Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 23 urami je samSimon napisal:

Jaz te razumem in vedno bolj se mi dozdeva, da bom zaradi želja pri naslednjem avtu moral ravno tako pogledat kam drugam. 

a5 karavan, 2.0 tdi, s podobno opremo kot moja M6 sedaj (headup, kamera, senzorji spredaj/zadaj) nov 74 tisoč eur

 

mazda6 iz nemčije g194 s polno opremo, nova, 40 tisoč eur

 

NEVEM NO :D 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

a5 karavan, 2.0 tdi, s podobno opremo kot moja M6 sedaj (headup, kamera, senzorji spredaj/zadaj) nov 74 tisoč eur

 

mazda6 iz nemčije g194 s polno opremo, nova, 40 tisoč eur

 

NEVEM NO :D 

In ti primerjaš ta dva avta? Prvi je nov model, dizel, poraba 5 l/100,drugi je dino, model star deset let, poraba 9, l/100. Vožnja v enem in drugem ni primerljiva. 

 

 

Napisano

Za 75K€ bi jaz lexusa vzel.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 36 minutami je FuManchu napisal:

Za 75K€ bi jaz lexusa vzel.

A ima sploh kako pametno konjenico razen 2.5 litrskega atmosfera + elektrika +brezstopenski menjalnik. Ta kombinacija je namreč povprečna. 

 

 

Napisano
pred 13 urami je MazdaBoy napisal:

Go Audi go Audi 😛

Še najbolj realna izbira, za turbo bencinarja, kot bi si ga želel. Pa mogoče še kak MB pride v poštev. 

Napisano

Nov video: 

 

 

Sem jaz kaj spregledal ali ta gospodič meša jabolke in hruške?😆

Govori o G140, ko pa pride do motorja pa govori o X186 kompleksni tehnologiji 😉, vsaj jaz tako razumem. Dopuščam možnost, da sem kaj spregledal, je petek.... 🤣

 

LP

 

Napisano

Pozdrav! Sem nov na forumu. 

Ker nisem preletel cele teme (samo par zadnjih strani) imam par vprašanj. Kupujem nov avto. Dobil sem ponudbo za Mazdo CX30 ki je ne morem spregledati. Gre za 2.5l 140hp auto. 

Sedaj pa vprašanja:

 

1. udobje avtomobila (slišim in berem, da je čvrsto). Malo sem ga sicer vozil a premalo in še to ne po slabi cesti (na 18"). Res pretrese kabino po neravninah? Kako je zadaj? Nisem uspel sedeti tudi zadaj. 

2. kakšen je avtomatik (sem vozil ročnega)? Hočem avtomatika, ker imam ročnih dovolj. Je ok in ne cuka?

3. realna poraba s tem motorjem? Imam 80km dnevno službeno v obe smeri skupaj. Nočem bankrotirat s tankanjem. 

4. servisi? Približna cena servisev?

 

Skratka je avto dovolj udoben in hkrati ne pije preveč? Se zelo zanimam za avto ampak nisem še čisto siguren.

Napisano

Ti bom odgovoril na prvo točko.

 

Povej kaj voziš in ti lahko povem ali je čvrsto ali ne. Mazde se s podvozjem približajo Alfam, Fordom. So pa daleč od Citroeena, Renaulta.

Napisano
pred 16 urami je tommzy napisal:

Pozdrav! Sem nov na forumu. 

Ker nisem preletel cele teme (samo par zadnjih strani) imam par vprašanj. Kupujem nov avto. Dobil sem ponudbo za Mazdo CX30 ki je ne morem spregledati. Gre za 2.5l 140hp auto. 

Sedaj pa vprašanja:

 

1. udobje avtomobila (slišim in berem, da je čvrsto). Malo sem ga sicer vozil a premalo in še to ne po slabi cesti (na 18"). Res pretrese kabino po neravninah? Kako je zadaj? Nisem uspel sedeti tudi zadaj. 

2. kakšen je avtomatik (sem vozil ročnega)? Hočem avtomatika, ker imam ročnih dovolj. Je ok in ne cuka?

3. realna poraba s tem motorjem? Imam 80km dnevno službeno v obe smeri skupaj. Nočem bankrotirat s tankanjem. 

4. servisi? Približna cena servisev?

 

Skratka je avto dovolj udoben in hkrati ne pije preveč? Se zelo zanimam za avto ampak nisem še čisto siguren.

Glede na to, da si ga vozil si veliko že občutil. Je čvrst in na malih luknjah vse občutiš, velike pa lepo požira. Če je to problem potem ga ne glej več! Ročni M so odlični AM pa so bolj počasni in sunkovito prestavljajo pri bolj agresivni vožnji a pri g140 naj temu nebi bilo tako.... Morajo povedat lastniki teh. Porabo boš imel cca do7 litrov, če boš vozil kot si napisal in ne po samem mestu Za ceno servisa bi lahko vprašal že pri testu in tudi števec bi lahko dal na 000000 pa bi videl okvirno porabo! Servisi redni so cca300-350€ odvisno koliko ti dajo popusta na zvestobo.... 

Če kupuješ novega se še zmeni za gratis prvi servis! Jaz sem ga vedno dobil, ker za njih je to min. strošek cca 60€.....:nevem:

Ugoden nakup in :zoom-zoom:

Napisano

Če želiš avto z bolj mehkim vzmetenjem, potem poglej v smeri francozov...

imam G140 z ročnim menjalnikom. Na dolge razdalje mi kaže porabo 6,5 do 7 L, v mestu pa cca. 8 L. To je po števcu, dejanska je verjetno malo večja. 

LP

 

 

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Ti bom odgovoril na prvo točko.

 

Povej kaj voziš in ti lahko povem ali je čvrsto ali ne. Mazde se s podvozjem približajo Alfam, Fordom. So pa daleč od Citroeena, Renaulta.

 

Vozim Opel Astro K dizla. Avto je drugače na čase udoben. Zna biti pa na razpokani cesti dokaj "trd" in pretrese celo kabino. 

Saj pri CX30 sem tudi začutil kakšno luknjo, tračnice. Ampak je pa res, da sem imel premalo časa da bi probal po točno isti cesti kot vozim oziroma, da bi zavil na kakšno slabo cesto. Tisto kar je zatreslo pa ni bilo spet toliko neudobno. Črvsto ja ampak ni me pa pretreslo. Ali pa sem šel prepočasi po slabem. 

 

Takšne mehkobe kot je v Renoju ne rabim. Rabim neko odlično razmerje med trdoto in udobjem. 

 

Napisano

Huh, z Opli nimam izkušenj.

 

Zmeni se v salonu, da ti dajo za dlje časa.

Focusa sem dobil od jutra, do 17h.

Sem že imel testne avte tudi za čez vikend.

 

Vsi grejo na roko, če te spoznajo za resnega, razen Ferk. Tam sem imel z M3 in M6 (pred 8 leti) strogo z prodajalcem 1h in še to je on vozil 15min, da je avto zagrel.

Napisano

Še nekaj... Sicer je motor kar solidno povlekel pa vseeno... Se splača doplačat za 2.0 186hp? Prodajalec me je sicer vprašal če je kaj avtoceste med vožnjo pa sem rekel, da redko.

Mi je po tem priporočal 2.5, 140hp. Se pravi nima smisla doplačat za močnejši motor a ne? 

 

Napisano (urejeno)

Nima smisla, to smo predebatirali na dolgo in široko. Vglavnem g140 ima več navora v nižjih obratih kar je najbolj pomembno za vsakodnevno vožnjo. Do 140km/h g140 bolje vleče, nato pa zmanjka konjičkov in je x186 boljši. Upoštevaj, da je 2.5l motor na trgu več kot 10 let in je extra vzdržljiv. Tudi x186 naj ne bi imel težav, samo ne vem če je kdo z njim prevozil več kot 200k, da bi lahko govorili o vzdržljivosti. 

 

G140 ima tudi cenejše servise kot X186. 

 

Kar se tiče porabe, ko mi žena posodi g140, ročni menjalnik, imam na relaciji Kranj- Domžale in nazaj porabo 5,8l. Z njim imamo prevoženih 3800 km in je povprečje 7,5l, s tem, da žena večino vozi po mestu.

 

Avto se vozi odlično, zelo tih in umirjen motor. Drži da je malce trše podvozje, ampak sej se verjetno ne voziš vsak dan po makedamu?

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 10 urami je tommzy napisal:

Še nekaj... Sicer je motor kar solidno povlekel pa vseeno... Se splača doplačat za 2.0 186hp? Prodajalec me je sicer vprašal če je kaj avtoceste med vožnjo pa sem rekel, da redko.

Mi je po tem priporočal 2.5, 140hp. Se pravi nima smisla doplačat za močnejši motor a ne? 

 

Moj test si verjetno prečital? Je pa tako nekako kot je @ignacij napisal.... 

pred 12 urami je godlike napisal:

Huh, z Opli nimam izkušenj.

 

Zmeni se v salonu, da ti dajo za dlje časa.

Focusa sem dobil od jutra, do 17h.

Sem že imel testne avte tudi za čez vikend.

 

Vsi grejo na roko, če te spoznajo za resnega, razen Ferk. Tam sem imel z M3 in M6 (pred 8 leti) strogo z prodajalcem 1h in še to je on vozil 15min, da je avto zagrel.

Tak testni avto se tam splača kupit.... 👍😉

Napisano

Jaz bi rad očeta spravil iz 6ke 2016 letnik na CX-30.

 

Je probaval zdej vsesorte avte že na testih, pa ga noben ni navdušil. Ne bo več delal dolgih službenih voženj in bi rad kak cm višji avto zaradi hrbta.

 

CX-30 je vozil enkrat kot nadomestnega, ko je bil na servisu. Takrat ko so prve ven prišle.

 

Njegov največji pomislek je, da bo ustesnjen, da je premajhen avto. Vem da je blo karnekaj takih premikov, dosti vas ima tudi oba. Kako se s tem spoprijemat? :) Kolk je to sploh utemljeno?

Napisano
pred 20 urami je tommzy napisal:

 

Vozim Opel Astro K dizla. Avto je drugače na čase udoben. Zna biti pa na razpokani cesti dokaj "trd" in pretrese celo kabino. 

Saj pri CX30 sem tudi začutil kakšno luknjo, tračnice. Ampak je pa res, da sem imel premalo časa da bi probal po točno isti cesti kot vozim oziroma, da bi zavil na kakšno slabo cesto. Tisto kar je zatreslo pa ni bilo spet toliko neudobno. Črvsto ja ampak ni me pa pretreslo. Ali pa sem šel prepočasi po slabem. 

 

Takšne mehkobe kot je v Renoju ne rabim. Rabim neko odlično razmerje med trdoto in udobjem. 

 

Na tem forumu so vsaj 4je ljudje doživeli, da je imel nov CX-30 napumpane gume na kar 3.5 bar !! Če greš na testno vožnjo, najprej preveri, da so gume na 2.7 bar, potem pa dalje ;) 

Napisano
pred 22 minutami je SeekK napisal:

Jaz bi rad očeta spravil iz 6ke 2016 letnik na CX-30.

 

Je probaval zdej vsesorte avte že na testih, pa ga noben ni navdušil. Ne bo več delal dolgih službenih voženj in bi rad kak cm višji avto zaradi hrbta.

 

CX-30 je vozil enkrat kot nadomestnega, ko je bil na servisu. Takrat ko so prve ven prišle.

 

Njegov največji pomislek je, da bo ustesnjen, da je premajhen avto. Vem da je blo karnekaj takih premikov, dosti vas ima tudi oba. Kako se s tem spoprijemat? :) Kolk je to sploh utemljeno?

Razlika bo v tem, koliko imaš lahko roke na široko okoli sebe med vožnjo, ostalo bo pa isto. Kaj 6ko ima dizel al benz? Če je benz, za kok eur bi prodal?

 

PS: če ima 6ka šibedah, ti bo vsak avto v katerega se vsedeš izgledal utesnjen

Napisano

Jaz imam 6 in CX30. Mazda 6 je 4,5cm širša.

 

Ko se vsedem v svojo 6 imam dejansko občutek, da je več prostora, ne vem pa točno zakaj, mogoce zato ker je pri CX30 armaturka postavljena višje, ampak nikakor nisem utesnjen in je prostora dovolj.

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Na tem forumu so vsaj 4je ljudje doživeli, da je imel nov CX-30 napumpane gume na kar 3.5 bar !! Če greš na testno vožnjo, najprej preveri, da so gume na 2.7 bar, potem pa dalje ;) 

Na 2.5 bara! 

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Jaz imam 6 in CX30. Mazda 6 je 4,5cm širša.

 

Ko se vsedem v svojo 6 imam dejansko občutek, da je več prostora, ne vem pa točno zakaj, mogoce zato ker je pri CX30 armaturka postavljena višje, ampak nikakor nisem utesnjen in je prostora dovolj.

Tudi jaz vozim obe. Pa nimam nikoli občutka utesnjenosti. Le drugačen je občutek. Ni pa cx 30 nikakor ozka spredaj. 

 

 

Napisano (urejeno)

Da povem svojo odločitev. Očitno bom ostal na Mazda forumu. Danes rezervirana CX30 Centre Line G140 (auto) z Design paketom. Machine Grey. 😀Je le po vseh letanjih po salonih Mazda najbolj prepričala s ceno in paketom opreme. Pa jasno z vožnjo tudi. No z videzom pa itak.  

Pokažem ko dobim. Zdaj pa čakat. 😁  

Popravljeno od tommzy
  • Všeč 10
  • Ljubim 5

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.