Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 10 urami je gregc88 napisal:

dons sm pa ogledu mazdice, sicer  le sedel not nič vozil k ni blo šans... 3ka je pac kt je...mjhna natleh ...nč spešl, cx5 je bomba a zame kr glomazn avto, cx3 beda... cx 30 pa ful dobra, dobr obcutek ko sediš notr, modra barva armature ni grda in ji kr paše, v živo je lepš kt na slik... grde so edin  prevelike črne plastike okoli avta... drgač lih prav visoka velika itd... bi jo imel če bi se dobro pelala in bi motor kam šel, bi blo za probat.... edin zadaj za sedet je pa res malo placa pa sploh nism velik.... prtljaznik tud mal  premajhen ... 

 

pol pa še na voznjo z vv tigujem 2018... hja ni slab, lih prou velik zunaj notr ... ful prostorn, pregledn... edin bl dolgocasn je notr... sicer highline sedezi digi stevci itd a vseeno bl boring filing .... mi golfič velik bolj zgleda , tko da težko rečt kaj sem sploh ugotovu danes kaj bi blo zame.. v vsakem je nekaj ok in nekaj ne.... ubistvu sm pogruntu da kar mam ma vse kar rabim in bolš da u bitkojne dam :D will see  

 

 

 

IMG_20210508_105626.jpg

 

IMG_20210508_103422.jpg

IMG_20210508_103603.jpg

IMG_20210508_103450.jpg

kaj to pomeni zadaj malo placa, ali recimo če spredaj sedita dva 1,75-1,80 visoka, torej imaš prva sedeža nekje na sredini, potem zadaj še vedno recimo isti tip človeka sedi, torej enako velik?

Kolega je recimo kupil škodo scalo, ki je za moje pojme majhen avto, on ima 1,90 in ko on sedi noter je za njim začuda dovolj prostora da sem se tudi jaz za njim usedel, resda imam samo 1,75....zelo prostoren avto, znotraj, zunaj zgleda pa majhen.....se mi zdi da ima več placa kot jaz v accordu, kjer je vse nekaj zgužvano, pri sedaj novejših avtih se mi zdi pa da je vse še bolj "natlačeno"....

Če lahko malo še napišeš o tem, tnx.

Aja pa Tiguan je verjetno konkretno dražji od Mazde?

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@sportman333jaz imam 1,7m in za mano je dovolj placa za se enega mene :)

 

Sodelavec je kak cm cez 2m in recimo na sovoznikovem sedezu se je tiscal v strop :) Je pa res da je bil sedez nastavljen za zeno se pravi kar visoko :)

Jaz mislim, da 4je 1,8m visoki se lahko vozijo ... vec je pa ze kriza :)

 

Za family car imamo Citroen C4 SpaceTourer zato sem si lahko privoscil "manjsi" avto.

Popravljeno od Bossek
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda se lahko vozijo... ampak tist filing k sediš...tak utesnjen mjhn pač...  velik sem 174 in sem si nastavu sovoznikov  sedež tako da sem imel se nekaj prostora pred koleni nevem ene 10cm , tolk da je pač uredu obcutek da uživaš med vožnjo... in ko se greš usest zadaj je takoj vse jasno ,majhno je ... še vedno ko sediš je luft nič bat, ne tišči v kolena... samo ni pa tako kot golf al pa tiguan, čist drugače... za kratke poti je to ok, da bi pa vozil sodelovca z 190cm zadaj 100km vsak dan bi se mi pa smilu.... tud prtljažnik če bi imel 2 mulca in hotu kolesa not dat itd .. majhn je, res pa sem  razvajen  k trenutn karavan je res ogromn 

tiguan je cenovno tam tam z mazdo , le da je mazda glanc nova , tiguan pa 4 leta star in 140.000 km.... tkdo da ja ,precej drag in je za razmislit ... 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

VAG avtomomobili so vedno bili prostorni, če primerjam Mazdo 6 in Passata, je Passat prostornejši v kabini in v prtljažniku, pa je po dolžini nekaj cm krajši od 6-ke. Če je prostor eden izmed odločilnih dejavnikov pri nakupu, je dobro pogledati še kaj drugega kot Mazdo.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je jacques33 napisal:

VAG avtomomobili so vedno bili prostorni, če primerjam Mazdo 6 in Passata, je Passat prostornejši v kabini in v prtljažniku, pa je po dolžini nekaj cm krajši od 6-ke. Če je prostor eden izmed odločilnih dejavnikov pri nakupu, je dobro pogledati še kaj drugega kot Mazdo.

To smo že zdavnaj ugotovili. Če si malar, mesar ali keramičar obvezno nabaviš  passata (najbolje nekje do letnika 2005) in da dobro dimi, ko daš gas. Če pa hočeš lep najlepši karavan pa seveda, izbereš mazdo 6. Vsi ostali karavani so nekje vmes. 

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

To smo že zdavnaj ugotovili. Če si malar, mesar ali keramičar obvezno nabaviš  passata (najbolje nekje do letnika 2005) in da dobro dimi, ko daš gas. Če pa hočeš lep najlepši karavan pa seveda, izbereš mazdo 6. Vsi ostali karavani so nekje vmes. 

Ja Alex, žal res samo zaradi lepote (primerjam uglajenost delovanja najinih motorjev ... diesel: diesel). 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Janez007 napisal:

 

To pa ni res, ampak je obratno. Mazda karavan je dobrih 8 cm krajša od Passata karavana, zato jo tudi imamo doma :) ... Če pa bi bil notri pod sprednjim pokrovom Mazdi 6 Passatov diesel 150 KM z menjalnikom vred, pa bi bil zame to super avto.

 

Mazda 6    4.805 mm

Passat       4.889 mm

 

 

Screenshot 2021-05-09 16.38.45.png

Screenshot 2021-05-09 16.39.15.png

 

Vedno sem imel v glavi, da je Passat b8 krajši od aktualne 6-ice, nekje 476-477 cm.

Sem šel za hec pogledat podatke, ki jih je objavil naš uvoznik, in po njihovih podatkih je Passat variant je dolg 477,3 cm.

 

https://www.porscheinterauto.net/f/docs/aktualne-ponudbe/passat-in-passat-variant-junij.pdf

 

Kot sem napisal, če nekomu prostor v avtu veliko pomeni, Mazda ni najboljša izbira. S tem pa ne želim reči, da je Mazda slab avto, over all je še vedno odlična izbira.

 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dejte ga lomit no. Katera dva avta primerjate. Passat je grd kot so lahko le nemški avti. Če bi ga primerjali s kako alfo bi se strinjal, tako pa... 🤪

pred 50 minutami je Janez007 napisal:

Ja Alex, žal res samo zaradi lepote (primerjam uglajenost delovanja najinih motorjev ... diesel: diesel). 

In v čem je prednost motorja iz pasata? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Mazda 6 limuzina je praktično enako dolga kot Passat limuzina (4.870 :  4.873) ... oz. le 3 mm krajša.

Na linku od PIA, ki sem ga pripel, je Passat limo dolg 477,5 cm.

Zdaj, če pa Porsche Slo objavlja napačne podatke, pa ne vem.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Janez007 napisal:

 

Kombinacija VW diesel motorja 150 KM/sklopke ročnega menjalnika deluje po mojih izkušnjah veliko bolj uglajeno, mehko. In tudi ne poznam človeka, ki bi imel s tem motorjem težave (odtrgana veriga, zapackane saje, ..), tako v VW, Audijih ali Škodah, tudi če vozijo na kratke razdalje. Ni sicer tako bistvenega pomena, ampak tudi poraba je pri VW nižja. To je moje mnenje o dieslih, pri bencinarjih so moje izkušnje obratne - Mazda ima veliko prednost pred VW. To se odraža tudi v tržnih cenah rabljenih vozil.

 

Prej sem vozil Hondo 2.2 CDTi, ki je imela pri 230.000 km in pri km boljši občutek vožnje (speljevanje, prestavljanje) kot pri pol mlajši M6 CD175 in še ne 100.000 prevoženih km. Povprečna poraba med 5,2 in 5,5 l/100 km in v vsem obdobju nobenih resnih težav na motorju (prva sklopka, veriga, turbina, svečke, ...) .. vsake 20.000 km samo menjava olja in filtrov. Da ne rečem kakšne o zavorah. 

Seveda si dal napačno kombinacijo namesto vw 150km dizla bi moral dati hondin 2.2. dtec 150km, ne pa vw😁😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Janez007 napisal:

 

Kombinacija VW diesel motorja 150 KM/sklopke ročnega menjalnika deluje po mojih izkušnjah veliko bolj uglajeno, mehko. In tudi ne poznam človeka, ki bi imel s tem motorjem težave (odtrgana veriga, zapackane saje, ..), tako v VW, Audijih ali Škodah, tudi če vozijo na kratke razdalje. Ni sicer tako bistvenega pomena, ampak tudi poraba je pri VW nižja. To je moje mnenje o dieslih, pri bencinarjih so moje izkušnje obratne - Mazda ima veliko prednost pred VW. To se odraža tudi v tržnih cenah rabljenih vozil.

 

Prej sem vozil Hondo 2.2 CDTi, ki je imela pri 230.000 km in pri km boljši občutek vožnje (speljevanje, prestavljanje) kot pri pol mlajši M6 CD175 in še ne 100.000 prevoženih km. Povprečna poraba med 5,2 in 5,5 l/100 km in v vsem obdobju nobenih resnih težav na motorju (prva sklopka, veriga, turbina, svečke, ...) .. vsake 20.000 km samo menjava olja in filtrov. Da ne rečem kakšne o zavorah. 

Mogoče bi pa probal voziti kako novo hondo, pa bi potem primerjal. Ne vem zate, a odkar sem dal noter v  menjalnik moje 6- ke drugo olje, je menjalnik mehak  kot putrček. Niti ne veš, kdaj si menjal. V bistvu nisem še vozil avta z tako dobrim ročnim menjalnikom pa sem jih imel veliko. Veš kaj mene najbolj  impresionira pri passatu? Nič. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa vem, meni je pa motor v Mazdi bolj prožen, zvezno pospešuje, odziven, VW pa v kombinaciji z DSG  - vedno je nekaj cukalo ob štartu ipd. Glede na to, kako šalta klasičen avtomat spet ni neka huda prednost DSGja, kaj pa vem. Sploh če rečemo ,da je klasičen avtomat precej bolj vzdržljiv menjalnik.

Ma pa seveda vse svoje pluse in minuse.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Passat je krajši, ker ima zelo kratko havbo napram Mazdi 6

 

Klele je neki primerjav velikosti

 

volkswagen-passat-2019.jpg
WWW.AUTOMOBILEDIMENSION.COM

Volkswagen Passat dimensions with photos of the interior, boot space and measurements of length, width and height. Comparison with...

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je jacques33 napisal:

Ravnokar izvedel, da je moj stric kupil CX-30 z novim X motorjem. Vzel jo je v Makomi, po povedanem pa je dobil kar lep popust, večjega, kot pa berem v tej temi.

.........in to je 🤔  €.€€€.€€......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.