Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 57 minutami je Janez007 napisal:

Če je dilema, pa denar ne predstavlja bistvene težave, potem x186. Ta motor izberejo tudi sorodniki zaposlenih na Mazda servisu, torej je OK.  🙂

 

Za Mazdo 6 G165 se avtomatik ne priporoča, glede na malenkost nižjo težo CX-30 bi bilo potem podobno za CX-30 in motor G150.

 

"Ta motor izberejo tudi sorodniki zaposlenih na mazda servisu." Ta izjava je pa malo smešna. 😊

 

 

Napisano

Vcer opravljen 1. redni servis. Narejen je bil pri 18600 km, cena dobrih 220 eur.

 

Zaenkrat brez tezav ... upam da bo tako tudi v naprej.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Ja moj x186 res včasih malo cukne (opazim mogoče dvakrat do trikrat na 100km 🙂 ) . Je malo opazno ni pa jasno to ob vsakem preklopu režima delovanja. Na servisu so rekli naj bi to bilo normalno. Moj prvi servis je bil pa še malo dražji. Ja so kar zlatarji napram kakim servisem Citroenov.

Popravljeno od mito3000
Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

👍 Zanima me na katerm servisu in kaj so za ta denar naredili, poleg avtopralnice? 😁

Sicer pa se za ta motor slišijo pohvale, le ena malenkost menda obstaja, da malo cukne pri spremembi režima delovanja svečke-kompresija. Je to res, zelo opazno?

Jaz nisem opazil NIČ! 😊 Pri meni je vse OK.... :jupiii:

Je bilo rečeno, da je to bilo na x180 ker je bila večja kompresija, na X186 so zmanjšali kompresija zato tega naj nebi bilo..... 😊

Malo se pa čuti na G150 ko izklaplja dva cilindra, toda ni moteče.... 👍

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

👍 Zanima me na katerm servisu in kaj so za ta denar naredili, poleg avtopralnice? 😁

Sicer pa se za ta motor slišijo pohvale, le ena malenkost menda obstaja, da malo cukne pri spremembi režima delovanja svečke-kompresija. Je to res, zelo opazno?

 

Mal večkrat ga po gasu stisni, pa bo še tebi kdaj cuknil :lol:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
10 hours ago, Janez007 said:

👍 Zanima me na katerm servisu in kaj so za ta denar naredili, poleg avtopralnice? 😁

Interclass LJ (dolgi most)

 

Na racunu je:

tesnilo AL, filter olja, olje, delo, potrosni material, odstranitev odpadkov - najvec je olje in delo

 

To cukanje obcasno opazim toda nisem preprican ali je menjalnik ali motor. Jaz sicer to opazim ce recimo pocasi speljujem iz krizisca. Nekako kar pospesi, potem prestavi in potem se zmede in malo cukne in potem je ok. Ce speljes z malo vec gasa tega ni.

Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

Interclass LJ (dolgi most)

 

Na racunu je:

tesnilo AL, filter olja, olje, delo, potrosni material, odstranitev odpadkov - najvec je olje in delo

 

To cukanje obcasno opazim toda nisem preprican ali je menjalnik ali motor. Jaz sicer to opazim ce recimo pocasi speljujem iz krizisca. Nekako kar pospesi, potem prestavi in potem se zmede in malo cukne in potem je ok. Ce speljes z malo vec gasa tega ni.

To je sigurno menjalnik,mi je na testni vožnji z avt.menjalnikom x180 isto počela...👍To je normalno,če je to kar sem občutil jaz.....👌😊

Sicer ga pa cuka zato,ker ga potegnat ne more....🙈

Napisano

Se pravi, da ta avto ni za mencače.

 

Če si se odločil, da se pelješ, stisni in bo lepo odpeljal.

Če pa sam ne veš, kaj bi, kako naj ti potem avto naredi to, kar bi ti rad?

 

Sem prav razumel?

Napisano
42 minutes ago, Slivka said:

Se pravi, da ta avto ni za mencače.

 

Če si se odločil, da se pelješ, stisni in bo lepo odpeljal.

Če pa sam ne veš, kaj bi, kako naj ti potem avto naredi to, kar bi ti rad?

 

Sem prav razumel?

 

Nisi.

 

Jaz vem kaj bi, ampak bi tokrat nezno pa pocas. Navajena je pa, da jo skoz gonim. In pol se mal zmede 🤷‍♂️

Napisano
pred 6 urami je Bossek napisal:

Jaz vem kaj bi, ampak bi tokrat nezno pa pocas. Navajena je pa, da jo skoz gonim. In pol se mal zmede 🤷‍♂️

 

čaki mal, a smo mi še zmer pri isti tematiki? 🤔

Napisano

Ja, zgleda že tako, da bo morala tema dobit oznako 18+. 🥴

33112_1.png

Napisano

Kakšne pa kaj imate porabe z avtomatiki? Sem zadnjič vozil G150 AT in se mi je poraba zdela ogromna. Prvih 30 kilometrov z hladnim motorjem, večinoma umirjenje, na trenutke pa divje vožnje (kratko pospeševanje na polno) je poraba prilezla do 9,5. Po postanku se je števec porabe ponastavil in sem naredil še 50 kilometrov bolj umirjene vožnje. Tedaj pa je poraba prilezla do 7,8.

Sem totalno razočaran, saj sem mislil, da bom avto kupil, ker drugače je ergonomija in položaj za volanom odličen, pa tudi pelje se lepo. Samo tako visoka poraba, pa mi je totalno nesprejemljiva, saj imam do službe 5 km in glede na prvih 30 km testne, vožnje lahko pričakujem porabo vsaj 9+. Na takih kratkih vožnjah v službo, pa s svojim trenutnim avtom brez težav dosegam porabo pod 7l in preiti zdaj na avto z tako veliko porabo, se mi zdi nesmisel.

Druga pomanjkljivost pa je zelo počasno pospeševanje. Recimo v manualnem načinu v 3. prestavi pohodiš plin in avto zelo počasi pospešuje, ko pa plin pritsneš do konca (kick-down), pa obrati skočijo na 5k+ rpm in avto malo ne znori.

Za tako visoko porabo, dopuščam možnost, da motor še ni bil čisto utečen, saj je imel prevoženih slabih 5.000 km. Ali pa je morebiti bilo z avtom kaj narobe?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

Po izkušnjah vsi mrzli bencinarji bencin dobesedno žrejo, sorazmerno s kubaturo motorja. In motor G150 ni prav posrečen za avtomatski menjalnik (premalo navora pri nizkih obratih), če že, potem X186. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Jaz imam ročnega in nisem med počasnimi, pač omejitve ali pa nekaj nad in imam okoli 6 porabe. Imam pa do službe 33 km. Je pa sigurno pri kratkih vožnjah in neogretem motorju bistveno večja poraba. Za kratke relacije je recimo Toyota HIBRID, kjer je situacija ravno obrnjena...kratke relacije zelo malo pije na avtocesti pa velika poraba oz. predvsem tam kjer ga pohodiš. HIBRID se ti oddolži z umirjeno vožnjo...Jaz osebno sem s porabo CX-30 G150 manual zelo zadovoljen😎.

Napisano (urejeno)

Se strinjam glede Toyotinega hibrida. Bi Corolla TS Hybrid 2.0 že zdavnaj stala doma, če avto nebi bil tako nizek. Čakati na jesen, ko pride ven Corolla Cross Hybrid, pa vprašanje kakšna bo cena. Solidno opremljen verjetno 35k€+

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Pa saj če imaš kratke vožnje po 5 km poraba ni (oziroma ne bi smela biti) v prvem planu?

Tako ali tako ne delaš 30.000 ali več km letno ... Zakaj torej ne bi kupil vozila, ki ti je všeč?

 

Se pa strinjam, da bi bila Toyota Corolla Cross Hybrid za tvoje pogoje boljša izbira, a glede na trenutne Toyotine cenike mislim, da jo bodo oglaševali že od 29.990€ dalje ... To pa je razlika "ohoho" litrčkov goriva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.