za moje pojme , morala biti taka,da je normalno prevozna z Max dovoljeno hitrostjo na tem odseku... Ali se motim?

 

 

No saj to... ce je grbina, bi morala biti taka, da ce pripeljes cez s hitrostjo, ki je na tem odseku dovoljena, bi morali iti gladko cez, brez da te preruka ali da podrajsas, ce imas nizek avto ... Nekatere grbine so pa narejene tako, da ce pripeljes hitreje, gre lepo cez... seveda pa bolj trpi podvozje in vzmetenje ... :D Se pa najde tudi sem in tja kaksna, ki je res OK narejena ... in se lepo peljes cez... Samo take so po mojih izkusnjah redke ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No saj to... ce je grbina, bi morala biti taka, da ce pripeljes cez s hitrostjo, ki je na tem odseku dovoljena, bi morali iti gladko cez, brez da te preruka ali da podrajsas, ce imas nizek avto ... Nekatere grbine so pa narejene tako, da ce pripeljes hitreje, gre lepo cez... seveda pa bolj trpi podvozje in vzmetenje ... :D Se pa najde tudi sem in tja kaksna, ki je res OK narejena ... in se lepo peljes cez... Samo take so po mojih izkusnjah redke ...

Se strinjam, velika ve?ina jih je takih, da noben normalen ne bo ?el namenoma ?ez njih z max dovoljeno hitrostjo (vsaj ne s svojim avtom :) ).

Napisano

https://siol.net/avtomoto/testi/prava-zmes-vsega-a-kje-je-stirikolesni-pogon-506410

 

Evo to je bila pri meni se ena od izbir. Ampak ... "Cena testnega vozila z dodatno opremo" - 37.620 EUR :vskalo: WAW to je pa malo kruto (sicer ok je dizel pa avtomatik, samo vseeno)

Pri Fordu so sme?ni s cenami... ?e bi bil AWD pa da bi bil recimo to vsaj nek povi?an SUV in ne zgolj na?minkan kompaktnez bi ?e nekako razumel,takole je pa tole 10jurjev preve?....
Napisano

Hm... V ve? kot mio kilometrih sem spoznal samo 1ulico,kjer sem vedno podrsal s podvozjem (pa ?e to je kombi z dolgo medosno razdaljo in naknadno vgrajeno stopnico , ki je zni?ala oddaljenost od tal) in to je Tesovnikova na Je?ici, ?e kdo pozna.

 

Poznam, dobro tam je res alpinizem, ampak ?e gre? z 10km/h ?es normalno postavljen avto ne nasede. Se pa strinjam, tako visokih grbin res ne bi smelo biti.

33112_1.png

Napisano

Poznam, dobro tam je res alpinizem, ampak ?e gre? z 10km/h ?es normalno postavljen avto ne nasede. Se pa strinjam, tako visokih grbin res ne bi smelo biti.

S kombijem in naknadno vgrajeno stopnico ni sans , da ne nasedes... Edina re?itev je , da grem z desnim kolesnim parom po plo?niku.... In ne da popraska; dejansko nasedem... Itak; dolga medosna razdalja in prednja kolesa so ?e zdavnaj Dol iz grbine,ko zadnja ?e niso za?ela plezati gor...

Napisano

?estitam za izbor Robert! Koliko ?asa pa bo potrebno ?akati na zverino? Kaj so bili odlo?ilni dejavniki za nakup Skyactive X motorja?

 

4 WD pa bom vsekako vzel tudi jaz. Pa ne zaradi terena, ampak predvsem zaradi alpskih prelazov, kjer imajo Jodlarji mal?ek druga?en pristop k zimski slu?bi ...

 

Imam sedaj M6 GT (170KM), pa se je na testu poznala razlika (G122), ?eprav verjetno bi se navadil ?ez ?as tudi slednjega. Dobava bo december 2019 (?e ne bo kaj pri?lo nepredvidenega vmes), barva ma?in siva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.