Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Drugače sem se za GY odločil po priporočilu soseda - vulkanizerja, glede na ceno naj bi dobil največ. Tudi naročil pri njemu in ko se bom odločil za menjavo, me bodo že čakale. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Jaz dam jutri Nexenke gor , pa da vidmo. Danes sem bil na Vojskem nad Idrijo, mislim...ovinkov da je joj. In v nedeljo grem spet, z nexenkami, pa da vidimo haha :D

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Test resnejših gum. 😊

 

WWW.TYREREVIEWS.COM

If you've ever dreamed of seeing the Michelin Pilot Sport 5, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Continental...

 

https://www.tyrereviews.com/Search/Size/225-45-19/Season/Summer


 

Nexenke v dimenziji za m6 majo isto 3.5 zvezdic kot bridgestone in as5/6 :D 

Napisano

Treba je tudi vzeti kot rezervo, da so na tyrereviews to osebne ocene in pri gumah je lahko nekomu, ki se fura po mestu ocena pnevmatike 5, pri drugemu na relaciji lahko pa 1.

Veliko ljudi tudi ne loči med razredi max, ultra, touring itd...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ja imaš prav, na vseh dimenzijah je samo pičla 2% razlike, pri čemer je bazen reviewou za nexenko večji za kar 4x

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Najbolj so relevantna prav mnenja kupcev. Tako dobiš najboljši  vpogled, koliko je kakšna guma v resnici vredna. 

Razni testi so bolj za navadno rajo kot kakšna resna zadeva.

Sicer pa vsak kupuje takšne gume, kot si jih lahko finančno privošči. Vsi bi hoteli najboljše gume a morajo žal poseči po cenejših primerkih. To je podobno, kot ko nekateri nakupujejo v eurospinu in podobnih skladiščih ali pa v ikei. Resno nakupovanje  se  dogaja v drugih trgovinah.😉 

 

 

Napisano

Prejle sem izmeril globino na mojih 19" GY za M6. 

Dve imata še 6 mm profila, dve pa 5,20 mm. 

Sem mislil, da so  bolj spiljene po treh letih uporabe. Tako, da bodo še za eno sezono. 

 

 

Napisano

Prvih 15km z nexenkami je mimo, in je res zaenkrat top. Prvo kar opaziš je to, da misliš da se pelješ po zraku, ker jih NE slišiš. Se ne hecam. Sem šel namenoa na AC , pri 120kmh slišiš samo veter, ki gre mimo ogledal. Gum pa praktično ne. Tako da kapo dol, upam da tako ostane. Za ostalo bomo pa še videli. Handling se mi zdi ok, niso premehke, kot so nekateri omenjali. Res pa je , da imam napumpane na 2.7 - 2.8 bara.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Tihe so ker si bil navajen na zimske,mehke pa niso ker še ni poletje.....😊

So pa sagotovo vredu gume za to ceno....👌

Napisano

Če so XL nimajo bit kaj mehke, no odvisno kaj je mehko :) Bomo videli, približno pa vem kako so bile glasne Bridgestonke na AC, tole je res milina. No saj so pomoje skoraj edine z 68dcb.

Napisano
4 hours ago, Alex said:

Najbolj so relevantna prav mnenja kupcev. Tako dobiš najboljši  vpogled, koliko je kakšna guma v resnici vredna. 

Razni testi so bolj za navadno rajo kot kakšna resna zadeva.

Sicer pa vsak kupuje takšne gume, kot si jih lahko finančno privošči. Vsi bi hoteli najboljše gume a morajo žal poseči po cenejših primerkih. To je podobno, kot ko nekateri nakupujejo v eurospinu in podobnih skladiščih ali pa v ikei. Resno nakupovanje  se  dogaja v drugih trgovinah.😉 

Točno tako, in ta mnenja uporabnikov sem bral že lani in ugotovil, da s to gumo res ne more bit kaj dosti narobe. In imam občutek, da bo res tako.

Napisano
pred 36 minutami je SpEkTr napisal:

Točno tako, in ta mnenja uporabnikov sem bral že lani in ugotovil, da s to gumo res ne more bit kaj dosti narobe. In imam občutek, da bo res tako.

Sam sem tudi pri tej gumi ugotovil, da je tiha in da je dobra v dežju. Bi pa priporočil,, da je ne pumpaš preveč, saj  jo zna pobirati po sredini. Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki. 

 

 

 

Napisano

To jo je vulkanizer toliko napumpal bom še jutri nekje na benzi preveril da slučajno manometer ne laže doma.

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki.

 

Tole pa preprosto ne verjamem. Verjel bi ti, če bi rekel, da pumpaš preko 3 bare.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Sam sem tudi pri tej gumi ugotovil, da je tiha in da je dobra v dežju. Bi pa priporočil,, da je ne pumpaš preveč, saj  jo zna pobirati po sredini. Že pri mojih GY sem danes ugotovil, da so po sredini bolj pobrane( za kakih 0,5 mm) kot po bokih. Pa jih pumpam na 2,7 in so XL s trdimi boki. 

 

2.5 bara bo ravno prav,tako je tudi po tov.priporočilih....👍

Jaz bom pa svoje Bridgestonke dal letos na 2.7-2.8, ker na 2.5 jim je robe pobiral.....☹️😤

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

2.5 bara bo ravno prav,tako je tudi po tov.priporočilih....👍

Jaz bom pa svoje Bridgestonke dal letos na 2.7-2.8, ker na 2.5 jim je robe pobiral.....☹️😤

Jaz nekje 2,5. To mislim, da je maksimalno za te gume. Jih zvozim in nato zamenjam z kakimi resnimi gumami. 

 

 

Napisano

Malo sem preletel tole temo in bi tudi jaz preizkusil Nexen na svoji M3, dimenzije 215/45 R18 89W.

 

Bo tale tip Nexenk vredu? Nevem točno, kaj pomenijo te oznake, sem zelenc pri teh zadevah

null

image.png

Napisano
pred 4 minutami je MarkoSolnir napisal:

Malo sem preletel tole temo in bi tudi jaz preizkusil Nexen na svoji M3, dimenzije 215/45 R18 89W.

 

Bo tale tip Nexenk vredu? Nevem točno, kaj pomenijo te oznake, sem zelenc pri teh zadevah

null

image.png

če imaš v prometni dimenzijo 214/45/R18 89W, potem lahko montiraš to dimenzijo ampak z višjim hitrostnim/težnostim indexom, torej je 93W povsem ok

Napisano

Hvala. Kaj pa pomeni XL v praksi? Večinoma sem namreč v avtu sam, vozim po lokalnih, regionalnih cestah. Po avtocestah parkrat letno. In kaj pomeni SU4?

 

nullRazmišljam in tehtam med spodnjimi štirimi opcijami.. Če kakšna izstopa, bi se odločil zanjo, pa ne vem, kako jih primerjati med sabo.. Če je mogoče kdo namesto mene že opravil to domačo nalogo? :D

image.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.