Bini Napisano 14. maj Prijavi Napisano 14. maj Jaz sem jo pazil, da nisem šel čez 4000rpm do 3000km po nasvetu M. serviserja. So mi pa rekli, da je tako neka elektronska blokada do 2 ali 3000km, ki ščiti motor in se po tistih km sama resetira.Poskusi.... 😉 2 Citiraj
NevLado Napisano 14. maj Prijavi Napisano 14. maj pred 43 minutami je godlike napisal: 1500-2000 po knjigi od vozila. i20n je je še pisalo med 2000-4000 obrati in če je avtocesta, menjavaj 5/6. Ja, ampak i20n je turbo, tole pa atmosferc... Citiraj
godlike Napisano 14. maj Prijavi Napisano 14. maj Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉 Citiraj
GregorV Napisano 14. maj Prijavi Napisano 14. maj (urejeno) Kaj Mazda uradno predlaga kako pravilno narediti break in motorja...? Piše to v navodilih? Meni je prodajalec rekel, da ni nič predpisano. Jaz sem jo sicer hotel razvajat 😀 do 1500 km. Morda malo podaljšam. Popravljeno 14. maj od GregorV Citiraj
godlike Napisano 15. maj Prijavi Napisano 15. maj pred 9 urami je GregorV napisal: Piše to v navodilih? Seveda. Angleška.... pred 13 urami je NevLado napisal: Ja, ampak i20n je turbo, tole pa atmosferc... Do not maintain one constant speed, either slow or fast, for a long period of time. Samo za info 😉 Citiraj
GregorV Napisano 15. maj Prijavi Napisano 15. maj Zanimivo, nisem vedel, da je to v navodilih. Seveda pa jih še nisem bral, ker ni časa = se mi tudi ne da. 😁 Če Mazda pravi 1k bolj zmerno, potem bo 2k čisto dovolj, potem pa gas do konca in poletimo. 😂 Kaj to pomeni: "Avoid unnecessary hard stops" ? Hvala LP 1 Citiraj
godlike Napisano 15. maj Prijavi Napisano 15. maj pred 2 urama je GregorV napisal: Kaj to pomeni: "Avoid unnecessary hard stops" Bremzanje na pune. Torej dokler se zavore ne vležejo, lahko s agresijo poškoduješ (kasnejše tresenje, valovitost,...) Citiraj
ignacij Napisano 15. maj Prijavi Napisano 15. maj pred 8 minutami je godlike napisal: Bremzanje na pune. 🤣 Citiraj
GregorV Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj 2, 3X sem moral močneje zavirati, ker so mi skakali na levo stran dvopasovne ceste. Kot da bi tekmovali, kdo mi bo razbil nov avto. 🙃 Ampak se je vse dobro izteklo. Ne opazim, da bi bilo kaj narobe z zavorami, kaj treslo... LP 2 Citiraj
Bini Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... 1 4 Citiraj
Alex Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj (urejeno) pred 1 uro je Bini napisal: Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... Niti ne. Od kar sem montiral Textar diske in ploščice na 6-ko,ima 6-ka boljše bremze kot CX30, ki ima original Ate. Ko no čas za menjavo gredo tudi na 30-ko Textar. Potem bodo v redu. Popravljeno 16. maj od Alex 3 Citiraj
Bini Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj Hotel sem rečt to, da pri CX-30 niso preobremenjene in jih ne zvija. Vsaj slišal še nisem za to, da bi ji komu treslo.... 1 1 1 Citiraj
Janez007 Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj pred 31 minutami je Bini napisal: Hotel sem rečt to, da pri CX-30 niso preobremenjene in jih ne zvija. Vsaj slišal še nisem za to, da bi ji komu treslo.... To bo verjetno držalo, ker je treba občutno bolj pritisnit za enak efekt. Citiraj
Alex Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj pred 27 minutami je Janez007 napisal: To bo verjetno držalo, ker je treba občutno bolj pritisnit za enak efekt. To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje. Citiraj
Janez007 Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj pred 3 minutami je Alex napisal: To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje. Ne vem, če bo to držalo. Vozim M3 te generacije in je bremzanje podobno "švoh", pa ima 40.000 km. Je pa res, da ima že tudi nekoliko zarjavele zadnje diske. Z novo M3 so zboljšali menjalnik- prestavljanje, poslabšali motor in bremze. Citiraj
Bini Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj Ta občutek manjše zavorne moči je predvsem zaradi rekuperacije el. energije,ki polni baterijo, šele pri močnejšem pritisku na pedal v resnici ploščice zavirajo. Tako se tudi ploščice manj obrabijo in so tudi premze manj obremenjene.... 2 1 Citiraj
Alex Napisano 17. maj Prijavi Napisano 17. maj Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto. Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna. Ampak avto takrat gre kot mora. 2 Citiraj
ignacij Napisano 17. maj Prijavi Napisano 17. maj No in tukaj je dino bistveno boljši in prijetnejši za vozit, ker ga ne rabiš preganjat v visoke obrate, da se premakne. 3 Citiraj
Janez007 Napisano 17. maj Prijavi Napisano 17. maj (urejeno) pred 50 minutami je Alex napisal: Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto. Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna. Ampak avto takrat gre kot mora. Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ... Popravljeno 17. maj od Janez007 Citiraj
Alex Napisano 17. maj Prijavi Napisano 17. maj Pravkar je Janez007 napisal: Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ... Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊 pred 52 minutami je ignacij napisal: No in tukaj je dino bistveno boljši in prijetnejši za vozit, ker ga ne rabiš preganjat v visoke obrate, da se premakne. Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 2 1 Citiraj
Janez007 Napisano 17. maj Prijavi Napisano 17. maj pred 12 minutami je Alex napisal: Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊 Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče. Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 2 Citiraj
godlike Napisano 17. maj Prijavi Napisano 17. maj pred 15 urami je Bini napisal: Hotel sem rečt to, da pri CX-30 niso preobremenjene in jih ne zvija. Vsaj slišal še nisem za to, da bi ji komu treslo.... To nima veze. Bedding oz. vleźanje zavor nima veze z preobremnjenostjo ali zmožnostjo. Tudi nove pakne za kolo svetujejo bedd-at. Če pa jih. Je pa odvisno od posameznika. Jaz jih za kolo ne. pred 19 urami je GregorV napisal: 2, 3X sem moral močneje zavirati, ker so mi skakali na levo stran dvopasovne ceste. Kot da bi tekmovali, kdo mi bo razbil nov avto. 🙃 Ampak se je vse dobro izteklo. Ne opazim, da bi bilo kaj narobe z zavorami, kaj treslo... LP 99% nima kaj bit. Tu je mišljeno bolj 100km/h do 0km/h s polno močjo. Ali pa da bi tak redno na imel tak avtocestne manevre. 2 Citiraj
robertk6 Napisano 17. maj Prijavi Napisano 17. maj dne 14. 5. 2025 ob 21:18 je GregorV napisal: Kaj Mazda uradno predlaga kako pravilno narediti break in motorja...? Piše to v navodilih? Meni je prodajalec rekel, da ni nič predpisano. Jaz sem jo sicer hotel razvajat 😀 do 1500 km. Morda malo podaljšam. Mislim pa kaj komplicirate z tem kako in kaj? Meni so ob nakupu novega avta rekli da je ta zadeva z nekim uvajanje do 2000km pase , saj tudi tisti nulti servisi se ne delajo več. Meni je prodajalec rekel vozi ga čisto normalno od prvega dne naprej , saj je v garanciji če bo kaj crknilo naj crkne zdaj. 5 Citiraj
ignacij Napisano 17. maj Prijavi Napisano 17. maj Tako je, jz ga sicer res ne bi gnal do blokade prvih 2k, samo do 5k pa naj se zavrti. 3 Citiraj
samSimon Napisano 17. maj Prijavi Napisano 17. maj Jst nisem še nobenga vidu, da se po laboratorijih vozi, ko delajo te grafe in navajajo porabe ipd. Vem pa, da konstantna vožnja nad 3000 obratov zna bit nadležna in zgledaš kot en bebček, ki je pozabu prestavit, ko se ti dere mašina v nedogled 😄 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.