Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 15 minutami je 50keda napisal:

Čakaj čakaj, hočeš povedat, da bo imela Mazda3 2.5 motor pri nas? :D Hm .... to me bo pa mikalo majkemi :P

A ni napisal, da bo imel podhranjenih 137 HP? 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Tako kot ima 2.0 podhranjenih 122, torej si predstavljam, da se bo to dalo mapirat na več. Mogoče je pa mislil kilovate :D

 

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 11 minutami je DINAMIK napisal:

Pozdravljeni...,zanima me,če je res,da so vse mazde CX30 od leta 2024 narejene na Japonskem? 

So.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 22 minutami je DINAMIK napisal:

Pozdravljeni...,zanima me,če je res,da so vse mazde CX30 od leta 2024 narejene na Japonskem? 

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

 

 

Napisano

Pomoje ste malo pobrkljali.

 

Verjetno bo to še naprej SkyActiv X186, ki ima, glej no glej, 137 kW, kar je 186 KM.

 

Za 137 KM je dovolj Mazdin hišni 1.5 mlinček ...

Napisano

Mazda CX-30 bi mogla imet v osnovi 186 HP. Zakaj?

Imel sem Suzuki Swift GTI, pospešek 8,6s;

Imel sem VW Polo GTI 6N2, pospešek 8,7s;

Imam CX-30 X, pospešek 8,7s.

🤣

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

Res jeee 👍👍👍😉😁

Napisano
Pomoje ste malo pobrkljali.
 
Verjetno bo to še naprej SkyActiv X186, ki ima, glej no glej, 137 kW, kar je 186 KM.
 
Za 137 KM je dovolj Mazdin hišni 1.5 mlinček ...

Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.

Lahko navedeš vir?

Napisano
Lahko navedeš vir?

Papir ki sem ga gledal. Sicer pa bomo videli


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ojoj...🤪

 

 

Napisano
pred 13 minutami je mazdaman napisal:


Papir ki sem ga gledal. Sicer pa bomo videli

Ti verjamem.

 

Sem pa prepričan, da so se zatipkali in bo to 1,5-litrski motor. 😃

Napisano
pred 12 urami je etcho napisal:

Mazda CX-30 bi mogla imet v osnovi 186 HP. Zakaj?

Imel sem Suzuki Swift GTI, pospešek 8,6s;

Imel sem VW Polo GTI 6N2, pospešek 8,7s;

Imam CX-30 X, pospešek 8,7s.

🤣

 

 

Lahko eno osebno vprašanje: in koliko krat si ti tako naglo pospešil?

 

Meni kar para na ušesa udari, ko se vsi pogovarjajo o nekih blaznih pospeških, potem pa v prometu vidiš veliko veliko večino, ki iz križišča spelje in menca in cinca in ne ve al bi al ne bi... Sploh se najdejo primerki, ki izsilijo prednost, potem pa namesto da bi potegnili moraš bremzat za njimi, da jih ne nabiješ. In dostikrat se naredi, da z BTjko, da malo razmigam bate, speljem iz križišča hitreje kot tisti za menoj. Pa je BTjka vse drugo prej kot makina di sportiva...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 22 minutami je Slivka napisal:

 

Lahko eno osebno vprašanje: in koliko krat si ti tako naglo pospešil?

Najprej, zakaj sem podal podatke o pospeških. Swift s težo 800 kg in 101 HP, Polo s težo 1000 kg in 125 HP in Mazda s težo 1450 kg in 186 HP. Korelacija je ta, da se avtom veča moč in teža, pospešek pa ostaja enak. Moja Mazda je še nova, nima še 2000 km, zato je nisem še vrtel čez 4000, podatek o pospešku tako ni iz "prve roke". Sem pa z ostalima dvema pred mnogimi leti veselo pospeševal. 😁

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kaj pa menjalnik za 2.5 motor, bo tudi ročni ali samo avtomatik?

Napisano (urejeno)

čak,..dinozaver motor?

 

mi je pa všeč turbo varianta

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
dne 14. 3. 2024 ob 19:59 je Alex napisal:

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

Govora je o VSEH Mazdah. Moja G-150 je namreč narejena v Mehiki. In če bi to vedel takrat, ko sem avto kupoval, ga sigurno nebi kupil. Bi se raje stegnil za X-186.

  • Všeč 1
  • Začuden 2

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 11 minutami je Lentus napisal:

Govora je o VSEH Mazdah. Moja G-150 je namreč narejena v Mehiki. In če bi to vedel takrat, ko sem avto kupoval, ga sigurno nebi kupil. Bi se raje stegnil za X-186.

Ko sem jaz kupoval, je bilo, da so samo X186 iz Japonske, G122 in G150 pa iz Mehike. Če pa je razlika v kvaliteti, pa iskreno ne vem. Mogoče psihološko manjvreden izdelek 😁 Naj bi bilo Made in Japan boljše kvalitete (tudi za foto opremo pravijo tako), ampak mislim da temu ni več tako. Tako kot je bilo včasih Die beste vse kar je iz Nemčije 😂😂😂

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Enako je bilo za Hondo, ko so jih še delali v VB.....(sicer je bila razlika tudi v modelu), ampak znano je bilo, da je bil Civic iz Anglije slabše narejen/sestavljen, kot pa Accord, ki je direkt iz Japonske....zdaj te težave ni, ker so tovarno v Angliji zaprli :)

Napisano

No saj si tudi imel turškega Civic-a.

 

Ampak Civic in Accord težko primerjaš, ker sta različna modela in sta lahko že po naravi drugače kvalitetno zastavljena.

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

No saj si tudi imel turškega Civic-a.

 

Ampak Civic in Accord težko primerjaš, ker sta različna modela in sta lahko že po naravi drugače kvalitetno zastavljena.

res je, kar sem želel povedati, razlika je v kvaliteti nadzora (quality assurance & control), ki mislim da je ne glede na firmo še vedno na Japonskem še vedno boljša kot pa v nekih drugih državah....dolgo časa nazaj sem gledal nazaj, ko so razlagali, da je najbolj pomembna vloga kontrolor in če ni japonec potem kvaliteta šepa....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.