Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je gregc88 napisal:

sam se more pa res dost bolš pelat ce si doplacu 12 čukov ... to je pa že kr 

 

 

Sem zelo vesel,da ne veš kolk sem doplačal oziroma kolk sem dal za novo !:bravo:

IMG_20210325_170900~5.jpg

  • Haha 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

Ja, ampak tvoj je že na poti, moj pa še ne 😆. Me pa res zanima kaj je s temi prezračevalnimi režami, ker povsod to grajajo...moram it na testno tudi sam, pa da vidim...Kako se ti pa zdi naprimer poskočnost avtomatik/AWD/x180 vs ročni g122, ki si ga tudi vozil? Verjetno bistveno poskočnejši ni, pri avtocestnih hitrostih že, kaj pa normalna vožnja? Sam bi raje ročnega vzel...

@tommaazz poglej malo nazaj po tej temi,če slučajno nisi videl moj zapis. 🤔

Sedaj pa takole g 122 je manj poskočna od najine 3ke g 120 to pa verjetno zaradi večje teže,da boš imel neko predstavo. Če pa primerjaš g122 vs x 180 avt.AWD je pa kar velka razlika. Gre tudi boljše kot g 150 ampak ne dosti ! Jaz ne bom vzel avt.in ne AWD,ker nič od tega ne potrebujem oziroma je vse skupaj predrago.:nevem: Vzel sem barvo in kombinacijo opreme avta ,ki mi najbolj ustreza četudi malo počakam na njo. Drugače pa imajo v Selmar na zalogi veliko CX 30tk tako,da ti mogoče ni treba čakat,da od kod pride.😊Sedaj pa reže, problem je le če te moti direktno pihanje v  telo,glavo in oči. Mene to malo moti pri cx30 pri 3ki pa zelo,ker nižje sediš in so reže višje in ti piha direktno v oči. Problem teh rež je v tem,da ko jih obrneš od telesa proč se zapre dotok zraka in potem ni prezračevanja ! Ni pa pri  cx30 tako hudo,ker ti piha bolj v telo.👍

Pojdi na testno vožnjo in boš verjetno navdušen nad avtom,se res lepo pelje......:bravo:

Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

Ja, ampak tvoj je že na poti, moj pa še ne 😆. Me pa res zanima kaj je s temi prezračevalnimi režami, ker povsod to grajajo...moram it na testno tudi sam, pa da vidim...Kako se ti pa zdi naprimer poskočnost avtomatik/AWD/x180 vs ročni g122, ki si ga tudi vozil? Verjetno bistveno poskočnejši ni, pri avtocestnih hitrostih že, kaj pa normalna vožnja? Sam bi raje ročnega vzel...

 

Saj bo vzel ročnega pa še tole majčko bo zraven dobil.

 

slika.thumb.png.57925d3cce344dfa19b77632a2dbc0fc.png

  • Všeč 3
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je gregc88 napisal:

sej mi je vsen tud če bi dal 8 al pa 20...  pravim samo da si sam omenil 16 in 28.... užaljen takoj, pa hit  slikco prlimat haha, jao

Glej ti jo imaš na vsakem postu.... 😁

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Dve vprašanji imam; a ima gdo tukaj, da ne iščem preveč cx30 X186 ali X180 in kako ste zadovolji? 

Drugo je pa za kogarkoli, ki ima izkušnjo z vdrževanjem plastike na oziroma okoli avta kot so odbijači, obrobe okrog blatnikov itd. 

Razmišljam, da bi jo s čim premazal oziroma zaščitil pred uv sevanjem, da nebi postala grda kot na nekaterih VW..... 😇

Hvala vsem za nasvet 😀

Napisano

@Bini jaz imam X186 in sem zadovoljen. Ce pac pri sebi razcistis, da ni to turbo (ali dizel) in ce hoces da gre rabis v obrate je to to. Je pa res da imam avtomatika, ki sam poskrbi, da gre v obrate :) Je pa res, da ko slisis 2.0 186 konjev, pricakujes nekako bolj brutalne pospeske, kot dejansko potem so. Mislim, pa da za tak avto je cisto dovolj moci.

 

Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 :) Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009 :)

 

Ker se vecinoma vozim sam mi zracniki niso problem. Ze na M6 sem vedno vse usmeril stran od sebe in je bilo vse ok.

Glede plastike ... nekateri so omenjali produkt od Meguiars:

 

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Najprej glede plastike. Če je podobna groba mat črna plastika kot na CX-3, potem se bo na njej poznala vsaka praska, že od rahlega podrsanja grma, nohta, .... Če se slučajno podrsa, pa jo je najbolje pustiti pri miru, ker s kakšnim poliranjem narediš še več škode oz. se popravljanje vidi na 5 m. 

 

Nočem ti kvarit veselja, ampak meni so pri Mazdi dejali, da je M6 veliko boljši avto. Je pa res, da je drugi rang in cena.  Že slabo funkcionalne prezračevalne lopute bi mene odvrnile, tako kot me je nekaj podobnih stvari vedno bolj motilo pri CX-3.😉 Da se ti ne bo kolcalo po M3 2018, ki je po mojem mnenju zelo posrečen avto.

Nisem mislil na poškodbe ampak na staranje in razne lise ki bi nastale pri izpostavljenosti na uv sevanja.☹️ Že dvakrat sem testiral cx30 in kolikor sem občutil je v notranjosti TOP in bolj všečna od M6,ampak to nima veze,ker ne rabim večjega avta. Če se mi bo kolcalo bom pa hčeri rekel,da menjava za kak dan dva.....:bravo:

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Pri moji CX-3 je bila menjana ena plastika po 4-ih letih z novo in razlike med starimi in novo ni bilo za opazit, pa imam kar ostro oko za te zadeve.

Super sem že pomirjen ,da niso te plastike neki šit in da bo trajala nekaj časa.....:bravo:

Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

@Bini jaz imam X186 in sem zadovoljen. Ce pac pri sebi razcistis, da ni to turbo (ali dizel) in ce hoces da gre rabis v obrate je to to. Je pa res da imam avtomatika, ki sam poskrbi, da gre v obrate :) Je pa res, da ko slisis 2.0 186 konjev, pricakujes nekako bolj brutalne pospeske, kot dejansko potem so. Mislim, pa da za tak avto je cisto dovolj moci.

 

Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 :) Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009 :)

 

Ker se vecinoma vozim sam mi zracniki niso problem. Ze na M6 sem vedno vse usmeril stran od sebe in je bilo vse ok.

Glede plastike ... nekateri so omenjali produkt od Meguiars:

 

 

Hvala, to kako gre s toliko konji in avt.menjalnikom že vem,nekje 20 konjev ti pobere avt. menjalnik. Tista ventilacija me moti bolj na novi 3ki. Je še kaj na kar bi moral biti pozoren pri tem avtu? 

Si ti uporabil kaj za to plastiko in kako je občutljiva?😊

Napisano

Nisem nic uporabil (se). Ne vem pri meni je vedno, tako da sem neki pameten kaj bom potem se mi pa nic ne da :) Ze tisto mrezico za spredi gledam, da narocim pa se se nisem spravil.

Mocno dvomim, da bom karkoli mazal plastiko. Mogoce, ce cez nekaj let res zbledi da bi probal ta meguiar.

 

Gre ok z avtomatikom. Ni pa nekaj, da bi te na stol limalo :D Prehiteva se brez tezav, na AC brez problema gre iz 130 na 160. Jaz nas samo mocjo nimam nekaj pripomb.

 

Kot sem (nekaj strani nazaj ze) omenil je par hib tega avtomatika. Moti me recimo, da ob pocasnem pospesevanju (oz. speljevanju) prehitro prestavlja visje in je nekako cuden obcutek. To se ne opazi ce malo bolj mocno (se vedno nic pretirano) speljes.

In pa obcasno (res res redko), se malo zgubi oz. ga presenetis in nekako kot da bi prestavil dol ampak bi moral gor in pol prec prestavlja gor, ampak to sem opazil tudi na citroenu in peugeot. Mi je pa to pri 5k prevozenih se zgodilo cca 3krat.

 

Potem recimo ena tecna stvar je ko imas radarski tempomat (recimo na 140) in so pocasnejsi pred tabo vozi lepo v 6. Ko se umaknejo pa ubrise prvo v 5 in potem se v 4, da na polno zatuli za 2 sekundi, nato v 5 in potem v 6 in naprej lepo pelje. Tole sekundno prestavljanje v 4 se mi zdi nepotrebno. To ponavadi resim tako, da dam v manual in pustim ves cas v 6 :)

 

Pa start-stop se kdaj mal v BV vklopi po nepotrebnem. Recimo ko se blizas kriziscu in pocasi ustavljas pa gledas ce je prosto se vklopi in vidis da je frej pa prec nazaj prizge.

 

 

Aja je pa nekaj kar pa vsi opozarjajo (jaz na srecom se nisem opazil).

Steklo pri stevcih je NORO obcutljivo in se takoj spraska.

Napisano
pred 9 urami je Bossek napisal:

Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 :) Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009 :)

 

2009, 20019, 2021

 

jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.

33112_1.png

Napisano
12 minutes ago, Boss said:

 

2009, 20019, 2021

 

jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.

2009 pa 2021 ... ups

 

ja casi se spreminjajo, vcas so bli se dizli full popularni :P🤪🙊

Napisano

Brez skrbi, tudi bencinarji so v izumiranju, če bo šlo tako naprej.

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Bossek napisal:

Nisem nic uporabil (se). Ne vem pri meni je vedno, tako da sem neki pameten kaj bom potem se mi pa nic ne da :) Ze tisto mrezico za spredi gledam, da narocim pa se se nisem spravil.

Mocno dvomim, da bom karkoli mazal plastiko. Mogoce, ce cez nekaj let res zbledi da bi probal ta meguiar.

 

Gre ok z avtomatikom. Ni pa nekaj, da bi te na stol limalo :D Prehiteva se brez tezav, na AC brez problema gre iz 130 na 160. Jaz nas samo mocjo nimam nekaj pripomb.

 

Kot sem (nekaj strani nazaj ze) omenil je par hib tega avtomatika. Moti me recimo, da ob pocasnem pospesevanju (oz. speljevanju) prehitro prestavlja visje in je nekako cuden obcutek. To se ne opazi ce malo bolj mocno (se vedno nic pretirano) speljes.

In pa obcasno (res res redko), se malo zgubi oz. ga presenetis in nekako kot da bi prestavil dol ampak bi moral gor in pol prec prestavlja gor, ampak to sem opazil tudi na citroenu in peugeot. Mi je pa to pri 5k prevozenih se zgodilo cca 3krat.

 

Potem recimo ena tecna stvar je ko imas radarski tempomat (recimo na 140) in so pocasnejsi pred tabo vozi lepo v 6. Ko se umaknejo pa ubrise prvo v 5 in potem se v 4, da na polno zatuli za 2 sekundi, nato v 5 in potem v 6 in naprej lepo pelje. Tole sekundno prestavljanje v 4 se mi zdi nepotrebno. To ponavadi resim tako, da dam v manual in pustim ves cas v 6 :)

 

Pa start-stop se kdaj mal v BV vklopi po nepotrebnem. Recimo ko se blizas kriziscu in pocasi ustavljas pa gledas ce je prosto se vklopi in vidis da je frej pa prec nazaj prizge.

 

 

Aja je pa nekaj kar pa vsi opozarjajo (jaz na srecom se nisem opazil).

Steklo pri stevcih je NORO obcutljivo in se takoj spraska.

Tudi pri moji 3ki je tako občutljio to steklo,že od nohta se takoj pozna ris!☹️

Napisano
pred 57 minutami je Bini napisal:

Tudi pri moji 3ki je tako občutljio to steklo,že od nohta se takoj pozna ris!☹️

Ce bo komu pomagalo, sem ze dosti stevcev in displajov spoliral s polirno pasto poly watch za pleksi steklo. Odlična zadeva,ki je prvenstveno namenjena za poliranje šipic na starih urah. Nabavis pa jo lahko pri kitajcih za par dolarjev. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

2009, 20019, 2021

 

jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.

Res je... Samo gumbi za klimo in radio morajo ostati. In čim manjši ekran sredi avta. 😉

 

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

Res je... Samo gumbi za klimo in radio morajo ostati. In čim manjši ekran sredi avta. 😉

Če se dobr spomnim je imel Volvo nekje konec 90 in začetek tega tisočletja na armaturki okoli 90 gumbov in stikal. Drugače pa ja, gumbi morajo ostat za stvari, ki se konstantno rabijo oziroma so nujne za varno vožnjo. Vse ostale manj pomembne zadeva pa gredo lahko na ekran in se tam upravljajo.

 

 

33112_1.png

Napisano

Ali pa kasneje Citroen ter Peugeot. Tista grda cenena siva plastika, gor pa knofov za izvoz.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Prispela je danes moja CX30 v trgovino (Selmar) iz Nemčije kot je bilo dogovorjeno,samo plačam jo še ,zavarujem in registriram potem pa  :zoom-zoom: :ouje:

 

  • Všeč 10
  • Ljubim 3
Napisano

Evo zgleda bo počasi čas, da tudi sam grem v akcijo :) . Ogrevam se seveda za CX-30 ampak imam še določene pomisleke glede motorja...namen imam vzeti ali X186 GT plus ali pa G150 Plus, Style Sound. Avtomobil imam namen imeti kar nekaj časa, tako da me glede na to, da je X čisto novi motor bolj vleče v nakup G motorja, po drugi strani pa...🙄 . Recimo za mojih "planiranih" 8 let in v tem času cca. 160.000-20.000 km kateri motor bi vzeli 🤔? Za barvo sem že nekako odločen da bi vzel DEEP crystal blue, moram jo še v živo videt, pa malo jih je s to barvo pa mi ustreza 😀

pred 3 minutami je Bini napisal:

Prispela je danes moja CX30 v trgovino (Selmar) iz Nemčije kot je bilo dogovorjeno,samo plačam jo še ,zavarujem in registriram potem pa  :zoom-zoom: :ouje:

 

Super, veliko srečnih kilometrov z mrcino 😀

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Prispela je danes moja CX30 v trgovino (Selmar) iz Nemčije kot je bilo dogovorjeno,samo plačam jo še ,zavarujem in registriram potem pa  :zoom-zoom: :ouje:

 


Vidim, da si ze zamenjal profilko pa vpisal drug avto… ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

Evo zgleda bo počasi čas, da tudi sam grem v akcijo :) . Ogrevam se seveda za CX-30 ampak imam še določene pomisleke glede motorja...namen imam vzeti ali X186 GT plus ali pa G150 Plus, Style Sound. Avtomobil imam namen imeti kar nekaj časa, tako da me glede na to, da je X čisto novi motor bolj vleče v nakup G motorja, po drugi strani pa...🙄 . Recimo za mojih "planiranih" 8 let in v tem času cca. 160.000-20.000 km kateri motor bi vzeli 🤔? Za barvo sem že nekako odločen da bi vzel DEEP crystal blue, moram jo še v živo videt, pa malo jih je s to barvo pa mi ustreza 😀

Super, veliko srečnih kilometrov z mrcino 😀

Koliko sem govoril s servisi je x186 zaenkrat brez tezav x180 jih je imel nekaj. Jaz osebno sem bolj ziheras, bi vzel g150 🙂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Slivka   In ti to verjameš v vse te insinuacije in nepreverjene zadeve. A če je zapisano v Demokraciji ali na Novi24 to nikakor ne pomeni, da je vse oziroma karkoli res kar tam piše. Gredo se nek revizionizem zgodovine, kjer so čakali toliko časa, da so glavni akterji, ki jih omenjaš že vsi pomrli in se ne morejo več zagovarjat.   Še malo sem nekako čakal, da vidim, da boš napisal, da so ubogi Italijani in Nemci bili tukaj na dopustu (no enega si celo našel, da se je vračal z dopusta) in da so jih nehvaležni domačini, ki so se skrivali v hostah napadli. Mogoče je bil pa 3. rajh res dobrodelna organizacija pa samo nismo tega pravilno razumeli.    Iščeš, domnevno neka sodelovanja z okupatorjem skoraj vseh, ki so nekaj pomenili v tistem času na samem začetku upora. Potem pa tišina do konca vojne, ki se tudi po tvojem ni končal s koncem vojne ampak je trajala zato, da se verjetno še koga dodatno likvidira al kako sem to prebral. Mogoče pa je bilo le zato, ker se umikajoče izdajalske enote niso želele predati partizanski armadi in so upale, da jih bodo zavezniki sprejeli z odprtimi rokami. Domobranci so s strani vlade v izgnanstvu in zaveznikov že leta 1944 dobili ponudbo naj se pridružijo partizanom in s tem dobijo amnestijo na pretekla dogajanja. Ne da jo niso izkoristili, ampak so skoraj do bridkega konca nacistične nemcije dajali prisege Hitlerju. Ne mi zdaj govorit, da zaradi komunistov, ker to bi bla pa abotnost brez primere.   Zanimivo mi je predvsem to kako spretno se izogibaš dogajanju recimo od jeseni 1941 in spomladi 1945 kot, da se tam ni dogajalo nič, da niso pobijali talcev, da niso požigali vasi, da tvoji domobranci niso pomagali pošiljali ljudi v koncentracijska taborišča. Kot, da se tam ni nič dogajalo le neki razcapanci so v hostah delali kažin.    Glej, zavezniki so priznali le partizane, za proti nacifašistično skupino in tukaj tega dejstva ne boš spremenil, tudi evropski zgodovinarji partizansko gibanje označujejo za resno silo proti Wermachtu. Tako, da tole skrajno desničarsko sranje, ki ga navajaš pač nikjer v Evropi ne bo padlo na plodna tla. Lahko se skupaj s tvojimi domobranci, pa častilci ustašev na Hrvaškem in četnikov v Srbiji, še tako naprezate, ampak dejstva o izdaji in izdajalcih bodo ostala pa če se še tako trudite.   Se pa nekaj strinjam, tudi ljudje, ki so bili pobiti na katerikoli strani si pač zaslužijo dostojen pokop in označen grob. To bi se moralo zgoditi, potem pa se mora zapreti to poglavje zgodovine, ker 99% ljudi, ki danes živijo nismo imeli s tem opravka in nismo nikakor in nikjer soodgovorni za dejanja tistega časa. Nikakeršen revizionizem, obujanje domobrancev, ustašev, četnikov, nacijev pa konec koncev tudi takratnih komunistov nam dandanes res ne koristi nikakor, še manj pa nam bo v prihodnje.   Pa še zadnja zadeva, ker imaš toliko proti komunjaram - zakaj v Sloveniji nismo naredili lustracije? Tudi desnica, ki se danes razglaša protikomunistično tega ni naredila pa je imela veliko možnosti. Zato, ker je največje število komunistov, ki so to uradno bili tudi lastniki partijske knjižice s tem lustrirali same sebe. In ja še vedno je največ bivših komijev ravno v stranki, ki dela najbolj na tem, da bi se spreminjala zgodovina po njihovih želja. Zdaj pa naredi tisto matematiko, ki jo meni očitaš.
    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.