Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je klemen 77 napisal:

Zapiranje vrat vcasih se avto sam zaklene vcasih ne ima kdo kasno idejo

 

Ce mislis na to, da ko imas daljinca v zepu in gres stran od avta... je tako, da ce gres prehitro stran, se ne bo zaklenil... Tudi se ne bo zaklenil, ce so odprta se kaksna druga vrata... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V naovdilih je opisano bolj tocno ...

image.png

 

 

Navodila: 2019-mazda-cx-30-68.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je klemen 77 napisal:
pred 3 urami je klemen 77 napisal:

Zapiranje vrat vcasih se avto sam zaklene vcasih ne ima kdo kasno idejo

Jaz sem se navadil da vedno zaklenem z dotikom na kljuko ko grem od avta oz pogledam ogledala..

 

Napisano

Naj po enem letu lastništva in 11.000 prevoženih kilometrih, še jaz napišem nekaj vtisov z CX-30.

Poraba se je končno nekoliko ustalila. Sedaj ne vem, če je to zaradi toplejšega vremena, ali pa zaradi utečenosti motorja.

Zadnjič smo se peljali na krajši družinski izlet in je bila poraba nazaj grede, na 60 kilometerski poti le borih 4,4 litra! Ampak se pot cel čas neopazno spušča. To je bilo na relaciji Gamlitz-Bad radkersburg če kdo pozna. Tja grede pa je bila poraba 5,6l. Kakorkoli, to se mi zdi neverjeten dosežek za avtomatika. Tudi poraba pna ovtocesti ob upoštevanju omejitev pade pod 6 litrov. No, pri porabi po mestu, pa je zgodba nekoliko drugačna in je zelo odvisna od teže noge. Enkrat pozimi, mi je z enim tankom uspelo narediti le borih 410 kilometrov.

Moram pohvalit odzivnost in živahnost motorja. Sedaj po utečenosti, pa je to še toliko bolj opazno. Avto se namreč ob na hitro pritisnjenem plinu, z mesta izstreli kot raketa. Ne vem, ali tu odigra tudi kakšno vlogo, pomoč elektrike? Ker pospešek z mesta je res neverjeten.

Drugače se avto pelje lepo, glede nepreglednosti sem se že tudi privadil. Položaj ročice menjalnika pa imam večino časa v "M".

Še vedno pa mi je moteč odsev zgornjega dela armaturne plošče v vetrobranskem steklu ob močnem soncu in pomanjkanje prostora na zadnji klopi in prtljažniku. Bom pri nakupu naslednjega avta, moral pogledati eno številko večjega :D.

 

 

 

 

  • Všeč 7
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Super, meni se trenutno vrti okoli 6/100km-na cel tank.... 🤗

Eni bodo zdaj celo začeli verjeti, da je CX-30 TOP avto..... :nevem:

Ps; premium.... 😁

Napisano (urejeno)

Kateri motor pa je dober. A x motor je vredu? Nekaj moja sanja, da bi menjala, pa mal gledam. Predvidevam, da je 122ps prelen.

Popravljeno od ignacij
Napisano

Odvisno od voznika... X motor je bolj za nas, ki imamo radi nanovejse in "full option" :D ... Naceloma pa so ljudje zadovoljni tudi z G122 ali G150 ... Pomoje je se najvec prodanih ravno slednjih s preverjenim bencinskim atmosfercem ... Za nekoga, ki ni prevec zahteven, ja tudi najsibkejsa razlicica OK ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Moja ima zdej Citroena C3, 1.2l, 110KM turbina in ima lep navor, tko, da bi bila s G122 zihr razočarana. Kaj pa problemi G150 in X? A je kaj posebnega?

Napisano

Naj gre probat... :P ... Glede problemov z G150 ali X ... ni kaj dosti napisanega... torej nekih hudih problemov ni ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma ona je to skrb na mene preložila, jaz dam pa rajši kakega jurja več pa da avto nekam gre in ga kasneje tudi lažje prodaš. Iz Nemčije bi X letnik 2021 z dobro opremo brez usnja z avtomatikom pripeljal za 26-27K. NPred štirimi leti sem dal za mojo full opremljeno M6, 21k. Kam so šle cene.

Napisano

Sej za tak denar jih dobis nekaj tudi pri nas :D KLIK > avto.net ... Verjetno pa je izbira v Nemciji malo vecja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Sem že gledal, pri nas ne dobiš X belega avtomatika s pošteno opremo.... lahk sam Nemčijo gledam. No ima pa še eno idejo DS 3 crossbacka 130KM. Samo gledam pri nas je DS sedaj ločen od Citroena in imajo v Ljubljani salon. Neki me glih ne vleče, čeprav avto na uč ni slab. Gledam ta Citroen forum, čist neaktivni, nobene pametne informacije ne najdeš.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Sem že gledal, pri nas ne dobiš X belega avtomatika s pošteno opremo.... lahk sam Nemčijo gledam. No ima pa še eno idejo DS 3 crossbacka 130KM. Samo gledam pri nas je DS sedaj ločen od Citroena in imajo v Ljubljani salon. Neki me glih ne vleče, čeprav avto na uč ni slab. Gledam ta Citroen forum, čist neaktivni, nobene pametne informacije ne najdeš.

Če vas X motor skrbi naj kupi e-skyactive 150, s katerim bo tudi zadovoljna.👍122 pa ni za njo,ker je navajena na 130 konjev in lahek avto! Bo sigurno razočarana,razen če se vozi samo s prometnem tokom in ne prehiteva......Na probo naj gre pa bo ugotovila kaj je za njo!

Jaz sem zelo zadovoljen z X motorjem a nimam veliko km tako,da ne vem koliko je trpežen ta motor.....:nevem:

Veliko sreče pri nakupu.....👍😉

Napisano

Evo še moje izkušnje. Leto in pol sem imel X motor....tisto na netu  Polymetal grey. Osebno bi še enkrat vzel 186 konjičkov, nikoli ne rečeš to je pa preveč,  ravno obratno😂😂😂 težav z motorjem nisem imel. Poraba je lahko varčna in po omejitvah, v mestu pa je druga pesem, razumljivo.

Razmišljam pa zakaj Mazda ne loči višji nivo opreme tudi po zunanjem izgledu, kot s-line pri audiju in podobnih. Na daleč opaziš samo navadne rumene luči ali pa led😵

 

Tisto keyless pa sem takoj izklopil in mel samo na kljuki fizično odklepanje/ zaklepanje. 

Napisano
pred 1 uro je Volume napisal:

Evo še moje izkušnje. Leto in pol sem imel X motor....tisto na netu  Polymetal grey. Osebno bi še enkrat vzel 186 konjičkov, nikoli ne rečeš to je pa preveč,  ravno obratno😂😂😂 težav z motorjem nisem imel. Poraba je lahko varčna in po omejitvah, v mestu pa je druga pesem, razumljivo.

Razmišljam pa zakaj Mazda ne loči višji nivo opreme tudi po zunanjem izgledu, kot s-line pri audiju in podobnih. Na daleč opaziš samo navadne rumene luči ali pa led😵

 

Tisto keyless pa sem takoj izklopil in mel samo na kljuki fizično odklepanje/ zaklepanje. 

Saj ima X varjanta večje rore zadaj... 🤗😉

Napisano
pred 9 urami je ignacij napisal:

Sem že gledal, pri nas ne dobiš X belega avtomatika s pošteno opremo.... lahk sam Nemčijo gledam. No ima pa še eno idejo DS 3 crossbacka 130KM. Samo gledam pri nas je DS sedaj ločen od Citroena in imajo v Ljubljani salon. Neki me glih ne vleče, čeprav avto na uč ni slab. Gledam ta Citroen forum, čist neaktivni, nobene pametne informacije ne najdeš.

Pri rabljem avtu mora bit barva na zadnjem mestu.

 

Če je na prvem, pa hop v štacuno.

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Saj ima X varjanta večje rore zadaj... 🤗😉

Ma meni so vse iste😩😩😩

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:
pred 12 urami je ignacij napisal:

Pri rabljem avtu mora bit barva na zadnjem mestu

Jaz pa ne kupim avta če mi barva ni všeč. Raje čakam ali pa ne kupim.

Napisano
pred 18 minutami je ignacij napisal:

Jaz pa ne kupim avta če mi barva ni všeč. Raje čakam ali pa ne kupim.

Zaradi tega in še kaj kupim vedno nov avto,da mi ni kasneje žaw.....😉👍

Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je Bini napisal:

Zaradi tega in še kaj kupim vedno nov avto,da mi ni kasneje žaw...

Stvar izbire. Če imam možnost raje kupim 1-2 leti star avto, ko vrednost najbolj pade in prišparam 20% vrednosti. Npr. svojo M6 sem iz Nemcije pripeljal ko je bila stara 2 leti za 21k, nova pa je bila 36k.

Popravljeno od ignacij
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Stvar izbire. Če imam možnost raje kupim 1-2 leti star avto, ko vrednost najbolj pade in prišparam 20% vrednosti. Npr. svojo M6 sem iz Nemcije pripeljal ko je bila stara 2 leti za 21k, nova pa je bila 36k.

Če imaš možnost......🤔👍

Napisano

Danes sva šla z ženo prvo testirat Peugeot 308 in 2008, 1.2 motor 130KM avtomatic. Na motor in avtomatski menjalnik nimam posebnih pripomb, se je pa 308 vozil lepše kot 2008. Drugače pa na slikah notranjost izgleda veliko boljse in estetsko kot v resnici je. Morm rect da sem bil razočaran, vse skupaj deluje nekako kičasto in ceneno.

 

No direkt od Peugeota sva sla testirat CX30, X motor, ročni menjalnik v top opremi. Na notranjost nimam pripomb, kvalitetno, všečno. Podvozje odlicno, volan dober. Me je pa zmotil X motor, ki je precej len, še od Peugeota 1,2 je bil bolj prepričljiv. Pričakoval sem, da bo vsaj približno na nivoju 2,5l bencinca, ampak je razlika precej velika. Moja M6 je 250kg težja in motor pospešuje bolj odločno in dinamično. Mogoče bi to še spregledal glede na to, da je vozilo po obcutku 1 razred nad Peugeotom, sam če dam 33k za avto mora motor tud potegnit.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.