Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

51 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz bom pa kar priznal...sem pač "pohotnež"😃😁...in že od nekdaj,ves čas pr C-Maxu,sem ženi govoril,da naslednji avto,bo pa avtomatik,da mi ne bo treba umikati roko z njenega kolena😃al pa stegna,al pa...😄...oprostite,a to je killer-kriterij pri ročnem menjalniku...tako pa na izi kruzaš itd...draga nima pa čisto nič proti🥰

Napisano

Tudi meni ni bilo. Ampak takrat sem bil mlajši in vitalnejši, pa sem zmogel obdelat ženo in ročni menjalnik. Zdaj grem pa že proti 50, pa ne gre več po dvakrat na dan. In ženo po poti pustim pri miru in imam med vožnjo dovolj časa za ročni menjalnik...

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano

Ja je res boljše, da se malo umiriš, ker drugače boš še potreboval  Fordov kombi 7+1😂😉

  • Haha 4
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Ja je res boljše, da se malo umiriš, ker drugače boš še potreboval  Fordov kombi 7+1😂😉

Ford Transit Custom je nadgradnja😉🤣

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

... ... ... ... ... ... ... boš še potreboval  Fordov kombi 7+1😂😉

 

Mislim, da bo prej Soča tekla skozi Džerdap kot bom jaz kakršen koli kombi kupil. Je v vrsti nekje tam kot električno vozilo. Se pravi, da je več možnosti, da bom imel bee eee eeeen... ... ... Me trese samo, ko moram napisat... Se pravi, je več možnosti, da bom imel ne-dizla z avtomatskim menjalnikom kot pa kombi...

Napisano

Kar se tehnike tiče nimam pojma o menjalnikih pa ne bom pametoval.

 

Sam kar se pa udobja tiče je pa zadeva jasna. MT pomeni da moraš sam na roke, AT pa nekdo drug namesto tebe. Jaz sem svoje izbral, eni pa pac še vedno na roke :whatever:.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Haha full si izbral, če pri tem motorju sploh nimaš druge izbire. Pač vzel si kar je bilo na voljo.

33112_1.png

Napisano

Pri prednostih in slabostih obeh menjalnikov mi je padla v oči ta "prednost" ročnih menjalnikov. 😊

-

Manj verjetnosti, da bi ga ukradli — Z naraščajočim številom samodejnih menjalnikov, ki so v novih vozilih, obstaja nova generacija voznikov, ki se nikoli ni naučila voziti z ročnim menjalnikom.

To pomeni, da če se  tat odloči, da bo vaš avto podrobneje pregledal (z mislijo na krajo), obstaja dokaj velika verjetnost, da bo zgolj ročni menjalnik dovolj, da odvrne kriminalca.😊

 

Resnična glede varnosti je pa tale:

"Ročni menjalniki omogočajo voznikom večji nadzor nad vozilom". 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Haha full si izbral, če pri tem motorju sploh nimaš druge izbire. Pač vzel si kar je bilo na voljo.

Ja če mi ne bi pasal AT pač ne bi izbral tega motorja, tako da izbira je bila moja lastna volja.

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
pred 9 urami je ignacij napisal:

Ja če mi ne bi pasal AT pač ne bi izbral tega motorja, tako da izbira je bila moja lastna volja.

 

Res? Alternetiva je pa anemični n/a 2.0 al pa joj prejoj dizel. 😜

 

Ne narobe razumet, prav si se odločil za ta motor, jaz sem bil tud blizu, da bi ampak ga nisem dobil na test. Sem pa dobil 150KM dizla, ki sem ga nekako že odpisal. A v primerjavi s 165KM bencincem, mi je privlekel na ksiht tako širok nasmeh, da dileme sploh ni bilo več. Sem pa se lahko odločil a bi MT al AT. Zakaj pol MT - čisto enostavno v moji knjigici je imel bistveno več plusov s težo kot AT. Tako, da ja temu se pač reče možnost izbire.

33112_1.png

Napisano

Res je možnost izbire, pri meni je pa AT mel več pluskov :) pa mi ni žal da sm swičnu

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pravkar je Tilen5 napisal:

Res je možnost izbire, pri meni je pa AT mel več pluskov

 

Točno to - če najdeš več plusov je logično da izbereš tisto. Pomembno pa je, da sploh imaš možnost izbrati al eno al drugo ne pa da je zapovedano in če me kaj posebej moti na Mazdi 2.5 je to, da ponujajo zgolj AT menjalnik v stilu vzemi ali pusti.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

 

Točno to - če najdeš več plusov je logično da izbereš tisto. Pomembno pa je, da sploh imaš možnost izbrati al eno al drugo ne pa da je zapovedano in če me kaj posebej moti na Mazdi 2.5 je to, da ponujajo zgolj AT menjalnik v stilu vzemi ali pusti.

Definitivno bi bila prodaja večja če bi imeli oba na izbiro

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Pri nas je siromašna izbira in vprašanje kdaj se bosta Slovenija in Balkan navadila na avtomatiko.

Kaj je lahko boljšega kot odmisliti nepotrebno kuplungiranje in ostalo ob tem tempu prometa ter po napornem delovniku?

 

Napisano

Za tekoč promet niti ni tako nujno imeti avtomatika. Z na naše balkanske ceste kjer še na avtocesti kar naprej speljavaš, je avtomatik nuja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Jaz ga imam zdej 6 let. Edini minus je mogoče pikič večja poraba. Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 3 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz ga imam zdej 6 let. Edini minus je mogoče pikič večja poraba. Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂

Pri pravih ljubiteljih poraba ne igra vloge. 

O minusih govori tisti kateri nima izkušenj z njim oziroma ga še ni probal. Večina ima strah da so nesposobni v kolikor ne pretikajo, a ročni menjalnik je prednost samo pri starodobnikih in dirkalnikih. 

Napisano
pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Jaz ga imam od prvega avta dalje. 

Kakšni pa naj bi bili minusi po tvoje?

Je bilo že povedano, večja poraba, dražji avto, dražje vzdrževanje in popravilo, pretikanje pri starejših-počasno, neodločno, pozimi v snegu problematična vožnja zaradi poznega pres.v nižjo prestavo, prav tako v hrib prehitro v nižjo prestavo in še kaj bi se našlo🤔

Res pa je, da ne poznam novejših AT od 2018 naprej.... :nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.