Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Bossek napisal:

Ko sem menjal na zimske gume so letne sle v smeti. Zdaj pa rabim kupt nove letne. Kak predlog?

 

Z original Bridgestone nekako nisem bil zadovoljen, obcutek na mokri cesti je bil precej slab.

Kake GoodYear Efficentgrip al pa Dunlop Sport Maxx?

Tudi jaz ti odsvetujem Bridgestone.

 

Če iščeš dobro gumo za cvenk, vzami Nexen Nfera SU4 - jaz naredim ogromno km v vseh vremenskih pogojih in imam samo 1 pripombo - hitro se obrablja (pa vendar, za ceno v primerjavi z kakimi dražjmi še vedno dobim isto skos frišno gumo)

 

Če iščeš top gumo pa Goodyear ali Continental

 

Vmes sploh ne glej, ker nima smisla

Napisano

Jaz tudi priporočam nexen...sicer res, da sem sponzoriran iz njihove strani, ampak je res top guma.  Drži v vseh pogojih jo pa res mal hitreje obrablja tako kot je nevlado napisal. 

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 25 minutami je NevLado napisal:

Tudi jaz ti odsvetujem Bridgestone.

 

Če iščeš dobro gumo za cvenk, vzami Nexen Nfera SU4 - jaz naredim ogromno km v vseh vremenskih pogojih in imam samo 1 pripombo - hitro se obrablja (pa vendar, za ceno v primerjavi z kakimi dražjmi še vedno dobim isto skos frišno gumo)

 

Če iščeš top gumo pa Goodyear ali Continental

 

Vmes sploh ne glej, ker nima smisla

 

Kako hitro? Na koliko jih menjaš?

Imel sem Nfera SU4 gor ob nakupu MX-5, pa so bile že pri koncu pa ni bilo kakšnih večjih problemov z njimi :)

Podpis.png

 

Napisano

Jaz sem zamenjal Nokian wr d4, katere sem imel kar 8.let in so še vedno presenetljivo dobro držale, tudi v mokrem. Sam ok, vseeno se ni za igrat z gumami. 

Sem pa uzel Dunlop ws5 , na testih so bile odlične, pa tudi v moji dimenziji 205/60/16 so cenovno dost ok (pod 100€/kos).

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Tu si zdaj napisal totalno navzkrižna modela.

 

EfficientGrip je za manjšo porabo, obrabo. Povprečna guma, ki bi naj dolgo zdržala, cenovno ugodna.

Sportmax TT ali pa RT so pa športne gume.

Dunlopova alternativa EfficientGripu je Blueresponse.

 

Pri športni gumi je pa važen oprijem, zavorna pot. Obraba je sekundarnega pomena.

 

Povej velikost in v katero smer naj predlagamo (sport ali eko). Potem bom dal predlog.

 

Top športna guma je Michelin Pilot Sport 5. Je pa najdražja. Blizu njejo so Continental (neke cifre) P. Važno je da je P zadaj. Ali pa GoodYear Eagle F1 AS.

 

Ma rabim neki vmes ampak raje bolj eko, saj ne vozim sportno. Rabim pa dimenzijo 215/55R18.

Napisano

Pomoje s Continental PremiumContact ne nos zgresil… 

 

AVTOSERVIS-LUSTREK.SI

Izdelki Archive - Avtoservis Luštrek

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

pred 7 minutami je Bossek napisal:

 

Ma rabim neki vmes ampak raje bolj eko, saj ne vozim sportno. Rabim pa dimenzijo 215/55R18.

V tej dimenziji Hankook ventus prime 4.  Je za svojo ceno top guma.

 

Conti Premium Contact more bit 7. Jaz ne bi jemal starega modela. 6 je še na prodaj. Jaz imam slabo izkušnjo z Contijem iz pred 15 let in se ga za to izogibam. 🙂

Napisano

Na Mazdi 6 sem enkrat imel Conti, pa so se mi extremno hitro znucale. Ce ponavad zdrzijo 3 sezone so bile te fuc ze po sezoni in pol. 

 

Trenutno imam z GoodYear in Dunlop dobre izkusnje. S Conti in Bridgestone pa bolj slabe.

Napisano
pred 5 minutami je godlike napisal:

 

V tej dimenziji Hankook ventus prime 4.  Je za svojo ceno top guma.

 

Conti Premium Contact more bit 7. Jaz ne bi jemal starega modela. 6 je še na prodaj. Jaz imam slabo izkušnjo z Contijem iz pred 15 let in se ga za to izogibam. 🙂Gl

Glede Contija se strinjam. V tej dimenziji 7-mica pride za cx30 okoli 145€.

Tudi Hankook je dobra guma. Zimske, ki jih imam trenutno montirane na cx30 so vrhunske. 

 

 

Napisano

Jaz moram tudi  spomladi menjati gume po štirih letih in prevoženih okoli 38Kkm na svoji 6-ki. Sicer imajo še precej profila in bi jih lahko vozil še eno sezono, a bom  montiral vseeno nove good year f1, assimetric 6. 

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Sicer ne vem, zakaj nihce ne omeni ocitne izbire: Michelin. 😃

Cena? 😉

 

 

Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Sicer ne vem, zakaj nihce ne omeni ocitne izbire: Michelin. 😃

Michelin PS zakon guma.  Sem jo imel na dveh avtih.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 19 minutami je FuManchu napisal:

Michelin PS zakon guma.  Sem jo imel na dveh avtih.

 

pred 25 minutami je dvorjan napisal:

Sicer ne vem, zakaj nihce ne omeni ocitne izbire: Michelin. 😃

 

Sta mogoče pogledala kaj dobi v njegovi dimenziji?

 

Primacy 4, 4+, .....

 

Sam vozim Primacy 4+ in niso vredne tega denarja. V dežju imajo daljšo zavorno pot, po testih.

Moja osebna izkušnja pa je "glatteisefekt". Poleti, ko je 30°C+ se pri vožnji nad 170 pojavi občutek poledice na volanu. Tudi to sem našel, kot šimfanja na nemških forumih.

 

PS so pa super ja. Najdražje in najboljše. Je pa rekel, da ne rabi športne gume in jo tudi težko dobi v tej dimenziji.

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

 

Kako hitro? Na koliko jih menjaš?

Imel sem Nfera SU4 gor ob nakupu MX-5, pa so bile že pri koncu pa ni bilo kakšnih večjih problemov z njimi :)

jaz bi rekel da ne bom naredil 35kkm z njimi, so že na pol obrabe :( 

Napisano
pred 32 minutami je NevLado napisal:

jaz bi rekel da ne bom naredil 35kkm z njimi, so že na pol obrabe :( 

 

Resno? ?zmeden? A voziš velik ovinkov pa bolj na grobo? Men Goodyear, ki so bile vedno znane kot gume, ki se hitro obrabijo zdržijo 70kkm pa še imajo vsaj mm lufta, do minimalnih 1,6mm, ko jih navadno menjam.

 

Trenutno imam original Bridgeston Turanza gor pa cca 40kkm prevoženih in so na 5,5mm profila tako, da bodo še vsaj toliko naredile.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Resno? ?zmeden? A voziš velik ovinkov pa bolj na grobo? Men Goodyear, ki so bile vedno znane kot gume, ki se hitro obrabijo zdržijo 70kkm pa še imajo vsaj mm lufta, do minimalnih 1,6mm, ko jih navadno menjam.

 

Trenutno imam original Bridgeston Turanza gor pa cca 40kkm prevoženih in so na 5,5mm profila tako, da bodo še vsaj toliko naredile.

govorim za nexen, ki sem jih kupil lani

 

50% ac 150, 50% regionalka različne konfiguracije :D 

Napisano

Shit, to je pa precej zavajanja s tole gumo... ja na testih je dobra, ampak kaj k jo pobere takoj. Očitno premehka.

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

jaz bi rekel da ne bom naredil 35kkm z njimi, so že na pol obrabe :( 

 

Aj dobro, jaz z letnimi nikoli več k 30k ne naredim :D Ne vem zakaj, ampak zadi se mi ful hitr obrabljajo 😋

Podpis.png

 

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Men Goodyear, ki so bile vedno znane kot gume, ki se hitro obrabijo zdržijo 70kkm

 

Obraba ki pritiče gospodu srednjih let:P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal:

 

Obraba ki pritiče gospodu srednjih let:P

 

Tko k pr formuli... eni znajo gume obdržat pa so kljub temu hitri, drugi so pa samo hitri al pa še to ne. 😜

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Jaz sem z Nexen Nfera SU4 naredil dve sezoni, max. 24.000 km. Pa je že bila zeloooo obrabljena. bi jo moral že prej menjati. Mislim da se bolj splača dati več za komplet, pa jih voziti 4 sezone, kot pa vsaki dve kupovati nove Nexenke.

 

Zimske imam še za letos (pa bi bile še za drugo zimo, če bo suha kot letošnja ker profila je še dovolj) Michelin Pilot Alpin PA4, držijo že četrto sezono (min. 46.000 km).

 

Za zimo pa res študiram da prešaltam na kaj cenejšega, glede na to da ni več pravih zim. Snega praktično ni več, pa živim na 700 m nadmorske višine. Prav tako zmrzali, no ravno ta teden naj bi bila, pa je to to od "zime". Nekaj ste zagovarjali Hankook se mi zdi, kateri model točno? Katere priporočate? Mislim da ima @Bini ?

Popravljeno od Jaka32
Napisano
1 hour ago, Jaka32 said:

Jaz sem z Nexen Nfera SU4 naredil dve sezoni, max. 24.000 km. Pa je že bila zeloooo obrabljena. bi jo moral že prej menjati. Mislim da se bolj splača dati več za komplet, pa jih voziti 4 sezone, kot pa vsaki dve kupovati nove Nexenke.

 

Zimske imam še za letos (pa bi bile še za drugo zimo, če bo suha kot letošnja ker profila je še dovolj) Michelin Pilot Alpin PA4, držijo že četrto sezono (min. 46.000 km).

 

Za zimo pa res študiram da prešaltam na kaj cenejšega, glede na to da ni več pravih zim. Snega praktično ni več, pa živim na 700 m nadmorske višine. Prav tako zmrzali, no ravno ta teden naj bi bila, pa je to to od "zime". Nekaj ste zagovarjali Hankook se mi zdi, kateri model točno? Katere priporočate? Mislim da ima @Bini ?

 

Sam cenovno bo isto , ali pa še vedno ceneje, če bi spregledal strošek menjave. Imaš na nov set gumb na vsaki 2 leti, kar je tut v redu hahaha. OK, ni pa ekološko spet :) Jaz sem oddelal eno sezono, zaekrat kar ok kaže, bo za 4 sezone sigurno, ne delam pa veliko kilometrov.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.