Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

  • 6 mesecev kasneje...

Sicer stara tema ampak vseeno. Gume so gume :) Razmi?ljam o menjavi letnih gum 205/50/R17 za M3. Gledal sem slede?e:

 

-GoodYear efficientgrip
-Dunlop sport BluResponse
-Michelin Primacy3
 
Malo bolj se nagibam k Dunlop-u.
 
Ima mogo?e kdo kak?ne izku?nje glede zgornjih gum oz. kak?no priporo?ilo kaj vzeti?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Sicer stara tema ampak vseeno. Gume so gume :) Razmi?ljam o menjavi letnih gum 205/50/R17 za M3. Gledal sem slede?e:

 

-GoodYear efficientgrip
-Dunlop sport BluResponse
-Michelin Primacy3
 
Malo bolj se nagibam k Dunlop-u.
 
Ima mogo?e kdo kak?ne izku?nje glede zgornjih gum oz. kak?no priporo?ilo kaj vzeti?

 

Jaz imam Dunlop trenutno gor in so res super gume. Bolj sem zadovoljen z njimi kot z Pirelli P7 Centurato, katere sem imel prej.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

kot ka?e bom nabavil 18" plati??a. Problem je pa pri gumah, oziroma njihova dimenzija. Original 215/45/18 ne mislim kupovat, ker so idioti dali najmanj raz?irjeno dimenzijo (isti k... sem imel pri Nissanu), torej bodo mo?ne dimenzije: 225/40/18 (najceneje, vendar 2% manj?i obseg), 235/40/18 (?e kar poceni, enak obseg kot original). Pri prvih me skrbi da so vseeno prenizke, koliko je pri nas max. odstopanje da ne potrebuje? ?telanja ?tevca? Pri ?ir?ih pa me skrbi da bosta pogonski sklop in podvozje preobremenjeni (pogosta menjava rok, stabijev..) Kak?en nasvet? I??em pa predvsem tiho gumo. V po?tev pridejo Fulda Sportscontrol, Vredestein UItrac Cent ali Sava Intensa UHP.

 

Prosim ne debatirat o povi?ani porabi itd, ker to mi je vse jasno :)

 

Prosim za nasvete.. Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kot ka?e bom nabavil 18" plati??a. Problem je pa pri gumah, oziroma njihova dimenzija. Original 215/45/18 ne mislim kupovat, ker so idioti dali najmanj raz?irjeno dimenzijo (isti k... sem imel pri Nissanu), torej bodo mo?ne dimenzije: 225/40/18 (najceneje, vendar 2% manj?i obseg), 235/40/18 (?e kar poceni, enak obseg kot original). Pri prvih me skrbi da so vseeno prenizke, koliko je pri nas max. odstopanje da ne potrebuje? ?telanja ?tevca? Pri ?ir?ih pa me skrbi da bosta pogonski sklop in podvozje preobremenjeni (pogosta menjava rok, stabijev..) Kak?en nasvet? I??em pa predvsem tiho gumo. V po?tev pridejo Fulda Sportscontrol, Vredestein UItrac Cent ali Sava Intensa UHP.

 

Prosim ne debatirat o povi?ani porabi itd, ker to mi je vse jasno :)

 

Prosim za nasvete.. Hvala!

Zdravo robertos664 jest sem si tole ubodu http://www.matsport.si/pnevmatike-in-platisca/pnevmatike/letne-pnevmatike?spec_320=5998&spec_321=6016&spec_322=6031&spec_318=6850&fset=default&page=1&pagesize=12&view=grid&sort=name

za ta dnar bol?ega ne dobi? te dimenzije ki je homologirana. Mal si teste poglej kr pohvaljo tole gumo, pa ?e full trde bo?nice ima XL + v de?ju huda preizku?eno tudi tiha.

Zdej je tudi odvisno kolk ?iroke feltne si bo? ubodu.

Jest mam 18X8.5 ET40 guma je dost stretchi kar feltnam dost dobr pa?e ker so konkavne.

L.P.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo robertos664 jest sem si tole ubodu http://www.matsport.si/pnevmatike-in-platisca/pnevmatike/letne-pnevmatike?spec_320=5998&spec_321=6016&spec_322=6031&spec_318=6850&fset=default&page=1&pagesize=12&view=grid&sort=name

za ta dnar bol?ega ne dobi? te dimenzije ki je homologirana. Mal si teste poglej kr pohvaljo tole gumo, pa ?e full trde bo?nice ima XL + v de?ju huda preizku?eno tudi tiha.

Zdej je tudi odvisno kolk ?iroke feltne si bo? ubodu.

Jest mam 18X8.5 ET40 guma je dost stretchi kar feltnam dost dobr pa?e ker so konkavne.

L.P.

Moja plati??a bodo samo 8" ?iroka, zato guma ne.bo tako na?panana. Pravi? da so tihe? Ima? kak?no primerjavo? Kaj si imel prej gor?

Hvala!

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja cist zanic so, niti na enem testu niso ble med prvimi 10, uporabniki jih tud pljuvajo :-)

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/Eagle-F1-Asymmetric-2.htm

Ja niso tok ?voh kokr pravjo http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm sam mal jih je problem dobit . :zvizga:

Pa za 100 ta hudih konov nima? bol?ga.  :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
    • Lah ti jaz kej zategnem če rabš, odvisno od kje si
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.