Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je nekaj časa že, mislim da tam 2014. Tudi trdil mi je, da je M2 1.5 103 konje predhodnik oz. Prvi scyactive, samo se še tako ni imenoval.

 

Tam sem res zvedel čuda.

Tisti mladi, zraven Brankota, je bil ok. Je imel kar pojma.

Napisano

Še nekaj mi razložite. V torek na poti domov sem tankal... Naredil nekaj deset kilometrov... Naslednji dan zjutraj je bil cagar za tank skoraj eno črtico dol...

To ni normalno. 

 

Danes zjutraj pa spet skoraj poln in range je bil višji... Za range že razumem. Kako gre pa lahko cagar za gorivo nazaj na polno pa mi ni jasno. 

 

V nobenem avtomobilu do sedaj tega nisem doživel. Pa imam že več kot 600.000 prevoženih kilometrov za sabo...

 

IMG_20251119_145943.jpg

IMG_20251120_045727.jpg

Napisano
pred 24 minutami je tommzy napisal:

Še nekaj mi razložite. V torek na poti domov sem tankal... Naredil nekaj deset kilometrov... Naslednji dan zjutraj je bil cagar za tank skoraj eno črtico dol...

To ni normalno. 

 

Danes zjutraj pa spet skoraj poln in range je bil višji... Za range že razumem. Kako gre pa lahko cagar za gorivo nazaj na polno pa mi ni jasno. 

 

V nobenem avtomobilu do sedaj tega nisem doživel. Pa imam že več kot 600.000 prevoženih kilometrov za sabo...

 

IMG_20251119_145943.jpg

IMG_20251120_045727.jpg

Možno je, da se ti je zataknil plovček v rezervoarju, ko si kje v kakem ovinku šel hitreje. Kaka snet v rezervoarju. 

Drugo ne more bit. 

 

 

Napisano
pred 38 minutami je tommzy napisal:

Še nekaj mi razložite. V torek na poti domov sem tankal... Naredil nekaj deset kilometrov... Naslednji dan zjutraj je bil cagar za tank skoraj eno črtico dol...

To ni normalno. 

 

Danes zjutraj pa spet skoraj poln in range je bil višji... Za range že razumem. Kako gre pa lahko cagar za gorivo nazaj na polno pa mi ni jasno. 

 

V nobenem avtomobilu do sedaj tega nisem doživel. Pa imam že več kot 600.000 prevoženih kilometrov za sabo...

 

IMG_20251119_145943.jpg

IMG_20251120_045727.jpg

A si mogoče parkiral s prvim koncem navzgor?

  • Všeč 2
  • Haha 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Dvomim, da je smet ali da sem šel prehitro... 

Pol bi mi pri astri večkrat narobe kazalo... 😁

 

Ne nisem parkiral s prvim koncem navzgor. Je v garaži in poden je raven... 

 

A grem na servis vprašat zaradi tega. 

Ful žre med drugim. 

 

Pod 7 litrov ne pridem razen če vozim kot penzionist.... 

 

Čim na ravnem pri 40-50 malo na gas dotaknem je trenutna tudi 14-16l 100km... 

 

Če ga pa pritisnem je pa tudi pri ogretem lahko >30l/100km. 

 

Ampak bolj me matra tist kazalec goriva.

Napisano

Res mi je čudno to vse skupaj. Tisti konji so res požrešni ni kaj! Še vedno jo lahko prodaš, če tako slabo vpliva na tvoje počutje in slabo voljo.... :nevem:

Napisano
Pred eno uro je tommzy napisal:

Dvomim, da je smet ali da sem šel prehitro... 

Pol bi mi pri astri večkrat narobe kazalo... 😁

 

Ne nisem parkiral s prvim koncem navzgor. Je v garaži in poden je raven... 

 

A grem na servis vprašat zaradi tega. 

Ful žre med drugim. 

 

Pod 7 litrov ne pridem razen če vozim kot penzionist.... 

 

Čim na ravnem pri 40-50 malo na gas dotaknem je trenutna tudi 14-16l 100km... 

 

Če ga pa pritisnem je pa tudi pri ogretem lahko >30l/100km. 

 

Ampak bolj me matra tist kazalec goriva.

Tukaj je pa razlika med mini dinotom in x186. V porabi. Jaz spravim mojo cx30 na 7l/100  edino tako, da ga gonim do nezavesti, krepko preko omejitev. 

Ko smo imeli trije s tega foruma na preizkušnji  ta tvoj motor, smo takoj ugotovili, da pije več. S časom bo poraba mogoče malenkost padla a spet ne toliko. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Ja je... Jaz če ga pritisnem po regionalki bom takoj dvignil povprečno na vsaj 7.5 ali več... 

 

Saj pravim da ko na stopalko dvakrat fajn pritisnem da ga zbudim je včasih trenutna tudi 30l/100km ali več... 

 

Ampak bolj me je zmotilo in moti od vsega števec goriva... Ne more po 60-80 prevoženih se pomaknit nazaj gor no. 

Tukaj nekaj ne štima. 

 

Saj bi zamenjal za x186.... 

Ampak sem verjetno nekaj zgubil na vrednosti... Pa servisi so dražji in bolj pogoste menjave svečk... 

 

Napisano (urejeno)

Trenutna vedno zraste, tudi če je rahitična mašina. Tukaj je fizika, brez nič ni nič.

 

Ti povem, da 182 konjev na Focusu karavanu vozim na 7.4/100km na obdobju 81k km.

In to je super. Giulietta 170konjev je pila 8.5 na 90k km, kolikor sem si jo lastil.

Porabo lahko primerjam samo mojo, ker avte vozim isto, po podobnih relacijah. Različni ljudje imamo različne ture in načine vožnje.

 

Pa se vrnimo k trenutni porabi, ti lahko slikam, tudi nadomestni 1.5 110km "delovni stroj", pride z polovičnim pritiskom na plin na minimalno 20l trenutne. Pa imam po 150km prevoženih povprečno 4.9l/100km.

 

Predlagam ti, če ti je prikaz porabe moteč, da ga umakneš iz ekrana. Vsaj jaz na svojih avtih ga lahko.

 

Za tank pa se strinjam. Nekaj ni ok. Lahko plovec, lahko elektrika. in to bi vztrajal, da se nekaj zamenja, ker ne verjamem, da je to edinkrat, kaj bo bluzil.

 

Svečke menjam na mojih avtih vsaki drugi servis. Na Mazdi so držale 120k km. Ampak ja. Alfa jih je totalno zgarala na 30k km. Se je še Pelko čudil. Svečke za Focusa so ble 22€, NGK.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 14 urami je tommzy napisal:

Dvomim, da je smet ali da sem šel prehitro... 

Pol bi mi pri astri večkrat narobe kazalo... 😁

 

Ne nisem parkiral s prvim koncem navzgor. Je v garaži in poden je raven... 

 

A grem na servis vprašat zaradi tega. 

Ful žre med drugim. 

 

Pod 7 litrov ne pridem razen če vozim kot penzionist.... 

 

Čim na ravnem pri 40-50 malo na gas dotaknem je trenutna tudi 14-16l 100km... 

 

Če ga pa pritisnem je pa tudi pri ogretem lahko >30l/100km. 

 

Ampak bolj me matra tist kazalec goriva.

 

sej veš, na internetu ni vse za verjet kar prebereš, pa naj bo to facebook, 24 ur ali pa mazda forum ;) 

 

eni vozijo kot penzionisti, eni imajo pa super motorje

 

eni pa oboje

Napisano
pred 8 urami je tommzy napisal:

Ja je... Jaz če ga pritisnem po regionalki bom takoj dvignil povprečno na vsaj 7.5 ali več... 

 

Saj pravim da ko na stopalko dvakrat fajn pritisnem da ga zbudim je včasih trenutna tudi 30l/100km ali več... 

 

Ampak bolj me je zmotilo in moti od vsega števec goriva... Ne more po 60-80 prevoženih se pomaknit nazaj gor no. 

Tukaj nekaj ne štima. 

 

Saj bi zamenjal za x186.... 

Ampak sem verjetno nekaj zgubil na vrednosti... Pa servisi so dražji in bolj pogoste menjave svečk... 

 

Ni za verjet vsemu, kar prebereš na mazda forumu. Počasi boste ugotovil, nekateri, ki ste kupili baby Dinote (po priporočilu nekaterih, ki niso v penziji in pač nimajo super motorjev) da ste se malo ušteli. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Nič ni narobe s tvojim avtom, razen kazalca goriva. Ne vem kaj ljudje pričakujejo, seveda ti kaže 30l ko pohodiš 2,5l motor, koliko pa bi moralo kazati, pa ni to 1,0l mlinček.

 

Imel sem g192 imam g194 in g140. 

 

Na Mazdi 6, g192 sem imel po 100k prevoženij povprečje 7,2l.

 

Na mazdi 6, g194 imam po 40k prevoženi 7,5l.

 

Na Mazdi CX30, g140, ima žena, ki se pretežno vozi po mestu, za vikend pa udarimo kakšno relacijo, porabo 7,5l.

 

Torej tvoja poraba je normalna. Če si pričakoval 5l, si kupil napačen avto.

 

Vem, da smo ljudje različni, ampak a razlika med npr. 6l in 7l res kaj spremeni? A je res tistih par evrov mesečno pomembnih pri vozilu za 28k?

 

Imaš pa npr. @Alex, ki mu X motor v bistvu tolk malo porabi, da mu gorivo zaradi starosti prične izgubljati oktane in ga mora ven pumpati da novega dotoči.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Dinamično in hitro je tudi zelo odvisno od percepcije...

 

Tko nekak..

 

 

 

Napisano

No saj s porabo smo razčistili.

Bolj me je zanimalo glede števca za gorivo. 

 

Ne more po 60-70 km past za eno črtico in drug dan zjutraj spet kazat skoraj polno. 

 

Range se prilagaja. Števec pač ne bi smel skakat gor dol... Oziroma nazaj. 

Napisano

Glede na povedano (kazalec, visoka poraba) bi bilo možno, da nekje bencin pušča???

 

Zajebavam. Ti kazalci so indikatorji, niso natančni merilniki. 

 

Copilot:

 

Ali pri cx-30 lastniki poročajo o kakšnih težavah glede netočnosti merilnika temperature ali nivoja goriva?
 

Da, lastniki Mazde CX‑30 so poročali o določenih težavah z merilnikom temperature in merilnikom goriva. Gre predvsem za občasne netočnosti ali zakasnitve pri prikazovanju dejanskega stanja, ki pa niso nujno stalne okvare.

 

Težave z merilnikom goriva

  • Neosveževanje po točenju goriva: Nekateri lastniki so opazili, da se kazalec goriva po dolivanju ne spremeni takoj ali celo ostane na isti ravni.

  • Nenavadna nihanja: Obstajajo primeri, ko se kazalec goriva po vožnji spusti, nato pa ob naslednji vožnji spet pokaže poln rezervoar, kar nakazuje na občasno “zatikanje” senzorja.

  • Razlaga servisa: Pogosto gre za lastnosti sistema – računalnik posodablja oceno dosega (km do praznega) z zamikom, medtem ko je mehanski kazalec goriva bolj zanesljiv, a se lahko ob manjših količinah goriva odziva počasneje.

 

🌡️ Težave z merilnikom temperature

  • Kazalec ne doseže normalne delovne temperature: Nekateri vozniki poročajo, da merilnik temperature hladilne tekočine nikoli ne pokaže popolnoma normalne vrednosti, četudi motor deluje dlje časa.

  • Rahla nihanja nad sredino: Drugi opažajo, da kazalec občasno skoči nekoliko nad sredino, čeprav zunanje razmere niso ekstremne.

  • Razlogi: Mazda CX‑30 uporablja elektronsko krmiljen ventil namesto klasičnega termostata, kar lahko povzroča drugačno obnašanje merilnika temperature kot pri starejših vozilih.

 

⚖️ Povzetek

  • Merilnik goriva: občasno se zatakne ali zamuja pri osveževanju po točenju.

  • Merilnik temperature: lahko kaže nižje vrednosti ali rahla nihanja zaradi posebne zasnove sistema hlajenja.

  • Večina teh primerov ni stalna okvara, temveč lastnost sistema, ki pa lahko povzroči zmedo pri uporabnikih.

 
Napisano

Kot sem razumel iz pisanja zagovornika  dinotov  je mini dino pač v redu za ta denar. Ne moreš pričakovati čudežev. Če hočeš boljši Cx motor moraš pač dodati dva jurja sli kolikor že. Najbrž ni zastonj dražji. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne vem če je to sploh res... tole z obveznim triglavom so bolj kot ne provalili mediji. Pri nas zakonodaja pravi takole.   Slovenska zakonodaja pravi takole   20. člen   (zimska oprema vozil)   (1) Zimsko opremo motornih vozil kategorij M1, N1, L5e, L6e in L7e sestavljajo:   -        zimske pnevmatike na vseh kolesih ali -        poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os, v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os.   (2) Zimsko opremo motornih vozil kategorij N2, N3, M2 in M3 sestavljajo:   -        zimske pnevmatike najmanj na pogonskih kolesih ali -        poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os, v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os.   Poleg tega morajo imeti ta vozila v opremi še lopato.   (3) Glavni kanali dezena pnevmatik, ki štejejo v zimsko opremo, morajo biti globoki najmanj 3 mm. Zimske pnevmatike, ki imajo glavne kanale dezena globoke manj kot 3 mm, prištevamo k poletnim pnevmatikam.   (4) Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajalčevo oznako »M+S« ali »M.S« ali »M&S«.   (5) Ne glede na določilo prvega in drugega odstavka tega člena štejejo za zimsko opremo vozil, ki so v prometu na priobalnem območju Republike Slovenije, tudi samo poletne pnevmatike z globino glavnih kanalov dezena pnevmatik najmanj 3 mm. Priobalno območje je v skladu s tem pravilnikom del ozemlja Republike Slovenije, ki ga omejuje obala Jadranskega morja, meja z Republiko Italijo, meja z Republiko Hrvaško ter naslednje ceste (ki niso vključene v to območje): -        R3 627 – odsek 3761 mejni prehod Osp – Črni kal; -        R1 208 – odsek 1434 Črni kal – Aver; -        R2 208 – odsek 1059 Aver – Gračišče; -        R3 626 – odsek 3726 Gračišče – mejni prehod Brezovica pri Gradinu. (6) V cestnem prometu ni dovoljeno uporabljati pnevmatik z žeblji.
    • Kot sem razumel iz pisanja zagovornika  dinotov  je mini dino pač v redu za ta denar. Ne moreš pričakovati čudežev. Če hočeš boljši Cx motor moraš pač dodati dva jurja sli kolikor že. Najbrž ni zastonj dražji. 😉
    • Ne, to so pač gume za prvovgradnjo. In so po EU zakonodaji. Le, da so v mokrem pač polom. In so za slo trg in ostale EU trge "v redu" . Recimo v Skandinaviji vgrajujejo med drugim tudi gume Conti.   
    • Saj vem, da nisem popoln in da tudi jaz kdaj naredim kakšno trapasto. Ampak tole je pa tudi zame preveč...       Mož je na streho montiral dve palici strešnih nosilcev, levo in desno pritrdil dve palici kot ograjo in direkt na streho naložil vreče. Brez kaj vezat, kot da bi naložil v prikolico s polnimi stranicami...
    • Glede na povedano (kazalec, visoka poraba) bi bilo možno, da nekje bencin pušča???   Zajebavam. Ti kazalci so indikatorji, niso natančni merilniki.    Copilot:   Ali pri cx-30 lastniki poročajo o kakšnih težavah glede netočnosti merilnika temperature ali nivoja goriva?   Da, lastniki Mazde CX‑30 so poročali o določenih težavah z merilnikom temperature in merilnikom goriva. Gre predvsem za občasne netočnosti ali zakasnitve pri prikazovanju dejanskega stanja, ki pa niso nujno stalne okvare.   ⛽ Težave z merilnikom goriva Neosveževanje po točenju goriva: Nekateri lastniki so opazili, da se kazalec goriva po dolivanju ne spremeni takoj ali celo ostane na isti ravni. Nenavadna nihanja: Obstajajo primeri, ko se kazalec goriva po vožnji spusti, nato pa ob naslednji vožnji spet pokaže poln rezervoar, kar nakazuje na občasno “zatikanje” senzorja. Razlaga servisa: Pogosto gre za lastnosti sistema – računalnik posodablja oceno dosega (km do praznega) z zamikom, medtem ko je mehanski kazalec goriva bolj zanesljiv, a se lahko ob manjših količinah goriva odziva počasneje.   🌡️ Težave z merilnikom temperature Kazalec ne doseže normalne delovne temperature: Nekateri vozniki poročajo, da merilnik temperature hladilne tekočine nikoli ne pokaže popolnoma normalne vrednosti, četudi motor deluje dlje časa. Rahla nihanja nad sredino: Drugi opažajo, da kazalec občasno skoči nekoliko nad sredino, čeprav zunanje razmere niso ekstremne. Razlogi: Mazda CX‑30 uporablja elektronsko krmiljen ventil namesto klasičnega termostata, kar lahko povzroča drugačno obnašanje merilnika temperature kot pri starejših vozilih.   ⚖️ Povzetek Merilnik goriva: občasno se zatakne ali zamuja pri osveževanju po točenju. Merilnik temperature: lahko kaže nižje vrednosti ali rahla nihanja zaradi posebne zasnove sistema hlajenja. Večina teh primerov ni stalna okvara, temveč lastnost sistema, ki pa lahko povzroči zmedo pri uporabnikih.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.