Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 23 urami je samSimon napisal:

Jaz te razumem in vedno bolj se mi dozdeva, da bom zaradi želja pri naslednjem avtu moral ravno tako pogledat kam drugam. 

a5 karavan, 2.0 tdi, s podobno opremo kot moja M6 sedaj (headup, kamera, senzorji spredaj/zadaj) nov 74 tisoč eur

 

mazda6 iz nemčije g194 s polno opremo, nova, 40 tisoč eur

 

NEVEM NO :D 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

a5 karavan, 2.0 tdi, s podobno opremo kot moja M6 sedaj (headup, kamera, senzorji spredaj/zadaj) nov 74 tisoč eur

 

mazda6 iz nemčije g194 s polno opremo, nova, 40 tisoč eur

 

NEVEM NO :D 

In ti primerjaš ta dva avta? Prvi je nov model, dizel, poraba 5 l/100,drugi je dino, model star deset let, poraba 9, l/100. Vožnja v enem in drugem ni primerljiva. 

 

 

Napisano

Za 75K€ bi jaz lexusa vzel.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 36 minutami je FuManchu napisal:

Za 75K€ bi jaz lexusa vzel.

A ima sploh kako pametno konjenico razen 2.5 litrskega atmosfera + elektrika +brezstopenski menjalnik. Ta kombinacija je namreč povprečna. 

 

 

Napisano
pred 13 urami je MazdaBoy napisal:

Go Audi go Audi 😛

Še najbolj realna izbira, za turbo bencinarja, kot bi si ga želel. Pa mogoče še kak MB pride v poštev. 

Napisano

Nov video: 

 

 

Sem jaz kaj spregledal ali ta gospodič meša jabolke in hruške?😆

Govori o G140, ko pa pride do motorja pa govori o X186 kompleksni tehnologiji 😉, vsaj jaz tako razumem. Dopuščam možnost, da sem kaj spregledal, je petek.... 🤣

 

LP

 

Napisano

Pozdrav! Sem nov na forumu. 

Ker nisem preletel cele teme (samo par zadnjih strani) imam par vprašanj. Kupujem nov avto. Dobil sem ponudbo za Mazdo CX30 ki je ne morem spregledati. Gre za 2.5l 140hp auto. 

Sedaj pa vprašanja:

 

1. udobje avtomobila (slišim in berem, da je čvrsto). Malo sem ga sicer vozil a premalo in še to ne po slabi cesti (na 18"). Res pretrese kabino po neravninah? Kako je zadaj? Nisem uspel sedeti tudi zadaj. 

2. kakšen je avtomatik (sem vozil ročnega)? Hočem avtomatika, ker imam ročnih dovolj. Je ok in ne cuka?

3. realna poraba s tem motorjem? Imam 80km dnevno službeno v obe smeri skupaj. Nočem bankrotirat s tankanjem. 

4. servisi? Približna cena servisev?

 

Skratka je avto dovolj udoben in hkrati ne pije preveč? Se zelo zanimam za avto ampak nisem še čisto siguren.

Napisano

Ti bom odgovoril na prvo točko.

 

Povej kaj voziš in ti lahko povem ali je čvrsto ali ne. Mazde se s podvozjem približajo Alfam, Fordom. So pa daleč od Citroeena, Renaulta.

Napisano
pred 16 urami je tommzy napisal:

Pozdrav! Sem nov na forumu. 

Ker nisem preletel cele teme (samo par zadnjih strani) imam par vprašanj. Kupujem nov avto. Dobil sem ponudbo za Mazdo CX30 ki je ne morem spregledati. Gre za 2.5l 140hp auto. 

Sedaj pa vprašanja:

 

1. udobje avtomobila (slišim in berem, da je čvrsto). Malo sem ga sicer vozil a premalo in še to ne po slabi cesti (na 18"). Res pretrese kabino po neravninah? Kako je zadaj? Nisem uspel sedeti tudi zadaj. 

2. kakšen je avtomatik (sem vozil ročnega)? Hočem avtomatika, ker imam ročnih dovolj. Je ok in ne cuka?

3. realna poraba s tem motorjem? Imam 80km dnevno službeno v obe smeri skupaj. Nočem bankrotirat s tankanjem. 

4. servisi? Približna cena servisev?

 

Skratka je avto dovolj udoben in hkrati ne pije preveč? Se zelo zanimam za avto ampak nisem še čisto siguren.

Glede na to, da si ga vozil si veliko že občutil. Je čvrst in na malih luknjah vse občutiš, velike pa lepo požira. Če je to problem potem ga ne glej več! Ročni M so odlični AM pa so bolj počasni in sunkovito prestavljajo pri bolj agresivni vožnji a pri g140 naj temu nebi bilo tako.... Morajo povedat lastniki teh. Porabo boš imel cca do7 litrov, če boš vozil kot si napisal in ne po samem mestu Za ceno servisa bi lahko vprašal že pri testu in tudi števec bi lahko dal na 000000 pa bi videl okvirno porabo! Servisi redni so cca300-350€ odvisno koliko ti dajo popusta na zvestobo.... 

Če kupuješ novega se še zmeni za gratis prvi servis! Jaz sem ga vedno dobil, ker za njih je to min. strošek cca 60€.....:nevem:

Ugoden nakup in :zoom-zoom:

Napisano

Če želiš avto z bolj mehkim vzmetenjem, potem poglej v smeri francozov...

imam G140 z ročnim menjalnikom. Na dolge razdalje mi kaže porabo 6,5 do 7 L, v mestu pa cca. 8 L. To je po števcu, dejanska je verjetno malo večja. 

LP

 

 

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Ti bom odgovoril na prvo točko.

 

Povej kaj voziš in ti lahko povem ali je čvrsto ali ne. Mazde se s podvozjem približajo Alfam, Fordom. So pa daleč od Citroeena, Renaulta.

 

Vozim Opel Astro K dizla. Avto je drugače na čase udoben. Zna biti pa na razpokani cesti dokaj "trd" in pretrese celo kabino. 

Saj pri CX30 sem tudi začutil kakšno luknjo, tračnice. Ampak je pa res, da sem imel premalo časa da bi probal po točno isti cesti kot vozim oziroma, da bi zavil na kakšno slabo cesto. Tisto kar je zatreslo pa ni bilo spet toliko neudobno. Črvsto ja ampak ni me pa pretreslo. Ali pa sem šel prepočasi po slabem. 

 

Takšne mehkobe kot je v Renoju ne rabim. Rabim neko odlično razmerje med trdoto in udobjem. 

 

Napisano

Huh, z Opli nimam izkušenj.

 

Zmeni se v salonu, da ti dajo za dlje časa.

Focusa sem dobil od jutra, do 17h.

Sem že imel testne avte tudi za čez vikend.

 

Vsi grejo na roko, če te spoznajo za resnega, razen Ferk. Tam sem imel z M3 in M6 (pred 8 leti) strogo z prodajalcem 1h in še to je on vozil 15min, da je avto zagrel.

Napisano

Še nekaj... Sicer je motor kar solidno povlekel pa vseeno... Se splača doplačat za 2.0 186hp? Prodajalec me je sicer vprašal če je kaj avtoceste med vožnjo pa sem rekel, da redko.

Mi je po tem priporočal 2.5, 140hp. Se pravi nima smisla doplačat za močnejši motor a ne? 

 

Napisano (urejeno)

Nima smisla, to smo predebatirali na dolgo in široko. Vglavnem g140 ima več navora v nižjih obratih kar je najbolj pomembno za vsakodnevno vožnjo. Do 140km/h g140 bolje vleče, nato pa zmanjka konjičkov in je x186 boljši. Upoštevaj, da je 2.5l motor na trgu več kot 10 let in je extra vzdržljiv. Tudi x186 naj ne bi imel težav, samo ne vem če je kdo z njim prevozil več kot 200k, da bi lahko govorili o vzdržljivosti. 

 

G140 ima tudi cenejše servise kot X186. 

 

Kar se tiče porabe, ko mi žena posodi g140, ročni menjalnik, imam na relaciji Kranj- Domžale in nazaj porabo 5,8l. Z njim imamo prevoženih 3800 km in je povprečje 7,5l, s tem, da žena večino vozi po mestu.

 

Avto se vozi odlično, zelo tih in umirjen motor. Drži da je malce trše podvozje, ampak sej se verjetno ne voziš vsak dan po makedamu?

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 10 urami je tommzy napisal:

Še nekaj... Sicer je motor kar solidno povlekel pa vseeno... Se splača doplačat za 2.0 186hp? Prodajalec me je sicer vprašal če je kaj avtoceste med vožnjo pa sem rekel, da redko.

Mi je po tem priporočal 2.5, 140hp. Se pravi nima smisla doplačat za močnejši motor a ne? 

 

Moj test si verjetno prečital? Je pa tako nekako kot je @ignacij napisal.... 

pred 12 urami je godlike napisal:

Huh, z Opli nimam izkušenj.

 

Zmeni se v salonu, da ti dajo za dlje časa.

Focusa sem dobil od jutra, do 17h.

Sem že imel testne avte tudi za čez vikend.

 

Vsi grejo na roko, če te spoznajo za resnega, razen Ferk. Tam sem imel z M3 in M6 (pred 8 leti) strogo z prodajalcem 1h in še to je on vozil 15min, da je avto zagrel.

Tak testni avto se tam splača kupit.... 👍😉

Napisano

Jaz bi rad očeta spravil iz 6ke 2016 letnik na CX-30.

 

Je probaval zdej vsesorte avte že na testih, pa ga noben ni navdušil. Ne bo več delal dolgih službenih voženj in bi rad kak cm višji avto zaradi hrbta.

 

CX-30 je vozil enkrat kot nadomestnega, ko je bil na servisu. Takrat ko so prve ven prišle.

 

Njegov največji pomislek je, da bo ustesnjen, da je premajhen avto. Vem da je blo karnekaj takih premikov, dosti vas ima tudi oba. Kako se s tem spoprijemat? :) Kolk je to sploh utemljeno?

Napisano
pred 20 urami je tommzy napisal:

 

Vozim Opel Astro K dizla. Avto je drugače na čase udoben. Zna biti pa na razpokani cesti dokaj "trd" in pretrese celo kabino. 

Saj pri CX30 sem tudi začutil kakšno luknjo, tračnice. Ampak je pa res, da sem imel premalo časa da bi probal po točno isti cesti kot vozim oziroma, da bi zavil na kakšno slabo cesto. Tisto kar je zatreslo pa ni bilo spet toliko neudobno. Črvsto ja ampak ni me pa pretreslo. Ali pa sem šel prepočasi po slabem. 

 

Takšne mehkobe kot je v Renoju ne rabim. Rabim neko odlično razmerje med trdoto in udobjem. 

 

Na tem forumu so vsaj 4je ljudje doživeli, da je imel nov CX-30 napumpane gume na kar 3.5 bar !! Če greš na testno vožnjo, najprej preveri, da so gume na 2.7 bar, potem pa dalje ;) 

Napisano
pred 22 minutami je SeekK napisal:

Jaz bi rad očeta spravil iz 6ke 2016 letnik na CX-30.

 

Je probaval zdej vsesorte avte že na testih, pa ga noben ni navdušil. Ne bo več delal dolgih službenih voženj in bi rad kak cm višji avto zaradi hrbta.

 

CX-30 je vozil enkrat kot nadomestnega, ko je bil na servisu. Takrat ko so prve ven prišle.

 

Njegov največji pomislek je, da bo ustesnjen, da je premajhen avto. Vem da je blo karnekaj takih premikov, dosti vas ima tudi oba. Kako se s tem spoprijemat? :) Kolk je to sploh utemljeno?

Razlika bo v tem, koliko imaš lahko roke na široko okoli sebe med vožnjo, ostalo bo pa isto. Kaj 6ko ima dizel al benz? Če je benz, za kok eur bi prodal?

 

PS: če ima 6ka šibedah, ti bo vsak avto v katerega se vsedeš izgledal utesnjen

Napisano

Jaz imam 6 in CX30. Mazda 6 je 4,5cm širša.

 

Ko se vsedem v svojo 6 imam dejansko občutek, da je več prostora, ne vem pa točno zakaj, mogoce zato ker je pri CX30 armaturka postavljena višje, ampak nikakor nisem utesnjen in je prostora dovolj.

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Na tem forumu so vsaj 4je ljudje doživeli, da je imel nov CX-30 napumpane gume na kar 3.5 bar !! Če greš na testno vožnjo, najprej preveri, da so gume na 2.7 bar, potem pa dalje ;) 

Na 2.5 bara! 

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Jaz imam 6 in CX30. Mazda 6 je 4,5cm širša.

 

Ko se vsedem v svojo 6 imam dejansko občutek, da je več prostora, ne vem pa točno zakaj, mogoce zato ker je pri CX30 armaturka postavljena višje, ampak nikakor nisem utesnjen in je prostora dovolj.

Tudi jaz vozim obe. Pa nimam nikoli občutka utesnjenosti. Le drugačen je občutek. Ni pa cx 30 nikakor ozka spredaj. 

 

 

Napisano (urejeno)

Da povem svojo odločitev. Očitno bom ostal na Mazda forumu. Danes rezervirana CX30 Centre Line G140 (auto) z Design paketom. Machine Grey. 😀Je le po vseh letanjih po salonih Mazda najbolj prepričala s ceno in paketom opreme. Pa jasno z vožnjo tudi. No z videzom pa itak.  

Pokažem ko dobim. Zdaj pa čakat. 😁  

Popravljeno od tommzy
  • Všeč 10
  • Ljubim 5

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.