Alex Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 25 minutami je Janez007 napisal: Kdaj gre zelo drag inovativen razvoj tudi v napačno smer. In nekdo mora to plačat (na primer @Alex). 😁 Samo ni mi jasno, zakaj se Mazda ni nič naučila od Mitsubishija - njegovega neuspelega poskusa z 1.8 GDI. Imel sem ga nekaj let, super motor, a pri 150.000 km ni več prišel čez tehničnega - na srečo ima Mazdin X GPF, ki bo lovil in sežgal prekomerne saje. Samo se ti tolaži, ko si kupil Dinota. 😊 Najlažje je vlačiti isti požrešen in neaktaktiven motor že skoraj dvajset let po avtih in ga prodajati kot "novega".😊😊 Je kolega iz banda, bobnar, trenutno vozi toyoto korolo karavan, šel malo na mazdo, da pogleda za nov avto. Zanima ga cx30 zaradi večjega prtljažnika. Preizkusil je baby Dinota in bil precej razočaran nad njim. Rekel je, da bi vzel takoj x186 z ročnim menjalnikom, a da mu je predrag. Tako ni vzel nič. Kvaliteta pač stane. 😊 1 Citiraj
Alex Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 13 minutami je samSimon napisal: A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h. Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. 1 Citiraj
NevLado Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 15 minutami je samSimon napisal: A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h. Pa sej 2700 - 3200 je identičen graf 1 Citiraj
Tilen5 Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec (urejeno) pred 11 minutami je Alex napisal: Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. Ne bo držalo, no vsaj pri moji mazdi ne menja v nižjo , če upočasnim pred klancem na 130 in dam po gasu pa tja do 180 Če govoriš pa specifično o cx-30 pa pol pozabi kaj sem napisal, ker jo še nisem peljal nevem kako deluje Popravljeno 14. marec od Tilen5 Citiraj
Deeyan Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Pred eno uro je Alex napisal: Samo se ti tolaži, ko si kupil Dinota. 😊 Najlažje je vlačiti isti požrešen in neaktaktiven motor že skoraj dvajset let po avtih in ga prodajati kot "novega".😊😊 Je kolega iz banda, bobnar, trenutno vozi toyoto korolo karavan, šel malo na mazdo, da pogleda za nov avto. Zanima ga cx30 zaradi večjega prtljažnika. Preizkusil je baby Dinota in bil precej razočaran nad njim. Rekel je, da bi vzel takoj x186 z ročnim menjalnikom, a da mu je predrag. Tako ni vzel nič. Kvaliteta pač stane. 😊 Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice 1 1 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
akla Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140: Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140. Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5. 2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro. Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km. ... Vse mazde, o katerih govorim, so AT. 9 Citiraj
Alex Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Pred eno uro je Tilen5 napisal: Ne bo držalo, no vsaj pri moji mazdi ne menja v nižjo , če upočasnim pred klancem na 130 in dam po gasu pa tja do 180 Če govoriš pa specifično o cx-30 pa pol pozabi kaj sem napisal, ker jo še nisem peljal nevem kako deluje Pusti dizelco. Njo moraš na vrhu klanca bremzati. 2 2 Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 1 uro je akla napisal: Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140: Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140. Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5. 2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro. Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km. ... Vse mazde, o katerih govorim, so AT. Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉 Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l..... 🤔 3 Citiraj
ignacij Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec (urejeno) @Alex nikakor ne more preboleti, da je dino boljši motor od premijca in vztrajno presliši vsa mnenja in izkušnje. Je @akla lepo povedal iz svojih izkušenj pa je celo lastnik x186 in bi pricakoval, da bo zagovarjal ta motor, pa se očitno ne slepi tako kot nekdo že vrsto let. pred 9 minutami je Bini napisal: Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l.... Na spritmonitorju je edini s tem motorjem, ki trdi, da ima porabo 5l. Popravljeno 14. marec od ignacij Citiraj
Deeyan Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec (urejeno) pred 37 minutami je Bini napisal: Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉 Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l..... 🤔 Js pa cist vrjamem, ce pridem js na G194 na tako porabo zakaj pri G140 nebi mogla bit 🙂 Popravljeno 14. marec od Deeyan 2 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 7 minutami je Deeyan napisal: Js pa cist vrjamem, ce pridem js na G194 na tako porabo zakaj pri G140 nebi mogla bit 🙂 Verjamem, jaz tudi pridem na 4.0l ampak to ni povprečna. Lahko se pa cincam cel tank in pridem pod 6.0. Gre se za normalno vožnjo... 😉 1 Citiraj
GregorV Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Danes sem videl mojo novo igračo. 👍 Čudovita rdeča barva v dežju. Zelo lep design. Seveda tudi razlog za nakup. Baby dino pa se je še sramežljivo skrival. 😄 Kako najlažje naložiti sliko na ta forum? Iz telefona? 1 Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec (urejeno) pred 2 urama je Deeyan napisal: Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! Popravljeno 14. marec od Bini 1 2 Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 3 minutami je GregorV napisal: Danes sem videl mojo novo igračo. 👍 Čudovita rdeča barva v dežju. Zelo lep design. Seveda tudi razlog za nakup. Baby dino pa se je še sramežljivo skrival. 😄 Kako najlažje naložiti sliko na ta forum? Iz telefona? Klikneš "dodaj datoteke" , ko ti odpre klikneš na "orodje za izbiranje" ter iz "galerije" izbereš sliko. 😉 Citiraj
Janez007 Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Naš dino, CX-30 G140 AT ima sedaj prevoženih 800 km, povprečna poraba 6,8. 4 Citiraj
Deeyan Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Pred eno uro je Bini napisal: Verjamem, jaz tudi pridem na 4.0l ampak to ni povprečna. Lahko se pa cincam cel tank in pridem pod 6.0. Gre se za normalno vožnjo... 😉 90-100 po regionalki ni ravno cincanje, ali pac? 🤷♂️ Pa ko je treba potegnit na hitrost tut lih ne sparam. Na dizlu je bla visja poraba ob enakih pogojih... Res pa, da je awd tut nardil svoje Pred eno uro je Bini napisal: Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! Niso uradni podatki, ampak so dejansko testirani podatki. Ja, v prid x186, ampak je tut vec kot 40 konj razlike 2 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
NevLado Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 3 urami je Deeyan napisal: Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice Sej lih to, isti navor že pri 3300 obratih, nerabiš čakat na 4000. 3 1 Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉 1 1 Citiraj
Boss Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec pred 3 urami je Bini napisal: Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to. 99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih. V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+. Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake. 7 Citiraj
Boss Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec pred 4 urami je Bini napisal: Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉 A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov. Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje. 6 Citiraj
Deeyan Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec (urejeno) pred 4 urami je Bini napisal: Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉 Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂 Popravljeno 15. marec od Deeyan 6 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Bini Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec pred 7 urami je Boss napisal: Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to. 99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih. V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+. Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake. Večino imaš prav ampak ravno zaradi tistih nekaj rezerve in še par stvari je cena višja in zato se šteje kot, da je X186 boljša in premium.... 😁😉 Ker nisem divjak sem še zaenkrat ŽIV po več kot 3 000 000 kilometrih in če bi takrat imeli G140, ko sem kupoval cx-30 bi jo verjetno tudi jaz kupil. Gledal bi z vidika, da sem prej imel 3ko G120 2.0 potem bi pa imel 140 in 2.5 motor z več navora kar bi za mene bilo dovolj in še preverjen motor-dino.... (Če bi bila 2k€ manj kot je bila moja za 26k€) Sedaj pa imam biser od motorja s katerim sem zelo zadovoljen in kolikor sem obveščen do 150kkm do sedaj ni bilo večjih težav..... 4 Citiraj
samSimon Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec pred 16 urami je NevLado napisal: Pa sej 2700 - 3200 je identičen graf Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno. pred 16 urami je Alex napisal: Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja. Citiraj
samSimon Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec pred 11 urami je NevLado napisal: Sej lih to, isti navor že pri 3300 obratih, nerabiš čakat na 4000. Po 3300 začne pa padat krivulja pri G140, to je pa (predvidevam) ravno nekje 130km/h v šesti nekje, po ravnem? Citiraj
sportman333 Napisano 15. marec Prijavi Napisano 15. marec pred 33 minutami je samSimon napisal: Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno. Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja. laično bi rekel, da je tukaj razlike par Nm, kar mislim, da nihče ne opazi, kot bi rekel, da ima en pospešek do 100 7,7 ali 7,9, mislim da tega nikoli ne opaziš v real life.....razen če bi res meril na kaki stezi, valjih.... 3 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.