Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim, da je bolj problem v tem, da sredinski zaslon med slikanjem ni bil glih osvetljen in zato zgleda temno. Če bi slikali s flashom bi se modra videla. Zgornji sta namreč slikani s flashom.

33112_1.png

Napisano

Nemci so pisali da imajo na izbiro tudi komplet crno notranjost. Ampak je bila crna tako armaturka kot tudi naslon za roke.

Pri nas pa tega nisem opazil in je bolj simpl modr je default, ce imas luxary paket je rjav.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Joj dva tedna nazaj sem se šel dogovorit v Mazda salon za testno vožnjo s CX-30, ki mi je bila, ko sem jo prvič videl na cesti (ne od blizu) ful všeč. V salonu mi je poleg plastičnih obrob (bi jih pobarval) v oči padel sprednji del, ki ima 'žalostne' luči za moj okus (isto velja za ostale modele). Najbolj sem bil razočaran, ko sem se usedel not in videl armaturo...počutil sem se kot v ameriškem avtu iz 80ih let, ćist brez stila 😥. Sem rekel prodajalcu, da bo treba počakati na facelift, ampak baje gredo vse nove Mazde v takšno 'enostavno' notranjost. Sicer sem za enostavnost ampak to je zame preveč brez stila in duše. Imajo pa vsake oči svojega malarja...

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Žalosten 1

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

No v tem si pa kar eden redkih, ki jih ta notranjost ni vsec. Sam sem imel problem pri drugih avtih ker za moj okus noben ni imel tako dobre notranjosti kot mazda ... in ravno to me je prepricalo.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Ne vem kaj rabiš še poleg tega kar ima Mazda za samo vožnjo? Eni so notri tako načičkani, da sploh ne veš, če si v avtu ali v letalu.... :nevem:

Potem pa vozi varno, če pa iščeš neke gumbe povso po armaturki... 😁

Napisano
pred 39 minutami je Bini napisal:

Ne vem kaj rabiš še poleg tega kar ima Mazda za samo vožnjo? Eni so notri tako načičkani, da sploh ne veš, če si v avtu ali v letalu.... :nevem:

Potem pa vozi varno, če pa iščeš neke gumbe povso po armaturki... 😁

Itak. Mazda ima, za moj okus, eno izmed najlepših notranjosti. Pa ni to samo moje mnenje. Skoraj vsak, ki se vsede v mojo mazdo je podobnega mnenja. Upam samo, da je ne bodo digitalizirali preveč z raznimi cirkuškimi vložki ala večbarvimi zasloni. 🤔

 

 

Napisano

Tudi meni je bila eden izmed razlogov za nakup notranjost avta. Brez nepotrebne navlake, raznih zaslonov na dotik ali kičastih stevcev. Vse lepo pregledno in  kvalitetno. No kak majhen čriček se žal vseeno oglasi. Edino tisto svetlečo plastiko bi lahko že enkrat ukinili, pa baje naj bi bila še precej občutljiva na praske. S kom jo čistite?

Napisano
pred 44 minutami je mito3000 napisal:

Tudi meni je bila eden izmed razlogov za nakup notranjost avta. Brez nepotrebne navlake, raznih zaslonov na dotik ali kičastih stevcev. Vse lepo pregledno in  kvalitetno. No kak majhen čriček se žal vseeno oglasi. Edino tisto svetlečo plastiko bi lahko že enkrat ukinili, pa baje naj bi bila še precej občutljiva na praske. S kom jo čistite?

S čistilom, za nego plastike. 

Ni neke znanosti, kako bi se to čistilo. 

 

 

Napisano
6 hours ago, Sishi said:

Joj dva tedna nazaj sem se šel dogovorit v Mazda salon za testno vožnjo s CX-30, ki mi je bila, ko sem jo prvič videl na cesti (ne od blizu) ful všeč. V salonu mi je poleg plastičnih obrob (bi jih pobarval) v oči padel sprednji del, ki ima 'žalostne' luči za moj okus (isto velja za ostale modele). Najbolj sem bil razočaran, ko sem se usedel not in videl armaturo...počutil sem se kot v ameriškem avtu iz 80ih let, ćist brez stila 😥. Sem rekel prodajalcu, da bo treba počakati na facelift, ampak baje gredo vse nove Mazde v takšno 'enostavno' notranjost. Sicer sem za enostavnost ampak to je zame preveč brez stila in duše. Imajo pa vsake oči svojega malarja...

Brez stila? Zanimivo ... a loh mal opredelis, kter avto pa ma stil v tem segmentu oz. kaj bi tebi prislo stilsko in z duso?

Napisano
19 hours ago, 50keda said:

Brez stila? Zanimivo ... a loh mal opredelis, kter avto pa ma stil v tem segmentu oz. kaj bi tebi prislo stilsko in z duso?

Mazda 6 ima top notranjost. Na srečo sem edini, ki mu je notranjost CX-30 pusta.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 20 minutami je Sishi napisal:

Mazda 6 ima top notranjost. Na srečo sem edini, ki mu je notranjost CX-30 pusta.

Mogoče si se samo malo nerodno izrazil. Če si mislil s tem, da ima 6-ka lepšo armaturo kot CX- 30 se absolutno  strinjam. 6-ka ima nasploh eno izmed najlepših armaturk. Pozneje so stvar "prečistili", kar pa ni nujno tudi  bolje. Vsaka generacija ima manj stvari na armaturkiin vedno bolj ravne so. To, da je od 6-ke arkaturka všečna, mi vedno potrdijo, čeprav neradi, tudi lastniki bmw-jev in audijev.😉

 

 

Napisano (urejeno)

Eh, vrjetno je še komu pusta, kar ni nič narobe, samo meni zanimva opazka.

 

Torej predvidevam, da misliš mazdo 6 pred zadnjim FL leta 2018. Tam neke razlike so napram cx-30/3, ampak trenutna nova 6 pa nova cx-30/3 nimajo tako veliko razlik, so že vse dokaj počiščene.

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 2 minutama je Freak napisal:

Res zanimivo, da ti ni bila všeč notranjost ? Ker tudi na testih mazdino notranjost pohvalijo 🤔

Meni je recimo tudi malo pusta od cx30  za, razliko od 6- ke pred zadnjo FL, kjer je notranjost naravnost fantastična. Jaz je ne bi nič spreminjal zaradi neke mode. 

 

 

Napisano
34 minutes ago, mito3000 said:

Kaj res ni opcije odpiranja/zapiranja oken s pomocjo ključa ali sem kaj spregledal. Meni zelo uporabna funkcija, ki jo je imel vsak prejšnji avto.

nisi nic spregledal, ta opcija res ne obstaja.

 

"kao" (nc ne vem sem pa slisal) so mel enkrat neke probleme s tozbami ker naj bi nekdo zaprl okno in je enega mal priprlo

Napisano

Joj ne odpirat boleče rane - res uporabna funkcija pa so jo šli skenslal.😡

33112_1.png

Napisano

Jaz je nisem nikoli uporabljal pa tudi pogrešam je ne. Ali ni to nevarno, da kakega tatiča zamika odprta šipa? 🤔

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Jaz je nisem nikoli uporabljal pa tudi pogrešam je ne. 

se kar strinjam, mogoče je res uporabna če imaš avto kje cel dan na soncu, in da preden se usedeš odpreš vsa 4 okna 10m preden se usedeš v avto, da recimo odpihne ven tisto največjo vročino....še vedno pa se vsedeš v vroč avto :), tako da....tudi sam zelo redko to uporabljam, pa tudi če želiš da bi na enkrat vse 4 šipe recimo malo spustil, da bi jih pustil malo odprte, sem opazil, da vsaj pri Accordu se najprej začneta spuščati prvi šipi, nato zadnji in potem nikoli ne moreš pustiti samo malo odprto, sta sprednji že preveč odprti, zadnji skoraj nič, tako da...

Napisano

Jaz sem to na vw dostikrat uporabljal. Sediš v kaficu, preden vstaneš in gres do avta, si spustiš šipe za 15cm... 

 

Ni konec sveta če ni tega, ampak čisto neuporabno pa tudi ni. 

 

Verjetno proizvajalca stane to 1eur,na toliko prodanih avtov je to nekaj dobička.... 

Napisano

Vem da ni konec sveta, sem pa velikokrat to uporabljal. Bolj je zoprno, če pozabiš šipo zapret in moraš avto ponovno vžgat, da to lahko narediš. Malo se še navajam na te japonske domislice. Tako kot, da se moraš pripasat, če hočeš avto po dvorišču premaknit. :-)

Napisano
pred 22 minutami je sportman333 napisal:

se kar strinjam, mogoče je res uporabna če imaš avto kje cel dan na soncu, in da preden se usedeš odpreš vsa 4 okna 10m preden se usedeš v avto, da recimo odpihne ven tisto največjo vročino....še vedno pa se vsedeš v vroč avto :)

Ne štekam... kako pa zdaj narediš, da se v vročini vsedeš v hladen avto brez, da bi odprl šipe?

 

Saj ni fora v tem, da avto ohladiš, fora je le v tem, da se v nekaj sekundah na hitro prezrači tako, da se spusti ven pregret zrak, ki tiči v kabini. Če imaš spuščanje šip z daljincem to narediš v 10-15 sekund med potjo proti avtu se samo usedeš notri. Odpelješ še 100m pa lahko šipe zapreš in je to to.

 

Če pa ne moreš spustiti šip z daljincem moraš pa priti do avta, ga odklenit, najprej na eni strani odpret vsa vrata, pa nato na drugi, počakat tistih 15-20 sekund, nato spet it na drugo stran zapret vrata, pa nazaj še vrata na drugi strani pa nato se usedeš notri, vžgeš motor, spustiš vse štiri šipe z gumbi na vratih pa odpelješ tistih 100m in vse skupi zapreš.

 

Sej ne da sem len pa se mi ne da skakat okol avta, ker če maš dost placa in lahko normalno odpreš vsa vrata ni panike, kaj pa če avto stoji parkiran v boksu in je na vsaki strani so drugih avtov glih tolk placa, da se vrata ne dajo niti tolk odpret, da bi sama stala odprta? Ja pol se pa vsedeš v razbeljen avto, vdihneš zrak, ki ima lahko tudi 50-60°C v notranjosti. Zaradi pregretih materialov pride do dodatnega izparevanja lahko tudi škodljivih spojin, ki jih v takem pregretem zraku veselo vdihavaš.

 

Za povrh ti je še to onemogočeno, da dokler ne daš kontakta pa četudi stojiš zraven s ključem ne moreš samo odpret vrata in popritiskat vse gumbe za šipe... a ne ne ne... moraš se vsest notri, dat kontakt in šele potem grejo šipe dol. Noro res, pol pa v zelo vročih dneh kadar nimam placa levo in desno globoko vdihnem zrak, se brez dihanja na hitro vsedem v avto, spustim šipe in po možnosti še vžgem motor, se zapasam in speljem... pol pa vdihnem zrak k sem že čist zelen v ksiht.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je mito3000 napisal:

Vem da ni konec sveta, sem pa velikokrat to uporabljal. Bolj je zoprno, če pozabiš šipo zapret in moraš avto ponovno vžgat, da to lahko narediš. Malo se še navajam na te japonske domislice. Tako kot, da se moraš pripasat, če hočeš avto po dvorišču premaknit. 🙂

 

Ja to je tud del tega butastega ukrepa, da se ne da šip več kontrolirat z daljincem. Prej si šipe samo z daljincem zaprl zdaj pa se not vsest (mora bit ključ v notranjosti) pritisnit gumb za kontakt in šele pol ti blagovoli možnost zapiranja šip.

 

Se spomnim s prejšnjim avtom parkrat sedeim na terasi, avto pred hišo, odprte šipe, da se zrači. Se začne dež pritisnem na daljincu in lepo v sede zaprem cel avto. Lika a boss.

 

Danes dobro desetletje kasneje pa skočit pokonc, laufat v avto, dat ključ nekam v notranjost, pritisnit kontakt, poklikat vse štiri gumbe za šipe, še 2x stisnit start gumb, da se izklopi kontakt. Like an idiot.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.