Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega je pred 25 leti nabavil novega p206 s16 (takrat je bil to res stroj), takoj iz salona smo sli na probo in vse brzine do blokade 🤣je rekel da ce je stroj bo delal ne glede na utekanje....in masinca mu je delala bp so nekih 100k km dokler ga ni razbil....

Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

Mislim pa kaj komplicirate z tem kako in kaj? Meni so ob nakupu novega avta rekli da je ta zadeva z nekim uvajanje do 2000km pase , saj tudi tisti nulti servisi se ne delajo več. Meni je prodajalec rekel vozi ga čisto normalno od prvega dne naprej , saj je v garanciji če bo kaj crknilo naj crkne zdaj.

Dobro, kdo je bolj verodostojen, prodajalec ali uradna dokumentacija/knjigica z navodili?

 

Piše, da je priporočljivo. S tem lahko dosež, da manj olja pije skozi življenje ali pa da ga sploh ne.

Tudi za zavore, ti bo dober mehanik rekel, da prve kilometre nežno.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

To je zgolj in samo vse zato, da se sami zaščitijo odgovornosti, tako proizvajalci v navodilih, kot servisi. Material ima da vzdrži brez, da ga v vato zavijaš...nobeno novo vozilo nikoli nisem vozil drugace od prvega dne. Motor, zavore je treba voziti normalno od prvega dne, a paziti skozi cel zivljenski cikel....(Rdece polje, pregretje bremz na klancu dol, uporaba hladnih vbdezju itd...) Ne samo prve dni.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Evo od žene nova petarda g140 nagisa, ročni menjalnik, barva ceramic white. Motor 2.5l veliko bolj uglajen kot g194, izklop cilindrov se popolnoma nič ne čuti, navor odlicen, lepa vožnja.20250529_164507.jpg

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 13
  • Ljubim 3
Napisano (urejeno)

Zakaj bolj uglajen? Jaz sem primerjal (presedel iz enega v drugega in obratno) G194 AT na Mazdi 6 in G140 AT na CX-30 in se je zdel občutek, kar se tiče motorja, identičen.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 18 minutami je ignacij napisal:

Evo od žene nova petarda g140 nagisa, ročni menjalnik, barva ceramic white. Motor 2.5l veliko bolj uglajen kot g194, izklop cilindrov se popolnoma nič ne čuti, navor odlicen, lepa vožnja.20250529_164507.jpg

Jao tist Auris tam, točno takšnega sm meu.. javi ko se bo prodajal, kupim za daily

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Zakaj bolj uglajen? Jaz sem primerjal (presedel iz enega v drugega in obratno) G194 AT na Mazdi 6 in G140 AT in se je zdel občutek, kar se tiče motorja, identičen.

Ne čuti se izklopa cilindrov in nobenih vibracij. Na g194, pa sem jih kar nekaj testiral je to neprijetno, zato bom dal izklopiti zadevo. Prav tako je ta visji navor v nizkih obratih dobrodošel, motor so dodelali v piko, tud poraba mi deluje nižja.

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)

Tudi na G194 vsaj jaz še nisem občutil izklopa cilindrov. Nisem pa se koncentriral na ta pojav. In kako bi 2,5 G140 iztisnili več navora pri nižjih obratih kot 2,5 G194? Verjetno misliš na razliko, ki jo pobere AT (cca 20%) v primerjavi z MT?

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Kako hudica nisi cutil izklopa cilindrov? Sprobal sem 3 x Mazdo 6 in 2 x CX5 s tem motorjem in vsi imajo vibracije, pa so mi pred testom tako kot ti vsi trdili da nimajo vibracij. Pojdi na ravno cesto daj tempomat na 70km/h pa ni variante da ne cutis.

 

Ja g140 so nekaj software štelali da ima več navora v nižjih obratih.

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)

Tej zadevi sem posvetil veliko časa. Fora je v tem, da imas lahko taksen stil voznje in taksne dnevne relacije, da dejansko ne opaziš. Jaz pa se vsak dan 1h vozim 50-80 km/h za tovornjaki in to je obcutljivo obmocje. Npr. v mestu in na AC se ne opazi. Pri g140 pa se ne opazi pri nobeni hitrosti.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 25 minutami je ignacij napisal:

Tej zadevi sem posvetil veliko časa. Fora je v tem, da imas lahko taksen stil voznje in taksne dnevne relacije, da dejansko ne opaziš. Jaz pa se vsak dan 1h vozim 50-80 km/h za tovornjaki in to je obcutljivo obmocje. Npr. v mestu in na AC se ne opazi. Pri g140 pa se ne opazi pri nobeni hitrosti.

Super, če je tako.... 🤗👌

Napisano

Lepa CX30  MAZDA  ...zoom zoom 😉😁

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

"premijsko" CX-30

To pa ne.

 

Premium je samo rdeča.

© @Alex

  • Haha 2
  • Jezen 1
Napisano (urejeno)
pred 12 urami je ignacij napisal:

Tej zadevi sem posvetil veliko časa. Fora je v tem, da imas lahko taksen stil voznje in taksne dnevne relacije, da dejansko ne opaziš. Jaz pa se vsak dan 1h vozim 50-80 km/h za tovornjaki in to je obcutljivo obmocje. Npr. v mestu in na AC se ne opazi. Pri g140 pa se ne opazi pri nobeni hitrosti.

 

Ja, res se večinoma vozimo izven tega območja 50-80 km/h. Včeraj sem se trudil zaznati tresenje, ki ga imam naštudiranega na Mazdi 3 G122 MT (med 1500-1700 obrati), vendar nisem.

 

Hitrost po mojem ni važna, važni so obrati, pri katerih motor oz. stvari okrog njega začnejo tresti, ker pridejo v resonanco - frekvenca vžigov se ujame z lastno frekvenco motorja in pripetih stvari okrog njega. Če je tresenje (lastna frekvenca) pri 2 cilindrih pri 1600 obratih, bi potemtakem pri 4 cilindrih morala biti pri 800 obratih. Bom še testiral, ko bom vozil na primer med Ljubljano in Litijo. Kaj pa če so kaj spremenili-izboljšali (naša 6-ka je bila narejena sredi 2022).

 

Sicer pa, našemu vozniku CX-30 je G140 tudi zelo všeč, predvsem pa je navdušen nad AT, ki pravi da pride zelo prav v kombinaciji z radarskim tempomatom pri pogostih vožnjah v počasnih kolonah, ko se ustavlja, speljuje, ustavlja, ...   

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Ja, res se večinoma vozimo izven tega območja 50-80 km/h. Včeraj sem se trudil zaznati tresenje, ki ga imam naštudiranega na Mazdi 3 G122 MT (med 1500-1700 obrati), vendar nisem.

 

Hitrost po mojem ni važna, važni so obrati, pri katerih motor oz. stvari okrog njega začnejo tresti, ker pridejo v resonanco - frekvenca vžigov se ujame z lastno frekvenco motorja in pripetih stvari okrog njega. Če je tresenje (lastna frekvenca) pri 2 cilindrih pri 1600 obratih, bi potemtakem pri 4 cilindrih morala biti pri 800 obratih. Bom še testiral, ko bom vozil na primer med Ljubljano in Litijo. Kaj pa če so kaj spremenili-izboljšali (naša 6-ka je bila narejena sredi 2022).

 

Sicer pa, našemu vozniku CX-30 je G140 tudi zelo všeč, predvsem pa je navdušen nad AT, ki pravi da pride zelo prav v kombinaciji z radarskim tempomatom pri pogostih vožnjah v počasnih kolonah, ko se ustavlja, speljuje, ustavlja, ...   

 

 

 

 

Tako kot si napisal, v nizkih obratih je problem ko vrže na 2 cilindra. To bi mazda lahko uredila v 1 uri s softwarjem pa jim očitno dol visi. Dvomim, da so kaj spreminjali, ker sem testiral različne letnike in je bilo povsod enako. Moja je 2023, pa bi bilo logično, da bi bila najboljša verzija. Kar se tiče radarskega tempomata v kolini pa nisem preveč navdušen, ker ni primerno uglajen za vožnjo v kolini, preveč pospeši, potem pa mora preveč zavirati

Napisano
pred 11 urami je ignacij napisal:

Evo še par fotk.20250529_203334.jpg

20250529_203300.jpg

20250529_203309.jpg

 

Pri Nagisi je pomembna notranjost (oblazinjenje), torej bi bilo dobro, če lahko vidimo še retro sedeže...

 

LP

 

Napisano
pred 39 minutami je GregorV napisal:

 

Pri Nagisi je pomembna notranjost (oblazinjenje), torej bi bilo dobro, če lahko vidimo še retro sedeže...

 

LP

 

Dobiš.

Ali je kdo naročeval dnevne led luči, da zamenjam tiste patetične halogenske, ki jih dajo na avto za 29k. Gledam na tej strani https://www.ledperf.eu/pack-led-daytime-running-lights-xenon-white-for-mazda-cx-30--p-110193.html pa so komentarji pozitivni. Kakšne izkušnje?

Napisano
pred 8 minutami je ignacij napisal:

Dobiš.

Ali je kdo naročeval dnevne led luči, da zamenjam tiste patetične halogenske, ki jih dajo na avto za 29k. Gledam na tej strani https://www.ledperf.eu/pack-led-daytime-running-lights-xenon-white-for-mazda-cx-30--p-110193.html pa so komentarji pozitivni. Kakšne izkušnje?

A CX-30 ima še halogenske? Moja ima LED!

Napisano
pred 13 minutami je Carot napisal:

A CX-30 ima še halogenske? Moja ima LED!

Ja no, mislim da imata homura in nagisa te grde dnevne luči kot stoenka.

medium_17800c51-082c-4e63-b166-5e88528b9673_mazda-cx-30-2-5-e-skyactiv-g-140hk-at6-nagisa-m-hybrid.jpg

  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 53 minutami je Carot napisal:

A CX-30 ima še halogenske? Moja ima LED!

Moja tudi ful lled. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.