Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je DonFelipe napisal:

In na koncu se vprašaš kaj manjka SAVI in TIGRU ?

 

 

 

Denar... da bi ga dali v "modre kuverte" :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sava in tigar ne zdrži 8 let... 

Žal...

Meni se guma postara, ne obrabi... 

Napisano
pred 3 minutami je Shrek napisal:

Sava in tigar ne zdrži 8 let... 

Žal...

Meni se guma postara, ne obrabi... 

Odvisno kako zadevo vzdržuješ in voziš.

Če si bolj agresiven bo zadeva jasno hitro šla po gobe.

Napisano
dne 16. 5. 2020 ob 12:09 je Alex napisal:

Danes sem malo gledal stare gume, ki so bile na 6-ki.A je kdo kdaj detajlno pregledal kotalno površino gume? Pa kaj se vse zapiči v gumo! Od majhnih ostrih kamenčkov, ki se dobesedno zakrijejo v gumo(ne v brazde) do majhnih koščkov železa, nekakšni koščki sponk... To se vse zarije v gumo v par letih. Ampak guma se ne sprazne, ker so tej koščki majhni in ne prebijejo gume. Ampak vseeno. 😳

 

Ja kje pa ti voziš, da pobereš vse to?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 16 minutami je Shrek napisal:

Sava in tigar ne zdrži 8 let... 

Žal...

Meni se guma postara, ne obrabi... 

 

 

Tigar je vecna... Je tolk trda, da se sploh ne obrablja :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 14 minutami je Shrek napisal:

Sava in tigar ne zdrži 8 let... 

Žal...

Meni se guma postara, ne obrabi... 

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Tigar je vecna... Je tolk trda, da se sploh ne obrablja :D  ...

 

Take so bile v 80-ih in 90-ih ... sem imel Matadorja na Wartburgu in to je bila plastika. Volan si motal levo desno pri 60km/h pa je šel avto skos naravnost brez da bi se sploh čutilo. Pa sem dal gor Savo in sem bil prepričan kot, da da je avto naenkrat na tračnicah. Vsak premik volana se je končno odzval tud v spremembi smeri.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Kot sem že napisal, poglejte kaj pravijo kupci, kolegi, ljubice, žene. In se odločite za prave. 😉

 

Sem vprašal ljubico, katera guma je najboljša in zdaj imam problem: ti, za katere ljubica pravi, da delajo najboljšo gumo, ne delajo avtomobilskih pnevmatik...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 4 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Nekoč so bile risgume za trde stvari

 

Ampak tist je moral dobr drset in ni bilo zaželeno, da se je na ovinkih "ceste" držal - sploh pa ne v tunelu.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

Kaj pa če bi mi za naš naslednji test prišli z našimi mazdami in starimi zimskimi gumami? :) To bi bil test ... pa magari bi bil samo moker asfalt, pa probamo bremzanje, pospeševanje in losa :P

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Odvisno kako zadevo vzdržuješ in voziš.

Če si bolj agresiven bo zadeva jasno hitro šla po gobe.

V devetih letih 85 000 km...umirjene vožnje...

Tud prikolica kdaj pa kdaj...

Češka... 

pred 2 urama je Boss napisal:

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

So gume, ko že po treh letih drsijo...al pa prej... 

DUNLOP ni med njimi. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Na sliki se sicer ne vidi najbolje (slikano iz avtoceste LJ-NM pri Trebnjem), ampak naši dobavitelji že lepo skrbijo, da na stotine, tisoče zimskih gum "primerno skladiščenih" čaka svojega kupca, na prostem v dežju, na vročem soncu, itd. A ni nekdo tukaj rekel, da ni dobro voziti preveč frišnih? To je to.  😀

 

Potem pa kupi 3 leta stare gume, "skladiščene po priporočilih proizvajalca", za -15%. 🙃 😀

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Tako je 80% takole skladiščenih gum je znamke Hankook. Upam, da se ni kdo s foruma nadrsal.

Popravljeno od TiEn
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

jans2.jpg

 

Napisano

Kdor pričakuje, da se z novimi gumami dela kot z kruhom se moti🤣

Od moje brat je pri lokalnem vulkanizerju delal prek študenta. Je videl še preveč včasih

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

To skladiščijo baje good year, conti in michelin. Da se pravilno po starajo, ker če so preveč nove, se lahko prilepijo na cesto. Upam, da nima kdo teh znamk? 🤔

 

 

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Kleberca se je pa dobro odrezala kljub polovico manjši ceni od velike "5-ice"..... 😁 :ouje:

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

To skladiščijo baje good year, conti in michelin. Da se pravilno po starajo, ker če so preveč nove, se lahko prilepijo na cesto. Upam, da nima kdo teh znamk? 🤔

 

A to je to! Ko mi je zadnjič počila Michelinka se je tako držala ceste, da avta sploh nisem mogel dvigniti. Sem potem tako rešil, da sem odvil ventilček pa kar pur-pen noter našibal...

  • Haha 2
  • Začuden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 9 urami je 50keda napisal:

Kaj pa če bi mi za naš naslednji test prišli z našimi mazdami in starimi zimskimi gumami? :) To bi bil test ... pa magari bi bil samo moker asfalt, pa probamo bremzanje, pospeševanje in losa :P

 

... pa naj bo dokaj drseč, da ne bo kdo SUV-a na streho zvrnu... Takrat mu tud strešne sanke ne bodo pomagale kej dosti.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

... pa naj bo dokaj drseč, da ne bo kdo SUV-a na streho zvrnu... Takrat mu tud strešne sanke ne bodo pomagale kej dosti.

Mi premijci nimamo sank gor montiranih. Bi izgledalo pregrado gor. 😉

 

 

Napisano

Pol pa res boljš, da ne izvedemo tega losovga testa - kdo bo vse te strehe klepal. 😎

33112_1.png

Napisano
pred 21 urami je Boss napisal:

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

Žal spadam med njih. Glede na relacijo ki jo delam in način vožnje mi zimske tretje sezone ne bi zdržale oz. Nebi nikamor prišu če bi zapadlo kaj snega

Napisano

Ampak si eden redkih in to ni nič narobe... vsaj se ne ukvarjaš s tem kako se gume starajo ampak več ali manj samo z obrabo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.