Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Kako pa veš, da je to res? 😁

Ker je ta isti baje klical že v petek, a je nekaj  cincal in filozofiral. Vsaj tako mi je takrat rekel šef prodajalcev. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex ... take zgodbice sem tudi sam poslušal. Tudi Močnik mi ni hotel znižat rabljeno testno šestko, češ da že ima kupca za ta denar in še enega, če ta ne bo kupil. No pol sem pa gledal ta oglas in se je valjal po avto.netu še eno leto in samo ceno so mu nižal. Pol sem se pa naveličal to spremljat, mislil sem si pa svoje.😜

  • Všeč 6
  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Boss napisal:

@Alex ... take zgodbice sem tudi sam poslušal. Tudi Močnik mi ni hotel znižat rabljeno testno šestko, češ da že ima kupca za ta denar in še enega, če ta ne bo kupil. No pol sem pa gledal ta oglas in se je valjal po avto.netu še eno leto in samo ceno so mu nižal. Pol sem se pa naveličal to spremljat, mislil sem si pa svoje.😜

Kaj pa ona druga zgodba z nabavo nove 6tke,upam,da se @Alex-u ne ponovi.....🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je samSimon napisal:

Sej v osnovi se avtohišam bolj dopade nakup preko financiranja. Ko konec leta potegnejo črto... manj dobička = manj davka.

Ko so naši kupovali nov avto par let nazaj je vem da mama prinesla okoli 20K€ v torbici 🤣

Komaj komaj so ji prodali avto za gotovino.

Raje vidijo razne fafinge in lizinge.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je samSimon napisal:

Sej v osnovi se avtohišam bolj dopade nakup preko financiranja. Ko konec leta potegnejo črto... manj dobička = manj davka.

 

Saj prodajalec oz. avtohisa dobi ves denar takoj ob izdobavi (oz. pred izdobavo) nakazan s strani leasingodajalca oz. kreditodajalca ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, z leasingi in podobnim načinom možganskega fafinga ti pač zvlečejo še nekaj tisočakov več iz žepa. Zato tistim, ki avte kupimo takoj, ne marajo tolk kot lizingaše. To je dejstvo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Kaj pa ona druga zgodba z nabavo nove 6tke,upam,da se @Alex-u ne ponovi.....🤔

Katero zgodbo si mel v mislih? A to, da zaradi SUV-ov nisem našel limuzine?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

Hja, z leasingi in podobnim načinom možganskega fafinga ti pač zvlečejo še nekaj tisočakov več iz žepa. Zato tistim, ki avte kupimo takoj, ne marajo tolk kot lizingaše. To je dejstvo.

Meni tudi tukaj veš čas nek lizing ponujajo. Pa sem jim že parkrat povedal, da ga ne rabim. Pa so kar nekaj čemerni in znova in znova načenjajo to temo. Sem jim danes rekel po telefonu, da pridem jutri v Ljubljano in bomo vse dorekli. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Težave je imel Cosmos s plačevanjem MMS-u. In sem se bolj hotel zaščitit, da ne bi slučajno zvisel, ko bi jim že plačal avto. Včasih je bilo to, da te je avto čakal in si šele pol plačal. Zaradi težav Cosmosa jim MMS ni dal papirjev predno niso imeli plačan avto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

Težave je imel Cosmos s plačevanjem MMS-u. In sem se bolj hotel zaščitit, da ne bi slučajno zvisel, ko bi jim že plačal avto. Včasih je bilo to, da te je avto čakal in si šele pol plačal. Zaradi težav Cosmosa jim MMS ni dal papirjev predno niso imeli plačan avto.

Mene avto že čaka, tako, da ne bi smelo biti problemov pri prevzemu. 

Vseeno moraš počakati na avto par dni, preden vse uredijo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Mene avto že čaka, tako, da ne bi smelo biti problemov pri prevzemu. 

Vseeno moraš počakati na avto par dni, preden vse uredijo. 

E..ja res je 😁😁homologaciski kartonček 😉😄🙃🙂2do3dni 😅😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evola, to smo nekako rešili. 👍

Sedaj pa me zanima, kako imate kaj rešeno z nosilci za kovček? 

Moja nima sani montiranih.

Obstajata dva sistema :

1. Da kupiš dodatno te sani, ki stanejo 530€ in jih imaš stalno montirane gor. Nato kupiš še prečne nosilce, ki pašejo na te sani in stanejo 240€.

2. Da se voziš brez teh sani in kupiš take nosilce, ki jih montiraš direkt v že pripravljene navoje (drugi nosilci + druge lajštice) in jih uporabljaš le tedaj, ko rabiš kovček na strehi. 

Jaz se bolj nagibam k tej ta drugi varianti, ki je cenejša pa končno se bom znebil teh sani na strehi. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce so ze pripravljeni navoji, je verjetno boljsa druga varianta... Ce pa so nosilci taki, da pridejo zataknjeni za pleh nad vrati... tisto mi pa ni prevec vsec... in bi raje vzel sanke ... 

 

Edit: Vidim, da je za CX-30 tako, da ima predpripravljena sidra ... >> https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/stresni-prtljaznik/DFR5V3840A/MAZDA CX-30/2021-11-17/

 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Jest napisal:

Ce so ze pripravljeni navoji, je verjetno boljsa druga varianta... Ce pa so nosilci taki, da pridejo zataknjeni za pleh nad vrati... tisto mi pa ni prevec vsec... in bi raje vzel sanke ... 

Kot sem razumel, kupiš druge zaščitne letve, ki imajo tako narejeno, da te luknje zakrijejo, ko nimaš montiranih nosilcev. Ja, naj bi se privijačili na mesto, kjer so privijačene drugače sani na streho. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem bil danes v Kopru in iskal Alexa, da se z njim malo pogovorim, kaj je zdaj to: bencinar in SUV. Pa možakarja nisem dobil. Mi je pa sonce ves čas nažigalo v glavo. Potem sem šel na črpalko, pa kmalu natočil napačno gorivo. V Kopru res sonce divje nažiga. Pa namesto v Šalaro sem šel v Semedelo. Če si tam ob dveh popoldan, sonce tako nažiga, da se ti skisajo možgani. Nato sem namesto piva kupil vodo z okusom. Pa ko bi jo vsaj iz hladilnika vzel, ne, jaz jo kar s police. V Kopru je res močno sonce. Tako da zdaj počasi razumem Alexa in njegovo odločitev... 

  • Všeč 1
  • Haha 5
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Slivka napisal:

Sem bil danes v Kopru in iskal Alexa, da se z njim malo pogovorim, kaj je zdaj to: bencinar in SUV. Pa možakarja nisem dobil. Mi je pa sonce ves čas nažigalo v glavo. Potem sem šel na črpalko, pa kmalu natočil napačno gorivo. V Kopru res sonce divje nažiga. Pa namesto v Šalaro sem šel v Semedelo. Če si tam ob dveh popoldan, sonce tako nažiga, da se ti skisajo možgani. Nato sem namesto piva kupil vodo z okusom. Pa ko bi jo vsaj iz hladilnika vzel, ne, jaz jo kar s police. V Kopru je res močno sonce. Tako da zdaj počasi razumem Alexa in njegovo odločitev... 

Uh, škoda, da me ni bilo doma. 😊 Pa še v Semedeli si bil, kjer se običajno nahajam. 😊 No, sedaj razumeš nas z obale, zakaj čudne odločitve,ko v bistvu čez dan ne moreš hoditi okoli. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Kot sem razumel, kupiš druge zaščitne letve, ki imajo tako narejeno, da te luknje zakrijejo, ko nimaš montiranih nosilcev. Ja, naj bi se privijačili na mesto, kjer so privijačene drugače sani na streho. 🤔

Ja to je to jaz imam to varianto..prečne nosilne pol gor kovček 👍..to sem tudi dobil ob nakupu cx30..zoom zoom 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Evola, to smo nekako rešili. 👍

Sedaj pa me zanima, kako imate kaj rešeno z nosilci za kovček? 

Moja nima sani montiranih.

Obstajata dva sistema :

1. Da kupiš dodatno te sani, ki stanejo 530€ in jih imaš stalno montirane gor. Nato kupiš še prečne nosilce, ki pašejo na te sani in stanejo 240€.

2. Da se voziš brez teh sani in kupiš take nosilce, ki jih montiraš direkt v že pripravljene navoje (drugi nosilci + druge lajštice) in jih uporabljaš le tedaj, ko rabiš kovček na strehi. 

Jaz se bolj nagibam k tej ta drugi varianti, ki je cenejša pa končno se bom znebil teh sani na strehi. 😊

@Alex dobrodošel med lastnike visokoturažnih mašin s športnim pridihom in samo uživaj v prijetnem zvoku......:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je že kdo mogoče nabavljal filter notranjega zraka? Kje ste ga kupili? Jaz sem ga naročil na AUTODOC pa ni bil pravi pa čeprav piše, da je za CX-30 😠...na škatli pa je pisalo CX-3...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je Bini napisal:

@Alex dobrodošel med lastnike visokoturažnih mašin s športnim pridihom in samo uživaj v prijetnem zvoku......:bravo:

...... in dizlaši so obmolknili.... :ouje:

.... hec😁

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.