Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Zdravo.

 

Na cx-30, ko ugasnem motor, začne zelo hitro utripat rdeča lučka, na kateri je narisan avto in ključavnica. Tako hitro utripa nekje 40 sekund, potem pa nekje 1x na tri sekunde. Ali je to ok oziroma normalno, da tako hitro utripa toliko časa, ko se motor ugasne?

 

Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza. 

 

 

Popravljeno od sylver
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je sylver napisal:

Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza. 

 

 

 

Znake pobira iz navigacije in preko kamere. In to je kar katostrofalno. Prehitis kamion, ki imajo nalepko za omejitev in prepozna pa ti nastavi na 70. Potem ti izvozi. Dela na cesti, ki se nikoli ne koncajo, ....

 

Si ne predstavljam, da bi na ta sistem imel vezano tisto piskanje za prekoracitev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo to ima Mazda bogo porihtano.

V 4.5 letih Forda, mi je samo 1x iz kamiona pobral.

 

Pa težave imam če sem pri Tepanju smer MB na desni špuri, pol pobere izvoznega za črpalko. Ostalo dela super. Celo če imam tempomat imam tega ki poleg radarja upošteva omejitve.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je sylver napisal:

Zdravo.

 

Na cx-30, ko ugasnem motor, začne zelo hitro utripat rdeča lučka, na kateri je narisan avto in ključavnica. Tako hitro utripa nekje 40 sekund, potem pa nekje 1x na tri sekunde. Ali je to ok oziroma normalno, da tako hitro utripa toliko časa, ko se motor ugasne?

 

Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza. 

 

 

Da, meni pri m6 je skoraj isto, samo da blinka na ful ene 15s

 

pred 13 urami je DonFelipe napisal:

Možno je da se ti je prižgala opozorilna lučka da bo kmalu potrebna menjava baterije v ključu. 

Na omenjeni prometni sistem pa se ne zanašaj ker prebira vse znake in table, tudi reklamne in ti na koncu izračuna slabo vozno sliko. 

To bo direkt napisal da je treba menjat baterije

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.

Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.

V ponedeljek pa takoj z njim na servis.

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Lentus napisal:

In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.

Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.

V ponedeljek pa takoj z njim na servis.

Mogoče kje zmrnjena voda?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
dne 2. 2. 2024 ob 10:09 je Bossek napisal:

 

Znake pobira iz navigacije in preko kamere. In to je kar katostrofalno. Prehitis kamion, ki imajo nalepko za omejitev in prepozna pa ti nastavi na 70. Potem ti izvozi. Dela na cesti, ki se nikoli ne koncajo, ....

 

Si ne predstavljam, da bi na ta sistem imel vezano tisto piskanje za prekoracitev.

Slabo....res slabo. Ostale znamke, vsaj nekatere, ki sem jih testiral, nimajo teh težav 😶

 

Sploh ni logike: včasih se peljem po cesti, ki je s tablo omejena na 40 km/h in jo kamera ne zazna, zato mi kaže omejitev na 60 km/h. Ali pa je je tabla zna 30 in sploh ne prebere...piše omejitev 50 še naprej, čeprav sem v coni 30.

 

Spet drugič mi lepo prebere znak za omejitev, ampak ga ne razveljavi po križišču - še naprej drži omejitev na npr. 50, čeprav je že 90.... res zelo zeloo slabo je to - praktično sploh ni uporabno!!

 

Imam seveda posodobljeno navigacijo na zadnje možne zemljevide in ja, kakor sem tudi sam pogruntal nekje "bere" omejitve iz svojih zemljevidov, nekje pa jih upošteva iz realnega sveta. Kako pa sistem nastavljen, kje bo upošteval svoje ali realne omejitve? Res ni nobene logike. Bolje bi bilo, da bi naredili samo eno varianto: prebiranje omejitev iz prometnih znakov in to je to. Čemu torej dvojni podatki za omejitev? Morda zato, da z notranjimi podatki razveljavijo omejitev (v smislu križišča, ko ga prevoziš, da je ponovno 90 - čeprav v praksi niti to ne deluje, kakor sem napisal že zgoraj)? Sistem je za moje pojme zmeden in ne ve kaj naj upošteva. Čim ni znaka za razveljavitev omejitve, je zgubljen in te drži še naprej na zadnji omejitvi, ki jo je prebral, pa čeprav je to lahko že 20 km nazaj, ko se ti že lepo voziš 130 km/h.

 

Brezvezna funkcija, ki je v resici samo distrakcija za voznika. Ja, res je, gre samo za pripomoček, na katerega se voznik ne sme zanašati, ampak ta ista funkcija (zaradi svojega nepravilnega delovanja) povzroča (hote ali nehote) zmedo in nepotrebno konstantno utripanje opozorila, da si v konstantni prekoračitvi... kaj šele, da bi imel zvočno opozorilo vklopljeno - pa to znoriš! Eni boste rekli, da je najbolje, da se ta funkcija ugasne in je mir - hvala lepa za tak nasvet - to ni rešitev. Če se funkcija proda v sklopu višje (če ne najvišje) opreme, potem se pričakuje, da mora delat. Morebiti pa gre za stvarno napako - torej funkcija ne deluje pravilno, kot bi morala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je sylver napisal:

Spet drugič mi lepo prebere znak za omejitev, ampak ga ne razveljavi po križišču - še naprej drži omejitev na npr. 50, čeprav je že 90.... res zelo zeloo slabo je to - praktično sploh ni uporabno!!


 

Tega nobena navigacija ne zazna, ker je samo pri nas taksna zakonodaja, da krizisce razveljavi omejitev…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Primerjava Mazda CX-30 vs Mazda 3 z enakim motorjem 2.0 G122 ... pospesevanje od 0-180 km/h 

 

image.png

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Primerjava Mazda CX-30 vs Mazda 3 z enakim motorjem 2.0 G122 ... pospesevanje od 0-180 km/h 

 

image.png

 

 

Ta motor so totalka zjebali, sploh k se pelješ in se užge tist traktorski izklop cilindrov, adijo pamet

 

Na koncu tudi kuri več kot X186

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.