Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

A new Mazda compact SUV will make its world debut at the 2019 Geneva International Motor Show. The second model in the company's new-generation line-up features a more mature Kodo design language and Mazda?s new-generation Skyactiv-Vehicle Architecture.

 

post-24-0-82192800-1549360602_thumb.jpg

 

 

https://www.mazda-press.com/services/download.ashx?id=5c5857aa88a22103b0444c11&t=300&h=vXFVsqDRYKjv21vLetBvscx3YWDrZDEI3mhJ1%2fFMOWY%3d?.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CX-4 bo tole o?itno, deluje manj?e kot CX-5. Pi?e, da gre za kompaktni kri?anec, torej ni?ji-srednji razred. Na JP in CN trgu se avto prodaja od 2016, o?itno bo tole FL.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_CX-4

Definitivno bo tole Mazda CX-4 in tega se zelo veselim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://europe.autonews.com/geneva-auto-show/mazda-will-signal-suv-expansion-geneva-debut

 

Torej avto bo spadal med CX-3 in CX-5. Zanimivo sicer, da je trenutna CX-4 (prodaja se samo na Kitajskem, ne na Japonskem, kot sem prej zapisal) celo dalj?a od CX-5 (ca. 8 cm), medosna razdalja je tudi malenkost ve?ja. Zagotovo pa v notranjosti ne bo tako prostorna, kupe pa?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da je avion in prevoz tole ni drago. Pelji se tja pa nazaj, bo veliko vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z avtobusom je trodnevni trip 89? samo na sejmu si vseeno samo en dan,,, >> https://www.tentours.si/avtosalon-zeneva

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Kot kaze, se bo ta novi model imenoval CX-30 ...

 

skitched-20190305-131617.jpg

 

skitched-20190305-131819.jpg

 

skitched-20190305-132004.jpg

 

In tudi ta bo menda na voljo s SkyActive-X motorjem ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nimajo vse mazde touchscreena samo do 10km/h, potem pa je vse prek joysticka...

 

Pomembno: The CX-30 rides on an evolution of Mazda?s Skyactiv-Vehicle Architecture which is shared with the new Mazda3.

nic vec, smo se dajali v drugi temi :) :)

Suv trojka, Cx3 je bolj SUV dvojka. V bistvu pri?akovano. Samo zanimivo da ne razvijajo ve? CX7 za EU oz CX9, to je bil osnovni SUV razred.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.