Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je tommzy napisal:

Mogoče bi pa manj pila... 😁

Ravno to, da so z dinota spremenili v mini baby dinota je bil  namen, da ga zadušijo in da pije manj. To jim je delno uspelo.

Je pa na motorju  x186 možnost remapiranja, stage 1, tako, da dobiš ven 206 KM in 10 Nm navora. 😊

 

Je pa kar drago za to, kar dobiš ven. 

 

IMG_20251122_185156.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Ravno to, da so z dinota spremenili v mini baby dinota je bil  namen, da ga zadušijo in da pije manj. To jim je delno uspelo.

Je pa na motorju  x186 možnost remapiranja, stage 1, tako, da dobiš ven 206 KM in 10 Nm navora. 😊

 

Je pa kar drago za to, kar dobiš ven. 

 

IMG_20251122_185156.jpg

Ja ja ...to je draga stvar 😉😁je že dovolj to kar imamo X motor 186 k 👍😎😁😉

Napisano
pred 2 minutama je Gelipter napisal:

Ja ja ...to je draga stvar 😉😁je že dovolj to kar imamo X motor 186 k 👍😎😁😉

Itak. Pa še pije malo. Podobno kot moja 6-ka dizel. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Pa še zmeraj bo 2.5 dino popapal X-a. Tam gre tuning na 215 KM in 280 Nm, v rokah pravega mojstra celo 300 Nm.

Popravljeno od dvorjan
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Pa še zmeraj bo 2.5 dino popapal X-a. Tam gre tuning na 215 KM in 280 Nm, v rokah pravega mojstra celo 300 Nm.

In poraba bo 10 litrov. 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Še eno vprašanje...

 

A je machine grey Mazdina barva tako tanka in zanič? V petek je bila prva vožnja zjutraj po posipani cesti pa imam na havbi že par pikic oziroma odkruseno barvo. 

 

Kaj bo po zimi? Katastrofa od barve. 

A so druge barve kaj bolj vzdržljive in debelejše? 

To ni normalno. 

 

Ena zimska... 

 

IMG_20251123_105036.jpg

IMG_20251123_103409.jpg

Napisano
pred 7 minutami je tommzy napisal:

Še eno vprašanje...

 

A je machine grey Mazdina barva tako tanka in zanič? V petek je bila prva vožnja zjutraj po posipani cesti pa imam na havbi že par pikic oziroma odkruseno barvo. 

 

Kaj bo po zimi? Katastrofa od barve. 

A so druge barve kaj bolj vzdržljive in debelejše? 

To ni normalno. 

 

Ena zimska... 

 

IMG_20251123_105036.jpg

IMG_20251123_103409.jpg

To je to. Zelo tanka barva pri vseh novih mazdah in posledično boš imel po vsaki zimi več pikic. Rešitev je edino prozorna folija na sprednji del havbe.

 

 

Napisano
pred 22 minutami je tommzy napisal:

Še eno vprašanje...

 

A je machine grey Mazdina barva tako tanka in zanič? V petek je bila prva vožnja zjutraj po posipani cesti pa imam na havbi že par pikic oziroma odkruseno barvo. 

 

Kaj bo po zimi? Katastrofa od barve. 

A so druge barve kaj bolj vzdržljive in debelejše? 

To ni normalno. 

 

Ena zimska... 

 

IMG_20251123_105036.jpg

IMG_20251123_103409.jpg

Tak je z novimi barvami. Alfa 2010 je bla metalic in je bla top barva. Celo značko proizvajalca barve je imela (BASF).

Na Focusu, ki je perla, se kamenčki na haubi poznajo. Pač po 6 letih je nekaj okruškov, do belega primer-ja. Pa se ne sekiram.

Avto služi, kupec po 8Y ali več pa ne bo plačal več, če teh pikic ne bo.

 

Pa drugače so moji avti šolsko vzdrževani. Je imel stric na tehničnem velike oke.

Napisano
pred 13 urami je Alex napisal:

In poraba bo 10 litrov. 🤣

Ne, za porabo 10 litrov lahko zamenjaš še par notranjih komponent in potem 2,5l atmosferec iz sebe spravi 260+ konjičkov in 330 Nm. 

 

Sploh pa 2,5 litrski motor po tuningu pridobi 30-40 Nm v spodnjem območju vrtljajev in se bistveno lepše pelje od kateregakoli X mlinčka.

Napisano
pred 1 uro je tommzy napisal:

A to je pri vseh barvah? Bom dal folijo čez havbo. 

Žal so vse barve take. To je novodobno šparanje v imenu "ekologije". Jaz sem se ravno na podlagi zapisov na naših, ter tujih forumih odločil za navadno belo barvo. So pa Mazdine barve res že skoraj Too Much, na mojem cliotu 2013 sem imel samo en odkrušek na havbi po 12 letih.

 

Če se boš odločil za folijo PPF, skrbno premisli komu boš zaupal. Eno priporočilo od mene je Avtokozmetika Kristal. Moraš pa vedeti, da imajo majstri dolge čakalne dobe in kar navite cene. Ne bi pa zaupal nekomu, ki se s tem ukvarja kot dopolnilno dejavnostjo. Vedeti moraš, da lahko gre marsikaj narobe(praske v laku, mehurčki pod folijo, etc.), ter težave pri morebitni kasnejši odstranitvi( lak se prime na folijo).

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ne, za porabo 10 litrov lahko zamenjaš še par notranjih komponent in potem 2,5l atmosferec iz sebe spravi 260+ konjičkov in 330 Nm. 

 

Sploh pa 2,5 litrski motor po tuningu pridobi 30-40 Nm v spodnjem območju vrtljajev in se bistveno lepše pelje od kateregakoli X mlinčka.

A atmosferca kar tako tunaš? Brez turbine? Daj razsvetli me, v čem je trik? 

Ker kaj podobnega še nisem zasledil. 🤗

Aja, dodaš turbino. Seveda. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je zeki napisal:

Žal so vse barve take. To je novodobno šparanje v imenu "ekologije". Jaz sem se ravno na podlagi zapisov na naših, ter tujih forumih odločil za navadno belo barvo. So pa Mazdine barve res že skoraj Too Much, na mojem cliotu 2013 sem imel samo en odkrušek na havbi po 12 letih.

 

Če se boš odločil za folijo PPF, skrbno premisli komu boš zaupal. Eno priporočilo od mene je Avtokozmetika Kristal. Moraš pa vedeti, da imajo majstri dolge čakalne dobe in kar navite cene. Ne bi pa zaupal nekomu, ki se s tem ukvarja kot dopolnilno dejavnostjo. Vedeti moraš, da lahko gre marsikaj narobe(praske v laku, mehurčki pod folijo, etc.), ter težave pri morebitni kasnejši odstranitvi( lak se prime na folijo).

To je bolj "špranje", kot ekologija. Namreč, na novih mazdah je debelina nanosa barve skoraj pol tanjša, kot je bila recimo na moji 6-ki, prve generacije (letnik 2004). Takrat je bil nanos od 150-180 mikronov. Barva pa je bila dvokomponentna akrilna. To je izredno trda barva. Se sploh ni poznalo kamenčkov gor. Nato so prešli, kot vsi proizvajalci na vodno barvo. Na trenutni 6-ki je že bolj tanek sloj. No in na cx30 je pa še tanjši sloj. Tako prišparajo veliko denarja. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Aja, dodaš turbino. Seveda. 😊

Samo vprašanje je kam, oziroma namesto česa 😅 Mogoče, če klime ne bi pogrešal...

Napisano
pred 37 minutami je samSimon napisal:

Samo vprašanje je kam, oziroma namesto česa 😅 Mogoče, če klime ne bi pogrešal...

Lahko odpreš malo šipo pa je. 😉

 

 

Napisano
pred 50 minutami je samSimon napisal:

Samo vprašanje je kam, oziroma namesto česa 😅 Mogoče, če klime ne bi pogrešal...

Pol bo kompresor, ne turbo 😉

Napisano

Vprašal sem teto vsevedo, koliko je debela barva red soul crystal cx30. 

Odgovor:

- Za Mazdo CX-30 s barvo Soul Red / Soul Red Crystal je debelina barve po uporabniških meritvah precej tanka.

Tukaj so podatki, ki sem jih našel:

  • Na forumu CX-30 so lastniki merili skupno debelino laka + barve (clear coat + barvni sloj) in dobili povprečno ~106 mikronov na nekaterih delih. cx30talk.com

  • Na drugem mestu je zapisano, da so deli clear coata (brez base coata) pri CX-30 lahko tudi le ~71 mikronov) v določenih točkah.

  • Pri Mazdi z barvo “Takuminuri” (kot je Soul Red Crystal) gre za tri sloje: odsevni sloj z aluminijastimi luskami, barvni sloj in bezbarven (clear) sloj.

  • V znanstveni razlagi pa Mazda navaja, da se odsevni aluminijasti sloj med sušenjem skrči na približno 2,5 mikrona. 

Moja ocena: Debelina barve na CX-30 Red Soul je relativno nizka — to je verjetno razlog, zakaj nekateri uporabniki poročajo o hitrejših odrgninah ali čipih. Če te skrbi obstojnost laka, bi bilo smiselno razmisliti o zaščiti (npr. PPF ali keramika).

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vprašal sem teto vsevedo, koliko je debela barva red soul crystal cx30.  Odgovor: - Za Mazdo CX-30 s barvo Soul Red / Soul Red Crystal je debelina barve po uporabniških meritvah precej tanka. Tukaj so podatki, ki sem jih našel: Na forumu CX-30 so lastniki merili skupno debelino laka + barve (clear coat + barvni sloj) in dobili povprečno ~106 mikronov na nekaterih delih. cx30talk.com Na drugem mestu je zapisano, da so deli clear coata (brez base coata) pri CX-30 lahko tudi le ~71 mikronov) v določenih točkah. Pri Mazdi z barvo “Takuminuri” (kot je Soul Red Crystal) gre za tri sloje: odsevni sloj z aluminijastimi luskami, barvni sloj in bezbarven (clear) sloj. V znanstveni razlagi pa Mazda navaja, da se odsevni aluminijasti sloj med sušenjem skrči na približno 2,5 mikrona.  Moja ocena: Debelina barve na CX-30 Red Soul je relativno nizka — to je verjetno razlog, zakaj nekateri uporabniki poročajo o hitrejših odrgninah ali čipih. Če te skrbi obstojnost laka, bi bilo smiselno razmisliti o zaščiti (npr. PPF ali keramika).
    • Pol bo kompresor, ne turbo 😉
    • Lahko odpreš malo šipo pa je. 😉
    • Odličen nakup👍...jaz sem se odločil drugače,ker sem na Metabo-CAS sistemu...nekaj strani nazaj sem predstavil Metabo STA 18 LTX BL 150...a na kabel imam Makito 4351FCT-res dober stroj...ga včasih dobiš že blizu 160€...po moje v svoji klasi ne obstaja nič boljšega.   Imam pa zate en nasvet,če boš potreboval. Odsesovalni nastavek se pritrdi na nogo žage ,in se spredaj rad izmakne iz ležišča,ker je nanj seveda običajno obešena debelejša in težka cev sesalca...Metabo tega problema nima,ker gre nastavek skozi sredino drsne noge).... In sem na Thingiverse našel nosilec za fiksiranje tega nastavka,in mi je kolega sprintal.Top stvar,in lepo drži nastavek fiksiran z imbus vijakom. Fajl za printati je za desničarje za montažo na desno stran noge...jaz sem levičar (ne politično!!!),in mi je kasneje kolega sprintal še enega zrcaljenega za montažo na levi strani.   Priporočam👍   Makita 4351 FTCJ Dust etraction nozzle fixture by Emklap - Thingiverse WWW.THINGIVERSE.COM This is a clamp to hold the dust extraction nozzle for the Makita 4351 FCTJ jigsaw in place     Makita je sedaj malce "umazana"😅,ker mora veliko Fermacell-a (gips-vlaknene plošče) žagati...drugače pa-kot rečeno top stroj-precizna,močna,z konstant elektroniko,res top👍
    • Samo vprašanje je kam, oziroma namesto česa 😅 Mogoče, če klime ne bi pogrešal...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.