Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Še enkrat hvala vsem za mnenja in Alexu za povabilo. Z veseljem se oglasim v Kopru.

 

Skratka, zjutraj sem opravil testno vožnjo z G122 z ročnim menjalnikom. Tisti, ki ste z gorenjskega konca, boste poznali pot - od prodajalca v Kranju do Golnik in potem čez hrib do Tržiča, nazaj na avtocesto do Radovljice in po avtocesti nazaj do Kranja. Avtomobila sem se še malo navajal in bil nekoliko previden, kasneje pa sem, recimo pri vključevanju na AC, prehitevanju... stopalko za plin pritisnil bolj suvereno. Večinoma sem se držal omejitev, saj nismo znali izklopit sistema za opozirilo na prekoračitev hitrosti in nam je šel kmalu močno na živce. Z umirjeno vožnjo je števec za porabo, ki smo ga resetirali pred začetkom vožnje, na koncu kazal 6.1 l/100km.

 

Priznam, da sem se v avto malo zaljubil in ko je šla vožnja h koncu, sem razmišljal kako fajn bi se bilo z njim še malo vozit. Avto mi je vizualno res top, tako zunaj kot  znotraj. V T-rocu, ki je bil moja prva izbira, se nisem počutil dobro. Pisani touch screen z dvema gumboma ob strani zgleda poceni, klimatska naprava, ki jo upravljaš z dotikom, me ni prepričala, da o trdi in pred sovoznikovim sedežem črni glosi plastiki ne govorim. Moj BMW je znotraj popolnoma plastičen, pa zgleda bolj elegantno kot VW. Žena je v T-rocu ves čas nergala nad tisto plastiko, v Mazdi pa uživala. Mazda, po drugi strani, je znotraj čista eleganca. Cigare in konjak :) Ampak saj to veste.

 

Kot rečeno, nisem nek dinamičen voznik in načeloma s temi 122 konji nisem imel težav, je pa res, da se pri pospeševanju, sploh v klanec, čuti premalo moči. Žal mi je, da za pot nazaj nisem izbral ovinkastih klancev po stari cesti mimo Krope. Tam bi bilo to sigurno še bolj izrazito. Preglednost je res slabša. Na zadnjem sedežu se je peljala zaposlena v avtohiši in skozi zadnjo šipo nisem videl skoraj ničesar. Ampak to ni deal breaker. Sama vožnja me je navdušila. Občutek ko upravljaš vozilo je odličen. Volan ravno prav trd, menjalnik super, sedeži prav tako. Head-up diplay me je navdušil. V življenju se še nisem tako dobro peljal, res ne.

 

Aha, še zvok. Meni pomebna zadeva. Sploh ni švoh Bojši kot v VW-ju in mojem BMW-ju. Ni moj hi-fi sistem, ampak se da uživat v muziki.

 

Skratka, prodan sem :)

 

Odločit se moram naslednje:

- G150 ali X186? Prodajalka je omenila, da naj bi imel 186 nekoliko trše podvozje. Imate morda s tem kaj izkušenj? Ker sem v testih prebral, da je avto trši, sem bil na to, kako  požira nepravilnosti na cesti, pozoren, pa se mi je zdelo čisto ok. Je 186-tka precej trša?
- Avtomatski ali ročni menjalnik? Ročni v Mazdi je bil odličen. BMW ima ob prestavljanju kar precej upora, vsakič čutiš, kako ročko ali porineš ali potegnes v naslednjo prestavo. Pri Mazdi tega občutka ni bilo, menjalnik je svilnat. Sam sicer rad prestavljam, tako da z roćnim ne bi izgubil nič, ne vem pa, kaj bi pridobil z avtomatskim. Glede na to, kar je napisal Lentus, bi moral pred dokončno odločitvijo preizkusit še tega.
- Ah, še ena odločitev. Barva :) ... To prepustim ženi, bo pa, kot sva se pogovarjala, ali siva ali rdeča. Jebiga, klasika.

Popravljeno od Sunking
  • Všeč 6
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi na tvojem mestu izbral tako, kot je že @ignacij svetoval. Avtomatik x186.

Ko sem izbiral 6ko , sem že v štartu želel 2.5 In to kljub temu, da je največkrat dnevno  samo 8km relacijsko. Za nekoga bedarija, meni pa veliko pomeni, da lahko računam na dovolj moči, če jo rabim. Avtomatik.... nikoli prej, ga nisem imel in to me je najbolj motilo in odvračalo. Če se ne motim, sem že tretji dan bil navdušen 😄

Če imaš možnost pojdi še s takšnim na testno. Sam boš najbolje ocenil, kaj ti odgovarja. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Sunkingne primerjat vw šrota z mazdo oz.japonskimi vozili. Jaz bi na tvojem mestu vzel Mazdo x186, cena ob vseh akcijah tudi ni zelo višja. Drugače pa mislim da imajo japonci najboljše menjalnike (vsaj kar sem jaz imel možnost voziti, na zadnje ko sem se vozil s škodo, avto ok, ampak menjalnik pa kot da bi vozil traktor, moj 8.let star Accord je poezija proti vw škatlam....) in se prestavlja tako kot se mora, elegantno, kratko..... ne da igraš biljard s prestavno ročico😉🤣

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Sunking, še moje izkušnje:

potem, ko sem pred sedanjo X186 AT (vozim jo 10 mesecev) 3 mesece vozil G150 AT je moje mnenje, da se v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom mnogo bolje obnese X motor, še posebno, če si prej vozil diesel.

Sem pa parkrat po nekaj dni skupaj vozil tudi G150 z ročnim menjalnikom in se mi je to zdela zelo posrečena in zelo dobro odzivna kombinacija.

...

Predlagam ti še nekaj zelo heretičnega: če imaš možnost, pojdi preizkusit še Mazda 3 sedan; namreč pred dobrim mesecem ga je kupil moj kolega, z X motorjem, ročni menjalnik; meni se je zdela vožnja v primerjavi z mojo CX30 opazno tišja bolj uglajena.

Popravljeno od akla
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedan je za ljubitelje nemške trojice. Drugače so žal najmanj uporabni, kar se tiče dostopa do prtljažnika.

 

Ne bi rekel, da je ima x motor toliko trše podvozje, če ga ima, da bi to bil šovstoper.

 

Če gledaš pol navadna M3 al pa CX30.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Maz bi tudi pri taksnem izboru izbral X186 z avtomatskim menjalnikom… Avtomatskimmenjalnik 8mam sedaj ze v tretji Mazdi (prej v dizelski sestici D175, potem v bencinski CX-5 G194 in sedaj v PHEV CX-60… Sedaj pri CX-60 je sicer nov 8 stopenjski avtomatski menjalnik… a sem bil tudi v prejsnjih z njim zelo zadovoljen…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Sunking napisal:

Še enkrat hvala vsem za mnenja in Alexu za povabilo. Z veseljem se oglasim v Kopru.

 

Skratka, zjutraj sem opravil testno vožnjo z G122 z ročnim menjalnikom. Tisti, ki ste z gorenjskega konca, boste poznali pot - od prodajalca v Kranju do Golnik in potem čez hrib do Tržiča, nazaj na avtocesto do Radovljice in po avtocesti nazaj do Kranja. Avtomobila sem se še malo navajal in bil nekoliko previden, kasneje pa sem, recimo pri vključevanju na AC, prehitevanju... stopalko za plin pritisnil bolj suvereno. Večinoma sem se držal omejitev, saj nismo znali izklopit sistema za opozirilo na prekoračitev hitrosti in nam je šel kmalu močno na živce. Z umirjeno vožnjo je števec za porabo, ki smo ga resetirali pred začetkom vožnje, na koncu kazal 6.1 l/100km.

 

Priznam, da sem se v avto malo zaljubil in ko je šla vožnja h koncu, sem razmišljal kako fajn bi se bilo z njim še malo vozit. Avto mi je vizualno res top, tako zunaj kot  znotraj. V T-rocu, ki je bil moja prva izbira, se nisem počutil dobro. Pisani touch screen z dvema gumboma ob strani zgleda poceni, klimatska naprava, ki jo upravljaš z dotikom, me ni prepričala, da o trdi in pred sovoznikovim sedežem črni glosi plastiki ne govorim. Moj BMW je znotraj popolnoma plastičen, pa zgleda bolj elegantno kot VW. Žena je v T-rocu ves čas nergala nad tisto plastiko, v Mazdi pa uživala. Mazda, po drugi strani, je znotraj čista eleganca. Cigare in konjak :) Ampak saj to veste.

 

Kot rečeno, nisem nek dinamičen voznik in načeloma s temi 122 konji nisem imel težav, je pa res, da se pri pospeševanju, sploh v klanec, čuti premalo moči. Žal mi je, da za pot nazaj nisem izbral ovinkastih klancev po stari cesti mimo Krope. Tam bi bilo to sigurno še bolj izrazito. Preglednost je res slabša. Na zadnjem sedežu se je peljala zaposlena v avtohiši in skozi zadnjo šipo nisem videl skoraj ničesar. Ampak to ni deal breaker. Sama vožnja me je navdušila. Občutek ko upravljaš vozilo je odličen. Volan ravno prav trd, menjalnik super, sedeži prav tako. Head-up diplay me je navdušil. V življenju se še nisem tako dobro peljal, res ne.

 

Aha, še zvok. Meni pomebna zadeva. Sploh ni švoh Bojši kot v VW-ju in mojem BMW-ju. Ni moj hi-fi sistem, ampak se da uživat v muziki.

 

Skratka, prodan sem :)

 

Odločit se moram naslednje:

- G150 ali X186? Prodajalka je omenila, da naj bi imel 186 nekoliko trše podvozje. Imate morda s tem kaj izkušenj? Ker sem v testih prebral, da je avto trši, sem bil na to, kako  požira nepravilnosti na cesti, pozoren, pa se mi je zdelo čisto ok. Je 186-tka precej trša?
- Avtomatski ali ročni menjalnik? Ročni v Mazdi je bil odličen. BMW ima ob prestavljanju kar precej upora, vsakič čutiš, kako ročko ali porineš ali potegnes v naslednjo prestavo. Pri Mazdi tega občutka ni bilo, menjalnik je svilnat. Sam sicer rad prestavljam, tako da z roćnim ne bi izgubil nič, ne vem pa, kaj bi pridobil z avtomatskim. Glede na to, kar je napisal Lentus, bi moral pred dokončno odločitvijo preizkusit še tega.
- Ah, še ena odločitev. Barva :) ... To prepustim ženi, bo pa, kot sva se pogovarjala, ali siva ali rdeča. Jebiga, klasika.

Meni se x186 ne zdi bolj trda od 122,ki sem ga vozil na testni vožnji.Meni je AM bolj počasen in včasih ne ve kaj bi naredil pri prehitevanju🥴 Ta čas si z TM že mimo. Je pa ok za bolj ležerne voznike a vedi,da ti vzame ta bolj zastarel in kvaliteten menjalnik cca15 KM...😒 Cena in poraba je tudi višja. Barva je manj občutliva mašinsko siva kot kristal seul rdeča in tudi za lakiranje je zelo zahtevna!

Odločitev je v tvojih rokah....:prstgor:

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Bini napisal:

Meni se x186 ne zdi bolj trda od 122,ki sem ga vozil na testni vožnji.Meni je AM bolj počasen in včasih ne ve kaj bi naredil pri prehitevanju🥴 Ta čas si z TM že mimo. Je pa ok za bolj ležerne voznike a vedi,da ti vzame ta bolj zastarel in kvaliteten menjalnik cca15 KM...😒 Cena in poraba je tudi višja. Barva je manj občutliva mašinsko siva kot kristal seul rdeča in tudi za lakiranje je zelo zahtevna!

Odločitev je v tvojih rokah....:prstgor:

 

Če sodim po svojih izkušnjah, veliko "trdote" prinese nižja višina gume (večji presek platišč), potem višji tlak v gumah in tudi oblazinjenje - tudi pravi usnjeni sedeži dajo bolj "trd" občutek vožnje v primerjavi z blagom.

 

Ne vem, vendar dvomim, da bi bil koncept podvozja X186 drugačen od G122.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 5
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je akla napisal:

@Sunking, še moje izkušnje:

potem, ko sem pred sedanjo X186 AT (vozim jo 10 mesecev) 3 mesece vozil G150 AT je moje mnenje, da se v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom mnogo bolje obnese X motor, še posebno, če si prej vozil diesel.

Sem pa parkrat po nekaj dni skupaj vozil tudi G150 z ročnim menjalnikom in se mi je to zdela zelo posrečena in zelo dobro odzivna kombinacija.

...

Predlagam ti še nekaj zelo heretičnega: če imaš možnost, pojdi preizkusit še Mazda 3 sedan; namreč pred dobrim mesecem ga je kupil moj kolega, z X motorjem, ročni menjalnik; meni se je zdela vožnja v primerjavi z mojo CX30 opazno tišja bolj uglajena.

Hvala za predlog, ampak  se sedanu izognem, ker iščem avto z nekoliko višjim sediščem. Stare kosti pa to.

 

Sicer se tudi sam nagibam k 186, le s tem tršim podvozjem me je malo zbegala. Ker tršega res ne bi.

 

Potem je vprašanje samo še menjalnik.

 

Popravljeno od Sunking
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Janez007 napisal:

 

Če sodim po svojih izkušnjah, veliko "trdote" prinese nižja višina gume (večji presek platišč), potem višji tlak v gumah in tudi oblazinjenje - tudi pravi usnjeni sedeži dajo bolj "trd" občutek vožnje v primerjavi z blagom.

 

Ne vem, vendar dvomim, da bi bil koncept podvozja X186 drugačen od G122.

Mogoče zaradi plastičnega karterja, je avto malo lažji pa bolj poskakuje in se zdi bolj trd? :lol:

 

Sem šel preverit v katalog, nikjer ni omenjene spremembe v podvozju med motornimi verzijami! Ima pa X186 po defaultu 18 col, kar G122 nima. Vsekakor vprašaj prodajalko iz kje ji ta podatek, ali je to samo bučka pri prodajanju?

 

@Sunking še en nasvet ki ti ga niso povedali moji predhodniki. G122 motor in G150 motor sta identična do 4 tisoč obratov. Nad 4 tisoč obrati je G150 motor potem odklenjen do 150 konjev. To v praksi pomeni, da boš teh 150 konjev izrabil mogoče 2krat na dan, ko boš pospeševal na AC :D X186 ima pa v osnovi nekaj več navora že v nizkih obratih. (pospeševanje od 0 do 100: G122 10,6 sekund, G150 8,8s, X186 8,3s)

 

Pa še to: pri servisih boš za X186 motor plačal več cvenka, ker moraš na 60kkm menjavat svečke, pri G122/G150 pa na vsakih 120kkm. Razliko v tem dnarju boš pa pridobil z nižjo porabo X186 motorja. :D 

  • Všeč 7
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Sunking napisal:

Potem je vprašanje samo še menjalnik.

 

Ma to nimaš kaj dosti za razmisljati. Glede na to, da si starejši in se ocitno rad vozis udobno, vzemi avtomatika, pa bos imel gospodsko vožnjo. Nic pritiskanja na sklopko, leva nogica lepo počiva. Ko imaš vklopljen radarski tempomat avto spet lepo sam prestavja, tvoja levica pa spet pociva. Je pa res, da ti boš imel nato slabši odriv na levih mečih.

 

  • Všeč 3
  • Haha 6
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa v Avtotehno VIS pojdi kupit, tam imajo neke hude akcije.....zgleda bolj Mazde promovirajo kot pa Ople :), če želiš avtomatika vzameš tole pa si zmagal, 3k popusta.... -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19031470&display=Mazda CX-30 kaj je razlika me Homuro in Executive niti ne vem, ampak ta barva je meni TOP 👍

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je sportman333 napisal:

kaj je razlika me Homuro in Executive niti ne vem

 

 

Executive oprema ne obstaja... vsaj ne pri nas... Si mogoce mislil Exclusive Line ... Sicer pa je primerjalnik opreme tukaj >> https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA CX-30/5WGN/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je sportman333 napisal:

pa v Avtotehno VIS pojdi kupit, tam imajo neke hude akcije.....zgleda bolj Mazde promovirajo kot pa Ople :), če želiš avtomatika vzameš tole pa si zmagal, 3k popusta.... -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19031470&display=Mazda CX-30 kaj je razlika me Homuro in Executive niti ne vem, ampak ta barva je meni TOP 👍

Tu imajo res naj... cene in še 3x servis zastonj, 3x270€ gratis... 😊😉

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

 

 

Executive oprema ne obstaja... vsaj ne pri nas... Si mogoce mislil Exclusive Line ... Sicer pa je primerjalnik opreme tukaj >> https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA CX-30/5WGN/

Imaš prav , narobe zapisal....Exclusive Line

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je Bini napisal:

Tu imajo res naj... cene in še 3x servis zastonj, 3x270€ gratis... 😊😉

 

- Navedena cena velja v primeru nakupa po programu Takumi Financiranje.

 

Dan danes ni nič zastonj, te polovijo za to ceno z lizingom, brez skrbi. :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za mnenja. 

Povprašam še enkrat prodajalko, kako je s podvozjem. Prebral sem marsikaj in tega prav tako nisem zasledil. Oglase na Avto.net sem pregledal, se bom pa oglasil pri mojem lokalnem trgovcu, da vidim, kaj se da zmenit. X186+Exclusive line+morda avtomatik.

Homura ima pa nekaj vizualnih razlik, npr. črna platišča, zatemnjena zadnja stekla, rdeče šive na sedežih, in nekaj tehničnih dodatkov, kot npr. električen pomik prtljažnika. Pride tisočaka več kot Exclusive line.

 

Mene kljub temu še vedno vleče k ročnemu menjalniku. Ne vem, rad šaltam. Ampak, saj avtomatika lahko tudi izklopim če se mi zalušta. Morda veste, ali avtomatik v ročnem načinu zniža porabo ali ta ostane na enakem nivoju (po specifikacijah 0.5 litra več) kot v avtomatskem načinu?

Popravljeno od Sunking
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Voznja avtomatika z rocnim prestavljanjem ni enaka voznji avta z rocnim menjalnikom… Tudi ni namenjena temu, da bi “izklopil” avtomatski menjalnik… Imas pac samo moznost, da sam posezes v to, v kateri brzini bos vozil… ce ti recimo avtomatika ne ugaja… Sam recimo prakticno nikoli ne uporabljam rocnega nacina… ker avtomatika za moje potrebe oz. za koj nacin voznje deluje vec kot odlicno… Najbolje pa je, da nekje probas dobiti se avtomatika za test in se sam odlocis… Ljudje smo razlicni… eni prisegajo na rocni menjalnik in ga za nic na svetu ne bi menjali za samodejnega…

  • Všeč 11

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Sunking napisal:

Hvala vsem za mnenja. 

Povprašam še enkrat prodajalko, kako je s podvozjem. Prebral sem marsikaj in tega prav tako nisem zasledil. Oglase na Avto.net sem pregledal, se bom pa oglasil pri mojem lokalnem trgovcu, da vidim, kaj se da zmenit. X186+Exclusive line+morda avtomatik.

Homura ima pa nekaj vizualnih razlik, npr. črna platišča, zatemnjena zadnja stekla, rdeče šive na sedežih, in nekaj tehničnih dodatkov, kot npr. električen pomik prtljažnika. Pride tisočaka več kot Exclusive line.

 

Mene kljub temu še vedno vleče k ročnemu menjalniku. Ne vem, rad šaltam. Ampak, saj avtomatika lahko tudi izklopim če se mi zalušta. Morda veste, ali avtomatik v ročnem načinu zniža porabo ali ta ostane na enakem nivoju (po specifikacijah 0.5 litra več) kot v avtomatskem načinu?

Poraba je enaka, lahko tudi večja. Ti je @Jest napisal kako deluje avt. menjalnik na ročni način,brezveze....😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Jest napisal:

Voznja avtomatika z rocnim prestavljanjem ni enaka voznji avta z rocnim menjalnikom… Tudi ni namenjena temu, da bi “izklopil” avtomatski menjalnik… Imas pac samo moznost, da sam posezes v to, v kateri brzini bos vozil… ce ti recimo avtomatika ne ugaja… Sam recimo prakticno nikoli ne uporabljam rocnega nacina… ker avtomatika za moje potrebe oz. za koj nacin voznje deluje vec kot odlicno… Najbolje pa je, da nekje probas dobiti se avtomatika za test in se sam odlocis… Ljudje smo razlicni… eni prisegajo na rocni menjalnik in ga za nic na svetu ne bi menjali za samodejnega…

Še mojih 5c o avtomatikih.

 

So noro pametni. Vozil sem mamino i20 120km avtomatik, ko sem bil 1,5 mesca brez avta.

2-3 tedne sva se z avtomatikom kregala, saj je bil vajen mame. Ko sem bolj gas stisnil, je samo dodal bencin in ni dol menjal. Seveda je pri kick down. Zelo hitro je tudi dajal v višjo predstavo in ga držal na grdo nizkih obratih.

Malo sem ga jaz ročni dajal v nižjo malo bolj agresivno vozil in po treh tednih se je vdal.

Ko sem pospeševal je kasneje menjaval v višjo, ko sem spustil gas je par sekund počakal, preden je menjal v višjo ( kaj če si norec za volanom premisli), tudi mašini ne spuščal na grdo nizke obrate.

 

V glavnem avtomatiki imajo dosti pameti zadaj in lahko dobiš napačno mnenje o njem, če ga je vozil nekdo ki ima popolnoma drugačen način vožnje.

 

Jaz imam oba ročna. Imam tudi razloge za to. Preden bom spet napaden i20n ne obstaja avtomatik, Fordov 8 stopenjski pa je GM-ov in za to noro problematičn.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Tu imajo res naj... cene in še 3x servis zastonj, 3x270€ gratis... 😊😉

 

Bini, a to s servisi res drži? Bom poklical in vprašal, samo toliko, da si ne delam kake sramote.

 

Oziroma, kaj se je realno možno izpogajat s trgovci? Do kam lahko grem? Vis ima na prvo žogo, ampak s finaciranjem, res ugodne zadeve. Jaz bom avto odpeljal na gotovino. Kaj lahko, po vašem mnenju, izpogajam. Če res par servisov, pa še kaj? V konfigurator vnešen x186 z avtomatskim menjalnikom in rdeča barva pride 32.500. Malo pogrešam adaptivne žaromete. Ne vem, to je pomojem kar okej. So pa samo v design paketu. Kakorkoli, kaj na 32500 je lahko stvar pogovora?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Sunking napisal:

Bini, a to s servisi res drži? Bom poklical in vprašal, samo toliko, da si ne delam kake sramote.

 

Oziroma, kaj se je realno možno izpogajat s trgovci? Do kam lahko grem? Vis ima na prvo žogo, ampak s finaciranjem, res ugodne zadeve. Jaz bom avto odpeljal na gotovino. Kaj lahko, po vašem mnenju, izpogajam. Če res par servisov, pa še kaj? V konfigurator vnešen x186 z avtomatskim menjalnikom in rdeča barva pride 32.500. Malo pogrešam adaptivne žaromete. Ne vem, to je pomojem kar okej. So pa samo v design paketu. Kakorkoli, kaj na 32500 je lahko stvar pogovora?

 

Blefiraj, saj za izgubiti nimaš kaj.  Najprej izberi konfiguracijo vozila, potem povej, koliko imaš razpoložljivega denarja za tak avto, recimo 28.000. Če ostanejo pri 32.500, tudi po tem, ko se obrneš in želiš skozi vrata ven, pomeni da bo težka. 😃 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff, adaptivni žarometi so zakon. Verjetno imaš omejen budged, zato ti jaz priporočam, da malo pogledaš na mobile de.

Za 29k + uvoz dobiš vse, usnje, avtomatik, šibedah, x186, rdeča barva, letnik 2023...

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=360268601&dam=0&fr=2022%3A&ft=PETROL&isSearchRequest=true&it=LEATHER&ms=16800%3B42%3B%3B%3B&od=up&pw=125%3A&ref=srp&refId=17e0cbc2-4c37-e20c-236f-600ce3f2459d&s=Car&sb=p&searchId=17e0cbc2-4c37-e20c-236f-600ce3f2459d&tr=AUTOMATIC_GEAR&vc=Car

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Sunking napisal:

Bini, a to s servisi res drži? Bom poklical in vprašal, samo toliko, da si ne delam kake sramote.

 

image.png

 

WWW.AVTOTEHNA-VIS.SI

Izkusite popolnoma nov užitek ob nakupu vašega novega vozila. V Avtotehni VIS želimo, da ste brezskrbni in zadovoljni z vašim vozilom tudi potem, ko ga odpeljete domov.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.