Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bose mora res bit, da vse čričke preglasi. 😀😀😀 Za mal porabe goriva bi bil kak hibrid boljša izbira. Sem vozil kakih 700km očetovo CHR 2.0 in poraba 4,8 litra. Avto je tišji od CX30, pospeši ravno tam nekje, torej bolj tako tako. Le zadaj za potnike so okencki katastrofa. Pa vse skupaj mi bolj robustno vse skupaj deluje, z Mazdo je res treba bolj z rokavičkam ravnat

Napisano
pred 38 minutami je Alex napisal:

Sem peljal, a še vedno me je motil hrup izpod kolotekov. 😉

Bose mora bit. Sicer ga bo treba zopet malo "doterat" ampak osnova je dosti boljša kot v prejšnjih Mazdah. Vsaj sub so zopet vrgli nazaj, kot je bil že v prvi seriji. 🙂

G192/4 in CD150 imata isto glasnost pri 140kmh....... :lol:

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Alex, če ni skrivnost, kakšen HI-FI sistem imaš v stanovanju? 

Odličen, še vedno, čeprav star 20 in več let. 😉

Pred eno uro je NevLado napisal:

G192/4 in CD150 imata isto glasnost pri 140kmh....... :lol:

Približno, ja. Pri obeh se sliši kolesi hrup. 😉

 

 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

G192/4 in CD150 imata isto glasnost pri 140kmh....... :lol:

 

Ženo pusti doma, pa boš ugotovil, da sta oba precej tišja...

 

Ne vem, kako je to pri drugih Mazdah, a pri Mazdah serije B (B-1500, B-1800, B-2200, B-2500, B-3400, B-4000, BT-50, Bongo,...) je vzdrževanje precej cenejše, če je lastnik malo naglušen...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 3 urami je mito3000 napisal:

Bose mora res bit, da vse čričke preglasi. 😀😀😀 Za mal porabe goriva bi bil kak hibrid boljša izbira. Sem vozil kakih 700km očetovo CHR 2.0 in poraba 4,8 litra. Avto je tišji od CX30, pospeši ravno tam nekje, torej bolj tako tako. Le zadaj za potnike so okencki katastrofa. Pa vse skupaj mi bolj robustno vse skupaj deluje, z Mazdo je res treba bolj z rokavičkam ravnat

Ne vem no, jaz jih nimam a jih še kdo ima.... 🤔

Razen takrat, ko je žena v avtu 🤭

Napisano
pred 18 minutami je Bini napisal:

Ne vem no, jaz jih nimam a jih še kdo ima.... 🤔

Razen takrat, ko je žena v avtu 🤭

Ne..pri meni jih ni 😁😁😄😄

Napisano
pred 33 minutami je mito3000 napisal:

Najbrž vam mal ze sluh nagaja. 😀😀😀 Saj ce bo sreca gre kmalu od hiše pa jih ne bo več. 😀😀😀

Nite neee 😁😁😁😄😉lp

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

Zarečenega kruha se največ poje. 😄

Takole bi to izgledalo. Za kako tovorjenje glasbene opreme bo še vedno na voljo mazda 6, pač jo bom "sunil "sinu. Tudi do Ljubljane si bom včasih" sposodil" 6-ko,da,si bom dal duška po klancih. 😄

Malo šale, da ne bodo benzinarji užaljeni, ker izgleda, da bom postal kmalu njihov glasnik. 

Za krujzanje v dveh pa bo super ta cx 30. Baje, da popije kar malo benzinčka. Pa, še cenejši je kot nafta. 😊

V bistvu si nisem mislil, da bom kdaj kaj takega naredil, a sem videl sedaj, ko sem bil v Munchnu, kakšen lov na dizelaše imajo v posameznih okrožjih,kjer so že prepovedani, čeprav imaš eko nalepko 4 prilimano na šipi. 

Ali ni cupra samo elektro oz.hybrid? Ali obstaja tudi samo bencin turbo motor?

Napisano

Sluh je v redu. Zagotovo!

Ozvočenje pa tudi, pa preglasi vse neželene zvoke. Je ozvočenje dovolj močno, da preglasi celo taščo, pa ne bi kakšnega črička...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Ali ni cupra samo elektro oz.hybrid? Ali obstaja tudi samo bencin turbo motor?

Tudi benzinarji in sicer  1,5 turbo,(150 HP) 2.0 turbo 192 konjičkov in 2.0 turbo - 310 konjičkov.in pa tudi dizel obstaja. 

 

 

Napisano
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Element, ki najbolj prepriča bi mnogi lahko označili kot korak nazaj v razvoju. A pri Mazdi se radi držijo preverjenih rešitev in jih nato izpilijo do konca.

.......za vse morebitne kupce; MAZDA CX30  X186......:prstgor:  :zoom-zoom:

 

Napisano
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Le nekaj mesecev po zadnjem preizkusu CX-30 s »starim« motorjem Skyactiv X sem preizkusil še različico z novo izvedbo tega motorja. A s...

 

Še nekaj za tiste,ki bi imeli avtomatika z enakim motorjem.....🤔( To je točen opis o delovanju tega menjalnika,sem ga testiral in o tem že nekaj napisal-dober je za križarjenje po AC....😉)

 

Napisano
pred 22 minutami je Bini napisal:
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Element, ki najbolj prepriča bi mnogi lahko označili kot korak nazaj v razvoju. A pri Mazdi se radi držijo preverjenih rešitev in jih nato izpilijo do konca.

.......za vse morebitne kupce; MAZDA CX30  X186......:prstgor:  :zoom-zoom:

 

 

Berem tale kratki test zgoraj in pridem do dna, do tehničnih podatkov. Me je kar prikovalo na stol. Bemtiš, za tako reč bi moral imeti orožni list! Če pogledate, kakšna je največja hitrost! Pa to niti na nemšnih Autobahnih ne moreš stisniti niti do 1/4, kaj šele kaj več... Noro!

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Imam tale nosilec za GSM pa me zanima če je kdo že montiral to v CX-30:

https://www.brodit.com/en/filter?brands=D838416A-B4A3-4A6F-A4E7-DC31A6AF11F7&steering=1&models=136ea5f0-8ab7-40c7-9c33-73d5afd8696c&years=2020

 

- ali se to montira v zračnike ali pred njim in ali se predal spodnji odpira normalno. Predvidevam da se samolepilni del montira na spodnjo stran.

Napisano

Glede muzike v cx30.  Kako ste kaj zadovoljni tisti, ki imate bose in ostali, ki imate 8 zvočnikov (non bose ozvočenje). Namreč, oba sistema imata Pioneer zvočnike in ojačevalec in popolnoma enake zvočnike. Bose ima dodatno mid/treeter na sredini armaturne in ob straneh ter sub v prtljažniku na mestu rezervnega kolesa. Ima pa navadni sistem digitalni equalizer, kar pa bose nima. 

Pri gipterju sem slišal, kako igra bose. Navadnega pa še nisem. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Glede muzike v cx30.  Kako ste kaj zadovoljni tisti, ki imate bose in ostali, ki imate 8 zvočnikov (non bose ozvočenje). Namreč, oba sistema imata Pioneer zvočnike in ojačevalec in popolnoma enake zvočnike. Bose ima dodatno mid/treeter na sredini armaturne in ob straneh ter sub v prtljažniku na mestu rezervnega kolesa. Ima pa navadni sistem digitalni equalizer, kar pa bose nima. 

Pri gipterju sem slišal, kako igra bose. Navadnega pa še nisem. 

Meni igra super 👍😉😉😉

Napisano
pred 25 minutami je Alex napisal:

Glede muzike v cx30.  Kako ste kaj zadovoljni tisti, ki imate bose in ostali, ki imate 8 zvočnikov (non bose ozvočenje). Namreč, oba sistema imata Pioneer zvočnike in ojačevalec in popolnoma enake zvočnike. Bose ima dodatno mid/treeter na sredini armaturne in ob straneh ter sub v prtljažniku na mestu rezervnega kolesa. Ima pa navadni sistem digitalni equalizer, kar pa bose nima. 

Pri gipterju sem slišal, kako igra bose. Navadnega pa še nisem. 

Iz prve lahko slišiš pri meni doma,samo na pivo prideš,ker pri meni doma je odprto do 24.00......😂

Kak večer se oglasita,pol ure ti vzame v eno smer,bolje kot da greš s kurami spat.....👍

Je za razmisliti,ker za tiste 3 zvočnike  dat 500€ doplačila za paket ( so )  je kar huda......:whatever:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Najboljsi CX-30 je tisti z 2.5l motorjem, če je pa še turbo, pa vijuuuu. 😃

 Pri teh cenah benzina bo še ta 2.0 preveč. 😉 Sicer pa, po Avstriji in Nemčiji so vozili skupaj z nami v koloni, 15/uro tudi razni Porscheji turbo, pa lamborginiji  itd. 😉 Tudi pri nas na avto cestah je vedno huje, tako da res takšni "besni" avti nimajo več pravega smisla razen za se razkazovati. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

V bistvu na račun equilizerja navaden sistem, ko ga enkrat nastaviš, špila bolje. Ironično.

Saj ravno o tem sem bral, celo nek članek, kjer ocenjujejo ozvočenja v avtih je zelo pohvalil to "navadno" ozvočenje. Mislim, da mu je prisodil 8/10 ali nekaj podobnega. Tudi ta non bose sistem ima ojačevalec pod sovoznikovim sedežem, enakega, kot v sistemu bose. 

Edino, kar bi bilo za zamenjati so visokotonci v stebričkih in dodatno montirati visokotonce na zadnjo polico, ker original v zadnjih  vratih so samo ful range 10 cm mid voicing orientirani Pioneer zvočniki. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Bini napisal:

Iz prve lahko slišiš pri meni doma,samo na pivo prideš,ker pri meni doma je odprto do 24.00......😂

Kak večer se oglasita,pol ure ti vzame v eno smer,bolje kot da greš s kurami spat.....👍

Je za razmisliti,ker za tiste 3 zvočnike  dat 500€ doplačila za paket ( so )  je kar huda......:whatever:

Nikoli ne reci ne, mogoče se pa kaj oglasiva mimo v soboto, ko greva proti domu. 

Ja, ne zdi se mi ravno smotrno dati toliko več denarja za bose, ko pa ga bom vseeno moral nadgraditi kot vsakega do sedaj. Za, ta denar raje kupim res kvalitetne visokotonce in po možnosti en dober sub. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Za poznavalce, kakšna oprema je ta "homura"? 🤔 Meni se zdi, kot da je to nekaj vmes? 

 

 

Napisano

Homura naj bi bila v vrhu opremljenosti bolj sportno naravnana, medtem ko Takumi naj bi bila bolj poslovno naravnana… Vsaj tako naj bilo pri CX-60…Nekako tako, kot pred leti GT in GTA pri sestici…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.