Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 18. 8. 2024 ob 21:30 je etcho napisal:

Podatek iz prve roke? 😊

Yes 

dne 21. 8. 2024 ob 13:32 je Justus napisal:

Bom sprobal nekaj časa z E10 voziti, da vidim, če je kakšna razlika ... 😁

 

Jaz tankam v obe mazdi, tako v 6-,ko dizel kot v cx 30 le in zgolj shall gorivo. 

Zdi se mi, da gredo avtomobili najbolje in najmanj pijejo. Izogibam se pa Petrolu. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Alex napisal:

Zanimivo. 

WWW.ZURNAL24.SI

Preizkusili smo pri nas najbolj popularen Mazdin model CX-30, ki je po eni strani napreden, po drugi...

 

 

Dobra predstavitev.

 

pred 22 urami je Alex napisal:

Yes 

 

Jaz tankam v obe mazdi, tako v 6-,ko dizel kot v cx 30 le in zgolj shall gorivo. 

Zdi se mi, da gredo avtomobili najbolje in najmanj pijejo. Izogibam se pa Petrolu. 

 

Kaj ko Shellovih črpalk ni prav povsod ...

Popravljeno od Justus
  • Všeč 1
  • Žalosten 1

1568864.png

Napisano
dne 21. 8. 2024 ob 6:48 je Bini napisal:

Na Mol in ini sigurno dobiš E10... 

Zato pa nam tako malo pije, vprašanje pa je kako dolgo bo ostal motor čist.... :whatever:

Sem danes preveril na MOL-ovi črpalki, ga imajo 👍20240822_162556.jpg

1568864.png

Napisano

Če bo komu prišlo prav. Za nastavitev equilizerja (non Bose sistem). 

Zelo se izboljša zvok (še posebno za rock glasbo) 🤘

IMG_20240822_200741.jpg

  • Všeč 2
  • Hvala 1

 

 

Napisano (urejeno)

Kdor se odloča o nakupu mazde cx-30, mu bodo morda pri odločitvi pomagali aktualni članki iz nemške revije auto motor und sport:

 

 

Popravljeno od Justus
  • Všeč 1
  • Hvala 1

1568864.png

Napisano

@FuManchu na netu je kar nekaj orodij za prevajanje dokumentov, tako da to dandanes pač ni več problem 😉 Meni je najboljši prevajalnik DeepL.

WWW.DEEPL.COM

Translate texts & full document files instantly. Accurate translations for individuals and Teams. Millions translate with DeepL every day.

 

1568864.png

Napisano

Življenje je prekratko, da bi prevajalnik uporabljal😁

N7rRRL1.jpg

Napisano

Meni osebno je 2.5 in 140km motor fail....kot pred 20.leti ko so bili audi 2.7, 3.0 in kaj se 3.3 motorji....ampak tisto so bili dizli in povrhu se velika a6 krava....mislim 2.5litrski motor, ne razumem enostavno kdo bo to kupil ce ima 2.0 in 186km...

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih. 

Napisano
pred 57 minutami je ignacij napisal:

2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.

 

Ta motor bo pil preveč. Večina bo veliko raje kupila odličen x186 motor, ki pije približno toliko, kot dizel motorji. 

Res ne vem, zakaj bi kdo kupil dinozavra za tako sofisticirano vozilo, kot je cx30. 😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 32 minutami je Scr3am napisal:

Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih. 

Zelo dobro

Napisano

Aja poraba je 8,5l/100km pa niti podrazno ne vozim kot po jajcih. Za porabo mi je naceloma vseeno dokler ni 10l+.

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.

se strinjam, ampak zakaj potem samo 140km, v takem avtu, naj dajo če že vsaj isto konjenico kot je v 2.5 torej 194hp ali pa se bolje turbo motor.....razmerje 2.5litrski motro in samo 140km to je res "kr neki" :).....to je celih 56km na 1000 kubikov, kje so časi ko so imeli atmosferci 120km na 1000 kubikov :)

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Življenje je prekratko, da bi prevajalnik uporabljal😁

Maš prav, boljše nemško znat 😉

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Evo, se je zopet  potrdilo, kar sem govoril. 

Z MOL gorivom (E10) je bila na isti poti (KP-Verona-KP) poraba za 0,4 dcl večja kot z Shell-om (E10). Gume napumpane obakrat na 2.6 bar 

Enaka hitrost - 130/uro avtocesta, ostalo po predpisih. Temperatura približno enaka (32-33°C)

Nobenih zastojev nikjer. Torej z Shellom 5,9/100,  Mol 6,3l/100.

Ne vem, ali je to slučaj a je razlika kar precejšnja. Bom še spremljal. 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Mogoče je bilo kaj vetra.... 🤔

Bom enkrat poskusil s Shellom en tank, za razliko 0,4 se že mora poznat pri moji porabi, ki je že nekaj časa kot zabetonirana pri 6.0....🤗😉

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, sem nov na forumu. Res, da sem že vse prebral v tej temi ampak, ker imamo od včeraj pri hiši novo CX-30 Skyactiv X 186 AT sem se tudi registriral... Zaenkrat sem po 100 prevoženih kilometrih zelo zadovoljen z nakupom....

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.