Skoči na vsebino

Reality check za mazdo 6 III bencinarja


hermelin

Priporočeno sporočilo

pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Ko kakšno M6 srečam na cesti, se moram kar potrudit, da od zadaj ugotovim model (iščem okrogle oziroma kvadratne pokrovčke odbijača čez matico za vleko). Pa konkreten primer. Danes zjutraj greva z ženo v službo, v izhodišču pa nekaj km vsak po drugi cesti (kdo bo bolj spreten v izogibanju gužve).  Po nekaj km zagledam pred sabo M6 in sem bil prepričan, da je žena. Šele, ko jo prehitim vidim, da ni naša in da je celo prejšnji model.  😀

Od zadaj sicer ni veliko sprememb razen ene, ki jo lahko spregledaš le pri temnem vozilu.

Zadnji FL ima prevleko odbijača celo v barvi, prejšnje FL pa ima okoli in med izpuhi le to v črni nebarvani plastiki.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Boss napisal:

Od zadaj sicer ni veliko sprememb razen ene, ki jo lahko spregledaš le pri temnem vozilu.

Zadnji FL ima prevleko odbijača celo v barvi, prejšnje FL pa ima okoli in med izpuhi le to v črni nebarvani plastiki.


Napis mazda6 ima drug font.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Boss napisal:

Od zadaj sicer ni veliko sprememb razen ene, ki jo lahko spregledaš le pri temnem vozilu.

Zadnji FL ima prevleko odbijača celo v barvi, prejšnje FL pa ima okoli in med izpuhi le to v črni nebarvani plastiki.

Meni zgleda lepše pri ta stari. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je Alex napisal:

Meni zgleda lepše pri ta stari. 

 

Ja ti, ki ti je všeč SUV nebarvana plastika. Še mal pa bom slišal, da je tud Dacia cool, če ma nebarvane odbijače in da so edini pravi joški silikonski. :hudicek:

  • Všeč 3
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Boss napisal:

 

Ja ti, ki ti je všeč SUV nebarvana plastika. Še mal pa bom slišal, da je tud Dacia cool, če ma nebarvane odbijače in da so edini pravi joški silikonski. :hudicek:

V bistvu je res, da je nebarvana plastika na cx30 veliko lepša, kot da bi bila pobarvana v barvo avta. Vsak dan lepša, se mi zdi. 😊

Brez te plastike bi bil cx30 kar nekako čuden. Mi je pa ves krom nagravžen na vseh Mazdah. Tako, da bo kmalu izginil tudi iz cx 30. In ne, dacia ni lep avto. 😉

In kot praviš sam, na ta zadnji FL 6-ki je kroma okoli maske še več in še bolj je škifo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

V bistvu je res, da je nebarvana plastika na cx30 veliko lepša, kot da bi bila pobarvana v barvo avta. Vsak dan lepša, se mi zdi. 😊

Brez te plastike bi bil cx30 kar nekako čuden. Mi je pa ves krom nagravžen na vseh Mazdah. Tako, da bo kmalu izginil tudi iz cx 30. In ne, dacia ni lep avto. 😉

In kot praviš sam, na ta zadnji FL 6-ki je kroma okoli maske še več in še bolj je škifo. 

 

Mogoča, ker je SUV, na elegantnih limuzinah in karavanih pa pač ne sede - in ne ni lepo in tud ne izgleda kot fake difuzor, ker to pač ni. Enostavno zgleda kot, da je nekomu barve zmanjkal.

 

Krom pa mora it, mi je pa vseeno nenavadno, da Mazda ne ponudi v opremi za izbiranje krom dodatke ali recimo črne dodatke. Pa bi ob nakupo izbral tisto kar ti ustreza.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

6 hours ago, NevLado said:

Glede felg: ja, veliko se je o tem pisalo, imaš svetlo sive in temno sive. Prva serija temno sivih je problematična, ker se začne luščit barva. :D 

Ok kul, hvala, torej 2015 je problematicna.

 

6 hours ago, Deeyan said:

 

Kaj pa vem... 🤔

 

 

IMG_20220815_171058_edit_671486950704309.jpg

Madona a je kje kak guide za te facelifte? Osnova je 2012, 2015 fl2, 2018 fl2, kaj pa je ta na sliki potem? 2020/2021/2022 update?

 

Meni izpade leva lepse ker je bolj agresivna, samo je to verjetno tudi zaradi barvne kombinacije in kroma, ki naredi desno precej profesorski avto. :D

 

8 hours ago, SeekK said:

Če so vsaka zase, se teh detajlov niti toliko ne opazi. Ko sta enkrat parkirane skup, predzadnji FL proti zadnjem enostavno izpade staro.

 

Me pa to nikakor nebi odvrnilo od nakupa prejšnjih modelov, če dobiš za normalen denar.

Se isce zaenkrat 2014 za 13k-13.5k. Mo vidli, krom odpade. :D

 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je hermelin napisal:

Ok kul, hvala, torej 2015 je problematicna.

 

Madona a je kje kak guide za te facelifte? Osnova je 2012, 2015 fl2, 2018 fl2, kaj pa je ta na sliki potem? 2020/2021/2022 update?

 

Meni izpade leva lepse ker je bolj agresivna, samo je to verjetno tudi zaradi barvne kombinacije in kroma, ki naredi desno precej profesorski avto. :D

 

Se isce zaenkrat 2014 za 13k-13.5k. Mo vidli, krom odpade. :D

 

Res je... "profesorski avto". 😄😄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Frizer v Kopru, gej, ima kabrioleta, belega. 😊

 

to si prov mogu izpostavit?🤦‍♂️

pred 20 urami je hermelin napisal:

kaj pa je ta na sliki potem?

 

 

Ta pa je Facelift by Deeyan :D

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 9/15/2022 at 6:54 PM, NevLado said:

Levi je od @Deeyan, 2016 CD175 AWD AT

 

12 hours ago, Deeyan said:

Ta pa je Facelift by Deeyan :D

 Maska me mede! :D Si dejansko jo zamenjal pa tam okoli luči nekaj šaril, da bolj grdo gleda? :D Sej ma sicer cel FL1 samo tiste krom črte, ne?

 

15 hours ago, FuManchu said:

Profesorski je lahko samo SAAB :punk:

Ma karavan je kar metal... Ali pa truga, če mojo vprašaš. :D Je bil contender pred nakupom trenutne 6.

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 17. 9. 2022 ob 3:30 je hermelin napisal:

 

 Maska me mede! :D Si dejansko jo zamenjal pa tam okoli luči nekaj šaril, da bolj grdo gleda? :D Sej ma sicer cel FL1 samo tiste krom črte, ne?

 

 

je tako, druga maska, eyebrows, pa še kak detajl bi se našu :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Deeyan napisal:

 

je tako, druga maska, eyebrows, pa še kak detajl bi se našu :D

 

No sej zato je pa treba original primerjat, ker tud letnik 2018+ se da napimpat, da zgleda še bolje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boss napisal:

 

No sej zato je pa treba original primerjat, ker tud letnik 2018+ se da napimpat, da zgleda še bolje.

Na primer? Da daš gor masko od prejšnjega modela? 😊

Karkoli daš na zadnji model še vedno izgleda slabše, kot prejšnji FL. 

Pa to ni samo moje mnenje ampak mnenje večine. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potemtakem praviš, da je CX-30 spredaj grša od 6-ke prejšnje generacije. CX-30 in zadnji FL šestke sta si spredaj mnogo bolj podobni kot predzadnji FL.

 

Men je sicer vseen kakšno je tvoje mnenje, samo tole kar razglaš še smešnice niso več.

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.